abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:15:03 #201
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24758792
Nee klopt, die zwarte knop is niet echt lekker om dit spel te doen, en ik heb wel een converter ( voor m'n ps2 controller op de xbox aan te sluiten ) maar deze vertraagd een beetje en ik kan dan de headset niet meer gebruiken.
Wel jammer...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_24759514
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Was wel een leuke pot.. Normaal gesproken kies ik altijd manchester united.. toch vond ik dat je niet slecht had gespeeld. Met wat meer geluk had je nog wel gescoord. En verder had je makaay goed verdedigd want die kwam er niet aan te pas.

Verder had ik toch wel moeite om door je verdediging te komen. De 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Want ik wist dat jij moest komen .. en daar viel ook de 3-1 uit. Maar toch knap dat je voorkwam.. sinds de patch is dat niemand nog gelukt

Had je last van lag? Anders moet jij de volgende keer eens hosten
Geen lag
pi_24762759
Ik baal er soms van dat je een tikkie terug geeft en dan zie je iemand helemaal rechts vrijstaan en ram je die analoge stick bijna uit de controller om naar rechts te passen en nog gaat ie rechtdoor
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:22:33 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24768438
Net verloren met 1-7

Pauche

Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in
pi_24774226
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7

Pauche

Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in

If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:32:18 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24776965
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:33:40 #207
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24777006
Twi, wanneer spelen wij weer is? Altijd leuke potjes

Weet je nog ons allereerste potje?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24777372
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldo

Ik heb een stuk of 4 opstellingen uitgewerkt die me bijna altijd succes opleveren .. ik speel daar al mee sinds de eerste pro evo. Dus ik vind de mannetjes blindelings. En ik heb een formation setting klaar staan voor 10 verschillende teams waarvan er 4 voor landen zijn en 6 voor teams, omdat ik er niet van houd om telkens met hetzelfde team te spelen.

Ik scoor alleen erg vaak uit corners maar ik heb weleens 1 hele dag alleen maar corners genomen.. en corners zijn bij mij net een halve penalty.

Jou opstelling is op zich wel ok .. ook al zou ik niet met 2 mensen langs elkaar voorin spelen maar een beetje achter elkaar zetten. waardoor er altijd 1 speler voor die andere staat zodat je hem makkelijker de diepte in kan spelen.

Maar ik vond het leuke potjes ja.. so next time again?
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:29:50 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24779236
Prima hoor, ja ik vroeg me al af hoe jij die corners zo strak en dicht bij de goal nam. Of eigenlijk meer waarom de keeper er helemaal niks tegen deed, die stond er als een zak hooi bij

Die vleugelspelers op zich dat is niet zo heel opvallend (ondanks dat je het niet vaak ziet). Wat ik moeilijker vond is dat er gelijk drie middenvelders keihard mee spurten, waardoor je met vijf man voor de goal staat.

Die corners, hoe train je die? Ik bedoel, er zijn heel veel verschillende modes om in te testen, maar ik vind het storend dat je niet gewoon corner na corner kan nemen zonder terug te gaan naar het menu (en de hele tijd via het pauze-menu moet restarten om tijd te sparen). In de training mode van de Master League ofzoiets? Kan je de opstelling die bij de corner wordt aangenomen nog ergens aanpassen? Volgens mij niet toch?
pi_24781047
Als je van rechts een corner neemt moet je hem zowieso door een linksbenige speler laten nemen met hoge curling. En vanaf de andere kant precies anders om.

Corners gewoon trainen met de opstelling die je altijd gebruikt. Goed kijken waar alle spelers staan en hoe ver je de balk moet drukken om bij die persoon terecht te komen. Als je dan in de wedstrijd zit .. kijk je welke spelers op een vrije positie staat zodat je de bal daar dan precies neerlegt. En dan hoeft ie alleen maar er tegen aan te lopen. Verder richt ik kopbal als ze van linkskomen altijd rechtsonder en van rechts richt ik ze linksonder.

Bij real madrid zal ik de corners laten nemen door figo en r.carlos

In principe speelde ik met een opstelling 4-1-2-2-1, met 2 pijltjes naar voren voor de OMF's waardoor er eigenlijk een soort van 5-5 contrast staat.. 5 verdedigende spelers en 5 aanvallende. Waardoor je voorin veel afspeel mogelijkheden hebt .. en van achter door kan tikken totdat iemand voor, vrij komt te staan.
pi_24784235
Ik denk dat ik zometeen na Ajax nog wel wat potjes op live ga spelen.
als iemand durft, stuur me maar een invite
pi_24804834
Khoop dat ze bij pes 4 een hoop dingen hebben verbeterd...want man man man, wat loopt pes 3 op een hoop dingen nog gigantisch te falen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:49:36 #213
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24806417
Bartje Twi, wanneer komt dit weekend het je goed uit om een potje te spelen. Ben benieuwd hoe goed je bent geworden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24812942
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_24813059
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Pff .. van de computer...

Speel maar tegen mij
pi_24813325
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
pi_24813339
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
PS2, ik kan niet online
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_24813658
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
Ik ga zo online..
pi_24813715
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:23 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Ik ga zo online..

ik ga nu ff ontbijten en dan kom ik ook.
pi_24815461
zo dat waren uuuh hele interessante potjes Pauche!
eerst potje, hostte ik, makkelijk gewonnen met 3-2.
daarna ging jij hosten en toen werdt het 4-3 voor mij. ik scoorde de 4e in blessuretijd
en toen het 3e potje.....stond al na 30 minuten 4-0 achter wonder boven wonder kwam ik terug tot 4-4 en scoorde ik zelfs de 5-4 helaas moest jij daarna ook nog 2x scoren maar het was iig een leuke wedstrijd.
jammer dat je offline ging, ik wilde nog een potje tegen je spelen die ik hostte.
je bent in ieder geval de beste tegen wie ik tot nu toe gespeeld heb.
pi_24815478
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..

2de en 3de pot had ik natuurlijk geen last van lag.. omdat ik hoste.. maar daarin maakte je het me ook vaak moeilijk. En je verdediging stond goed opgesteld.

Ik vond jou 1 van de betere tegenstanders om tegen te spelen. Mijn complimenten.. Zeker wel voor herhaling vatbaar

Ik moest weg.. mama riep om me eten te halen
pi_24815491
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
vandaar dat die zo makkelijk ging.

ik moet trouwens wel zeggen dat jij met een hele irritante opstelling speelt.

[ Bericht 7% gewijzigd door jimjim1983 op 29-01-2005 15:21:21 ]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:36:19 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24816819
Ik had vandaag ook last van extreme lag tegen iemand. Echt gewoon een paar seconden spelen,d an een paar seconden helemaal niks zien (alles op het scherm staat stil). Gelukkig was het maar in twee periodes, waardoor ik de schade beperkt hield tot 5-5. Nog nooit zo erge lag gehad. Was trouwens met ene "cassie".

Het gaat trouwens de laatste tijd echt slecht met me, meer dan 40 keer verloren al, van de 85 potjes ofzo. En als ik nou lag als excuus zou kunnen gebruiken (9 van de 10 keer optimatch ik en ben ik client), dan zou dat mooi zijn. Maar ik heb sinds de patch echt vrij zelden last van (erge) lag.
pi_24817423
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
X
X
X
pi_24817478
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
pi_24820541
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
X
X
X
pi_24821061
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.
weet dit niet zeker.
pi_24826731
Wacht met het aanmaken van spelers zou ik zeggen. Er komt weer een option file van "The Wolf" aan, in de eerste week van februari. Op dit moment is beta8 al klaar.

Ik zou graag een link naar het forum zetten, maar dat ligt op z'n gat...
http://www.soccergaming.tv > PES & WE forum > January transfer window option file (oid)
.
pi_24834070
Is er ook een PES4 league dat gespeeld word via de PC? Want ik zie dat iedereen het hier alleen over XBOX live praten... Dus vroeg me ff af of er nog mensen zijn die leuke goeie leagues weten van PES4 dat via de P.C gespeeld word.

thx
Prettige dag nog
WuuZzZza
  zondag 30 januari 2005 @ 19:18:12 #230
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_24837656
Wanneer is eigenlijk weer het landelijke PES 4 toernooi. Zag het vorig jaar te laat dat het bestond...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24837885
www.proballer.nl .. je bent te laat
Dick Scheringa over van Geel ''We hebben de slag verloren maar niet de oorlog''
  zondag 30 januari 2005 @ 20:45:59 #232
60704 LeonH
pi_24838925
fuck... 2 dagen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24843286
Ach, 25 euro is ook veels te duur
pi_24844662
Geen leagues, toernooien voor de PC :S :S ?
WuuZzZza
pi_24848620
geen idee, hier zitten vooral xbox mannetjes.

en 25 euro is idd veel te duur, dat ga je toch niet betalen voor zoiets. echt erg jammer dat ze er zo veel voor vragen.
  maandag 31 januari 2005 @ 12:32:23 #236
60704 LeonH
pi_24848694
ja is wel duur, maar wel kicks...
en ja als je wint...
pi_24848725
de kans dat je wint is best klein, ook al ben je goed je hebt wel wat geluk nodig. en vorige keer moest ik uren wachten voordat ik weer kon spelen.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:40:13 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24851990
wanneer gaan wij weer verder met de competitie?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_24852182
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
pi_24852700
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..

ik heb nog niet met 2 andere goede spelers in een team gespeeld maar speel wel vaak met z'n 2en in 1 team. als je met een goed iemand speelt is het zeker leuk, zoals je al zei loopacties maken maar ook de tegenpartij dekken gaat veel beter. echt heel jammer dat het op live niet kan.
pi_24866391
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
pi_24866489
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Alleen via een 1-2

L1 + x
pi_24875539
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
pi_24878586
Winning Eleven 8 is uit op de XBOX in de USA, is dat gewoon Pro Evo 4 zonder online mode ???
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24880630
of ie zonder online mode is weet ik niet maar dat is als ik me niet vergis gewoon Pro Evo 4 ja, al zitten er misschien kleine aanpassingen in.
pi_24881028
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb mezelf aangemaakt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24881103
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
L1 + driehoek is inderdaad leuk

Laatst een geweldige goal mee gescoort, lobje over de verdediging, bal wordt op de borst aangenomen, op de knie meegenomen en terwijl die nog in de lucht is een lob over de keeper .

Toen ben ik maar even 3 rondjes gaan rennen want ik vond het geweldig ,
pi_24881707
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
pi_24881814
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')