quote:Bron: insidegamer Sinds vier jaar domineert Konami de voetbalspellenmarkt. PES biedt de speler totale vrijheid, laat het realisme overheersen en laat spelers voetbal beleven zoals het hoort te zijn. Met Pro Evolution Soccer 3 werd niet alleen een wederom verbeterd spel neergezet, maar kwamen de verkoopcijfers ook omhoog gekropen. Helaas konden we als fanatieke spelers wel wat foutjes ontdekken. Zo werkte de handsbal frustrerend, werd de voordeelregel niet goed toegepast en was de controle over spelers nog steeds niet helemaal perfect. Daarnaast kampte PES met het probleem dat het weinig tot geen licenties had (zo waren de clubnamen niet echt) en daardoor de massa niet aan kon spreken. Met het onlangs uitgebrachte Pro Evolution Soccer 4 voor de PlayStation 2 zijn deze foutjes zo goed als verdwenen. Konami heeft wederom een goed spel neergezet, al zullen de verschillen niet al te groot zijn. Dat is dan ook waar we ons op willen richten. Wat is er zoal veranderd aan het nieuwste deel uit de PES-serie en zijn dit echte verbeteringen of juist niet? Technisch beter Zoals elk jaar heeft de serie weer een visuele optater gekregen. De stadions zijn mooier, er zijn meer verschillende soorten velden en de shirtjes zijn gedetailleerder. Daar blijft het echter niet bij, gelukkig. Zo valt gelijk op dat er aan de animaties gewerkt is. Spelers bewegen realistischer, vallen mooier en appelleren zoals ze dat in het echt doen. Vooral bij overtredingen vallen de verbeteringen op; een speler wordt niet meer steeds op dezelfde manier neergehaald, maar kan op diverse manieren struikelen en vallen. Bovendien kan er in het daaropvolgende tussenfilmpje een opstootje ontstaan of moet de speler van het veld gedragen worden voor een blessurebehandeling. Na deze behandeling kan hij overigens vaak gewoon weer mee doen. Een andere toevoeging is het feit dat de scheidsrechter op het veld meeloopt. Dit is niet van belang voor de speelbaarheid, maar maakt het geheel wel weer realistischer. Deze scheidsrechter past ditmaal w�l op de juiste manier de voordeelregel toe en de handsbal is gelukkig zo goed als verdwenen. Ook de nieuw gekochte licenties werken trouwens aan dit realisme mee. De Italiaanse, Spaanse en Nederlandse competities zijn in z�n geheel te spelen. De andere clubteams hebben nog geen echte clubnamen, maar bevatten grotendeels wel echt bestaande spelers. Enkele landenteams, waaronder het Nederlands elftal, moeten het nog doen zonder echte namen. Meer diepgang Toch zijn de bovenstaande toevoegingen niet genoeg om elk jaar de aanschaf van een nieuwe versie te rechtvaardigen. Als geen ander begrijpt Konami dit en ze hebben dan ook flink gesleuteld aan wat andere aspecten. Zo heeft het passingsysteem meer diepgang gekregen. Door tegenwoordig kort op de passingknop te drukken, speelt de speler de bal naar een speler die dichtbij staat. Wordt deze knop echter langer ingedrukt, dan wordt geprobeerd een speler te bereiken die veel verder weg staat. Hierdoor is het mogelijk meer variatie in het aanvalsspel te leggen. Zeker als we bedenken dat de steekpass ook wat makkelijker te hanteren is; spelers lijken meer gevoel in de bal te kunnen leggen. Dat is dan ook het grootste verschil met de voorgangers. De bal rolt niet meer over een vast pad en reageert realistischer op het veld (en de weerseffecten) en tussenkomst van spelers. Schiet bijvoorbeeld na een hoekschop van afstand op doel en zie hoe realistisch de scrimmage is. Sowieso is het schieten van afstand wat leuker geworden. De bal zal minder snel hoog gaan en bijvoorbeeld iets eerder naast het doel verdwijnen. Hetzelfde geldt voor vrije trappen, die ook met een aangever genomen kunnen worden. Deze aangever kan de bal opzij leggen en de nemer kan vervolgens schieten. Deze methode kan voor echte kanonskogels zorgen en is bovendien erg leuk om te zien. Verder is het mogelijk juist de aangever onverwachts uit de draai op doel te laten schieten, al heeft mij dit persoonlijk nog weinig succes opgeleverd. Betere balans Start een bekerronde op in de vorige delen en je komt tot de conclusie dat de op papier slechte teams aardig ver kunnen komen en dat de topteams soms alles verliezen. Dat was vrij irritant, want zo kwam je in enkele belangrijke wedstrijden nogal eens tegen Slowakije of wat voor land dan ook te staan. Hier is ook verandering in gebracht. Kwalitatief goede teams zullen meer de aanval kiezen of in ieder geval dodelijker zijn voor de goal dan de wat mindere teams. Deze kiezen voornamelijk de verdediging en proberen met wat slappe counters schade toe te brengen. Dat komt enigszins ook omdat goede spelers meer in het voordeel zijn in PES4. Een snelle aanvaller kon in de vorige delen tijdens een sprint met de bal aan de voet gewoon nog ingehaald worden door een langzame verdediger. Dat is niet meer. Als Henry een langzame speler heeft gepasseerd, krijgt die verdediger negen van de tien keer geen tweede kans meer. De bedoeling is dus om tactisch goed te gaan staan en niet te snel te happen. De tegenstanders denken hieraan en dat maakt het lastiger om individuele acties uit te voeren. De sleutel tot succes is dan ook het snel rond laten gaan van de bal en met veel variatie de verdediging van de tegenstander pijn doen. Net als in het echt dus. Perfect? En dan begint langzaam het cijfer �10� in je hoofd rond te spoken. Is Pro Evolution Soccer 4 eigenlijk niet zo goed dat het een perfecte score verdient? Nee, dat dus helaas nog niet. De PlayStation 2-versie kampt allereerst met enkele technische problemen. De slowdown tijdens corners en enkele vrije trappen is storend, de laadtijden zijn minder lang maar nog steeds alles behalve kort, het commentaar is vrijwel niet verbeterd en er ontbreekt nog steeds een online mogelijkheid. Verder zijn de keepers wel wat zekerder geworden op schoten, reageren ze realistischer (de animaties zijn ook mooier), maar halen ze nog steeds klungelachtige fratsen uit zoals bij een ��n-tegen-��n-situatie wel uitkomen en vervolgens niet op de bal duiken. De Xbox-versie kan volgende maand heel wat van die zaakjes nog verbeteren en bevat wel die online optie. Of die controller echter geschikt is, moet ook nog maar blijken. Conclusie Pro Evolution Soccer 4 doet bijna alles goed. Het speelt geweldig, het heeft enkele foutjes uit het vorige deel verbeterd en ook nog eens wat onverwachte zaken sterk verbeterd. Het is jammer dat Konami de online mogelijkheden niet op de PlayStation 2 kon realiseren, maar voor de rest hebben we echt totaal niets te klagen. We geven bij InsideGamer geen cijfers achter de komma. Zouden we dat wel doen, dan had PES4 waarschijnlijk ongeveer nog zeven tienden extra gekregen. Iedereen met ook maar een beetje interesse in voetbal of voetbalspellen kan deze titel met de ogen dicht aanschaffen!
Voeg mij ook toe: Max Cratcherquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:43 schreef Greetings het volgende:
Net ff 4 potjes live gespeeld. Steeds met gelijkwaardige teams. Eerst 2-1 gewonnen, toen 2-0 gewonnen, 1-0 gewonnen en 4-0 verloren.
Van de matige spelers win ik dus wel, maar kom ik een topper tegen wordt ik in de pan gehakt.![]()
En jullie zijn alle 3 toegevoegd![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:35 schreef Tim_G het volgende:
maar niemand weet dus wanneer die patch ongeveer gaat uitkomen en wat hij dan ook gaat veranderen??
bronquote:Half januari zal er een nieuwe patch voor Pro Evolution Soccer 4 beschikbaar zijn via Xbox Live. Dat heeft Konami vandaag bekend gemaakt.
De patch moet de speelbaarheid bij het online spelen verbeteren. Zo zal er tegen cheaters worden opgetreden, die vlak voor het einde het spel verlaten. Hoe ze dit zullen aanpakken, en wat de patch nog meer zal verbeteren wordt begin januari bekend.
en dat wil ik juist weten........ zal de keeper nu wel duiken?? Zal de scheidsrechter nu niet meer affluiten midden in een aanval? ( in PES3 floot hij pas wanneer je die bal uit je strafschop gebied had opgeruimd )quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
en wat de patch nog meer zal verbeteren wordt begin januari bekend.
Dat kan in het echt toch ook niet?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat je zelf kunt bepalen wanneer je voordeel wilt en wanneer niet. Heb er een hekel aan als ik met 3 tegen 2 zit, de tegenstander een overtreding maakt en hij ziet niet dat ik er voordeel aan heb als de bal naar mijn medespeler springt.
ik heb een keer zo gescoord, het gaat automatisch, enige wat je kan doen is zo voor het goal gaan staan dat je eigenlijk met je verkeerde been moet schieten. het lukt ook alleen bij technische spelers volgens mij. of je er ook een voorzet mee kan geven weet ik niet, maar als het kan zal het wel hetzelfde gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef Zijpie het volgende:
weet iemand hoe je achter je standbeen een voorzet geeft??
ik probeer het steeds met Recoba op aanraden van andere maar niemand weet precies heo het moet... iemand?
Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef Paulsergio het volgende:
Vandaag mijn 200ste overwinning behaald![]()
Het hadden er meer kunnen zijn .. maar die stomme quitters![]()
Binnenkort een rematch?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden![]()
![]()
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.quote:
Tuurlijk. Ik haat het als er mensen in mijn friendslist staan, die ik nog nooit verslagen hebquote:
Ok .. dan zie ik je wel een keer onlinequote:Op donderdag 6 januari 2005 20:46 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
Is nu ook zo, maar als je zo'n controller koopt is het allemaal best te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:11 schreef Blik het volgende:
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Ok .. dan zie ik je wel een keer online![]()
Maakt niet uit.. we waren nog niet eens begonnen .. volgende keer dan maar weer ...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
Nee niet met mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Brasco125 het volgende:
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php Buffon Rio Ferdinand Vomme Chivu Riise Gerrard Dagaka Muntari Ronaldinho v. Nistelrooij Cisse ?> |
vind je Cisse wel goed dan? ik had hem ook gekocht maar snel weer weggedaan omdat hij absoluut niet kan kappen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:
[ code verwijderd ]
Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.
Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komenProbeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.
misschien als je hem op een andere plek zet dan rechtsback??? Chivu is een goede linkercentrale verdediger en eventueel linker middenvelder....... is dus niet zo gek dat hij wat tegenvalt op de rechtsback positiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
Chivu valt me wat tegen
ja de oude spelers reincarneren weer als jeugdspelers. die zijn erg goed vaak.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef fayakill het volgende:
Vornander ligt er bij mij na 1 of 2 seizoenen meestal uit (hijs 37 of 38 als je begint)
Edingson is de enige die bij mij altijd blijft...is een zwakke voetballer...maar heeft goeie stamina
verder koop ik meestal supergoed jeugdspelers tegen spotprijzen...Schmeichel (18jr, keeperskill 96) voor 1600, Gullit idem
Ik wist dat het iemand van Fok was. Was bezig met een marathonsessie, 20 potjes achter elkaar gespeeld. 2e helft van de 2e match liet ik je wat meer aanvallen. Ik verdedig meestal heel erg fel en kort op de man, en als ik ruim voorsta laat ik de teugels wel even vieren. Krijg je de kans om wat lekkerder te spelen, en ik om heerlijk te kunnen counteren :p Het ging toen opeens wel erg goed met je, dus toen moest ik opeens heel snel weer het niveau omhooggooien. En dan zal je net zien dat dat opeens niet zo goed gaat. Gelukkig kwam ik toch nog voor het einde van de wedstrijd op 3-2. En probeer eens wat minder rood te krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
BGN sunrise: ik weet niet of je het door had, maar ik heb zojuist 2 potjes tegen je gespeeld.
Gerard Lopez is mijn nick. Liet jij de 2e helft van de 2e wedstrijd je kleine broertje spelen ofzo?
Maar ff een vraag: hoe kan ik mensen van mijn Friendslist in godsnaam uitdagen? Ik heb alles al uitgeprobeerd, maar ik krijg toch echt alleen de optie "delete" te zien!
En weet iemand of en hoe je die irritante herhalingen van buitenspel of gemiste kansen kan skippen?
Met PES3 scoorde je zo inderdaad aan de lopende band, nu krijg ik zo af en toe een (half)volley die er net niet ingaatquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan je uberhaupt met PES4 een corner of voorzet van de zijkant die half hoog of hoog komt met je poten erin schoppen ? Ik heb nog geen enkele omhaal, volley of half volley direct op de slof erin kunnen kegelen, elke keer kopt ie dan gewoon die bal richting goal.
als je R2 drukt en dan 2x rondje dan zijn die voorzetten net iets beter. op de xbox is dit nauwelijks te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.
Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
als je 3 x op rondje drukt dan geeft ie een strakke pass over de grond, niet op kniehoogtequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.
Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar met welke toets(en?) dan, en op welk moment qua timing? Ik heb me al suf getraind hierop, maar produceer met het vierkantje (PS2 versie, de schotknop dus) alleen maar kopballen, op welk moment en afstand de bal zich bevind t.o.v. de speler ik ook druk. Hij blijft koppen.
Ik kan natuurlijk ook een harde lage voorzet over de grond geven door 3 keer snel op "langepass" te smashen bij de voorzet, maar die zijn weer makkelik te verdedigen. Een half volley is bovendien cooler.
nee kan niet. over die handleiding, dat weet ik niet ik lees nooit handleidingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:30 schreef boeltje.nl het volgende:
Heb net de X-box versie gekocht, maar klopt het dat er geen nederlandse handleiding bij zit ?? dacht dat je ook schwalbe's kon maken enzo??
Voor eventjes leuk, dat wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
Nieuw iets gevonden. Je kan ook maar 1 speler uit het hele team besturen, en dan de camera op Player zetten. Is nog best lastig eigenlijk. Wel leuk
Waarschijnlijk omdat je slecht bentquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:59 schreef Frasier het volgende:
Waarom moet die gore klote computer altijd in extra time de winnende treffer maken [afbeelding].
HomerJ moet zijn verdedigingsinstellingen eens gaan nakijken .. want ik heb er nooit last van ..quote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Thx, dit zal ik ook eens gaan testen want het is mij idem nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Epsilux het volgende:
[..]
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.
't Gebeurt alleen bij jouwquote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Gewoon nog langer niet douchen dan, Ruudquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
't Gebeurt alleen bij jouw
Volgens mij stinkt jouw Ruud gewoon een beetje en daarom wil niemand bij hem staan
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?
Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..![]()
Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..
Lage streek van je btw..![]()
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoorquote:Nou daar kan ik me niks van herinneren hoor. ( en dat is echt waar ), maar goed, kan zijn dat er iemand anders met mijn account speelt als ik er niet ben en ik heb mijn account ook nog op 2 andere xboxen staan ivm topspin dubbelen. Maar ik ben echt niet iemand die quit als ik verlies omdat ik daar zelf een hekel aan heb.
Jah klopt! Je speelde tegen mij namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef jpg97 het volgende:
GVD!!
Speel ik een potje tegen iemand.. sta ik 4-1 voor en in de 80ste minuut krijg ik een friend-invite... druk ik per ongeluk op accept
weg winstpartij -zucht-
Geven? Ik had mijn overwinning verdiend..quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoor
De overwinning geeft al voldoening.. die 36 punten hoef ik niet..quote:
jaja...quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
Paulsergio: ik had lag tegen jou. Daarom was ik zo slecht![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net gespeeld tegen een of andere franse gozer.
Ik selecteer PSV, hij doet ook alsof hij een clubteam gaat kiezen.
En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...
Frankrijk - PSV : 6-0
Lag.. met mijn super upload? En ik dacht nog wel dat ik goed was..quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
Paulsergio: ik had lag tegen jou. Daarom was ik zo slecht![]()
Psv kiezen is vragen om problemenquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net gespeeld tegen een of andere franse gozer.
Ik selecteer PSV, hij doet ook alsof hij een clubteam gaat kiezen.
En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...
Frankrijk - PSV : 6-0
Ik zou eerst erg veel wedstrijden offline tegen vrienden spelen! De patch is bijna beschikbaar en dat is wat fijner spelen. Maar vooral op vrije trappen moet je oefenen, oefenen, oefenen & oefenenquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb PES4 gisteren gekocht (Xbox versie) en ik ben er echt heel slecht in. Hoe kan ik het beste beter worden? Moet ik dan veel de trainingsmode doen of is het beter om gewoon veel wedstrijden te spelen?
met dank aan SunriseBGNquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef BGN het volgende:
Tssss.... wel even vermelden van wie je zelf de primeur kreeg
Paar potjes gespeeld (als guest) en had nergens last van.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:54 schreef jpg97 het volgende:kewl...
vrije trappen nemen via de aangever!
Gisteren 2 vrije trappen erin, omdat de muur volledig verkeerd sprong bij de tegenstander!![]()
![]()
Ook een manier om op 1 te komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb 2 xbox live accounts, en ga vanavond maar eens wat wedstrijden doen en dan de ene de hele tijd laten quitten !
ik heb ook 2 xboxen en 2 tv's
Gewoon L1 en schietenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus terwijl ik op de rechter thumbstick duw en zo de bal moet ik de L trigger indrukken en dan schiet die andere meteen?
Dus L-thumb tot er een 2de is, dan R-thumb met L-trigger ingedrukt?.
Zeker. Ooit een schot van 18 meter gehad, ik heb nog nooit zo hard geschotenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In PES scoort ie aan de lopende band..
*Meldt*quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ach who gives a shit about die ratings. de PES Fok competitie is veel belangrijker
Ik heb vanavond toch niks te doen dus ik zal wel een paar potjes spelen.
Dat wordt wel gedaan, heb andere gasten er al over gehoord. En of het zin heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Konami mailen?
ben pas om een uur of 12 beschikbaar. als iemand dan nog online is stuur me maar een invite.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
*Meldt*
uurtje of 9? ( moet eerst trainen )
quote:English Konami site updated today! Look inside what they say!
21.01.2005
Apologies
Konami apologises to Yves Makabu-Ma-Kalambay for mistakenly portraying him as a white Caucasian soccer player in “Pro Evolution Soccer 4” although he is black. Konami will be taking steps to correct this mistake in future editions of the game and is deeply sorry for any distress or embarrassment that this portrayal may have caused to Mr. Ma-Kalambay.
quote:21.01.2005
Apologies
Konami appologises to all its loyal fans who have forked out £40.00 to play this game and have been let down by the inability for us to provide a decent online game. We would also like to now apologise for the new patch which has been released and now realise that we have ignored nearly everything that has been mentioned on pesfan.com that needed updating online.
However - because konami is loyal to its fans we promise to correct all our faults and we promise to release another patch very soon. however in the meantime please continue to buy pes5 and 6 until this problem is rectified, and the patch is uploaded to mars and back so it can be checked by ms.
je moet dan zeg maar naar voren drukken en naar boven om in de linkerhoek te schieten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben echt veel te slecht... ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit spel op 5 sterren kunnen spelen. Op 3 sterren kan ik nooit kansen creëren en als ik er eentje heb schiet ik altijd mis, maar op 2 sterren win ik altijd met 5 - 0 omdat je dan gewoon vanaf de zijkant helemaal naar voren kunt lopen, bij het strafschopgebied naar binnen kunt snijden en de bal erin schieten, werkt elke keer.
Ik blijf oefenen!
Wat ik ook niet snap is hoe dat richten bij het schieten werkt. Als ik nou gewoon de normale camera stand heb, moet ik dan naar links drukken om de bal naar links te schieten of juist naar boven?
www.peslive.nl is een erg leuke competitie, met vaste users. Alleen zit Toernooi 1 al vol en begonnen. Voor de rest doe ik ook mee met PESinsight.com maar dat is niet echt een succes!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:25 schreef Paulsergio het volgende:
Wanneer gaat de fok competitie weer van start.. en zijn er nog andere sites waar leuke competities zijn?
hey ja dat vond ik ook al zo raarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:00 schreef BGN het volgende:
Een Engelsman op het forum van PESFan met een flinke verbinding heeft getest hoeveel upload en download PES4 gebruikt: als host gebruik je 9 Kbyte upload, en als client 4. De meeste gamers hebben toch wel iets meer tot hun beschikking...
Ook op PESFAN, van de Engelse Konami site gehaald:
[..]
Het had natuurlijk dit moeten zijn:
[..]
Ja ik probeer altijd vroeg te storen, wat eigenlijk niet ten goede komt van de verdediging ( als je langs het middenveld komt ben ik vaak hopeloos verloren ). Bij de 3-1 was ik mezelf aan het verontschuldigen ( want dat was echt een mazzelgoal ... schot net buiten de 16 en dan van richting veranderd waardoor jouw keeper de andere kant op sprong ). Maar ik vond het een lekkere partij.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:03 schreef twi het volgende:
Je speelde erg goed, kwam nauwelijks onder de druk vandaan halverwege mijn helft. Maar voorin lukte ook gewoon helemaal niks bij mijNouja, Owen kwam er een keer goed door, en bij die 3-1 (van richting veranderd schot) was ik aardig aan het schelden. Gelukkig de eer nog kunnen redden met die scrimmage
Vanavond ben ik hopelijk nog wat uurtjes online. Zoals je merkte speel ik 1 on 1 games wat makkelijker zonoder communicator
Die tweede quote is door iemand anders verzonnenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:04 schreef fayakill het volgende:
[..]
hey ja dat vond ik ook al zo raarmaar heb je die 2de quote zelf verzonnen of gaan ze echt verbetering aanbrengen?
Dan moet jij me toch eens uitleggen waarom ik dan met Barcelona in de International League na 17 wedstrijden alles gewonnen heb, met een doelsaldo van 39-0.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:06 schreef Frasier het volgende:
Waarom scoort de computer altijd in de laatste minuut van een helft? De hele wedstrijd zie je ze niet maar ze krijgen het telkens weer voor elkaar om het laatst nog een zielig doelpuntje er in te prikken. En als ze zelf niet scoren zorgt de computer er wel voor dat een poppetje van mijn team een eigen goal maakt.
Totaal geen last van lag gehad eigenlijk (althans, je hebt altijd een kleine vertraging, maar die is vrijwel niet storend). En bovendien was mijn 2e goal ook een mazzeltje. Je onderschete m'n afgelegde bal van Owen op Ronaldo, en via via viel 'ie voor de voet van een andere speler.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik probeer altijd vroeg te storen, wat eigenlijk niet ten goede komt van de verdediging ( als je langs het middenveld komt ben ik vaak hopeloos verloren ). Bij de 3-1 was ik mezelf aan het verontschuldigen ( want dat was echt een mazzelgoal ... schot net buiten de 16 en dan van richting veranderd waardoor jouw keeper de andere kant op sprong ). Maar ik vond het een lekkere partij.
Heb je trouwens last gehad van lag tijdens de wedstrijd of viel het mee?
ik heb trouwens wel de com. erin maar ik heb de headset eruit
Mja, ik ben ook geen fan van Real maar speel wel het best met ze.quote:
Ja zal best maar het is wel Real, neem dan Barcelona of Arsenal of Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook geen fan van Real maar speel wel het best met ze.
Echt grappig om die gast te horen flippen. Eerste helft had ik echt 10 kansen en scoorde er 2. Einde van de 2de helft was het prijsschieten. Alles ging er in..
Ondanks dat ik een hekel heb aan Real, speel ik er ook mee. Het Nederlands Elftal zou ik graag mee spelen, maar ten eerste zijn al die namen verneukt en ten tweede zijn die spitsen gewoon underrated. Vooral Robben is gewoon een drama vergeleken met wat 'ie in 't echt laat zien. Barcelona heeft een gebrek aan fysiek sterke spitsen, ondanks een fantastische vleugelspeler. Inter heeft goede spitsen, maar Martins is mij wat te slecht alleen voor de goal. Milan moet je ook niet mee spelen als je veel snelheid nodig hebt en liever niet verdedigd. Arsenal is ook wel een goed team ja, maar Roberto Carlos is op de vleugel gewoon effectiever dan Pires (althans, hoe ik probeer te spelen).quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
Ja zal best maar het is wel Real, neem dan Barcelona of Arsenal of Nederlands Elftal
die martins kan rennen als een gek; top speed: 99 acceleratie: 99, maar van scoren bakt hij niets neequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een hekel heb aan Real, speel ik er ook mee. Het Nederlands Elftal zou ik graag mee spelen, maar ten eerste zijn al die namen verneukt en ten tweede zijn die spitsen gewoon underrated. Vooral Robben is gewoon een drama vergeleken met wat 'ie in 't echt laat zien. Barcelona heeft een gebrek aan fysiek sterke spitsen, ondanks een fantastische vleugelspeler. Inter heeft goede spitsen, maar Martins is mij wat te slecht alleen voor de goal. Milan moet je ook niet mee spelen als je veel snelheid nodig hebt en liever niet verdedigd. Arsenal is ook wel een goed team ja, maar Roberto Carlos is op de vleugel gewoon effectiever dan Pires (althans, hoe ik probeer te spelen).
Ik ben vandaag echt gewoon frustrerend slecht aan het spelen, bah. Later op de avond doe ik nog wel een paar potjes na al het voetbal, maar heb vandaag veel gelijk gespeeld en verloren, behalve die magistrale keer terugkomen (wat ik overigens bijna heb herhaald, van 0-3 terug naar 3-3). Met die FOK! competitie, gaan we verder waar we zijn gebleven, of zetten we het opnieuw op?
Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:39 schreef BGN het volgende:
Goed gevoetbald weer, Pauche. Dacht dat ik mijn backs zo ingesteld had dat ze bij jouw vleugelspitsen in de buurt zouden lopen, ze besloten echter anders
Ik kreeg een invite van een Engelsman waartegen ik nog moest spelen voor een competitie, vandaar dat ik er meteen mee stopte. Gelukkig was het voor die gast te veel moeite om even 20 seconden te wachten
Geen lagquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.
Verder had ik toch wel moeite om door je verdediging te komen. De 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Want ik wist dat jij moest komen .. en daar viel ook de 3-1 uit. Maar toch knap dat je voorkwam.. sinds de patch is dat niemand nog gelukt![]()
Had je last van lag? Anders moet jij de volgende keer eens hosten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7![]()
Pauche
Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldoquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
Pff .. van de computer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Ik wil tegen jouquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
PS2, ik kan niet onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
Ik ga zo online..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik wil tegen jou![]()
maar je bent nooit online als ik dat ben.
ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
vandaar dat die zo makkelijk ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..
Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineenserg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet![]()
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
Alleen via een 1-2quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Ik heb mezelf aangemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
L1 + driehoek is inderdaad leukquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
ja sorry ik ben old skool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
D'oh!! Dank... jah ik moet nog FF spelers kopen voor in de breedte...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul andersquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
En toch bewogen ze niet zo soepel als PES, wat ik juist heerlijk vind aan PES. En de graphics, maja PSX he... en Fifa is voor mij al afgeschreven sinds PES 1, dus daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar omquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)toen had je trouwens ook al de masterleague.
Volgens gamefaqs.comquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
http://www.pesmoves.com/quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef taart het volgende:
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick![]()
Have fun!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
maar je kan niet sturen wannéer Owen begint te rennen tog?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar ik kan me voorstellen dat R2 en L2 makkelijker werken dan die zwarte en die witte knop.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap..
dat lijkt gewoon op de normale ISS voor de psx, misschien is het de amerikaanse versie ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:21 schreef jpg97 het volgende:
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!
http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
ikke, ben je vanmiddag online? dan zal ik je ff toevoegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:04 schreef Agi het volgende:
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
hmmm...ik vind de ps2 versie er scherper uitzien, alleen als je de speler van dichterbij ziet dan is het op de xbox mooier. en de controller van de ps2 is gewoon voor dit spel gemaakt lijkt het wel, ik ben nu helemaal gewend aan de xbox controller maar de ps2 controller blijf ik het lekkerste vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap..
Vond 't minder leuk, kon helemaal geen gaten vinden in je verdediging via de linkerflank, dus moest slappe steekballen gaan geven die nauwelijks aan kwamenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef jpg97 het volgende:
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
Goeie pot net Agi!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:07 schreef Agi het volgende:
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
Heb je toegevoegd...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher
(ik vergeet altijd mensen toe te voegen)
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijkerquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...
Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller![]()
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker![]()
![]()
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ? Nee
En zie je die dan ook als je via Live speelt ? Nee
En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ? Ja
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ? Nee
Bedankt alvast![]()
![]()
Het is zeker de beste voetbalspelserie die er is....quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.
Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)
Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
ja, zal ik als ik thuis ben even doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:14 schreef Greetings het volgende:
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)
Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
Okay, das goedquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan![]()
Hehe, PieAir ??quote:Op maandag 14 februari 2005 00:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?![]()
Hehe, ze vlogen er redelijk makkelijk in ja...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |