Hallo allemaal,
Ik ben helemaal verrast door alle lieve reakties en felicitaties die ik hier lees op de geboorte van Cas en Liz. Dank jullie wel.
Het gaat goed met de kleintjes (want dat zijn ze nog wel). Ze drinken nu zelf en de vervelende sonde is eruit. Mijn zorg over hoe kwetsbaar ze zijn is waarschijnlijk overbezorgdheid, want ze hebben allang bewezen hoe sterk ze zijn. Het gaat nu zo goed dat ze dit weekend naar huis mogen. Wij zijn daar hartstikke blij mee. Mijn droom van met ons allen in het grote bed gaat dan eindelijk uitkomen. En onder invloed van hormonen, zullen de tranen nog wel komen. Maar dan deze keer van geluk.
Ik zie dat er een bevallingtopic geopend is. Staan daar horrorverhalen in? Is er ook een after-birth-topic, want daar wil ik mijn horrorverhaal misschien nog wel in kwijt. Iets van 4 liter bloed verliezen, 16 zakken bloed krijgen, gevaarlijk lage bloeddrukken en anderhalve dag kwijt zijn uit je leven (en dus ook je pasgeboren kindjes niet kunnen zien, voelen en vasthouden). Plus daarbij de angst van familie en vriend om je te verliezen en achter te blijven met twee kleine hummeltjes. Vooral dat laatste hakt erin bij mij.
Maar voor nu is er blijdschap alom: Cas en Liz komen naar huis.