nee kan niet. over die handleiding, dat weet ik niet ik lees nooit handleidingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:30 schreef boeltje.nl het volgende:
Heb net de X-box versie gekocht, maar klopt het dat er geen nederlandse handleiding bij zit ?? dacht dat je ook schwalbe's kon maken enzo??
Voor eventjes leuk, dat wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
Nieuw iets gevonden. Je kan ook maar 1 speler uit het hele team besturen, en dan de camera op Player zetten. Is nog best lastig eigenlijk. Wel leuk
Waarschijnlijk omdat je slecht bentquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:59 schreef Frasier het volgende:
Waarom moet die gore klote computer altijd in extra time de winnende treffer maken [afbeelding].
HomerJ moet zijn verdedigingsinstellingen eens gaan nakijken .. want ik heb er nooit last van ..quote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Thx, dit zal ik ook eens gaan testen want het is mij idem nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Epsilux het volgende:
[..]
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.
't Gebeurt alleen bij jouwquote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Gewoon nog langer niet douchen dan, Ruudquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
't Gebeurt alleen bij jouw
Volgens mij stinkt jouw Ruud gewoon een beetje en daarom wil niemand bij hem staan
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?
Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..![]()
Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..
Lage streek van je btw..![]()
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoorquote:Nou daar kan ik me niks van herinneren hoor. ( en dat is echt waar ), maar goed, kan zijn dat er iemand anders met mijn account speelt als ik er niet ben en ik heb mijn account ook nog op 2 andere xboxen staan ivm topspin dubbelen. Maar ik ben echt niet iemand die quit als ik verlies omdat ik daar zelf een hekel aan heb.
Jah klopt! Je speelde tegen mij namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef jpg97 het volgende:
GVD!!
Speel ik een potje tegen iemand.. sta ik 4-1 voor en in de 80ste minuut krijg ik een friend-invite... druk ik per ongeluk op accept
weg winstpartij -zucht-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |