quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is iets technisch wat in MED staat. Alleen begrijpbaar voor mensen die veel van processen in UNIX / Linux afweten.
Wat een lewsers zegquote:Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen.
Omdat je als laatste werd gekozen met voetballen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overigens is mijn lievelingswoordje.
De klassen waren oneven in aantal leerlingen. Ik zat altijd aan de kant.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat je als laatste werd gekozen met voetballen?.
Flikker toch op man. De ultra-sloomheid is pas sinds een maand ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op de meet is het uitgelegt pberends. Alleen jij wou niet op komen dagen.
Nee, dat gedoe over de software.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Flikker toch op man. De ultra-sloomheid is pas sinds een maand ofzo.
Ow, mijn excusesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat gedoe over de software.
@ your servers (kunnen ze bij Fok wel gebruiken)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ok.
En hier weer:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, daar hebben we het satanistische vredesteken weer.
Groot gelijk, maar ik zou er huilende kinderen bij hebben vermeld ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb die pipo's maar is gemailed:
[..]
Eat shit and die Clairy!
Wijze woorden van Eeerdmansquote:LPF-Kamerlid Eerdmans wil graag met Wilders een nieuwe partij beginnen op voorwaarde dat de oud-VVD'er nuance aanbrengt in zijn kritiek op moslims. Dat zegt Eerdmans in de Volkskrant.
Eerdmans waarschuwt ervoor alle moslims over één kam te scheren. "Mensen als Wilders en Ayaan Hirsi Ali hebben we heel hard nodig, omdat ze zich niet neerleggen bij de misstanden die zich in dit land onder onze ogen afspelen. Maar eerlijk gezegd: ik snap niet wat voor nut het heeft om te zeggen dat Mohammed een pedofiel is, Allah een fascist en alle moslims geitenneukers."
Politieke goudzoeker.quote:
Je kan je sig wel weer veranderen; 555 heeft genoeg geld binnen. Landen willen helemaal geen financiële hulp; dat is namelijk een grove belediging.quote:
oow je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan je sig wel weer veranderen; 555 heeft genoeg geld binnen. Landen willen helemaal geen financiële hulp; dat is namelijk een grove belediging.
Ze luisteren nu al: tweevandaag vanavond:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar ik zou er huilende kinderen bij hebben vermeld ofzo
quote:Daklozen in Zwolle
Een jaar geleden lagen ze nog in lekkende loodsen achter een sporthal. Daklozen van Zwolle die nergens anders terecht kunnen gingen naar de opvang van Joop van Ommen. Het “putje van Zwolle” heet het in de volksmond. TweeVandaag volgde een jaar lang de daklozen en hun strijd voor een menselijke behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |