abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24399831
`vervolg van hoe gaat het met de "nieuwe"moeders deel 11

dit was het laatste wat ik melde :

HAHAHAHA oeps sorry M@x moest even lachen die heeft je dus al helemaal niet gemist
ik ben blij dat het meegevallen was iig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24400649
Zoo, sjonge wat gaat het hard ineens met Thijs, zo was hij nog zo afhankelijk van mij en nu de wereld vind hij oo zoo interesant hij kijkt zijn mooie oogjes uit, hij pakt de dingen ook graag vast en praten/brabbelen vind hij helemaal geweldig.

Zo kon hij buiten liggen nog vrij weinig op mama's borsten leeg drinken na dan , en nu hij ligt steeds geregelder op zijn buik, op zijn zij hij wilt zitten en rond kijken.
Hij vind het geweldig als ik tegen Thijs zing dan kijkt hij me aan en brabbeld terug waarschijnlijk denkt hij mens zing es niet zo vals

tja mijn ventje wordt steeds groter een kleine boef

ff emo momentje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:31:55 #3
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24401006
wat gaat dat snel he bar ik heb die momenten ook gehad het zijn echt emo momenten..en die heb ik nu nog
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:38:09 #4
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24406051
Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!

Merisse Medisch kdv is in principe vanaf 0 jaar, maar in de praktijk vanaf 1. Nu zijn er echter 4 kindjes van Danyel's leeftijd dus gaat er toch een groep gestart worden, maar dit vergt tijd.

Poemojn We zijn inderdaad niet aan Thuiszorg gebonden. De GGV'ster die nu komt is ook van een particulier bureau. Dat heeft de maatschappelijk werkster voor ons uitgezocht. Ik laat haar nog even wat pogingen doen, voordat ik zelf op zoek ga. Dat kost namelijk gigantisch veel tijd en energie.

m@x Fijn dat het goed gedaan is op je eerste werkdag . En héél knap dat je niet gebeld hebt

Yoni Bedankt voor de tip. Ik heb de tekst van de site even gekopiëerd in een boze brief aan het maatschappelijk werk. Alhoewel de reactie wel zal zijn dat De Glind hun policy wil wijzigen. Maar ik heb ook contact met een "lotgenote" die regelmatig een weekendje naar De Glind gaat, dus zo concreet is die policy-wijziging blijkbaar nog niet.

Loena Je hebt gelijk wat die "woonkamersituatie" in De Glind betreft. Maar dat is voor mij niet genoeg reden om er vanaf te zien. Dan vind ik het voordeel zwaarder wegen dan het nadeel.

Bar Lekker dat je zo geniet van Thijs. Keep it going !

Danyel ligt dus sinds gisteren in het andere ziekenhuis hier in Apeldoorn. Daar heeft hij zijn eerste 2 voedingen helemaal uitgespuugd (in explosieve golven). Klinkt stom, maar ik ben blij dat het gebeurde, want dan heb je tenminste nog het gevoel dat hij niet voor niets in het ziekenhuis ligt.
Maatschappelijk werk is druk bezig met het regelen (zoeken) van zorg. Ze zou donderdag teruggebeld worden. Goh, dat schiet al op
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:01:45 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24406212
Wat een geregel en een gedoe toch Phluph... Alsof je nu niet andere dingen aan je hoofd hebt dan uit te zoeken welke mogelijkheden er allemaal zijn om alles voor jullie drietjes zo aangenaam mogelijk te maken.

voor jullie 3-en!
pi_24406291
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:

tja mijn ventje wordt steeds groter een kleine boef

ff emo momentje
Mij zus heeft drie kindertjes in de leeftijd van 4 tm 1 Afgelopen weekend zat ze echt emotioneel te zijn omdat ze straks niks meer heeft "rond kruipen"
Kan iemand dat gevoel uitleggen?? Hoe ontstaat dat gevoel??

Pluph, heel veel sterkte voor jullie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24406334
Ik kreeg net van mijn man te horen dat een collega van hem zijn zoontje is overleden aan een hersenbloeding, jongetje was pas 2 1/2 maand oud. Daar wordt je toch even stil van. Het jongetje mankeerde helemaal niks, ze hadden zelfs foto's laten zien van een kleint ventje dat zijn hoofdje optilde op het waskussen en dan ineens zo iets!

Ik ben er echt gewoon stil van.
pi_24406401
Wat een rot nieuws Litle-Angel
Logisch dat je daar stil van word!! Sterkte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:24:40 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24406427
Jeetje L-A... wat een verhaal...
pi_24407899
Lieve Fluf

Jeetje L-A...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24408379
phluphy
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar in het blad vriendin schrijft een moeder over haar gehandicapte dochter (ook nog erg jong) met hersenbeschadigingen. Elke keer als ik dit lees moet ik aan jou en Danyel denken. Misschien heb je iets aan haar verhalen.

Sterkte!
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_24410524
L.A. daar word je idd stil van...

Fluf ik kan niets anders doen dan je een knuffel geven en een
pi_24410565
Phluphy dikke voor jullie 3tjes

L.a. ook een hele dikke en knuffel voor jou. Bah wat naar zeg.
ik zal deze week echt een foto maken met kadootje van Morgaine
pi_24410711
Wat een gedoe Phluphy.. Succes ermee.
Bevalt het nieuwe ziekenhuis, heb je vertrouwen in de verpleegkundigen daar en loopt de communicatie goed?

Wat erg, Little Angel...
pi_24410839
Phluphy, wat een geëmmer zeg! Alsof je energie zat hebt om overal achteraan te hollen.
En donderdag pas wat horen schiet niet erg op zeg. Sterkte jullie drietjes

L-A wat afschuwelijk zeg. Hebben jullie dat nou ook? Dat het net is of je steeds vaker nare dingen over kindjes en/of zwangerschappen hoort? Of komt dat puur en alleen omdat we zelf met kinderen bezig zijn? Zal dat laatste wel zijn maar ik hoor net iets te vaak dat soort nare dingen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24411391
Anitra dat lijkt me leuk, ben blij dat hij in ieder geval is aangekomen. Je had je postcode en huisnummer op de envelop gezet en ik heb gezocht op internet naar de straatnaam die erbij de postcode hoorde en voila, Djulian heeft een beestje over de post gekregen. Vind hij het ook leuk of zijn het niet zijn favo kleuren.
pi_24412190
Hij vind hem heel leuk, als het beestej niet in de box staat word hij boos of gaat hij hem zoeken

blegh volgens mij heb ik een bijholte ontsteking rechts. Het trekt helemaal door naar mijn oor en oog en regelmatig stroomt het ineens uit mijn rechter neusgat. Zo maar ff brufen in nemen en even gaan liggen. Het eten staat de hele dag al oprundvlees dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken en Rick is ook thuiszoiezo tot 13 januari dus kan ik gewoon ff lekker gaan liggen
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:32:43 #18
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24412440
Tjeetje he wat akelig weet niet wat het is maar je hoord het inderdaad steeds vaker of het nu komt omdat je zelf moeder bent of omdat het steeds vaker gebeurd heb ik ook geen idee van

Toen we probeerden om zwanger te worden gebeurde er ook een gevalletje vlakbij ons in de buurt(ken die mensen dus ook). Jongetje heeft jammer genoeg maar 16 dagen geleefd, dit soort dingen brengen je wel aan het twijvelen. Net als rampbevallingen ook genoeg van meegekregen en niet alleen van hier. Bij mij op de zwangerschapsgym zat er een vrouwtje waarvan het kindje met 29 wk geboren is en dit kindje heeft van alles met het hartje niet goed en zal jammer genoeg niet oud worden. Als een wonder leeft ze nog steeds maar dat je altijd met angst moet leven lijkt mij zo eng. Dus ja soms denk ik wel van het is echt van deze tijd maar aan de andere kant eerder werd er niet echt open over gepraat.

Heeft ook weer wat blijk dus geen "gewone" rugpijn te hebben maar een fikse nierbekkenontsteking vandaar die rugpijn, krijg dus nu een beste kuur en hopelijk helpt het gauw
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:18:14 #19
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24415177
Ik voel me een beetje een doos
Vorige week was er iemand van het consultatie bureau langs gekomen, en die zei dat het handig was om Noah deze week even te komen wegen tijdens het inloopspreekuur, omdat baby's na 2 weken weer op hun startgewicht zouden moeten zitten. Inloopspreekuur is maandag en woensdag van 13:30 tot 14:00 uur. Ik wilde eerst maandag gaan, maar Noah had z'n dag niet, wilde steeds niet slapen, waardoor ik pas laat ging douchen, en toen was het er dus niet van gekomen. Goed vandaag voor de herkansing. Ik lekker de kinderwagen tevoorschijn gehaald en opgewarmd met kruikjes, Noah lekker ingepakt, kinderwagen naar beneden gesleept en naar het consultatiebureau. Ik wachten, zag er beetje donker uit. Ik kijk nog een paar keer op de klok van mn telefoon. Lopen allerlei mensen langs, maar niemand die iets zegt. Na kwartiertje kom ik er achter dat ik een uur te laat ben!
Dus nu moet ik weer tot maandag wachten Maar goed, ik weet nu in elk geval het consultatie bureau te vinden, en het is lopend met de kinderwagen ook erg goed te doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 19:11:17 #20
43556 miss_dynastie
pi_24416182
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef phluphy het volgende:
Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!
Ja, precies. Of dat ze zich van tevoren bedacht hadden dat het wel heel zwaar zou worden, want een hulpverlener moet dat toch een beetje kunnen voorzien. In elk geval goed dat je nu om hulp hebt gevraagd, ik ben benieuwd of ze morgen met goede alternatieven komt!

Hoe is het nu met Danyel?
pi_24416581
Nierbekontsteking kan zeer pijnlijk in je rug zijn idd Rottdog. Hopelijk helpt de kuur en huppel je snel weer rond
pi_24450358
Heeft er iemand ervaring met een sluitlaken na de geboorte ? Dat werd mij aangeraden op de zwangerschapsgym. Is het lekker ? En zo ja heeft er toevallig nog iemand zon ding te koop
pi_24450504
ik zag ze gisteren bij de prenatal te koop liggen ladybos en heb ook nog even getwijfeld. wel vrij duur vond ik (maar ik weet nu niet meer hoeveel, 30 of 40 euro ofzo). de vorige keer heb ik er geen gebruikt en heb het ook niet gemist voor zover ik weet. maar ik geloof dat knorretje er wel ervaring mee heeft.

rottdog jakkes nierbekkenontsteking! zou dat nog te maken hebben met die blaasontsteking die je laatst had (toch?)? heel veel beterschap.

tex, lullig maar kan gebeuren. je zou als je bezorgd bent om Noahs gewicht ook bij de thuiszorgwinkel zo'n weegschaal kunnne huren voor een dagje.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:43:57 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24450540
volgens mij was er zelfs een topic over, ladybos!

*zoeken gaat*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:49:32 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24450624
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')