Wat nou wees daar eerlijk in?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wees daar verder dan eerlijk in, en niet sluiten vanwege een handig regeltje..
verder zie ik niet echt heel veel verschil tussen andere topics, wees eerlijk KLB is niet echt een 'kwaliteitsforum, maar persoonlijk zit juist tussen het afkraken en gekanker soms best wel scherpe opmerkingen ... om die reden lees ikzelf wel in KLB terwijl ONZ wat mijzelf betreft niet om door te komen is
Ik zie een deel van de posts gewoon omdat mensen toch denken dat het 'wel op slot gaat' en nog wat snelle posts meepikken, ipv de behoefte hebben origineel te zijn ..
Ik zou liever hebben dat er dan ook bewust opgetreden wordt tegen zulke onzin-posts, dan dit soort bijna statistisch afgewerkte slotjes ...: die zogenaamd op basis van de FAQ dichtgaan, maar eigenlijk gewoon op basis van wel-of-geen 'kwaliteit' dichtgaan ...
*fapfapfap*quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat al mooi is, je zou de TS eens moeten zien.
Zwak. Ik heb veel denkwerk moeten verzetten voor de OP. Jammer dat andere supersimpele topics gewoon openblijven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:47 schreef teknomist het volgende:
Ja, het gaat vanaf daar weer alleen over Azië en 555. Kan ik ook weinig aan doen. Misschien moet je het weer eens proberen als deze hele hype is gaan liggen
.
Maar het is zo leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:44 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom kan niet even een modje een TT veranderen als iemand iets verward heeft?
Daar zijn ze toch voor?
Ja, nu heb ik heel erg de neiging om heel kort te zijn, door te zeggen: Lees je eigen topic, dan heb je het antwoord.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom mijn o zo goedlopende breezer topic dicht is
Ik dank uquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Topic is verplaatst Cafun
Waarom verplaats je hem dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
Misschien een onderwerp voor in een ander subforum.
Omdat ik bij god niet weet wat het nut van het topic is,en zeker als je een username in de TT zet. Ik denk niet dat dat overal gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom verplaats je hem dan gewoon niet?
Ik opende deel 2 hier omdat deel 1 ook hier stond.
Het nut is dat ik, en misschien ook anderen, het antwoord graag zou weten op mijn vraag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat ik bij god niet weet wat het nut van het topic is,en zeker als je een username in de TT zet. Ik denk niet dat dat overal gewaardeerd wordt.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef tommy4487 het volgende:
kijken de modjes ooit hier ?
Ja hoor, maar modjes werken ook of studeren en hebben daarnaast gewoon een sociaal leven, hobby'squote:Op woensdag 19 januari 2005 13:55 schreef tommy4487 het volgende:
kijken de modjes ooit hier ?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het nut is dat ik, en misschien ook anderen, het antwoord graag zou weten op mijn vraag.
En van mijn part mag de topictitel ook zijn: Mutsen met een BMI rond de dertig en de Viva.
Hoewel ik dan waarschijnlijk veralgemeen...
Ja en?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar het is misschien handig om even te wachten tot Teknomist reageert.
En niet iedereen is 24/7 op Fok.
Ik ben helemaal niet begaan met Marjomuts, waar haal je dat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en?
Je hoeft mij niet te overtuigen van de goede intenties die je hebt m.b.t. Marjomuts, want die heb je niet, gezien jouw posts in het eerste topic. Niet dat dat soort posts niet kunnen.
Nou kan je het wel veralgemeniseren, maar je weet waar het op uit draait.
En klaagbaak is daar gewoonweg niet voor. Als je zo begaan met Marjomuts, voeg haar toe op msn. Of wacht tot ze zelf een topic opent met dat onderwerp (in LIF bijvoorbeeld).
Maar ga geen topic openen om haar alsnog proberen uit te lokken.
Nee hoor. Ik heb je mijn uitleg gegeven, meerdere keren.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Zeg! Zijt ge te druk bezig met Roel Jewel zijn aars uit te boren of zo?
Topic beetje doorgelopen, een edit gedaan en verder kan het er wel mee door.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Dirkh kan je dat LSD topic niet dicht gooien want ze staan me daar een partijtje te schelden met niet zulke fijne ziektes...
Vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:16 schreef Linz het volgende:
Ik vroeg me af waarom topics over allochtonen weer zijn toegestaan en wat de redenering daarachter is?
luister eens Herr von Bartolhoven, jij bent al zo`n 60 jaar geleden doodgeschoten, alleen weet je het nog nietquote:Op zondag 30 januari 2005 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is het misschien verstandig om in te grijpen waar Laffer en Katana naar elkaar aan flamen zijn:
Betrapt :(
en
Rode Vodka Jus
Ik weet dus niet of Laffers aantijgingen kloppen maar dit soort post richting een andere user lijken me sowieso niet normaal.![]()
Ik hoop dat je bedoeld waar Laffer (goede nickname trouwensquote:Op zondag 30 januari 2005 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is het misschien verstandig om in te grijpen waar Laffer en Katana naar elkaar aan flamen zijn:
Betrapt :(
en
Rode Vodka Jus
Ik weet dus niet of Laffers aantijgingen kloppen maar dit soort post richting een andere user lijken me sowieso niet normaal.![]()
Hahahaha, kun je nog meer dan uit de luchtgegrepen dingen bedenken om iemand te beledigen of niet?quote:Op zondag 30 januari 2005 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
luister eens Herr von Bartolhoven, jij bent al zo`n 60 jaar geleden doodgeschoten, alleen weet je het nog niet![]()
het is de hoogste tijd om je kuil op te zoeken, slaap zacht ouwe bratwurstenvresser![]()
Als dat jou beleid hier is, het zij zo, ik hoop wel dat je het me me eens bent dat het wel ergens op gebaseert moet zijn?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Dirkh het volgende:
Op Fok hoef je ook niet altijd even aardig tegen elkaar te doen. Zolang het niet op eindeloos geflame uitloopt (of een topic helemaal om zeep helpt) kan dat best wel eens lekker zijn.
Kijk het topic Rode Vodka Jus eens in.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Dirkh het volgende:
Op Fok hoef je ook niet altijd even aardig tegen elkaar te doen. Zolang het niet op eindeloos geflame uitloopt (of een topic helemaal om zeep helpt) kan dat best wel eens lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |