abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24415977
quote:
Bron: insidegamer Sinds vier jaar domineert Konami de voetbalspellenmarkt. PES biedt de speler totale vrijheid, laat het realisme overheersen en laat spelers voetbal beleven zoals het hoort te zijn. Met Pro Evolution Soccer 3 werd niet alleen een wederom verbeterd spel neergezet, maar kwamen de verkoopcijfers ook omhoog gekropen. Helaas konden we als fanatieke spelers wel wat foutjes ontdekken. Zo werkte de handsbal frustrerend, werd de voordeelregel niet goed toegepast en was de controle over spelers nog steeds niet helemaal perfect. Daarnaast kampte PES met het probleem dat het weinig tot geen licenties had (zo waren de clubnamen niet echt) en daardoor de massa niet aan kon spreken. Met het onlangs uitgebrachte Pro Evolution Soccer 4 voor de PlayStation 2 zijn deze foutjes zo goed als verdwenen. Konami heeft wederom een goed spel neergezet, al zullen de verschillen niet al te groot zijn. Dat is dan ook waar we ons op willen richten. Wat is er zoal veranderd aan het nieuwste deel uit de PES-serie en zijn dit echte verbeteringen of juist niet? Technisch beter Zoals elk jaar heeft de serie weer een visuele optater gekregen. De stadions zijn mooier, er zijn meer verschillende soorten velden en de shirtjes zijn gedetailleerder. Daar blijft het echter niet bij, gelukkig. Zo valt gelijk op dat er aan de animaties gewerkt is. Spelers bewegen realistischer, vallen mooier en appelleren zoals ze dat in het echt doen. Vooral bij overtredingen vallen de verbeteringen op; een speler wordt niet meer steeds op dezelfde manier neergehaald, maar kan op diverse manieren struikelen en vallen. Bovendien kan er in het daaropvolgende tussenfilmpje een opstootje ontstaan of moet de speler van het veld gedragen worden voor een blessurebehandeling. Na deze behandeling kan hij overigens vaak gewoon weer mee doen. Een andere toevoeging is het feit dat de scheidsrechter op het veld meeloopt. Dit is niet van belang voor de speelbaarheid, maar maakt het geheel wel weer realistischer. Deze scheidsrechter past ditmaal w�l op de juiste manier de voordeelregel toe en de handsbal is gelukkig zo goed als verdwenen. Ook de nieuw gekochte licenties werken trouwens aan dit realisme mee. De Italiaanse, Spaanse en Nederlandse competities zijn in z�n geheel te spelen. De andere clubteams hebben nog geen echte clubnamen, maar bevatten grotendeels wel echt bestaande spelers. Enkele landenteams, waaronder het Nederlands elftal, moeten het nog doen zonder echte namen. Meer diepgang Toch zijn de bovenstaande toevoegingen niet genoeg om elk jaar de aanschaf van een nieuwe versie te rechtvaardigen. Als geen ander begrijpt Konami dit en ze hebben dan ook flink gesleuteld aan wat andere aspecten. Zo heeft het passingsysteem meer diepgang gekregen. Door tegenwoordig kort op de passingknop te drukken, speelt de speler de bal naar een speler die dichtbij staat. Wordt deze knop echter langer ingedrukt, dan wordt geprobeerd een speler te bereiken die veel verder weg staat. Hierdoor is het mogelijk meer variatie in het aanvalsspel te leggen. Zeker als we bedenken dat de steekpass ook wat makkelijker te hanteren is; spelers lijken meer gevoel in de bal te kunnen leggen. Dat is dan ook het grootste verschil met de voorgangers. De bal rolt niet meer over een vast pad en reageert realistischer op het veld (en de weerseffecten) en tussenkomst van spelers. Schiet bijvoorbeeld na een hoekschop van afstand op doel en zie hoe realistisch de scrimmage is. Sowieso is het schieten van afstand wat leuker geworden. De bal zal minder snel hoog gaan en bijvoorbeeld iets eerder naast het doel verdwijnen. Hetzelfde geldt voor vrije trappen, die ook met een aangever genomen kunnen worden. Deze aangever kan de bal opzij leggen en de nemer kan vervolgens schieten. Deze methode kan voor echte kanonskogels zorgen en is bovendien erg leuk om te zien. Verder is het mogelijk juist de aangever onverwachts uit de draai op doel te laten schieten, al heeft mij dit persoonlijk nog weinig succes opgeleverd. Betere balans Start een bekerronde op in de vorige delen en je komt tot de conclusie dat de op papier slechte teams aardig ver kunnen komen en dat de topteams soms alles verliezen. Dat was vrij irritant, want zo kwam je in enkele belangrijke wedstrijden nogal eens tegen Slowakije of wat voor land dan ook te staan. Hier is ook verandering in gebracht. Kwalitatief goede teams zullen meer de aanval kiezen of in ieder geval dodelijker zijn voor de goal dan de wat mindere teams. Deze kiezen voornamelijk de verdediging en proberen met wat slappe counters schade toe te brengen. Dat komt enigszins ook omdat goede spelers meer in het voordeel zijn in PES4. Een snelle aanvaller kon in de vorige delen tijdens een sprint met de bal aan de voet gewoon nog ingehaald worden door een langzame verdediger. Dat is niet meer. Als Henry een langzame speler heeft gepasseerd, krijgt die verdediger negen van de tien keer geen tweede kans meer. De bedoeling is dus om tactisch goed te gaan staan en niet te snel te happen. De tegenstanders denken hieraan en dat maakt het lastiger om individuele acties uit te voeren. De sleutel tot succes is dan ook het snel rond laten gaan van de bal en met veel variatie de verdediging van de tegenstander pijn doen. Net als in het echt dus. Perfect? En dan begint langzaam het cijfer �10� in je hoofd rond te spoken. Is Pro Evolution Soccer 4 eigenlijk niet zo goed dat het een perfecte score verdient? Nee, dat dus helaas nog niet. De PlayStation 2-versie kampt allereerst met enkele technische problemen. De slowdown tijdens corners en enkele vrije trappen is storend, de laadtijden zijn minder lang maar nog steeds alles behalve kort, het commentaar is vrijwel niet verbeterd en er ontbreekt nog steeds een online mogelijkheid. Verder zijn de keepers wel wat zekerder geworden op schoten, reageren ze realistischer (de animaties zijn ook mooier), maar halen ze nog steeds klungelachtige fratsen uit zoals bij een ��n-tegen-��n-situatie wel uitkomen en vervolgens niet op de bal duiken. De Xbox-versie kan volgende maand heel wat van die zaakjes nog verbeteren en bevat wel die online optie. Of die controller echter geschikt is, moet ook nog maar blijken. Conclusie Pro Evolution Soccer 4 doet bijna alles goed. Het speelt geweldig, het heeft enkele foutjes uit het vorige deel verbeterd en ook nog eens wat onverwachte zaken sterk verbeterd. Het is jammer dat Konami de online mogelijkheden niet op de PlayStation 2 kon realiseren, maar voor de rest hebben we echt totaal niets te klagen. We geven bij InsideGamer geen cijfers achter de komma. Zouden we dat wel doen, dan had PES4 waarschijnlijk ongeveer nog zeven tienden extra gekregen. Iedereen met ook maar een beetje interesse in voetbal of voetbalspellen kan deze titel met de ogen dicht aanschaffen!
| 1 | 2 | 3 | 4 |

Openingspost is door D_K geschreven en hier te vinden: http://www.regamez.nl/ralala
pi_24416013
Nog mensen die PES 4 online op Xbox Live spelen?

Laat dan hier ff je gamertag achter, dan voeg ik je toe
pi_24420355
SunriseBGN
pi_24421944
Darkzell NL
pi_24422537
Pauche
If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
pi_24425511
Net ff 4 potjes live gespeeld. Steeds met gelijkwaardige teams. Eerst 2-1 gewonnen, toen 2-0 gewonnen, 1-0 gewonnen en 4-0 verloren.
Van de matige spelers win ik dus wel, maar kom ik een topper tegen wordt ik in de pan gehakt.

En jullie zijn alle 3 toegevoegd
pi_24427971
Ik denk dat ik deze week m'n creditcard binnenkrijg en dan kan ik me aanmelde op Live...
M'n gamertag weet ik nog niet maar dat post ik tegen die tijd wel, ik moet alleen wel nog efkes goed oefenen met de XBOX controllor
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:16:18 #8
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24430218
Gamertag: Wushu Ham Ham...

Mijn stats W:21 D:6 L:23
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:40:16 #9
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24430574
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 01:43 schreef Greetings het volgende:
Net ff 4 potjes live gespeeld. Steeds met gelijkwaardige teams. Eerst 2-1 gewonnen, toen 2-0 gewonnen, 1-0 gewonnen en 4-0 verloren.
Van de matige spelers win ik dus wel, maar kom ik een topper tegen wordt ik in de pan gehakt.

En jullie zijn alle 3 toegevoegd
Voeg mij ook toe: Max Cratcher
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24430798
Ik heb gisteren een wedstrijd gespeel op Live.
Ik kreeg in de laatste minuut een goal tegen, waardoor het 1-1 werd.

Op zich al vervelend, maar de bal ging via de binnenkant van de paal en daarna via mijn keeper de goal in....
De bal ging zo langzaam, dat mijn keeper tijd had om zich om te draaien.
Maar in plaats dat hij dan de bal pakt, laat hij de bal tegen zich aan de goal in stuiteren

Live gamer tag : TheMan83
pi_24430857
mijn gamertag is jimjim1983, maar ik kom pas weer live als die patch er is.
pi_24432415
maar niemand weet dus wanneer die patch ongeveer gaat uitkomen en wat hij dan ook gaat veranderen??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24432481
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:35 schreef Tim_G het volgende:
maar niemand weet dus wanneer die patch ongeveer gaat uitkomen en wat hij dan ook gaat veranderen??
quote:
Half januari zal er een nieuwe patch voor Pro Evolution Soccer 4 beschikbaar zijn via Xbox Live. Dat heeft Konami vandaag bekend gemaakt.

De patch moet de speelbaarheid bij het online spelen verbeteren. Zo zal er tegen cheaters worden opgetreden, die vlak voor het einde het spel verlaten. Hoe ze dit zullen aanpakken, en wat de patch nog meer zal verbeteren wordt begin januari bekend.
bron
pi_24432665
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

en wat de patch nog meer zal verbeteren wordt begin januari bekend.
en dat wil ik juist weten........ zal de keeper nu wel duiken?? Zal de scheidsrechter nu niet meer affluiten midden in een aanval? ( in PES3 floot hij pas wanneer je die bal uit je strafschop gebied had opgeruimd )
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24432708
Of verminderen van penalties. Je krijgt ze af en toe wel ERG makkelijk, je loopt het gebied binnen en iemand loopt tegen je aan en je hebt een penaltie.
pi_24434165
Ik verwacht zelf dat het lag probleem drastisch verminderd zal worden, dat disconnectors gestrafd zullen worden, de rankings gereset. Maar ik hoop op een stuk meer! (zoals een nieuw rankingssysteem, manual player selection, verbeterde keepers, minder snel affluiten, minder snel overtredingen, slidings minder snel bestraffen, etc.)
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:25:06 #17
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24435359
Ik hoop 't ook,. alhoewel ik de laaste weken haast geen lag meer heb
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24435457
weet iemand hoe je achter je standbeen een voorzet geeft??
ik probeer het steeds met Recoba op aanraden van andere maar niemand weet precies heo het moet... iemand?
GamerTag: Zipa
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:32:49 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24435461
Ik hoop dat je zelf kunt bepalen wanneer je voordeel wilt en wanneer niet. Heb er een hekel aan als ik met 3 tegen 2 zit, de tegenstander een overtreding maakt en hij ziet niet dat ik er voordeel aan heb als de bal naar mijn medespeler springt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:38:24 #20
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24435545
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat je zelf kunt bepalen wanneer je voordeel wilt en wanneer niet. Heb er een hekel aan als ik met 3 tegen 2 zit, de tegenstander een overtreding maakt en hij ziet niet dat ik er voordeel aan heb als de bal naar mijn medespeler springt.
Dat kan in het echt toch ook niet?
pi_24436278
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef Zijpie het volgende:
weet iemand hoe je achter je standbeen een voorzet geeft??
ik probeer het steeds met Recoba op aanraden van andere maar niemand weet precies heo het moet... iemand?
ik heb een keer zo gescoord, het gaat automatisch, enige wat je kan doen is zo voor het goal gaan staan dat je eigenlijk met je verkeerde been moet schieten. het lukt ook alleen bij technische spelers volgens mij. of je er ook een voorzet mee kan geven weet ik niet, maar als het kan zal het wel hetzelfde gaan.
pi_24436290
Vandaag mijn convertor gehaald en sindsdien gaat het met mij een stuk beter. Ook online iig, Zal dadelijk ff de mensen toevoegen met gamertag in deze topic.
pi_24436685
Vandaag mijn 200ste overwinning behaald

Het hadden er meer kunnen zijn .. maar die stomme quitters
pi_24438112
ik heb nog niet eens 200 wedstrijden gespeeld maar heb dan ook pas een Xbox vanaf dinsdag, en veel quitters idd. Denk dat ik nu ong. 8 wedstrijden heb gespeeld en 5 wedstrijden waarbij mijn tegenstander voortijdig afhaakte.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:29:10 #25
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24438534
Tip speel veel tegen mensen uit je friendlist, en doe gewoon quickmatch. Kom je tegen iemand die geen lag heeft en niet disconect voeg ik hem toe aan friendslist
pi_24438652
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef Paulsergio het volgende:
Vandaag mijn 200ste overwinning behaald

Het hadden er meer kunnen zijn .. maar die stomme quitters
Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden
pi_24438836
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:34 schreef BGN het volgende:

[..]

Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden
Binnenkort een rematch?
pi_24438894
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Binnenkort een rematch?
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
pi_24439800
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Binnenkort een rematch?
Tuurlijk. Ik haat het als er mensen in mijn friendslist staan, die ik nog nooit verslagen heb
pi_24440215
Kasmirski, Aborah en de Mul ontwikkelen zich erg goed . Vooral Aborah wordt een topper.
pi_24441047
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?

Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..

Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..

Lage streek van je btw..

[ Bericht 2% gewijzigd door Paulsergio op 06-01-2005 22:41:14 ]
pi_24441059
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:46 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
Ok .. dan zie ik je wel een keer online
pi_24442214
Ik heb het spel zelf niet maar vandaag tegen een vriend gespeeld kwerd wel steeds met 3 en 4 nul in de pan gehakt. maarjah dan raak ik zelf ook 5 keer de paal en schiet mijn keeper de bal bij het uitverdedigen in eigen kruising en een bal die via 2 spelers in het doel beland. Ik werd er niet erg vrolijk van. maar hij blijft een lekker spel
master chief
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:11:35 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_24447828
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
pi_24449498
Dat is nu ook nog zo dat ie de PS2 icoontjes aangeeft als je ergens op moet drukken enzo.
pi_24450656
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:11 schreef Blik het volgende:
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
Is nu ook zo, maar als je zo'n controller koopt is het allemaal best te doen . (Zonder ook). En je kan gewoon makkelijk updates downloaden.
pi_24466763
Hoi ik zit nu met een grote probleem.

Tot eergisteren kon ik gewoon PSE4 via PSE4 launcher 1.8.1 online spelen (PC versie). Ik had voorheen mijn router LinksysWRT54G ingesteld (dat dacht ik tenminst). Ik had port 5739 geforward en had zelfs DMZ aangezet. Maar sinds als ik iemand join die het gehost heeft dan zodra ik in online menu van PSE4 kom en Square druk voor tegenstanders IP.. tot hier gaat het nog maar verder kan ik niet connecten of bij Launcher al krijg ik time out.... ik weet echt niet waar het ligt.
Live your life, cuz it isn't mine!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:34:32 #38
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24466946
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Ok .. dan zie ik je wel een keer online
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
pi_24471076
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
Maakt niet uit.. we waren nog niet eens begonnen .. volgende keer dan maar weer ...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:27:20 #40
66779 Brasco125
pi_24471344
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:28:28 #41
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24471364
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Brasco125 het volgende:
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
Nee niet met mij.

IK schat dat PES 4 nou al z'on 23 keer is vastgelopen
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:45:44 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24474213
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup ) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
                       Buffon

Rio Ferdinand     Vomme
Chivu                                    Riise
                   Gerrard
          Dagaka           Muntari

Ronaldinho
       v
. Nistelrooij    Cisse                                     
?>

Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.

Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komen Probeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.

[ Bericht 21% gewijzigd door twi op 09-01-2005 00:21:15 ]
pi_24477315
Hier een Trouwe PS2 speler Ik moet et dit jaar maar doen met de Master League.. volgend jaar gaan wij ook online Net met Parma 3e geworde in de serie A in me master league. altijd leuk om 2-1 van inter te winnen
-AJAX AMSTERDAM-
pi_24478317
Ik net weer heerlijk een stuk of 10 potjes live gespeeld Ongeveer 5 gewonnen, 3 gelijk en 2 verloren.
pi_24482730
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup ) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:
[ code verwijderd ]

Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.

Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komen Probeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.
vind je Cisse wel goed dan? ik had hem ook gekocht maar snel weer weggedaan omdat hij absoluut niet kan kappen.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:20:50 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24482825
Cisse is tenminste iets sneller, was een van m'n eerste aankopen en kan alles wat van Nistelrooij ook kan. Bovendien kost 'ie de helft minder. Daarnaast heeft 'ie een veel beter en sterker schot. Enige nadeel is dat 'ie nogal eens penalties wil missen. Bovendien ziet 'ie er gewoon cool uit Had er eerst Owen neer willen zetten, maar die vind ik weer wat te klein en overbodig nu ik Ronaldinho heb.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:21:09 #47
66779 Brasco125
pi_24493462
Ik speel met Barca. Ik heb de goedkope Nakata gehaalt, trabelsi, Milito en (oude) Kalou. Volgend seizoen ga ik Defoe van Tottingham er bij halen en nog een sterke verdedigende veteraan (heb Puyol gedwongen laten lopen om financiele redenen). Daarnaast heb ik Saviola, Benetti en Silvinho. Saviola viel tegen en de andere twee zijn te oud en te snel moe. Navarro en Trabelsi bevallen mij beter.
pi_24493806
Ik speel met Feyenoord. Op 5* zit ik in mijn derde seizoen. Eerste seizoen League+Cup van Division 2 gewonnen. Tweede seizoen 2e achter Juventus, bekerfinale van PSV verloren. Sta nu bovenaan met 1 punt voorsprong op Juve, halve finale van de beker (Juve, 1e leg 0-0), en kwartfinale Europacup (Man Utd, 1e leg 3-0). Het team is van een dusdanige kwaliteit dat ik nog flink moet werken om de zeges aaneen te rijgen:

Gk Van Breukelen (Babos)
RB Song (Gyan)
LB Jean (Mtiliga)
CB Borre, Israel (Paauwe, Loovens)
DM Ghali, Barreto (Ono, Olembe)
OM Buffel (Ono)
RW Van der Meyde (Rep)
LW Gerson Magrao (Leonardo, Lurling)
CF Kuijt (Sakho)

Begin binnenkort aan een ML met de default kanslozen, op 6*
pi_24501295
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
Chivu valt me wat tegen
misschien als je hem op een andere plek zet dan rechtsback??? Chivu is een goede linkercentrale verdediger en eventueel linker middenvelder....... is dus niet zo gek dat hij wat tegenvalt op de rechtsback positie
  maandag 10 januari 2005 @ 15:17:39 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24502261
Daar viel 'ie juist tegen, vandaar dat ik 'm maar ergens heb gestouwd waar ik niet veel andere opties had. Zit nu een half seizoen verder, en heb de D1 Cup finale helaas verloren van Real Sociedad, maar even later wel het kampioenschap en de WEFA League finale gewonnen van Real Madrid met strafschoppen Heb nu eigenlijk geen zin meer om alleen nog voor die hoogste positie op de ranglijst van de WEFA te spelen.
  maandag 10 januari 2005 @ 19:31:54 #51
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_24505638
Spelen jullie met echte namen?
Ik maak meestal zelf een team , dan heb je wel een zooitje van die kneuzen in je team zoals Castolo en Burchet , maar dat maakt het wel leuker (en moeilijker) er is ook weinig geld , dus koop ik meestal maar van die goedkope Chinezen, Koreanen en Japanners
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 10 januari 2005 @ 20:04:06 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24505959
Klopt, zo begin je altijd. Overigens zet ik dan Huylens in de spits, die is net iets sneller dan de andere opties. Vooral Barota, Castelo en Espimas doen het altijd wel aardig bij me.
pi_24506233
Vornander is de enige van die gasten die ik tot het einde hou.
pi_24506603
Vornander ligt er bij mij na 1 of 2 seizoenen meestal uit (hijs 37 of 38 als je begint)

Edingson is de enige die bij mij altijd blijft...is een zwakke voetballer...maar heeft goeie stamina

verder koop ik meestal supergoed jeugdspelers tegen spotprijzen...Schmeichel (18jr, keeperskill 96) voor 1600, Gullit idem
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24507299
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef fayakill het volgende:
Vornander ligt er bij mij na 1 of 2 seizoenen meestal uit (hijs 37 of 38 als je begint)

Edingson is de enige die bij mij altijd blijft...is een zwakke voetballer...maar heeft goeie stamina

verder koop ik meestal supergoed jeugdspelers tegen spotprijzen...Schmeichel (18jr, keeperskill 96) voor 1600, Gullit idem
ja de oude spelers reincarneren weer als jeugdspelers. die zijn erg goed vaak.

heb net trouwens de dubbel gewonnen op 6 sterren
  maandag 10 januari 2005 @ 22:11:52 #56
66779 Brasco125
pi_24507774
Gaat nog niet goed nu ik in de 1 league speel. 3 verloren 3 gewonnen 2 gelijk. Misschien moet ik overschakelen op een iets behoudender systeem. Maar ik wil Deco niet op offeren. Ik probeer zo veel mogelijk met jongere spelers te starten zodat deze nog kunnen groeien.

met Barca dus:
----------------------------------Victor Valdes------------------------------------------
--------------------------------------(Rustu) --------------------------------------------
--Trabelsi------------Edmilson--------------------G. Milito-------F.Navarro--------
---(Gabri)-------------(trabelsi) -----------------------------------(Lopez)-----------
------------------------------------------Motta-------------------------------------------
----------------------------------------(Nakata)-----------------------------------------
--------------------- Deco ----------------------------- Ronaldinho -------------------
-------------------- ( Insiesta ) -------------------------( Nakata ) --------------------
--- Guily ----------------------------- Larsson ----------------------- Kalou ----------
--( Chapi ) -------------------------( Ronaldinho ) ---------------( Luiz Garcia ) ---
--( Kalou ) ---------------------------- ( Chapi ) -------------------( Nakata ) -------

Mijn Selectie is niet breed, iedereen die ik weg wilde ging ook weg maar het is een stuk moeilijker om spelers te contracteren. Ik ben vooral achterin erg zwak, daar wil ik nog een killer hebben. Rio Ferdinand, Terry of Nesta ofzo. Daarnaast voor de breedte wat ajacieden (van der vaart, De Jong of Heitinga)
pi_24507813
Kasmirski is een goede voor achterin, groeit ook goed.
pi_24507833
is toch al een aardig team hoor.
ik speel met
V.d.Sar
Heitinga Vornander Koltarii
Cesc Mbami
Park Sneijder
v.d.Vaart
Vagner-Love Eto'O

en op de bank alleen V.Nistelrooy en Gravesen, voor de rest de standaard crappy spelers.
maar ben toch kampioen geworden
pi_24508584
Sneijder kan in PES4 lekker van afstand schieten, he?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 01:11:39 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24511417
Van afstand schieten ben ik nog niet goed in. Wil ik op gaan oefenen morgen. Gewoon even een ochtendje training doen met een speler uit m'n selectie en maar op goal blijven schieten. Denk dat ik 't met Gerrard of Recoba even ga doen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:52:13 #61
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_24536215
ik ben ook begonnen met de kneuzen, maar die zijn bijna allemaal verkocht en die ik nog wel heb spelen niet meer. echt irritant zo slecth als hun waren.
nu is dit mijn opstelling.

Frey
M. Salgado----Nesta----Kompany---Chivu
---------------V. Bommel-------------------------
--------------------------Gerrard---------------
------------------Cruijff-------------------------
Matthew--------------------------Shevchenko
--------------------Eto'o--------------------------

op de bank oa
Takahara
Vermaelen
Robben
Maradonna
Farfan
V Persie

Vooral van persie achter de spitsen is goed.
maradonna valt tegen.
en matthew is een SUPER talent vet snel, is alleen niet zo goed in afmaken
vorig seizoen ongeslagen kampioen meer dan 100 goals in de comp gemaakt. met 4 sterren
nu 6 sterren sta ik ook eerste wel weer 1x verloren en uit de beker op uitdoelpunten
pi_24538689
BGN sunrise: ik weet niet of je het door had, maar ik heb zojuist 2 potjes tegen je gespeeld.
Gerard Lopez is mijn nick. Liet jij de 2e helft van de 2e wedstrijd je kleine broertje spelen ofzo?

Maar ff een vraag: hoe kan ik mensen van mijn Friendslist in godsnaam uitdagen? Ik heb alles al uitgeprobeerd, maar ik krijg toch echt alleen de optie "delete" te zien!

En weet iemand of en hoe je die irritante herhalingen van buitenspel of gemiste kansen kan skippen?
pi_24539560
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
BGN sunrise: ik weet niet of je het door had, maar ik heb zojuist 2 potjes tegen je gespeeld.
Gerard Lopez is mijn nick. Liet jij de 2e helft van de 2e wedstrijd je kleine broertje spelen ofzo?

Maar ff een vraag: hoe kan ik mensen van mijn Friendslist in godsnaam uitdagen? Ik heb alles al uitgeprobeerd, maar ik krijg toch echt alleen de optie "delete" te zien!

En weet iemand of en hoe je die irritante herhalingen van buitenspel of gemiste kansen kan skippen?
Ik wist dat het iemand van Fok was. Was bezig met een marathonsessie, 20 potjes achter elkaar gespeeld. 2e helft van de 2e match liet ik je wat meer aanvallen. Ik verdedig meestal heel erg fel en kort op de man, en als ik ruim voorsta laat ik de teugels wel even vieren. Krijg je de kans om wat lekkerder te spelen, en ik om heerlijk te kunnen counteren :p Het ging toen opeens wel erg goed met je, dus toen moest ik opeens heel snel weer het niveau omhooggooien. En dan zal je net zien dat dat opeens niet zo goed gaat. Gelukkig kwam ik toch nog voor het einde van de wedstrijd op 3-2. En probeer eens wat minder rood te krijgen

Mensen uit je friendslist uitdagen doe je als volgt:
Create match > Dan kies je jouw voorkeuren qua speelduur, stadion etc. > druk op A > druk op Y (je friendslist verschijnt dan) > klik op de naam van een friend en send an invite. Je kunt meerdere vrienden tegelijk uitnodigen, maar uiteraard tegen maar één spelen. Mensen die online in PES4 zijn, zijn momenteel niet bezig met het spelen van een game. Playing betekent dat ze wel aan het spelen zijn, en dat je sowieso zult moeten wachten, available betekent dat ze zelf wachten op een joinende tegenstander > druk op B > je komt nu in een scherm waarin je uitdagingen kunt accepteren, en de wedstrijd kunt beginnen.

Nee, herhalingen van buitenspel en gemiste kansen kun je niet wegklikken. Weer een minpuntje
pi_24550397
Kan je uberhaupt met PES4 een corner of voorzet van de zijkant die half hoog of hoog komt met je poten erin schoppen ? Ik heb nog geen enkele omhaal, volley of half volley direct op de slof erin kunnen kegelen, elke keer kopt ie dan gewoon die bal richting goal.
pi_24550444
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan je uberhaupt met PES4 een corner of voorzet van de zijkant die half hoog of hoog komt met je poten erin schoppen ? Ik heb nog geen enkele omhaal, volley of half volley direct op de slof erin kunnen kegelen, elke keer kopt ie dan gewoon die bal richting goal.
Met PES3 scoorde je zo inderdaad aan de lopende band, nu krijg ik zo af en toe een (half)volley die er net niet ingaat
pi_24550519
Maar met welke toets(en?) dan, en op welk moment qua timing? Ik heb me al suf getraind hierop, maar produceer met het vierkantje (PS2 versie, de schotknop dus) alleen maar kopballen, op welk moment en afstand de bal zich bevind t.o.v. de speler ik ook druk. Hij blijft koppen.

Ik kan natuurlijk ook een harde lage voorzet over de grond geven door 3 keer snel op "langepass" te smashen bij de voorzet, maar die zijn weer makkelik te verdedigen. Een half volley is bovendien cooler.
pi_24550612
Ik heb een keer een bal vanaf 25 meter recht in de verre kruizing geschoten met een halve volley. Was echt een mooi doelpunt..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_24550744
probeer anders met R2 (zwarte knopje) de positie van je speler zo te krijgen dat ie een volley maakt.
pi_24550835
Hmm, R2 op de PS2-joypad? Het tweede knopje rechts aan de achterkant van de controller dus? Zal eens gaan testen.
pi_24550897
die ja, daarmee kan je je mannetje nog ff wat extra verplaatsen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:07:42 #71
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_24559814
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.

Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_24560972
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.

Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
als je R2 drukt en dan 2x rondje dan zijn die voorzetten net iets beter. op de xbox is dit nauwelijks te doen
pi_24562208
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:

als je 3 x op rondje drukt dan geeft ie een strakke pass over de grond, niet op kniehoogte
pi_24562296
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar met welke toets(en?) dan, en op welk moment qua timing? Ik heb me al suf getraind hierop, maar produceer met het vierkantje (PS2 versie, de schotknop dus) alleen maar kopballen, op welk moment en afstand de bal zich bevind t.o.v. de speler ik ook druk. Hij blijft koppen.

Ik kan natuurlijk ook een harde lage voorzet over de grond geven door 3 keer snel op "langepass" te smashen bij de voorzet, maar die zijn weer makkelik te verdedigen. Een half volley is bovendien cooler.
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.
pi_24562328
heb een x een vrije trap gescoort met R. Carlos vanaf 36 meter vanaf de linkerkant. Schoot zo hard in de kruising dat de keeper er van zn lang-zal-zn-leven niet bij kwam. probeer het steeds weer maar steeds pakt de keeper hem nu
pi_24580460
Nieuw iets gevonden. Je kan ook maar 1 speler uit het hele team besturen, en dan de camera op Player zetten. Is nog best lastig eigenlijk . Wel leuk
pi_24581223
MIjn opstelling:

---------------------Pagliuca------------------------
-Heitinga----Terry------Raukaars---Chivu---
------------------------Muntari-----------------------
-De Ridder-----------------------C. Ronaldo---
------------------------Reyes------------------------
-----------Rooney--------------Zola---------------

wissels:
Evotargo
Rodri
De Rossi
Nakata
John
pi_24581573
Heb net de X-box versie gekocht, maar klopt het dat er geen nederlandse handleiding bij zit ?? dacht dat je ook schwalbe's kon maken enzo??
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_24581905
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:30 schreef boeltje.nl het volgende:
Heb net de X-box versie gekocht, maar klopt het dat er geen nederlandse handleiding bij zit ?? dacht dat je ook schwalbe's kon maken enzo??
nee kan niet. over die handleiding, dat weet ik niet ik lees nooit handleidingen.

Heb net weer wat potjes gespeeld op live, toen ik ging joinen (2x) toen had ik weer last van lag, niet veel maar ik stond 3x voor een leeg doel en drukte op schieten maar toen deed mn mannetje gewoon niks
toen ik zelf ging hosten ff 3 potjes gespeeld tegen 1e klas prutsers, 2 met 4-0 gewonnen en het 3e potje werd gekapt toen ik 3-0 voor stond.
pi_24582594
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
Nieuw iets gevonden. Je kan ook maar 1 speler uit het hele team besturen, en dan de camera op Player zetten. Is nog best lastig eigenlijk . Wel leuk
Voor eventjes leuk, dat wel.

En bij mijn XBOX-versie zat wel een NL handleiding
pi_24587496
Ik heb af en toe ook last van lag. Maar als ik zelf host heb ik het nog nooit gehad, dus doe ik dat nu gewoon steeds.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:37:13 #82
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24587523
Als je Host kan je geen lag hebben natuurlijk, want het spel speelt zich op jouw server af, de join-er moet verbinden met jou!
pi_24588557
Ik heb dit spel niet
[14.gif]
pi_24588620
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:36 schreef Chen het volgende:
Ik heb dit spel niet
Wat een kneus ben je ook
pi_24590203
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat een kneus ben je ook
[14.gif]
pi_24590258
Waarom moet die gore klote computer altijd in extra time de winnende treffer maken .
X
X
X
pi_24590354
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:59 schreef Frasier het volgende:
Waarom moet die gore klote computer altijd in extra time de winnende treffer maken [afbeelding].
Waarschijnlijk omdat je slecht bent
[14.gif]
pi_24590505
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:02 schreef Chen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je slecht bent
Ja .
X
X
X
pi_24597131
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
pi_24598366
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
HomerJ moet zijn verdedigingsinstellingen eens gaan nakijken .. want ik heb er nooit last van ..
pi_24614814
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Epsilux het volgende:

[..]

om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.
Thx, dit zal ik ook eens gaan testen want het is mij idem nog steeds niet gelukt.

Wat betreft voorzetten : 1 keer rondje is een hoge voorzet bij de tweede paal, twee keer snel rondje is een hoge voorzet bij de eerste paal, 3 keer snel rondje is een lage harde voorzet. Die laatste zijn idd ballen om erin te tikken met de voet, maar zoals gezegd, die worden vaak makkelijk verdedigd. Ook een hoge bal richting twede paal moet afgewerkt kunnen worden met de voet als de speler zich goed opstelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door FrikandelSpecialist op 17-01-2005 21:52:27 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:48:14 #92
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24623689
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
't Gebeurt alleen bij jouw

Volgens mij stinkt jouw Ruud gewoon een beetje en daarom wil niemand bij hem staan
pi_24626014
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef HomerJ het volgende:

[..]

't Gebeurt alleen bij jouw

Volgens mij stinkt jouw Ruud gewoon een beetje en daarom wil niemand bij hem staan
Gewoon nog langer niet douchen dan, Ruud
pi_24626682
Weet iemand trouwens wanneer die patch uitkomt (om het quitten van loosers bij Live te voorkomen etc.) en hoe je aan de patch kan komen? Ik heb het over de patch voor de Xbox.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:22:17 #95
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24626719
Konami heeft midden Januari gezegd, dus ik verwacht wel deze week.
En als de patch beschikbaar is download hij hem automatisch als je op Live! gaat met PES
pi_24626731
hij zou half januari uitkomen.
en je zal m net als bij alle andere xbox spellen vanzelf tegenkomen wanneer je op live gaat, er staat dan dat je eerst een update moet downloaden voordat je kan spelen.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:03:28 #97
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24648838
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?

Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..

Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..

Lage streek van je btw..
quote:
Nou daar kan ik me niks van herinneren hoor. ( en dat is echt waar ), maar goed, kan zijn dat er iemand anders met mijn account speelt als ik er niet ben en ik heb mijn account ook nog op 2 andere xboxen staan ivm topspin dubbelen. Maar ik ben echt niet iemand die quit als ik verlies omdat ik daar zelf een hekel aan heb.
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoor
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:06:47 #98
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24648910
GVD!!

Speel ik een potje tegen iemand.. sta ik 4-1 voor en in de 80ste minuut krijg ik een friend-invite... druk ik per ongeluk op accept

weg winstpartij -zucht-
PieAir
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:57:10 #99
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24649810
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef jpg97 het volgende:
GVD!!

Speel ik een potje tegen iemand.. sta ik 4-1 voor en in de 80ste minuut krijg ik een friend-invite... druk ik per ongeluk op accept

weg winstpartij -zucht-
Jah klopt! Je speelde tegen mij namelijk
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:12:30 #100
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24650080
Ach ik heb in elk geval wel goed gespeeld...

Vanavond revanche?
PieAir
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:35:56 #101
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24650437
Prima, 9 uur?
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:44:16 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24650560
uhm.... ff kijken of ik er dan nog ben...

nog een tip: vrije trappen!

http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=53147
PieAir
pi_24650591
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef jpg97 het volgende:

[..]

[..]

Maar ik wil je wel een overwinning geven hoor
Geven? Ik had mijn overwinning verdiend..
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:55:33 #104
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24650732
ja dat zal wel dan!

hebben of niet?
PieAir
pi_24650886
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:55 schreef jpg97 het volgende:
ja dat zal wel dan!

hebben of niet?
De overwinning geeft al voldoening.. die 36 punten hoef ik niet..
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:21:16 #106
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24651080
We zullen er om spelen, maar ik vind het wel k*T dat er gequit is!
Maar we maken het wel goed!
PieAir
pi_24652563
Ik ben nu online om te spelen Daag me uit, wie wil.
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:40:53 #108
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24653098
straks kom ik ook online
PieAir
pi_24653511
Paulsergio: ik had lag tegen jou. Daarom was ik zo slecht
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:06:00 #110
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24653929
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
jaja...
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24654189
Net gespeeld tegen een of andere franse gozer.

Ik selecteer PSV, hij doet ook alsof hij een clubteam gaat kiezen.
En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...

Frankrijk - PSV : 6-0
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:32:32 #112
51794 Rahl
pi_24654219
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:

En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...

last.fm
pi_24654483
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
Lag.. met mijn super upload? En ik dacht nog wel dat ik goed was.. we doen het nog wel een keer over als de patch er is dan

Maar toch aardig dat je de wedstrijd hebt afgemaakt dan ..
pi_24654505
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:

Psv kiezen is vragen om problemen
pi_24654568
Ik heb PES4 gisteren gekocht (Xbox versie) en ik ben er echt heel slecht in. Hoe kan ik het beste beter worden? Moet ik dan veel de trainingsmode doen of is het beter om gewoon veel wedstrijden te spelen?
  donderdag 20 januari 2005 @ 19:18:04 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24654838
Veel wedstrijden te spelen. En wanneer je dat gedaan hebt en online gaat, dan zul je merken dat je online heel anders moet spelen als in de SP, aangezien het tegen mensen gewoon compleet anders spelen is. Online heb ik een hele andere tactiek dan in de SP, hoewel ik nu bezig ben om een tactiek te perfectioneren zodat het zowel tegen de PC als online degelijk werkt.
pi_24656310
Op verschillende fora's is te lezen dat de patch vannacht doorgevoerd wordt.. good news
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:53:19 #118
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24656342
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb PES4 gisteren gekocht (Xbox versie) en ik ben er echt heel slecht in. Hoe kan ik het beste beter worden? Moet ik dan veel de trainingsmode doen of is het beter om gewoon veel wedstrijden te spelen?
Ik zou eerst erg veel wedstrijden offline tegen vrienden spelen! De patch is bijna beschikbaar en dat is wat fijner spelen. Maar vooral op vrije trappen moet je oefenen, oefenen, oefenen & oefenen
Aan het begin lijkt het onmogelijk maar sommige mensen kunnen elke vrije trap wel inschieten.

Twi, tegen jouw heb ik al lang niet gespeeld en zijn wel leuke potjes! Wanner heb je een keer tijd? Vanavond?
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:58:11 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24656419
Vrije trappen krijg ik er met muur en keeper nog wel in, maar de mensen die eromheenlopen zijn nog wel eens een probleem. Vooral Recoba en Veron kunnen ze aardig raken.

Wanneer die patch vanavond uit komt, zal ik de dagen erna regelmatig online te vinden zijn in PES4, tot die tijd speel ik liever nog wat andere games Ik zal eens kijken of ik in 't weekend een PHP siteje kan maken voor een soort van competitie En toch schiet ik ze er bijna nooit in. Misschien dat 1 op de 25 er een keertje in vliegt.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:16:33 #120
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24656741
Twi! De patch is uit Ik ben hem nu aan het downloade,n vanavond toch nog een potje?

Eindelijk is de patch uit!!!!
pi_24656751
De patch schijnt uit te zijn, beste medeverslaafden.
pi_24656788
Tssss.... wel even vermelden van wie je zelf de primeur kreeg
pi_24656814
YESS!! dat werd tijd
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:28:35 #124
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24656939
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef BGN het volgende:
Tssss.... wel even vermelden van wie je zelf de primeur kreeg
met dank aan SunriseBGN
pi_24658843
Goede zaak!

Zijn er nog meer dingen verbeterd behalve het niet meer kunnen quitten?
Bijv. dat je replays kan skippen?
pi_24660109
GVD!!!! Alle punten weg .. weer helemaal opnieuw beginnen .. kwam net de top 100 in zicht.. hebben ze heel die ranking op 0 gezet..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:29:40 #128
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24660440
whoooh.. ben benieuwd!!

PieAir
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:59:03 #129
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24661020
en nog steeds lag
PieAir
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:10:29 #130
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24663704
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:59 schreef jpg97 het volgende:
en nog steeds lag
Paar potjes gespeeld (als guest) en had nergens last van.
Bij mij werkt die patch iig. Alleen kan je um nog steeds niet op manual zetten en heb je nog steeds die belachelijke gamertag in beeld .
Beetje jammer.
-
pi_24667063
Kan je nu replays skippen?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:53:43 #132
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24667529
Het juichen van Goals en het filmpje voor de rust wel, Buitenspel en kansen(wel minder nu) nog niet
pi_24668485
Sommige mensen hebben echt geen leven .. die nr 1 staat.. 42 wedstrijden gespeeld en allemaal gewonnen .. niet normaal meer..

Ik heb een goede start gemaakt 7 gespeeld 7 gewonnen
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:53:00 #134
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24668541
Ik heb 2 xbox live accounts, en ga vanavond maar eens wat wedstrijden doen en dan de ene de hele tijd laten quitten !

ik heb ook 2 xboxen en 2 tv's
PieAir
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:54:44 #135
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24668580
kewl...

vrije trappen nemen via de aangever!

Gisteren 2 vrije trappen erin, omdat de muur volledig verkeerd sprong bij de tegenstander!
PieAir
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:55:01 #136
51794 Rahl
pi_24668585
Even ter informatie:
Als je mij (Tecci) online ziet is dat meestal mijn broertje. Dus als je met 8-0 wint moet je niet mij gaan zitten dissen hier want dat was me broertje dus
last.fm
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:01:00 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24668696
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:54 schreef jpg97 het volgende:
kewl...

vrije trappen nemen via de aangever!

Gisteren 2 vrije trappen erin, omdat de muur volledig verkeerd sprong bij de tegenstander!
Hoe bedoel je? .
-
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:01:58 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24668717
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb 2 xbox live accounts, en ga vanavond maar eens wat wedstrijden doen en dan de ene de hele tijd laten quitten !

ik heb ook 2 xboxen en 2 tv's
Ook een manier om op 1 te komen.
Wel behoorlijk lame, dat dan weer wel..
-
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:49:27 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24669498
Whahahaha geintje hoor ik heb niet eens 2 xboxen...

maar vrije trappen:

Je drukt op de 1e thumbstick zodat er een poppetje bij komt staan..
Normaal gesproken druk je dan op de rechter thumbstick om de bal een stukje vooruit te spelen voordat de 2e speler hem schiet.

Echter nu hou je L-trigger ingedrukt, en schiet... dit heeft als gevolg dat de aangever de bal direct schiet, wat de muur en de keeper niet verwachten!
PieAir
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:53:13 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24669555
Dus terwijl ik op de rechter thumbstick duw en zo de bal moet ik de L trigger indrukken en dan schiet die andere meteen?
Dus L-thumb tot er een 2de is, dan R-thumb met L-trigger ingedrukt? .
-
pi_24669575
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus terwijl ik op de rechter thumbstick duw en zo de bal moet ik de L trigger indrukken en dan schiet die andere meteen?
Dus L-thumb tot er een 2de is, dan R-thumb met L-trigger ingedrukt? .
Gewoon L1 en schieten .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:02:52 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24669704
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gewoon L1 en schieten .
!
Thanks.
-
pi_24669758
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Thanks.
Alles voor een Griekse Ajacied

Harry
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:12:55 #144
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24669854
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Alles voor een Griekse Ajacied

Harry
In PES scoort ie aan de lopende band. .
-
pi_24669908
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

In PES scoort ie aan de lopende band. .
Zeker. Ooit een schot van 18 meter gehad, ik heb nog nooit zo hard geschoten . Ging nog lekker de kruising in ook. .
pi_24671338
Die Ivan bla die bla die bla .. die 1ste staat is een fucking cheater.. Ik snap alleen niet hoe hij het doet.. Ik had tegen hem gespeeld .. en ik had gewonnen .. Kijk in de ranking.. ik zie een verlies bij hem staan en de reeks van 45 was doorbroken .. Maar ga ik nu kijken naar de ranking.. staat ie opeens op 49 wedstrijden achter elkaar gewonnen en geen 1 verloren ..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:07:48 #147
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24671590
Hoe ken dat nou?
PieAir
pi_24671779
Ja, ik zou zweren dat Double Dribble op 1-1-1 stond, en later was het opeens 5-2-0. Ik wil niet beweren dat hij quit, no way, maar ik heb het dus ook gezien dat er opeens een wedstrijd verlies minder was.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:32:55 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24672008
Konami mailen?
-
pi_24672558
ach who gives a shit about die ratings. de PES Fok competitie is veel belangrijker
Ik heb vanavond toch niks te doen dus ik zal wel een paar potjes spelen.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:13:26 #151
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24672754
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ach who gives a shit about die ratings. de PES Fok competitie is veel belangrijker
Ik heb vanavond toch niks te doen dus ik zal wel een paar potjes spelen.
*Meldt*

uurtje of 9? ( moet eerst trainen )
PieAir
pi_24673092
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Konami mailen?
Dat wordt wel gedaan, heb andere gasten er al over gehoord. En of het zin heeft?
pi_24673438
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:13 schreef jpg97 het volgende:

[..]

*Meldt*

uurtje of 9? ( moet eerst trainen )
ben pas om een uur of 12 beschikbaar. als iemand dan nog online is stuur me maar een invite.
pi_24677601
Genoeg gevoetbald voor vandaag..

28 gespeeld 27 gewonnen 1 verloren.. een onnodig verlies..

morgen weer verder..
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:27:56 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24681723
Net 2 potjes als client gespeeld. Die patch verbetert niet heel veel, je hebt nog steeds last van lag. Het lijkt alsof het gewoon nog iets meer gecompenseert wordt, want hoewel de controle iets beter is, hakkellen de spelers er nog erger op los. Het is dus van gigantische lag naar ergerlijke lag gegaan. Op zich wel een verbetering, maar ik ga nog steeds gewoon zelf hosten.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:34:03 #156
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24690989
Ja dat is dus echt wel een kut oplossing...
Niemand wilt joinen, iedereen wilt alleen hosten. En dan heb je als joiner gewoon een nadeel.

maar goed. gaan we nog verder met de competitie of wat?
PieAir
pi_24692421
Een Engelsman op het forum van PESFan met een flinke verbinding heeft getest hoeveel upload en download PES4 gebruikt: als host gebruik je 9 Kbyte upload, en als client 4. De meeste gamers hebben toch wel iets meer tot hun beschikking...

Ook op PESFAN, van de Engelse Konami site gehaald:
quote:
English Konami site updated today! Look inside what they say!
21.01.2005
Apologies

Konami apologises to Yves Makabu-Ma-Kalambay for mistakenly portraying him as a white Caucasian soccer player in “Pro Evolution Soccer 4” although he is black. Konami will be taking steps to correct this mistake in future editions of the game and is deeply sorry for any distress or embarrassment that this portrayal may have caused to Mr. Ma-Kalambay.

Het had natuurlijk dit moeten zijn:
quote:
21.01.2005
Apologies

Konami appologises to all its loyal fans who have forked out £40.00 to play this game and have been let down by the inability for us to provide a decent online game. We would also like to now apologise for the new patch which has been released and now realise that we have ignored nearly everything that has been mentioned on pesfan.com that needed updating online.

However - because konami is loyal to its fans we promise to correct all our faults and we promise to release another patch very soon. however in the meantime please continue to buy pes5 and 6 until this problem is rectified, and the patch is uploaded to mars and back so it can be checked by ms.

[ Bericht 1% gewijzigd door BGN op 22-01-2005 19:27:59 ]
pi_24693321
Ik ben net begonnen met de Master League en ik word er steeds beter in. In de winterstop heb ik meteen een heleboel Jappen en Chinezen over laten komen, die waren lekker goedkoop en toch best goed. Alleen nu moet ik wel gaan winnen, anders eindig ik in de rode cijfers.

Is het trouwens echt belangrijk om de strategie te veranderen met de witte knop + rechter/linker trigger? Of hoef ik me daar niet echt mee bezig te houden?
  zondag 23 januari 2005 @ 12:25:28 #159
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24704014
Het is niet echt nodig, je kan ook gewoon op start drukken en naar formation settings gaan
pi_24719787
Wanneer gaat de fok competitie weer van start.. en zijn er nog andere sites waar leuke competities zijn?
pi_24721471
Ik ben echt veel te slecht... ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit spel op 5 sterren kunnen spelen . Op 3 sterren kan ik nooit kansen creëren en als ik er eentje heb schiet ik altijd mis, maar op 2 sterren win ik altijd met 5 - 0 omdat je dan gewoon vanaf de zijkant helemaal naar voren kunt lopen, bij het strafschopgebied naar binnen kunt snijden en de bal erin schieten, werkt elke keer.

Ik blijf oefenen!

Wat ik ook niet snap is hoe dat richten bij het schieten werkt. Als ik nou gewoon de normale camera stand heb, moet ik dan naar links drukken om de bal naar links te schieten of juist naar boven?
pi_24721533
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben echt veel te slecht... ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit spel op 5 sterren kunnen spelen . Op 3 sterren kan ik nooit kansen creëren en als ik er eentje heb schiet ik altijd mis, maar op 2 sterren win ik altijd met 5 - 0 omdat je dan gewoon vanaf de zijkant helemaal naar voren kunt lopen, bij het strafschopgebied naar binnen kunt snijden en de bal erin schieten, werkt elke keer.

Ik blijf oefenen!

Wat ik ook niet snap is hoe dat richten bij het schieten werkt. Als ik nou gewoon de normale camera stand heb, moet ik dan naar links drukken om de bal naar links te schieten of juist naar boven?
je moet dan zeg maar naar voren drukken en naar boven om in de linkerhoek te schieten als ik me niet vergis.
heb jij xbox live trouwens?
pi_24721863
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb jij xbox live trouwens?
Ja, voor andere spellen waar ik wel goed in ben
  maandag 24 januari 2005 @ 12:43:39 #164
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24722101
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:25 schreef Paulsergio het volgende:
Wanneer gaat de fok competitie weer van start.. en zijn er nog andere sites waar leuke competities zijn?
www.peslive.nl is een erg leuke competitie, met vaste users. Alleen zit Toernooi 1 al vol en begonnen. Voor de rest doe ik ook mee met PESinsight.com maar dat is niet echt een succes!
pi_24725538
Wie zijn erop clanbase geregistreerd in de 1on1 ladder EU + benelux?? Daag me uit vTm-C op clanbase ... IM READY !!!!!
WuuZzZza
  maandag 24 januari 2005 @ 16:27:18 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24725619
n00b
PieAir
pi_24726145
Ik ben erachter dat ik veel beter speel op 4 of 5 sterren dan op 3. Als de computer ook meer aanvalt krijg ik voorin ook meer ruimte en dus meer kansen en dat scheelt een hoop.

Geen 3 sterren meer dus .
  maandag 24 januari 2005 @ 18:49:02 #168
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24727596
Leuke pot net Twi

veel kansen over en weer, en na 6 minuten stond het al 1-1..
na wat mazzel toch met 3-2 gewonnen
PieAir
  maandag 24 januari 2005 @ 20:03:30 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24728757
Je speelde erg goed, kwam nauwelijks onder de druk vandaan halverwege mijn helft. Maar voorin lukte ook gewoon helemaal niks bij mij Nouja, Owen kwam er een keer goed door, en bij die 3-1 (van richting veranderd schot) was ik aardig aan het schelden. Gelukkig de eer nog kunnen redden met die scrimmage Vanavond ben ik hopelijk nog wat uurtjes online. Zoals je merkte speel ik 1 on 1 games wat makkelijker zonoder communicator
pi_24728769
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:00 schreef BGN het volgende:
Een Engelsman op het forum van PESFan met een flinke verbinding heeft getest hoeveel upload en download PES4 gebruikt: als host gebruik je 9 Kbyte upload, en als client 4. De meeste gamers hebben toch wel iets meer tot hun beschikking...

Ook op PESFAN, van de Engelse Konami site gehaald:
[..]

Het had natuurlijk dit moeten zijn:
[..]
hey ja dat vond ik ook al zo raar maar heb je die 2de quote zelf verzonnen of gaan ze echt verbetering aanbrengen?
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  maandag 24 januari 2005 @ 20:11:23 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24728885
Sarcasme roeleert
pi_24729235
is het trouwens mogelijk om de camera te veranderen? ik heb 1 keer live gespeeld maar de camera stond behoorlijk ver weg en dat vind ik niet lekker spelen.moet daar dan nog een patch voor komen?
ik ben een controversiele filosofische spirituele muziekfriek rara wie ben ik 4)9=/86*@!123456789/ 19/ sep/19/////////0000000000000000000000000000////////
  maandag 24 januari 2005 @ 21:21:16 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24730287
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:03 schreef twi het volgende:
Je speelde erg goed, kwam nauwelijks onder de druk vandaan halverwege mijn helft. Maar voorin lukte ook gewoon helemaal niks bij mij Nouja, Owen kwam er een keer goed door, en bij die 3-1 (van richting veranderd schot) was ik aardig aan het schelden. Gelukkig de eer nog kunnen redden met die scrimmage Vanavond ben ik hopelijk nog wat uurtjes online. Zoals je merkte speel ik 1 on 1 games wat makkelijker zonoder communicator
Ja ik probeer altijd vroeg te storen, wat eigenlijk niet ten goede komt van de verdediging ( als je langs het middenveld komt ben ik vaak hopeloos verloren ). Bij de 3-1 was ik mezelf aan het verontschuldigen ( want dat was echt een mazzelgoal ... schot net buiten de 16 en dan van richting veranderd waardoor jouw keeper de andere kant op sprong ). Maar ik vond het een lekkere partij.

Heb je trouwens last gehad van lag tijdens de wedstrijd of viel het mee?

ik heb trouwens wel de com. erin maar ik heb de headset eruit
PieAir
pi_24731138
Waarom scoort de computer altijd in de laatste minuut van een helft? De hele wedstrijd zie je ze niet maar ze krijgen het telkens weer voor elkaar om het laatst nog een zielig doelpuntje er in te prikken. En als ze zelf niet scoren zorgt de computer er wel voor dat een poppetje van mijn team een eigen goal maakt.
X
X
X
pi_24732118
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:04 schreef fayakill het volgende:

[..]

hey ja dat vond ik ook al zo raar maar heb je die 2de quote zelf verzonnen of gaan ze echt verbetering aanbrengen?
Die tweede quote is door iemand anders verzonnen

Maar ik hoop toch dat ze nog wel een tweede patch uit gaan brengen.
pi_24732425
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:06 schreef Frasier het volgende:
Waarom scoort de computer altijd in de laatste minuut van een helft? De hele wedstrijd zie je ze niet maar ze krijgen het telkens weer voor elkaar om het laatst nog een zielig doelpuntje er in te prikken. En als ze zelf niet scoren zorgt de computer er wel voor dat een poppetje van mijn team een eigen goal maakt.
Dan moet jij me toch eens uitleggen waarom ik dan met Barcelona in de International League na 17 wedstrijden alles gewonnen heb, met een doelsaldo van 39-0.

Op * * * * * * ja
pi_24732667
Heb in mijn ML drie mooie wedstrijden op het programma staan.

Als eerste het competitieduel tegen Juventus, die 2 punten voorsprong hebben met nog vijf duels te spelen. Ik sta tweede.

Als tweede thuis de halve finale van de Champions League. Real Madrid won de eerste leg onverdiend met 2-1.

Als derde de bekerfinale tegen FC Porto.

Speel inmiddels 4-3-3:
Van Breukelen
Song Borre Israel Jean
Ghali Barreto
Buffel
Vd Meyde Kuyt Gerson Magrao

En ja, dat zijn slechts vijf aankopen

Voor de rest heb ik van de reserves alleen Olembe, Rep en Sakho gekocht.
Tweede elftal:
Babos
Gyan Loovens Paauwe Mtiliga
Pardo Olembe
Ono
Rep Sakho Leonardo

En nee, ik heb na 17 wedstrijden geen doelsaldo van 39-0.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:18:12 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24734128
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja ik probeer altijd vroeg te storen, wat eigenlijk niet ten goede komt van de verdediging ( als je langs het middenveld komt ben ik vaak hopeloos verloren ). Bij de 3-1 was ik mezelf aan het verontschuldigen ( want dat was echt een mazzelgoal ... schot net buiten de 16 en dan van richting veranderd waardoor jouw keeper de andere kant op sprong ). Maar ik vond het een lekkere partij.

Heb je trouwens last gehad van lag tijdens de wedstrijd of viel het mee?

ik heb trouwens wel de com. erin maar ik heb de headset eruit
Totaal geen last van lag gehad eigenlijk (althans, je hebt altijd een kleine vertraging, maar die is vrijwel niet storend). En bovendien was mijn 2e goal ook een mazzeltje. Je onderschete m'n afgelegde bal van Owen op Ronaldo, en via via viel 'ie voor de voet van een andere speler.

Trouwens, what's the deal met al die gasten die wedstrijden van 5 minuten spelen? Er is nog niet afgetrapt of je zit al in blessuretijd
pi_24740739
Heb gisteren een wedstrijd van 15 minuten gespeeld tegen een vriend op 6 sterren met alle mannetjes rood.
stond na 20 minuten al 3-0 achter. maar won uiteindelijk toch met 6-3.

15 minuten wedstrijden zijn dope
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:23:42 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24741513
Net tegen iemand als client online, kon moeilijk draaien met m'n spelers, en balaannames waren echt dramatisch door wat lag en verkeerde timing. Bij rust 3-0 achter. Had al eens een keer een paar weken terug een 4-0 achterstand om kunnen buigen in 4-5, maar dat lukt je niet zomaar. Beschouwde het dus maar zo goed als verloren.

Toen alles vol op de aanval gezet. Direct na rust de 3-1, even later de 3-2 en tien minuten voor tijd de 3-3. Laatste minuut krijgt 'ie een corner. Ik zeg tegen mezelf: als ik die bal goed weg kan werken, dan kan ik nog winnen. Een verdediger kopt de bal snoeihard weg, steekpass naar Owen die 1op1 met de keeper staat, tikkie breed en hoppa, 3-4. En echt, voor rust had ik de neiging om iemand te vermoorden na die 3-0
pi_24741572
Ik had mijn afgelopen seizoen in de ML steeds dat er punten werden ingehouden van mijn wedstrijdrecette zeg maar

Als ik met 1-0 verloor bijvoorbeeld kreeg ik 0 punten, 0 bonuspunten voor gemaakte goals en bij het totaal stond -32

Won ik kreeg je zoiets:
Points 1000
Bonus 50
Total 1018
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_24742676
Net in 3e seizoen de bekerfinale verloren van FC Porto. Vorig seizoen verloor ik de bekerfinale ook al, toen van PSV

Wedstrijd begon slecht, snel op 0-1 achterstand. Daarna miste ik echt hele grote kansen, tot ik in de 65e minuut Kuyt 1-1 maakte. Toen dacht ik dat ik er wel was, en rustig de 2-1 kon gaan zoeken. Sta je vijf minuten later 1-3 achter, en dag beker!

Wedstrijden daarvoor waren ook belangrijk. Met nog 5 wedstrijden te gaan tweede met 2 punten achterstand op Juventus, en toen stond de kraker met Juventus op het programma. Kuyt zorgde met twee goals voor een 2-0 overwinning, en met nog vier wedstrijden te gaan ben ik nu koploper met 1 punt voorsprong.

En daarna meteen de tweede leg van de halve finale Champions League, tegen Real Madrid. De eerste wedstrijd had ik 2-1 uit verloren, dus ik moest sowieso scoren. Real Madrid maakte gaandeweg de wedstrijd de beste indruk, maar geen van beide ploegen kwam tot scoren. 87e minuut liep ik met Kuyt alleen op de keeper af, en wist dat deze stift het kon gaan beslissen: over! Enkele krachttermen vlogen uit mijn mond, best kut als je weet dat je gefaald hebt door de spanning

Drie minuten later liep ik opnieuw met Kuyt op de keeper af, deze keer durfde ik niet te lobben, en schoot ik hem zachtjes op goed geluk in de linkerhoek: 1-0!

Op naar de landstitel en de Europa Cup!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:42:15 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24745483

! Ik scoor echt erg lastig LIVE, maar opeens had ik de smaak te pakken.. .
-
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:54:38 #184
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24745716
whoehaaaa 8-0?
tegen wie speelde je dan?
daar wil ik ook wel ff mijn doelsaldo tegen omhooghalen haha maar heeel netjes gedaan dag!
PieAir
pi_24745740
Jammer dat je dan met Real speelt .
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:03:51 #186
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24745913
tegen engeland? niks jammer aan hoor.... netjes gedaan zelfs
PieAir
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:04:25 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24745924
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
Jammer dat je dan met Real speelt .
Mja, ik ben ook geen fan van Real maar speel wel het best met ze.
Echt grappig om die gast te horen flippen. Eerste helft had ik echt 10 kansen en scoorde er 2. Einde van de 2de helft was het prijsschieten. Alles ging er in. .
-
pi_24746273
Haha Daggla... in de screen is ook duidelijk te zien dat jij nog wel een potje wou en hij meteen wou stopppen
pi_24746383
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mja, ik ben ook geen fan van Real maar speel wel het best met ze.
Echt grappig om die gast te horen flippen. Eerste helft had ik echt 10 kansen en scoorde er 2. Einde van de 2de helft was het prijsschieten. Alles ging er in. .
Ja zal best maar het is wel Real, neem dan Barcelona of Arsenal of Nederlands Elftal
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:33:03 #190
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24746440
Daggla, ik moet nog een keer tegen jouw spelen!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:10:41 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24747030
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
Ja zal best maar het is wel Real, neem dan Barcelona of Arsenal of Nederlands Elftal
Ondanks dat ik een hekel heb aan Real, speel ik er ook mee. Het Nederlands Elftal zou ik graag mee spelen, maar ten eerste zijn al die namen verneukt en ten tweede zijn die spitsen gewoon underrated. Vooral Robben is gewoon een drama vergeleken met wat 'ie in 't echt laat zien. Barcelona heeft een gebrek aan fysiek sterke spitsen, ondanks een fantastische vleugelspeler. Inter heeft goede spitsen, maar Martins is mij wat te slecht alleen voor de goal. Milan moet je ook niet mee spelen als je veel snelheid nodig hebt en liever niet verdedigd. Arsenal is ook wel een goed team ja, maar Roberto Carlos is op de vleugel gewoon effectiever dan Pires (althans, hoe ik probeer te spelen).

Ik ben vandaag echt gewoon frustrerend slecht aan het spelen, bah. Later op de avond doe ik nog wel een paar potjes na al het voetbal, maar heb vandaag veel gelijk gespeeld en verloren, behalve die magistrale keer terugkomen (wat ik overigens bijna heb herhaald, van 0-3 terug naar 3-3). Met die FOK! competitie, gaan we verder waar we zijn gebleven, of zetten we het opnieuw op?
pi_24747341
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:10 schreef twi het volgende:

[..]

Ondanks dat ik een hekel heb aan Real, speel ik er ook mee. Het Nederlands Elftal zou ik graag mee spelen, maar ten eerste zijn al die namen verneukt en ten tweede zijn die spitsen gewoon underrated. Vooral Robben is gewoon een drama vergeleken met wat 'ie in 't echt laat zien. Barcelona heeft een gebrek aan fysiek sterke spitsen, ondanks een fantastische vleugelspeler. Inter heeft goede spitsen, maar Martins is mij wat te slecht alleen voor de goal. Milan moet je ook niet mee spelen als je veel snelheid nodig hebt en liever niet verdedigd. Arsenal is ook wel een goed team ja, maar Roberto Carlos is op de vleugel gewoon effectiever dan Pires (althans, hoe ik probeer te spelen).

Ik ben vandaag echt gewoon frustrerend slecht aan het spelen, bah. Later op de avond doe ik nog wel een paar potjes na al het voetbal, maar heb vandaag veel gelijk gespeeld en verloren, behalve die magistrale keer terugkomen (wat ik overigens bijna heb herhaald, van 0-3 terug naar 3-3). Met die FOK! competitie, gaan we verder waar we zijn gebleven, of zetten we het opnieuw op?
die martins kan rennen als een gek; top speed: 99 acceleratie: 99, maar van scoren bakt hij niets nee
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:23:57 #193
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24752344
Maar hij geeft wel vaak vette assists.. laat het scoren maar aan Adriano, Vieri en Recoba over
PieAir
pi_24752627
Goed gevoetbald weer, Pauche. Dacht dat ik mijn backs zo ingesteld had dat ze bij jouw vleugelspitsen in de buurt zouden lopen, ze besloten echter anders

Ik kreeg een invite van een Engelsman waartegen ik nog moest spelen voor een competitie, vandaar dat ik er meteen mee stopte. Gelukkig was het voor die gast te veel moeite om even 20 seconden te wachten
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:51:51 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24752821
Ik ben vanavond met 1-8 ingemaakt
pi_24752856
Dat ken ik
  woensdag 26 januari 2005 @ 08:56:20 #197
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24754622

whahahaha
PieAir
pi_24754816
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:39 schreef BGN het volgende:
Goed gevoetbald weer, Pauche. Dacht dat ik mijn backs zo ingesteld had dat ze bij jouw vleugelspitsen in de buurt zouden lopen, ze besloten echter anders

Ik kreeg een invite van een Engelsman waartegen ik nog moest spelen voor een competitie, vandaar dat ik er meteen mee stopte. Gelukkig was het voor die gast te veel moeite om even 20 seconden te wachten
Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.

Verder had ik toch wel moeite om door je verdediging te komen. De 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Want ik wist dat jij moest komen .. en daar viel ook de 3-1 uit. Maar toch knap dat je voorkwam.. sinds de patch is dat niemand nog gelukt

Had je last van lag? Anders moet jij de volgende keer eens hosten
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:33:45 #199
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24756950
Toch moet ik zeggen dat dit spel op de PS2 lekkerder speelt... zowel grafisch lijkt het allemaal vloeiender als qua bediening ( veel intuitiever ).
Hoe is dit spel eigenlijk op de PC?
Is ie speelbaar, en is er op de pc versie ook last van lag als je online speelt?
PieAir
pi_24758549
ja grafisch is de ps2 versie wat scherper, alleen de gezichten zien er op de xbox wel beter uit.
en het speelt nog steeds lekkerder op de ps2 vind ik, ook al ben ik de xbox controller nu helemaal gewend. de R2 knop daar kan je gewoon veel minder mee, een voorzet geven lukt niet met R2.
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:15:03 #201
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24758792
Nee klopt, die zwarte knop is niet echt lekker om dit spel te doen, en ik heb wel een converter ( voor m'n ps2 controller op de xbox aan te sluiten ) maar deze vertraagd een beetje en ik kan dan de headset niet meer gebruiken.
Wel jammer...
PieAir
pi_24759514
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.

Verder had ik toch wel moeite om door je verdediging te komen. De 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Want ik wist dat jij moest komen .. en daar viel ook de 3-1 uit. Maar toch knap dat je voorkwam.. sinds de patch is dat niemand nog gelukt

Had je last van lag? Anders moet jij de volgende keer eens hosten
Geen lag
pi_24762759
Ik baal er soms van dat je een tikkie terug geeft en dan zie je iemand helemaal rechts vrijstaan en ram je die analoge stick bijna uit de controller om naar rechts te passen en nog gaat ie rechtdoor
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:22:33 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24768438
Net verloren met 1-7

Pauche

Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in
pi_24774226
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7

Pauche

Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in

donderdag 27 januari 2005 @ 12:32:18 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24776965
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:33:40 #207
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24777006
Twi, wanneer spelen wij weer is? Altijd leuke potjes

Weet je nog ons allereerste potje?
pi_24777372
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldo

Ik heb een stuk of 4 opstellingen uitgewerkt die me bijna altijd succes opleveren .. ik speel daar al mee sinds de eerste pro evo. Dus ik vind de mannetjes blindelings. En ik heb een formation setting klaar staan voor 10 verschillende teams waarvan er 4 voor landen zijn en 6 voor teams, omdat ik er niet van houd om telkens met hetzelfde team te spelen.

Ik scoor alleen erg vaak uit corners maar ik heb weleens 1 hele dag alleen maar corners genomen.. en corners zijn bij mij net een halve penalty.

Jou opstelling is op zich wel ok .. ook al zou ik niet met 2 mensen langs elkaar voorin spelen maar een beetje achter elkaar zetten. waardoor er altijd 1 speler voor die andere staat zodat je hem makkelijker de diepte in kan spelen.

Maar ik vond het leuke potjes ja.. so next time again?
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:29:50 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24779236
Prima hoor, ja ik vroeg me al af hoe jij die corners zo strak en dicht bij de goal nam. Of eigenlijk meer waarom de keeper er helemaal niks tegen deed, die stond er als een zak hooi bij

Die vleugelspelers op zich dat is niet zo heel opvallend (ondanks dat je het niet vaak ziet). Wat ik moeilijker vond is dat er gelijk drie middenvelders keihard mee spurten, waardoor je met vijf man voor de goal staat.

Die corners, hoe train je die? Ik bedoel, er zijn heel veel verschillende modes om in te testen, maar ik vind het storend dat je niet gewoon corner na corner kan nemen zonder terug te gaan naar het menu (en de hele tijd via het pauze-menu moet restarten om tijd te sparen). In de training mode van de Master League ofzoiets? Kan je de opstelling die bij de corner wordt aangenomen nog ergens aanpassen? Volgens mij niet toch?
pi_24781047
Als je van rechts een corner neemt moet je hem zowieso door een linksbenige speler laten nemen met hoge curling. En vanaf de andere kant precies anders om.

Corners gewoon trainen met de opstelling die je altijd gebruikt. Goed kijken waar alle spelers staan en hoe ver je de balk moet drukken om bij die persoon terecht te komen. Als je dan in de wedstrijd zit .. kijk je welke spelers op een vrije positie staat zodat je de bal daar dan precies neerlegt. En dan hoeft ie alleen maar er tegen aan te lopen. Verder richt ik kopbal als ze van linkskomen altijd rechtsonder en van rechts richt ik ze linksonder.

Bij real madrid zal ik de corners laten nemen door figo en r.carlos

In principe speelde ik met een opstelling 4-1-2-2-1, met 2 pijltjes naar voren voor de OMF's waardoor er eigenlijk een soort van 5-5 contrast staat.. 5 verdedigende spelers en 5 aanvallende. Waardoor je voorin veel afspeel mogelijkheden hebt .. en van achter door kan tikken totdat iemand voor, vrij komt te staan.
pi_24784235
Ik denk dat ik zometeen na Ajax nog wel wat potjes op live ga spelen.
als iemand durft, stuur me maar een invite
pi_24804834
Khoop dat ze bij pes 4 een hoop dingen hebben verbeterd...want man man man, wat loopt pes 3 op een hoop dingen nog gigantisch te falen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:49:36 #213
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24806417
Bartje Twi, wanneer komt dit weekend het je goed uit om een potje te spelen. Ben benieuwd hoe goed je bent geworden
pi_24812942
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
pi_24813059
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Pff .. van de computer...

Speel maar tegen mij
pi_24813325
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
pi_24813339
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
PS2, ik kan niet online
pi_24813658
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
Ik ga zo online..
pi_24813715
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:23 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Ik ga zo online..

ik ga nu ff ontbijten en dan kom ik ook.
pi_24815461
zo dat waren uuuh hele interessante potjes Pauche!
eerst potje, hostte ik, makkelijk gewonnen met 3-2.
daarna ging jij hosten en toen werdt het 4-3 voor mij. ik scoorde de 4e in blessuretijd
en toen het 3e potje.....stond al na 30 minuten 4-0 achter wonder boven wonder kwam ik terug tot 4-4 en scoorde ik zelfs de 5-4 helaas moest jij daarna ook nog 2x scoren maar het was iig een leuke wedstrijd.
jammer dat je offline ging, ik wilde nog een potje tegen je spelen die ik hostte.
je bent in ieder geval de beste tegen wie ik tot nu toe gespeeld heb.
pi_24815478
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..

2de en 3de pot had ik natuurlijk geen last van lag.. omdat ik hoste.. maar daarin maakte je het me ook vaak moeilijk. En je verdediging stond goed opgesteld.

Ik vond jou 1 van de betere tegenstanders om tegen te spelen. Mijn complimenten.. Zeker wel voor herhaling vatbaar

Ik moest weg.. mama riep om me eten te halen
pi_24815491
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
vandaar dat die zo makkelijk ging.

ik moet trouwens wel zeggen dat jij met een hele irritante opstelling speelt.

[ Bericht 7% gewijzigd door jimjim1983 op 29-01-2005 15:21:21 ]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:36:19 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24816819
Ik had vandaag ook last van extreme lag tegen iemand. Echt gewoon een paar seconden spelen,d an een paar seconden helemaal niks zien (alles op het scherm staat stil). Gelukkig was het maar in twee periodes, waardoor ik de schade beperkt hield tot 5-5. Nog nooit zo erge lag gehad. Was trouwens met ene "cassie".

Het gaat trouwens de laatste tijd echt slecht met me, meer dan 40 keer verloren al, van de 85 potjes ofzo. En als ik nou lag als excuus zou kunnen gebruiken (9 van de 10 keer optimatch ik en ben ik client), dan zou dat mooi zijn. Maar ik heb sinds de patch echt vrij zelden last van (erge) lag.
pi_24817423
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
X
X
X
pi_24817478
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
pi_24820541
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
X
X
X
pi_24821061
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.
weet dit niet zeker.
pi_24826731
Wacht met het aanmaken van spelers zou ik zeggen. Er komt weer een option file van "The Wolf" aan, in de eerste week van februari. Op dit moment is beta8 al klaar.

Ik zou graag een link naar het forum zetten, maar dat ligt op z'n gat...
http://www.soccergaming.tv > PES & WE forum > January transfer window option file (oid)
.
pi_24834070
Is er ook een PES4 league dat gespeeld word via de PC? Want ik zie dat iedereen het hier alleen over XBOX live praten... Dus vroeg me ff af of er nog mensen zijn die leuke goeie leagues weten van PES4 dat via de P.C gespeeld word.

thx
Prettige dag nog
WuuZzZza
  zondag 30 januari 2005 @ 19:18:12 #230
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_24837656
Wanneer is eigenlijk weer het landelijke PES 4 toernooi. Zag het vorig jaar te laat dat het bestond...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24837885
www.proballer.nl .. je bent te laat
Dick Scheringa over van Geel ''We hebben de slag verloren maar niet de oorlog''
  zondag 30 januari 2005 @ 20:45:59 #232
60704 LeonH
pi_24838925
fuck... 2 dagen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24843286
Ach, 25 euro is ook veels te duur
pi_24844662
Geen leagues, toernooien voor de PC :S :S ?
WuuZzZza
pi_24848620
geen idee, hier zitten vooral xbox mannetjes.

en 25 euro is idd veel te duur, dat ga je toch niet betalen voor zoiets. echt erg jammer dat ze er zo veel voor vragen.
  maandag 31 januari 2005 @ 12:32:23 #236
60704 LeonH
pi_24848694
ja is wel duur, maar wel kicks...
en ja als je wint...
pi_24848725
de kans dat je wint is best klein, ook al ben je goed je hebt wel wat geluk nodig. en vorige keer moest ik uren wachten voordat ik weer kon spelen.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:40:13 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24851990
wanneer gaan wij weer verder met de competitie?
PieAir
pi_24852182
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
pi_24852700
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..

ik heb nog niet met 2 andere goede spelers in een team gespeeld maar speel wel vaak met z'n 2en in 1 team. als je met een goed iemand speelt is het zeker leuk, zoals je al zei loopacties maken maar ook de tegenpartij dekken gaat veel beter. echt heel jammer dat het op live niet kan.
pi_24866391
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
pi_24866489
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Alleen via een 1-2

L1 + x
pi_24875539
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
pi_24878586
Winning Eleven 8 is uit op de XBOX in de USA, is dat gewoon Pro Evo 4 zonder online mode ???
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24880630
of ie zonder online mode is weet ik niet maar dat is als ik me niet vergis gewoon Pro Evo 4 ja, al zitten er misschien kleine aanpassingen in.
pi_24881028
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb mezelf aangemaakt
Porcupine Tee - Normal
pi_24881103
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
L1 + driehoek is inderdaad leuk

Laatst een geweldige goal mee gescoort, lobje over de verdediging, bal wordt op de borst aangenomen, op de knie meegenomen en terwijl die nog in de lucht is een lob over de keeper .

Toen ben ik maar even 3 rondjes gaan rennen want ik vond het geweldig ,
pi_24881707
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
pi_24881814
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.
pi_24882049
aha ok
in de eerste ISS op de psx kon je met L1 + driehoekje altijd een paas geven over de hele verdediging heen ik vind 'm in pes4 vaak net niet hoog genoeg.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:48:46 #252
60704 LeonH
pi_24882720
quote:
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
pi_24882740
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
Porcupine Tee - Normal
pi_24884420
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Pro respect voor de oudjes.
pi_24884467
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
pi_24885643
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
D'oh!! Dank... jah ik moet nog FF spelers kopen voor in de breedte...
Porcupine Tee - Normal
pi_24885749
als je traint wordt hun vermoeidheid ook minder. dat regulate condition gedoe.
trouwens, wisten jullie al dat wanneer je oefenwedstrijden speelt voor een nieuw seizoen dat je dan bepaalde statistieken van je spelers zwaar kan verbeteren?
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:47:35 #258
60704 LeonH
pi_24886000
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
pi_24886058
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta) toen had je trouwens ook al de masterleague.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:17:50 #260
60704 LeonH
pi_24886512
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta) toen had je trouwens ook al de masterleague.
En toch bewogen ze niet zo soepel als PES, wat ik juist heerlijk vind aan PES. En de graphics, maja PSX he... en Fifa is voor mij al afgeschreven sinds PES 1, dus daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar om
pi_24887720
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Volgens gamefaqs.com

ISS Pro (1997)

ISS Deluxe SNES (eind 1995)
ISS SNES (halverwege 1995)
Hyper Soccer NES (1992)

*kuch*

Zelf heb ik Hyper Soccer, ISS Deluxe, PES2, PES3 en PES4 gespeeld. En ISS2 op de Gamecube, maar dat was niet zoveel.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:29:52 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24887770
Hyper Soccer

En ISS op de N64, PES, PES2 op de PS2

Dit weekend maar eens starten met de competitie
pi_24887955
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
pi_24888565
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick
pi_24888689
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef taart het volgende:
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick
http://www.pesmoves.com/

pi_24894761
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
Have fun!

Hyper Soccer was in 1993 en 1994 erg leuk. Nu zou het erg tegenvallen, de gameplay is namelijk erg beperkt. Nu was de concurrentie destijds met World Cup en Soccer ook niet echt van een hoog niveau, maar je moet toch wat als voetbalgamesjunk.

Soccer en Hyper Soccer op NES
Football International en World Cup op Gameboy
Striker Pro op CD-i
ISS Deluxe en Fifa '96 op SNES
Fifa '98: RTTWC, World Cup '98, Fifa '99, Fifa 2000, Euro 2000 op PC
Championship Manager 97/98, 3, 00/01, 01/02, 4 op PC
ISS2 op de Gamecube
PES2 en PES3 op de PS2
PES4 op de XBOX

pi_24898138
PES 3 en 4 zijn er ook voor de pc! .
pi_24902187
Ja, ze werken het niet zo heel goed meer bij
pi_24903445
EDIT: laat maar ik ben een beetje blind

[ Bericht 34% gewijzigd door jimjim1983 op 03-02-2005 15:25:11 (blind) ]
pi_24906005
quote:
maar je kan niet sturen wannéer Owen begint te rennen tog?

(met pes4 uiteraard)
pi_24906138
nee helaas niet.
als je pijltjes naar voren zet dan doet ie het bijna altijd wanneer jij de bal hebt. anders moet je op z'n bewegingen letten.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:21:44 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24909822
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!

http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
PieAir
pi_24919251
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:21:52 #274
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24919521
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap. .
-
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:21:36 #275
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_24920083
De aannemer is na 3 maanden eindelijk klaar in m'n huis (was 3 weken werk )
Dus nu ff vloertje er in gooien en * Enchanter is ook dan live te verslaan
Ik ben inmiddels overleden
pi_24920386
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar ik kan me voorstellen dat R2 en L2 makkelijker werken dan die zwarte en die witte knop.
pi_24920841
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:21 schreef jpg97 het volgende:
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!

http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
dat lijkt gewoon op de normale ISS voor de psx, misschien is het de amerikaanse versie ofzo?
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:04 schreef Agi het volgende:
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
ikke, ben je vanmiddag online? dan zal ik je ff toevoegen.
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
hmmm...ik vind de ps2 versie er scherper uitzien, alleen als je de speler van dichterbij ziet dan is het op de xbox mooier. en de controller van de ps2 is gewoon voor dit spel gemaakt lijkt het wel, ik ben nu helemaal gewend aan de xbox controller maar de ps2 controller blijf ik het lekkerste vinden.

[ Bericht 21% gewijzigd door jimjim1983 op 04-02-2005 14:09:45 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:23:39 #278
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24921201
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
PieAir
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:13:51 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24922057
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef jpg97 het volgende:
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
Vond 't minder leuk, kon helemaal geen gaten vinden in je verdediging via de linkerflank, dus moest slappe steekballen gaan geven die nauwelijks aan kwamen En jij speelde alles gewoon prima uit, het had nog wel 6-1 mogen zijn aangezien je de paal nog 2 keer raakte
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:27:34 #280
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24922243
Ik heb een nieuwe manier van verdedigen gevonden, zo blijven de verdedigers achter en gaan de middenvelders jagen op de spelers van de tegenstander. Sindsdien geen wedstrijd meer verloren!
( wel gelijkgespeeld ).
Maar dit duurt natuurlijk niet eeuwig helaasch.. als ik jimjim tegenkom of Pauche dan krijg ik klop
PieAir
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:42:37 #281
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24922487
Ik heb al best lang niet tegen Fokkers! gespeeld Elke keer als iemand me invite speel ik al en dan ben ik klaar en dan spelen hun al. Bartje Twi, zin om vanavond na 9 uur een potje te spelen?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:54:44 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24922671
Max Cratcher! na 9 uur kan ik ook wel spelen!
PieAir
pi_24923127
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:54:34 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24993970
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 19:07 schreef Agi het volgende:
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
Goeie pot net Agi!

Je speelt erg goed, en ik dacht dat ik aan het kortste eind zou trekken ( vooral toen mijn keeper de bal losliet waardoor jij op 2-1 kwam ).
Gelukkig liep alles goed af ( voor mij ).

Had je last van lag of niet?
PieAir
pi_25000504
Voor diegene geinteresseerd is... wij hebben kleine fun PES4 (PC) league. Dus als je interesse hebt, check deze site en voeg mensen op je msn.

http://www.freewebs.com/numara/index.htm
Live your life, cuz it isn't mine!
pi_25010934
Hallo !!!!

Net m'n eerste 2 PES potten op Xbox Live gespeeld...
1-0 gewonnen en 2-1 verloren

Mensen hiero die ook een keer willen spelen ?
M'n gamertag is: van Boeschoten
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:33:54 #287
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25011236
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher

(ik vergeet altijd mensen toe te voegen )
pi_25018579
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher

(ik vergeet altijd mensen toe te voegen )
Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...

Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:37:08 #289
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25019213
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...

Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker
PieAir
pi_25019344
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ?
En zie je die dan ook als je via Live speelt ?

En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ?
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ?

Bedankt alvast
  donderdag 10 februari 2005 @ 11:36:37 #291
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25020969
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:48 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ? Nee
En zie je die dan ook als je via Live speelt ? Nee

En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ? Ja
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ? Nee

Bedankt alvast
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.

Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)

Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
pi_25021676
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 11:36 schreef HomerJ het volgende:

[..]

PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.

Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)

Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
Het is zeker de beste voetbalspelserie die er is....
Ik ben ook vaak AC Milan (supergoeie Shevchenko, toppie verdediging en keepert...), soms ook Barcalona (Ronaldinho is wel lekker goed !!)....

Met landenteams doe ik eigenlijk niet vaak, maar Brazilie heeft wel een heerlijk elfat...
En ik heb vroegavond wel tijd als het goed, weet het niet helemaal zeker, m'n zus is jarig en ik weer niet psies hoelaat en waar ze dat viert......
Maar ik heb je al toegevoegd, kan ik dan zien dat jij online bent en inviten ofzo ?
pi_25024117
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)

Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
pi_25024195
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:14 schreef Greetings het volgende:
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)

Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
ja, zal ik als ik thuis ben even doen
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:02:23 #295
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25024682
Ik voeg je vanavond wel ff toe!
PieAir
pi_25026552
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan
pi_25026869
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan
Okay, das goed
  maandag 14 februari 2005 @ 00:23:26 #298
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25079150
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?
PieAir
pi_25082118
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?
Hehe, PieAir ??

Volgende keer zal ik ze eruit laten

Maarrrr volgende keer beter...!!!
  maandag 14 februari 2005 @ 09:20:49 #300
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25082516
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
PieAir
pi_25084515
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
Hehe, ze vlogen er redelijk makkelijk in ja...

Maar volgende keer krijg je meer tegenstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')