quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef RM-rf het volgende:[..]
Wees daar verder dan eerlijk in, en niet sluiten vanwege een handig regeltje..
verder zie ik niet echt heel veel verschil tussen andere topics, wees eerlijk KLB is niet echt een 'kwaliteitsforum, maar persoonlijk zit juist tussen het afkraken en gekanker soms best wel scherpe opmerkingen ... om die reden lees ikzelf wel in KLB terwijl ONZ wat mijzelf betreft niet om door te komen is
Ik zie een deel van de posts gewoon omdat mensen toch denken dat het 'wel op slot gaat' en nog wat snelle posts meepikken, ipv de behoefte hebben origineel te zijn ..
Ik zou liever hebben dat er dan ook bewust opgetreden wordt tegen zulke onzin-posts, dan dit soort bijna statistisch afgewerkte slotjes ...: die zogenaamd op basis van de FAQ dichtgaan, maar eigenlijk gewoon op basis van wel-of-geen 'kwaliteit' dichtgaan ...
Wat nou wees daar eerlijk in?
Het was gewoon een kuttopic die ook nog eens tegen de opgestelde faq is.
Als ik daar een ellenlang betoog moet gaan houden waarom ie op slot is, dat ben ik nog wel even bezig. Was het een goed topic die verbaggert werd, dan had ik de moeite genomen om het op te ruimen.
Als het een topic is die ik achteraf niet had moeten sluiten dan had ik een uitgebreide uitleg gegeven wat mijn reden was, en daarbij was het topic weer open gegaan.
Wat wil je nou?
Jij noemt het statisch, ik noem het ruim voldoende. En dat ik verwijs naar een eerder gepost bericht in dat topic is puur toeval. Ik zag het staan, en hoefde het dus niet te herhalen.
Punt uit.
Ga ff een partij liggen mekkeren om een kuttopic
Neem dan de moeite om een echt onterecht slotje hier aan te kaarten.