Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!
Merisse Medisch kdv is in principe vanaf 0 jaar, maar in de praktijk vanaf 1. Nu zijn er echter 4 kindjes van Danyel's leeftijd dus gaat er toch een groep gestart worden, maar dit vergt tijd.
Poemojn We zijn inderdaad niet aan Thuiszorg gebonden. De GGV'ster die nu komt is ook van een particulier bureau. Dat heeft de maatschappelijk werkster voor ons uitgezocht. Ik laat haar nog even wat pogingen doen, voordat ik zelf op zoek ga. Dat kost namelijk gigantisch veel tijd en energie.
m@x Fijn dat het goed gedaan is op je eerste werkdag
![]()
. En héél knap dat je niet gebeld hebt
Yoni Bedankt voor de tip. Ik heb de tekst van de site even gekopiëerd in een boze brief aan het maatschappelijk werk. Alhoewel de reactie wel zal zijn dat De Glind hun policy wil wijzigen. Maar ik heb ook contact met een "lotgenote" die regelmatig een weekendje naar De Glind gaat, dus zo concreet is die policy-wijziging blijkbaar nog niet.
Loena Je hebt gelijk wat die "woonkamersituatie" in De Glind betreft. Maar dat is voor mij niet genoeg reden om er vanaf te zien. Dan vind ik het voordeel zwaarder wegen dan het nadeel.
Bar Lekker dat je zo geniet van Thijs. Keep it going !
Danyel ligt dus sinds gisteren in het andere ziekenhuis hier in Apeldoorn. Daar heeft hij zijn eerste 2 voedingen helemaal uitgespuugd (in explosieve golven). Klinkt stom, maar ik ben blij dat het gebeurde, want dan heb je tenminste nog het gevoel dat hij niet voor niets in het ziekenhuis ligt.
Maatschappelijk werk is druk bezig met het regelen (zoeken) van zorg. Ze zou donderdag teruggebeld worden. Goh, dat schiet al op
... ♥ ik mis je ♥