quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7![]()
Pauche
Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldoquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
Pff .. van de computer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Ik wil tegen jouquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
PS2, ik kan niet onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Pff .. van de computer...![]()
Speel maar tegen mij![]()
Ik ga zo online..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik wil tegen jou![]()
maar je bent nooit online als ik dat ben.
ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
vandaar dat die zo makkelijk ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..
Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineenserg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoequote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet![]()
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
Alleen via een 1-2quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Ik heb mezelf aangemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe.
L1 + driehoek is inderdaad leukquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
ja sorry ik ben old skool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
D'oh!! Dank... jah ik moet nog FF spelers kopen voor in de breedte...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul andersquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
En toch bewogen ze niet zo soepel als PES, wat ik juist heerlijk vind aan PES. En de graphics, maja PSX he... en Fifa is voor mij al afgeschreven sinds PES 1, dus daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar omquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)toen had je trouwens ook al de masterleague.
Volgens gamefaqs.comquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
http://www.pesmoves.com/quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef taart het volgende:
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick![]()
Have fun!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
maar je kan niet sturen wannéer Owen begint te rennen tog?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar ik kan me voorstellen dat R2 en L2 makkelijker werken dan die zwarte en die witte knop.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap..
dat lijkt gewoon op de normale ISS voor de psx, misschien is het de amerikaanse versie ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:21 schreef jpg97 het volgende:
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!
http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
ikke, ben je vanmiddag online? dan zal ik je ff toevoegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:04 schreef Agi het volgende:
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
hmmm...ik vind de ps2 versie er scherper uitzien, alleen als je de speler van dichterbij ziet dan is het op de xbox mooier. en de controller van de ps2 is gewoon voor dit spel gemaakt lijkt het wel, ik ben nu helemaal gewend aan de xbox controller maar de ps2 controller blijf ik het lekkerste vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap..
Vond 't minder leuk, kon helemaal geen gaten vinden in je verdediging via de linkerflank, dus moest slappe steekballen gaan geven die nauwelijks aan kwamenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef jpg97 het volgende:
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
Goeie pot net Agi!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:07 schreef Agi het volgende:
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
Heb je toegevoegd...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher
(ik vergeet altijd mensen toe te voegen)
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijkerquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...
Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller![]()
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker![]()
![]()
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ? Nee
En zie je die dan ook als je via Live speelt ? Nee
En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ? Ja
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ? Nee
Bedankt alvast![]()
![]()
Het is zeker de beste voetbalspelserie die er is....quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.
Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)
Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
ja, zal ik als ik thuis ben even doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:14 schreef Greetings het volgende:
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)
Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
Okay, das goedquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan![]()
Hehe, PieAir ??quote:Op maandag 14 februari 2005 00:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?![]()
Hehe, ze vlogen er redelijk makkelijk in ja...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |