Griekse Mythologie! Heerlijk, dat is altijd smullen, mythologie in het alemeen overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
[best leuk om even te lezen]
het originele verhaal van Jason en Medea
denk je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Matig vanavond, het zeurt maar door.
Raar beeld dat Van Gogh van Fortuyn schetst, hij bewonderde hem toch zo?
Ik vind 25 euro nog een beetje veel, wacht dus nog eventjesquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:34 schreef Bubsel het volgende:
Zeker geweldig slot. En heb de dvd gelijk besteld
![]()
.
Ik ook, hij gaat na een paar weken vast wel goedkoper worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef Airelle het volgende:
Ik vind 25 euro nog een beetje veel, wacht dus nog eventjes.
Als je het verhaal had gekend had je het einde ook al gewetenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook, hij gaat na een paar weken vast wel goedkoper worden.
Ik vond het een mooi slot. Ik vond het wel jammer dat je in de eerste aflevering het einde al kwam te weten. Maar ja. Mooie serie.
vind je het erg als ik bijna niks van je post snap?quote:Op zondag 13 februari 2005 03:22 schreef golfer het volgende:
vooral erg gelachen om het neerzetten door Theodor Holman en de andere mede scenario-schrijver van Fortuyn, Eric de Vlieger, Melkert, Matthijs van Nieuwkerk en nog erg veel bekenden
Hij wil graag even pochen dat Van Nieuwkerk etc. bekenden van hem zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 04:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het erg als ik bijna niks van je post snap?
Raak je me niet mee, je doet alleen je zelf tekort knulquote:Op maandag 10 januari 2005 16:22 schreef kL0j00h het volgende:
Sorry voor de fans (?) maar ik ben in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Thijs Romer heel goed spelen.
En Katja vind ik voor het eerst echt leuk in een rol.
Dat is het enige slechte aan deze seriequote:Op zondag 16 januari 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
De muziek is toch van Spinvis, in ieder geval de titelsong
jaaa ik heb genoten! ik wilde al gaan zoeken maar nu hoeft t nie meer, cheers!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
[best leuk om even te lezen]
het originele verhaal van Jason en Medea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |