Geven? Ik had mijn overwinning verdiend..quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil je wel een overwinning geven hoor
De overwinning geeft al voldoening.. die 36 punten hoef ik niet..quote:
jaja...quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
Paulsergio: ik had lag tegen jou. Daarom was ik zo slecht![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net gespeeld tegen een of andere franse gozer.
Ik selecteer PSV, hij doet ook alsof hij een clubteam gaat kiezen.
En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...
Frankrijk - PSV : 6-0
Lag.. met mijn super upload? En ik dacht nog wel dat ik goed was..quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:29 schreef Greetings het volgende:
Paulsergio: ik had lag tegen jou. Daarom was ik zo slecht![]()
Psv kiezen is vragen om problemenquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Net gespeeld tegen een of andere franse gozer.
Ik selecteer PSV, hij doet ook alsof hij een clubteam gaat kiezen.
En dan op het laatste moment kiest hij voor Frankrijk, en tijdens het shirts uitkiezen kon ik niet meer terug om ook een landenteam te selecteren...
Frankrijk - PSV : 6-0
Ik zou eerst erg veel wedstrijden offline tegen vrienden spelen! De patch is bijna beschikbaar en dat is wat fijner spelen. Maar vooral op vrije trappen moet je oefenen, oefenen, oefenen & oefenenquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb PES4 gisteren gekocht (Xbox versie) en ik ben er echt heel slecht in. Hoe kan ik het beste beter worden? Moet ik dan veel de trainingsmode doen of is het beter om gewoon veel wedstrijden te spelen?
met dank aan SunriseBGNquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef BGN het volgende:
Tssss.... wel even vermelden van wie je zelf de primeur kreeg
Paar potjes gespeeld (als guest) en had nergens last van.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:54 schreef jpg97 het volgende:kewl...
vrije trappen nemen via de aangever!
Gisteren 2 vrije trappen erin, omdat de muur volledig verkeerd sprong bij de tegenstander!![]()
![]()
Ook een manier om op 1 te komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb 2 xbox live accounts, en ga vanavond maar eens wat wedstrijden doen en dan de ene de hele tijd laten quitten !
ik heb ook 2 xboxen en 2 tv's
Gewoon L1 en schietenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus terwijl ik op de rechter thumbstick duw en zo de bal moet ik de L trigger indrukken en dan schiet die andere meteen?
Dus L-thumb tot er een 2de is, dan R-thumb met L-trigger ingedrukt?.
Zeker. Ooit een schot van 18 meter gehad, ik heb nog nooit zo hard geschotenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In PES scoort ie aan de lopende band..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |