Smirre en husb/vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van Cas en Liz Wat ontzettend leuk een jongen en een meisje! Ik hoop dat ze snel naar huis toe mogen.
* dutchie gaat nu even mega off-topic, waarvoor mijn excuus maar met goede reden. Doet jij mij eens heel snel bellen Bol Ik maak me ongerust. Hoop dat dat nergens voor nodig is.
Dankjulliewel voor de felicitaties, ook namens mijn zus. Ze heeft al wat reacties voorbij zien komen, maar het posten mag ik voorlopig nog even doen, ook de eerste foto's!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
Smirre en meneer Smirre, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en dochter. Wat een mooie kindjes. Hopelijk mogen jullie ze snel thuis vertroetelen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Smirre, meneer Smirre en tante Kim van harte met Liz en Cas! Het zijn idd 2 prachtige namen die goed bij elkaar klinken. Weet je hoe lang ze ongeveer in het ziekenhuis moeten blijven, hoeveel moet een baby wegen om mee te mogen naar huis?