Smirre, van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter!! Gweldig johquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.
De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.
Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
* dutchie gaat nu even mega off-topic, waarvoor mijn excuus maar met goede reden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Bolletje... het volgende:
Gefeliciteerd!!!!
Ik geloof dat dit niet precies te zeggen valt. Het gaat er eigenlijk om dat ze zelf voldoende eten (ze hebben nu nog een sonde omdat de kaakjes soms al op elkaar gaan als de fles nog niet helemaal leeg is) en dat er dus ook een stijgende lijn in het gewicht zit. Dat gaat de laatste dagen erg goed. Dus als de sonde er eenmaal uitmag, dan mogen ze mee naar hun eigen nestjes...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:44 schreef danosa het volgende:
Weet je hoe lang ze ongeveer in het ziekenhuis moeten blijven, hoeveel moet een baby wegen om mee te mogen naar huis?
Liz is voorgekropen (Cas lag eigenlijk 'dieper') en is 20 minuten voor Cas geboren. Nu al een pittige tante dus!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:07 schreef poemojn het volgende:
Wie is eigenlijk de oudste?
2- eiigquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:35 schreef babyfeet het volgende:
jeetje je hebt wat meegemaakt zeg..
maar wel heel fijn dat ze naar huis mogen...
is het nou en 2 of 1 eiiege tweeling?
Een jongen en een meisje zijn altijd twee-eiigquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:35 schreef babyfeet het volgende:
is het nou en 2 of 1 eiiege tweeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |