abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24774226
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:22 schreef twi het volgende:
Net verloren met 1-7

Pauche

Nu weer aan het verliezen, de 0-1 ligt er net in

If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:32:18 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24776965
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:33:40 #207
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24777006
Twi, wanneer spelen wij weer is? Altijd leuke potjes

Weet je nog ons allereerste potje?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24777372
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef twi het volgende:
Laatste pot was nog wel leuk. 1-4 achter, kans na kans gingen er niet in bij je met veel geluk aan mijn kant. Laatste tien inuten, 2-4, 3-4 + Helaas in de laatste minuut nog een goaltje tegen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond je typisch genoeg met SCUM 't beste spelen, dat eerste potje werd ik in de eerste helft echt compleet weggespeeld totdat ik wat veranderingen aanpastte (of je dacht bij 2-0, het is wel goed, dat kan ook ). Vind 't in elk geval knap dat je met verschillende teams met allemaal verschillende tactieken toch vrij gemakkelijk kunt winnen (of in elk geval, ontzettend veel kansen kan creeeren).
De 1ste wedstrijd.. ging ik erg goed van start idd .. combinaties liepen goed en je stond constant onder druk. Bij de 2-0 deed jij een goede tactische omschakeling waardoor je er wat meer doorheen kwam. In de rust had ik me verdediging wat beter opgesteld. Ik vond je niet slecht spelen alleen je verdediging stond vaak niet goed opgesteld en de vleugels kregen veel ruimte. 2de helft heb ik echt op de counter gespeeld. Zoals ik meestal doe. Ik zorg voor afstand in de 1ste helft en de 2de helft counter ik ... vooral als jij bijv. een corner krijgt is dat gewoon heel erg lastig te verdedigen met 2 snelle vleugels zoals giggs en c.ronaldo

Ik heb een stuk of 4 opstellingen uitgewerkt die me bijna altijd succes opleveren .. ik speel daar al mee sinds de eerste pro evo. Dus ik vind de mannetjes blindelings. En ik heb een formation setting klaar staan voor 10 verschillende teams waarvan er 4 voor landen zijn en 6 voor teams, omdat ik er niet van houd om telkens met hetzelfde team te spelen.

Ik scoor alleen erg vaak uit corners maar ik heb weleens 1 hele dag alleen maar corners genomen.. en corners zijn bij mij net een halve penalty.

Jou opstelling is op zich wel ok .. ook al zou ik niet met 2 mensen langs elkaar voorin spelen maar een beetje achter elkaar zetten. waardoor er altijd 1 speler voor die andere staat zodat je hem makkelijker de diepte in kan spelen.

Maar ik vond het leuke potjes ja.. so next time again?
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:29:50 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24779236
Prima hoor, ja ik vroeg me al af hoe jij die corners zo strak en dicht bij de goal nam. Of eigenlijk meer waarom de keeper er helemaal niks tegen deed, die stond er als een zak hooi bij

Die vleugelspelers op zich dat is niet zo heel opvallend (ondanks dat je het niet vaak ziet). Wat ik moeilijker vond is dat er gelijk drie middenvelders keihard mee spurten, waardoor je met vijf man voor de goal staat.

Die corners, hoe train je die? Ik bedoel, er zijn heel veel verschillende modes om in te testen, maar ik vind het storend dat je niet gewoon corner na corner kan nemen zonder terug te gaan naar het menu (en de hele tijd via het pauze-menu moet restarten om tijd te sparen). In de training mode van de Master League ofzoiets? Kan je de opstelling die bij de corner wordt aangenomen nog ergens aanpassen? Volgens mij niet toch?
pi_24781047
Als je van rechts een corner neemt moet je hem zowieso door een linksbenige speler laten nemen met hoge curling. En vanaf de andere kant precies anders om.

Corners gewoon trainen met de opstelling die je altijd gebruikt. Goed kijken waar alle spelers staan en hoe ver je de balk moet drukken om bij die persoon terecht te komen. Als je dan in de wedstrijd zit .. kijk je welke spelers op een vrije positie staat zodat je de bal daar dan precies neerlegt. En dan hoeft ie alleen maar er tegen aan te lopen. Verder richt ik kopbal als ze van linkskomen altijd rechtsonder en van rechts richt ik ze linksonder.

Bij real madrid zal ik de corners laten nemen door figo en r.carlos

In principe speelde ik met een opstelling 4-1-2-2-1, met 2 pijltjes naar voren voor de OMF's waardoor er eigenlijk een soort van 5-5 contrast staat.. 5 verdedigende spelers en 5 aanvallende. Waardoor je voorin veel afspeel mogelijkheden hebt .. en van achter door kan tikken totdat iemand voor, vrij komt te staan.
pi_24784235
Ik denk dat ik zometeen na Ajax nog wel wat potjes op live ga spelen.
als iemand durft, stuur me maar een invite
pi_24804834
Khoop dat ze bij pes 4 een hoop dingen hebben verbeterd...want man man man, wat loopt pes 3 op een hoop dingen nog gigantisch te falen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:49:36 #213
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24806417
Bartje Twi, wanneer komt dit weekend het je goed uit om een potje te spelen. Ben benieuwd hoe goed je bent geworden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24812942
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_24813059
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:40 schreef Thetallguy het volgende:
Halve finale WEFA met 5-0 van Real gewonnen op 6 sterren (wedstrijdduur 5 minuten)
Pff .. van de computer...

Speel maar tegen mij
pi_24813325
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
pi_24813339
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij
PS2, ik kan niet online
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_24813658
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik wil tegen jou
maar je bent nooit online als ik dat ben.

ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen en 1 verloren omdat ie vastliep
Ik ga zo online..
pi_24813715
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:23 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Ik ga zo online..

ik ga nu ff ontbijten en dan kom ik ook.
pi_24815461
zo dat waren uuuh hele interessante potjes Pauche!
eerst potje, hostte ik, makkelijk gewonnen met 3-2.
daarna ging jij hosten en toen werdt het 4-3 voor mij. ik scoorde de 4e in blessuretijd
en toen het 3e potje.....stond al na 30 minuten 4-0 achter wonder boven wonder kwam ik terug tot 4-4 en scoorde ik zelfs de 5-4 helaas moest jij daarna ook nog 2x scoren maar het was iig een leuke wedstrijd.
jammer dat je offline ging, ik wilde nog een potje tegen je spelen die ik hostte.
je bent in ieder geval de beste tegen wie ik tot nu toe gespeeld heb.
pi_24815478
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..

2de en 3de pot had ik natuurlijk geen last van lag.. omdat ik hoste.. maar daarin maakte je het me ook vaak moeilijk. En je verdediging stond goed opgesteld.

Ik vond jou 1 van de betere tegenstanders om tegen te spelen. Mijn complimenten.. Zeker wel voor herhaling vatbaar

Ik moest weg.. mama riep om me eten te halen
pi_24815491
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Paulsergio het volgende:
Net 3 potjes tegen Jimjim ..

Ik had tegen jou extreem last van lag.. vooral als jij een corner had. Dan stond mijn beeld gewoon stil .. en daaran 3 seconde later was jij op het middenveld met de bal ineens erg wazig.. ik won geen enkele 50-50 erg irritant..
vandaar dat die zo makkelijk ging.

ik moet trouwens wel zeggen dat jij met een hele irritante opstelling speelt.

[ Bericht 7% gewijzigd door jimjim1983 op 29-01-2005 15:21:21 ]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:36:19 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24816819
Ik had vandaag ook last van extreme lag tegen iemand. Echt gewoon een paar seconden spelen,d an een paar seconden helemaal niks zien (alles op het scherm staat stil). Gelukkig was het maar in twee periodes, waardoor ik de schade beperkt hield tot 5-5. Nog nooit zo erge lag gehad. Was trouwens met ene "cassie".

Het gaat trouwens de laatste tijd echt slecht met me, meer dan 40 keer verloren al, van de 85 potjes ofzo. En als ik nou lag als excuus zou kunnen gebruiken (9 van de 10 keer optimatch ik en ben ik client), dan zou dat mooi zijn. Maar ik heb sinds de patch echt vrij zelden last van (erge) lag.
pi_24817423
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
X
X
X
pi_24817478
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:12 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam een zelf gemaakte speler toevoegen aan een team? Ik heb een speler gemaakt bij create player als ik 'm dan save zegt 'Player stocked. In order to acquire this player 1684 points are required'. Vreemd aangezien ik toch zeker 3000 punten over heb.
lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
pi_24820541
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

lukt mij wel gewoon. ik heb Babel en Yildirim gemaakt en bij Oranje gezet
Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
X
X
X
pi_24821061
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb ook Babel aangemaakt. Wilde 'm bij Ajax zetten maar ik heb geen idee hoe .
volgens mij moet je hem dan eerst in een nationaal team zetten.
weet dit niet zeker.
pi_24826731
Wacht met het aanmaken van spelers zou ik zeggen. Er komt weer een option file van "The Wolf" aan, in de eerste week van februari. Op dit moment is beta8 al klaar.

Ik zou graag een link naar het forum zetten, maar dat ligt op z'n gat...
http://www.soccergaming.tv > PES & WE forum > January transfer window option file (oid)
.
pi_24834070
Is er ook een PES4 league dat gespeeld word via de PC? Want ik zie dat iedereen het hier alleen over XBOX live praten... Dus vroeg me ff af of er nog mensen zijn die leuke goeie leagues weten van PES4 dat via de P.C gespeeld word.

thx
Prettige dag nog
WuuZzZza
  zondag 30 januari 2005 @ 19:18:12 #230
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_24837656
Wanneer is eigenlijk weer het landelijke PES 4 toernooi. Zag het vorig jaar te laat dat het bestond...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24837885
www.proballer.nl .. je bent te laat
Dick Scheringa over van Geel ''We hebben de slag verloren maar niet de oorlog''
  zondag 30 januari 2005 @ 20:45:59 #232
60704 LeonH
pi_24838925
fuck... 2 dagen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_24843286
Ach, 25 euro is ook veels te duur
pi_24844662
Geen leagues, toernooien voor de PC :S :S ?
WuuZzZza
pi_24848620
geen idee, hier zitten vooral xbox mannetjes.

en 25 euro is idd veel te duur, dat ga je toch niet betalen voor zoiets. echt erg jammer dat ze er zo veel voor vragen.
  maandag 31 januari 2005 @ 12:32:23 #236
60704 LeonH
pi_24848694
ja is wel duur, maar wel kicks...
en ja als je wint...
pi_24848725
de kans dat je wint is best klein, ook al ben je goed je hebt wel wat geluk nodig. en vorige keer moest ik uren wachten voordat ik weer kon spelen.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:40:13 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24851990
wanneer gaan wij weer verder met de competitie?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_24852182
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..
pi_24852700
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef Paulsergio het volgende:
Gister op 6 sterren met 2 vrienden in 1 team de konami cup gewonnen .. echt vet met zijn 3en in 1 team spelen .. jammer dat je er niet mee op live kunt.. het is gewoon veel vetter met vrienden spelen dan met de AI van de computer.. loopacties maken .. verdedigen samen .. erg vet.. cker als je een geslaagde aanval maakt ..

ik heb nog niet met 2 andere goede spelers in een team gespeeld maar speel wel vaak met z'n 2en in 1 team. als je met een goed iemand speelt is het zeker leuk, zoals je al zei loopacties maken maar ook de tegenpartij dekken gaat veel beter. echt heel jammer dat het op live niet kan.
pi_24866391
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
pi_24866489
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je ook (met single player) iemand de diepte insturen?
Alleen via een 1-2

L1 + x
pi_24875539
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
pi_24878586
Winning Eleven 8 is uit op de XBOX in de USA, is dat gewoon Pro Evo 4 zonder online mode ???
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24880630
of ie zonder online mode is weet ik niet maar dat is als ik me niet vergis gewoon Pro Evo 4 ja, al zitten er misschien kleine aanpassingen in.
pi_24881028
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb mezelf aangemaakt
Porcupine Tee - Normal
pi_24881103
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja of gewoon met driehoekje, als je oplet wanneer je mannetje gaat lopen en dan paast:
L1 + driehoek is inderdaad leuk

Laatst een geweldige goal mee gescoort, lobje over de verdediging, bal wordt op de borst aangenomen, op de knie meegenomen en terwijl die nog in de lucht is een lob over de keeper .

Toen ben ik maar even 3 rondjes gaan rennen want ik vond het geweldig ,
pi_24881707
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
pi_24881814
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
Nee ik zei het verkeerd, eerst een pass geven en dan loopt diegene door, dan kan je een 1-2tje doen, maar met driehoekje doe je em door de lucht. Daarna kwam die aanname etc etc.
pi_24882049
aha ok
in de eerste ISS op de psx kon je met L1 + driehoekje altijd een paas geven over de hele verdediging heen ik vind 'm in pes4 vaak net niet hoog genoeg.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:48:46 #252
60704 LeonH
pi_24882720
quote:
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
pi_24882740
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
Porcupine Tee - Normal
pi_24884420
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Pro respect voor de oudjes.
pi_24884467
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
pi_24885643
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
D'oh!! Dank... jah ik moet nog FF spelers kopen voor in de breedte...
Porcupine Tee - Normal
pi_24885749
als je traint wordt hun vermoeidheid ook minder. dat regulate condition gedoe.
trouwens, wisten jullie al dat wanneer je oefenwedstrijden speelt voor een nieuw seizoen dat je dan bepaalde statistieken van je spelers zwaar kan verbeteren?
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:47:35 #258
60704 LeonH
pi_24886000
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
pi_24886058
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta) toen had je trouwens ook al de masterleague.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:17:50 #260
60704 LeonH
pi_24886512
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta) toen had je trouwens ook al de masterleague.
En toch bewogen ze niet zo soepel als PES, wat ik juist heerlijk vind aan PES. En de graphics, maja PSX he... en Fifa is voor mij al afgeschreven sinds PES 1, dus daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar om
pi_24887720
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Volgens gamefaqs.com

ISS Pro (1997)

ISS Deluxe SNES (eind 1995)
ISS SNES (halverwege 1995)
Hyper Soccer NES (1992)

*kuch*

Zelf heb ik Hyper Soccer, ISS Deluxe, PES2, PES3 en PES4 gespeeld. En ISS2 op de Gamecube, maar dat was niet zoveel.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:29:52 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24887770
Hyper Soccer

En ISS op de N64, PES, PES2 op de PS2

Dit weekend maar eens starten met de competitie
pi_24887955
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
pi_24888565
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick
pi_24888689
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef taart het volgende:
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick
http://www.pesmoves.com/

pi_24894761
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
Have fun!

Hyper Soccer was in 1993 en 1994 erg leuk. Nu zou het erg tegenvallen, de gameplay is namelijk erg beperkt. Nu was de concurrentie destijds met World Cup en Soccer ook niet echt van een hoog niveau, maar je moet toch wat als voetbalgamesjunk.

Soccer en Hyper Soccer op NES
Football International en World Cup op Gameboy
Striker Pro op CD-i
ISS Deluxe en Fifa '96 op SNES
Fifa '98: RTTWC, World Cup '98, Fifa '99, Fifa 2000, Euro 2000 op PC
Championship Manager 97/98, 3, 00/01, 01/02, 4 op PC
ISS2 op de Gamecube
PES2 en PES3 op de PS2
PES4 op de XBOX

pi_24898138
PES 3 en 4 zijn er ook voor de pc! .
pi_24902187
Ja, ze werken het niet zo heel goed meer bij
pi_24903445
EDIT: laat maar ik ben een beetje blind

[ Bericht 34% gewijzigd door jimjim1983 op 03-02-2005 15:25:11 (blind) ]
pi_24906005
quote:
maar je kan niet sturen wannéer Owen begint te rennen tog?

(met pes4 uiteraard)
pi_24906138
nee helaas niet.
als je pijltjes naar voren zet dan doet ie het bijna altijd wanneer jij de bal hebt. anders moet je op z'n bewegingen letten.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:21:44 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24909822
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!

http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
PieAir
pi_24919251
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:21:52 #274
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24919521
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Dat de graphs op de ps2 beter zouden is echt bullcrap. .
-
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:21:36 #275
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_24920083
De aannemer is na 3 maanden eindelijk klaar in m'n huis (was 3 weken werk )
Dus nu ff vloertje er in gooien en * Enchanter is ook dan live te verslaan
Ik ben inmiddels overleden
pi_24920386
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PES4 gisteren op de PS2 gespeeld, en de XBOX versie is imo echt beter in elk opzicht.
Ik heb de PS2 versie nooit gespeeld, maar ik kan me voorstellen dat R2 en L2 makkelijker werken dan die zwarte en die witte knop.
pi_24920841
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:21 schreef jpg97 het volgende:
En kent iemand Goal Storm ' 97 ?
dat was volgens mij de eerste ISS voor de PSX en Saturn.. ik heb dit spel echt eeuwen gespeeld!

http://psx.ign.com/objects/001/001857.html?ui=gamefinder
dat lijkt gewoon op de normale ISS voor de psx, misschien is het de amerikaanse versie ofzo?
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:04 schreef Agi het volgende:
Wie heeft zin om mij teverslaan, ben laatste tijd in topvorm
ikke, ben je vanmiddag online? dan zal ik je ff toevoegen.
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
hmmm...ik vind de ps2 versie er scherper uitzien, alleen als je de speler van dichterbij ziet dan is het op de xbox mooier. en de controller van de ps2 is gewoon voor dit spel gemaakt lijkt het wel, ik ben nu helemaal gewend aan de xbox controller maar de ps2 controller blijf ik het lekkerste vinden.

[ Bericht 21% gewijzigd door jimjim1983 op 04-02-2005 14:09:45 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:23:39 #278
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24921201
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
PieAir
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:13:51 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24922057
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef jpg97 het volgende:
Leuke pot gisteren Twi!
Heeft iemand vanavond nog zin in een potje?
Vond 't minder leuk, kon helemaal geen gaten vinden in je verdediging via de linkerflank, dus moest slappe steekballen gaan geven die nauwelijks aan kwamen En jij speelde alles gewoon prima uit, het had nog wel 6-1 mogen zijn aangezien je de paal nog 2 keer raakte
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:27:34 #280
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24922243
Ik heb een nieuwe manier van verdedigen gevonden, zo blijven de verdedigers achter en gaan de middenvelders jagen op de spelers van de tegenstander. Sindsdien geen wedstrijd meer verloren!
( wel gelijkgespeeld ).
Maar dit duurt natuurlijk niet eeuwig helaasch.. als ik jimjim tegenkom of Pauche dan krijg ik klop
PieAir
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:42:37 #281
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24922487
Ik heb al best lang niet tegen Fokkers! gespeeld Elke keer als iemand me invite speel ik al en dan ben ik klaar en dan spelen hun al. Bartje Twi, zin om vanavond na 9 uur een potje te spelen?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:54:44 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24922671
Max Cratcher! na 9 uur kan ik ook wel spelen!
PieAir
pi_24923127
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:54:34 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24993970
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 19:07 schreef Agi het volgende:
voeg me maar toe ben over 5 min online Agi2004
Goeie pot net Agi!

Je speelt erg goed, en ik dacht dat ik aan het kortste eind zou trekken ( vooral toen mijn keeper de bal losliet waardoor jij op 2-1 kwam ).
Gelukkig liep alles goed af ( voor mij ).

Had je last van lag of niet?
PieAir
pi_25000504
Voor diegene geinteresseerd is... wij hebben kleine fun PES4 (PC) league. Dus als je interesse hebt, check deze site en voeg mensen op je msn.

http://www.freewebs.com/numara/index.htm
Live your life, cuz it isn't mine!
pi_25010934
Hallo !!!!

Net m'n eerste 2 PES potten op Xbox Live gespeeld...
1-0 gewonnen en 2-1 verloren

Mensen hiero die ook een keer willen spelen ?
M'n gamertag is: van Boeschoten
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:33:54 #287
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25011236
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher

(ik vergeet altijd mensen toe te voegen )
pi_25018579
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil wel spelen: Voeg me toe: Max Cratcher

(ik vergeet altijd mensen toe te voegen )
Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...

Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:37:08 #289
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25019213
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:10 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Heb je toegevoegd...
Zal wel eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb...

Ben wel benieuwd wat het niveau op FOK! is, denk wel wat hoger als het mijne...
Ik moet vooral nog wennen aan de Xbox controller
Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker
PieAir
pi_25019344
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Tip: als je met het NL-elftal speelt, haal dan seedorf en kluivert eruit... dan spelen ze een stuk soepeler en win je makkelijker
Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ?
En zie je die dan ook als je via Live speelt ?

En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ?
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ?

Bedankt alvast
  donderdag 10 februari 2005 @ 11:36:37 #291
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25020969
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:48 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Haha, nee die 2 staan er gewoon in...
Kun je trouwens via Xbox Live de juiste namen erin zetten ? Nee
En zie je die dan ook als je via Live speelt ? Nee

En kun je onder een potje PES ook met elkaar praten via de headset ? Ja
En kun je tijdens een potje PES Live die namen uitzetten die boven de spelers staat ? Nee

Bedankt alvast
PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.

Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)

Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
pi_25021676
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 11:36 schreef HomerJ het volgende:

[..]

PES is nog lang niet perfect maar wel het leukste voetbalspel dat er is! Voor mij maken die namen niet echt uit want ik speel alleen met AC Milan als club team en met Engeland en Brazillïe als landenteams en die zijn allemaal gelicenceerd.

Offline heb ik trouwens wél alle correcte namen met behulp van mijn Max Drive(tip!)

Ik ben vandaag en morgen de hele dag vrij, heb je zin om een potje te spelen? Zeg maar hoelaat
Het is zeker de beste voetbalspelserie die er is....
Ik ben ook vaak AC Milan (supergoeie Shevchenko, toppie verdediging en keepert...), soms ook Barcalona (Ronaldinho is wel lekker goed !!)....

Met landenteams doe ik eigenlijk niet vaak, maar Brazilie heeft wel een heerlijk elfat...
En ik heb vroegavond wel tijd als het goed, weet het niet helemaal zeker, m'n zus is jarig en ik weer niet psies hoelaat en waar ze dat viert......
Maar ik heb je al toegevoegd, kan ik dan zien dat jij online bent en inviten ofzo ?
pi_25024117
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)

Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
pi_25024195
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:14 schreef Greetings het volgende:
Ieman potje tegen mij? (wel met headset aub)

Van Boeschoten jij? Ik ben namelijk ook maar een "gemiddelde" speler. Voeg me maar toe:
Gamertag=Gerard Lopez
ja, zal ik als ik thuis ben even doen
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:02:23 #295
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25024682
Ik voeg je vanavond wel ff toe!
PieAir
pi_25026552
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan
pi_25026869
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik voeg je ook ff toe van Boeschoten. Ben zelf ook niet zo mega goed dus miss dat het nog wat kan worden dan
Okay, das goed
  maandag 14 februari 2005 @ 00:23:26 #298
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25079150
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?
PieAir
pi_25082118
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik zei toch dat je clarence en patrick uit de basis 11 moest halen ?
Hehe, PieAir ??

Volgende keer zal ik ze eruit laten

Maarrrr volgende keer beter...!!!
  maandag 14 februari 2005 @ 09:20:49 #300
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25082516
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
PieAir
pi_25084515
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja PieAir hierzo!!
hahaha, maar ik had wel mazzel hoor, alles vloog erin ( normaal heb ik 2000 kansen nodig voor 1 goal )
Hehe, ze vlogen er redelijk makkelijk in ja...

Maar volgende keer krijg je meer tegenstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')