Geen lagquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.
Verder had ik toch wel moeite om door je verdediging te komen. De 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Want ik wist dat jij moest komen .. en daar viel ook de 3-1 uit. Maar toch knap dat je voorkwam.. sinds de patch is dat niemand nog gelukt![]()
Had je last van lag? Anders moet jij de volgende keer eens hosten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7![]()
Pauche
Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldoquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
Pff .. van de computer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Ik wil tegen jouquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
PS2, ik kan niet onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
Ik ga zo online..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik wil tegen jou![]()
maar je bent nooit online als ik dat ben.
ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
vandaar dat die zo makkelijk ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..
Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineenserg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet![]()
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
Alleen via een 1-2quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Ik heb mezelf aangemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
L1 + driehoek is inderdaad leukquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |