ja de oude spelers reincarneren weer als jeugdspelers. die zijn erg goed vaak.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef fayakill het volgende:
Vornander ligt er bij mij na 1 of 2 seizoenen meestal uit (hijs 37 of 38 als je begint)
Edingson is de enige die bij mij altijd blijft...is een zwakke voetballer...maar heeft goeie stamina
verder koop ik meestal supergoed jeugdspelers tegen spotprijzen...Schmeichel (18jr, keeperskill 96) voor 1600, Gullit idem
Ik wist dat het iemand van Fok was. Was bezig met een marathonsessie, 20 potjes achter elkaar gespeeld. 2e helft van de 2e match liet ik je wat meer aanvallen. Ik verdedig meestal heel erg fel en kort op de man, en als ik ruim voorsta laat ik de teugels wel even vieren. Krijg je de kans om wat lekkerder te spelen, en ik om heerlijk te kunnen counteren :p Het ging toen opeens wel erg goed met je, dus toen moest ik opeens heel snel weer het niveau omhooggooien. En dan zal je net zien dat dat opeens niet zo goed gaat. Gelukkig kwam ik toch nog voor het einde van de wedstrijd op 3-2. En probeer eens wat minder rood te krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
BGN sunrise: ik weet niet of je het door had, maar ik heb zojuist 2 potjes tegen je gespeeld.
Gerard Lopez is mijn nick. Liet jij de 2e helft van de 2e wedstrijd je kleine broertje spelen ofzo?
Maar ff een vraag: hoe kan ik mensen van mijn Friendslist in godsnaam uitdagen? Ik heb alles al uitgeprobeerd, maar ik krijg toch echt alleen de optie "delete" te zien!
En weet iemand of en hoe je die irritante herhalingen van buitenspel of gemiste kansen kan skippen?
Met PES3 scoorde je zo inderdaad aan de lopende band, nu krijg ik zo af en toe een (half)volley die er net niet ingaatquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan je uberhaupt met PES4 een corner of voorzet van de zijkant die half hoog of hoog komt met je poten erin schoppen ? Ik heb nog geen enkele omhaal, volley of half volley direct op de slof erin kunnen kegelen, elke keer kopt ie dan gewoon die bal richting goal.
als je R2 drukt en dan 2x rondje dan zijn die voorzetten net iets beter. op de xbox is dit nauwelijks te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.
Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
als je 3 x op rondje drukt dan geeft ie een strakke pass over de grond, niet op kniehoogtequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Keano het volgende:
Als je bij bij PES4 op de ps2 drie keer achterelkaar op rondje drukt dan geeft hij een harde voorzet op kniehoogte dan heb je wel meer kans op een volley.
Ikzelf druk altijd wtee keer dan krijg je een harde voorzet op kophoogte. Als je 1 keer drukt krijg je zo'n verdwaalde dwarrelbal die ver bij de tweede paal valt.
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar met welke toets(en?) dan, en op welk moment qua timing? Ik heb me al suf getraind hierop, maar produceer met het vierkantje (PS2 versie, de schotknop dus) alleen maar kopballen, op welk moment en afstand de bal zich bevind t.o.v. de speler ik ook druk. Hij blijft koppen.
Ik kan natuurlijk ook een harde lage voorzet over de grond geven door 3 keer snel op "langepass" te smashen bij de voorzet, maar die zijn weer makkelik te verdedigen. Een half volley is bovendien cooler.
nee kan niet. over die handleiding, dat weet ik niet ik lees nooit handleidingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:30 schreef boeltje.nl het volgende:
Heb net de X-box versie gekocht, maar klopt het dat er geen nederlandse handleiding bij zit ?? dacht dat je ook schwalbe's kon maken enzo??
Voor eventjes leuk, dat wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
Nieuw iets gevonden. Je kan ook maar 1 speler uit het hele team besturen, en dan de camera op Player zetten. Is nog best lastig eigenlijk. Wel leuk
Waarschijnlijk omdat je slecht bentquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:59 schreef Frasier het volgende:
Waarom moet die gore klote computer altijd in extra time de winnende treffer maken [afbeelding].
HomerJ moet zijn verdedigingsinstellingen eens gaan nakijken .. want ik heb er nooit last van ..quote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Thx, dit zal ik ook eens gaan testen want het is mij idem nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Epsilux het volgende:
[..]
om een volley te produceren moet je met rondje een voorzet geven aan je speler die voor het doel staat. en dan R2 inhouden en naar nachteren drukken tot de bal bij je is en als de bal voor je voet valt op de schietknop drukken.
't Gebeurt alleen bij jouwquote:Op zondag 16 januari 2005 14:52 schreef BGN het volgende:
HomerJ vindt het erg vervelend dat verdedigers online niet bij de aanvallers blijven lopen
Gewoon nog langer niet douchen dan, Ruudquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
't Gebeurt alleen bij jouw
Volgens mij stinkt jouw Ruud gewoon een beetje en daarom wil niemand bij hem staan
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?
Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..![]()
Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..
Lage streek van je btw..![]()
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoorquote:Nou daar kan ik me niks van herinneren hoor. ( en dat is echt waar ), maar goed, kan zijn dat er iemand anders met mijn account speelt als ik er niet ben en ik heb mijn account ook nog op 2 andere xboxen staan ivm topspin dubbelen. Maar ik ben echt niet iemand die quit als ik verlies omdat ik daar zelf een hekel aan heb.
Jah klopt! Je speelde tegen mij namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef jpg97 het volgende:
GVD!!
Speel ik een potje tegen iemand.. sta ik 4-1 voor en in de 80ste minuut krijg ik een friend-invite... druk ik per ongeluk op accept
weg winstpartij -zucht-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |