Heb je geen eigen kamer?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:06 schreef DeLeider het volgende:
*jaloers kijkt naar conflict, je zal alles maar inhuis hebben, maar je ouders zitten ook thuis
CSquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
gaaaaaap
mogguh
*trekt nog biertje open*
mag ik vragen wat CS betekent (of wie dat is) ?
Ja dat welquote:
* hallo_mensen hoopt van niet en drinkt dan maar als eerst een red bullquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:08 schreef mrkanarie het volgende:
* mrkanarie paast h_m een wiskey... wordt toch niet weer zo saai vanavond he?
CSquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
gaaaaaap
mogguh
*trekt nog biertje open*
mag ik vragen wat CS betekent (of wie dat is) ?
hoi omaquote:
Dan zet je toch een raam openquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat wel
maar men pa vind het echt neit tof als ik hier ff flink ga zitten stomen
daar heb je een punt. Nu nog ff wat meer leuke wijffies erbij en hupsaké!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef DeLeider het volgende:
kom op gister was het doods, het is nu al leuker dan gister
Als ik een icoon zou jatten dan zou het die van jou wezenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Zeurberus het volgende:
gezellig
eerste fout al gemaakt
*geeft iedereen die het lust bier als goedmakertje*
quote:
Waar??quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Conflict het volgende:
hoeren!
Oehhh... ik kom er nog goed vanafquote:
johquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef cygnusx het volgende:
CS is Counter Strike!!!!
jij ook hier?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef cygnusx het volgende:
CS is Counter Strike!!!!
Rompompomquote:
utrecht ookquote:
We mogen weerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Nee he, niet weer een nachtbar
Geen idee.... iets met brug ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
waar??precieze locatie?
Eindhoven anna frank plantsoenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
waar??precieze locatie?
Als je dit topic snel vol spamt ben je er misschien heel snel van af!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
nou weet ik weer waarom ik een hekel aan je hadquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Balen, werken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Ik blijf alleen niet zo lang, want ik moet er om 7 uur uit
Meen je dat nou, hmm dan moeten we ook wat aan de OP doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We mogen weer
Lieve modjes hier
Dat is in brabant (hoewel dat dichterbijer bij Zeeland is)en ik wil precieze plaats van de hoeren hebben die in Utrecht leven!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eindhoven anna frank plantsoen
Partyflock is okequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Zeurberus het volgende:
1. Geen grolsch , we zuipen hier bier
Jackson , thanx for the compliment , icoon is nie van mezelf maar van iemand @ Partyflock , heb em alleen zo bewerkt dat ie op normaal tempo is
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijfquote:
Heb je mij ooit betrapt op een leugen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Meen je dat nou, hmm dan moeten we ook wat aan de OP doenOhw en een meeting en en en en en en e ooohhh en geile wijven en BIER !!!!
u zegt ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
zijn er nog debielen die naar sziget festival gaan van de zomer?
Is dat een typo??quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
zijn er nog debielen die naar sziget festival gaan van de zomer?
Kijk aan, je boekt vooruitgang.... Je zei hadquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef jackson het volgende:
[..]
nou weet ik weer waarom ik een hekel aan je had
Ik dacht dat hij van jou kwamquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
Welke dyslectische kneus heeft de TT bedacht?
Wie heeft er geopend?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
Tacosquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijf
grolsch valt onder bier, en dan nog is het beter dan heineken oidquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Zeurberus het volgende:
1. Geen grolsch , we zuipen hier bier
niet spotten met tyfus en kankerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Hoi !
Ik ben er weer!
Ik ben net naar The Grudge geweest (film) en hij was echt tyfus godver kanker scary !!!!
(Dat vond ik dan, en mijn vriendinnetje ook...) Echt niet normaal, nu durf ik niet meer te gaan slapen...
Ik heb tegenwoordig geen hekel meer aan mensen op fok!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kijk aan, je boekt vooruitgang.... Je zei had
Anne frank plantsoen is toch iets anders hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat is in brabant (hoewel dat dichterbijer bij Zeeland is)en ik wil precieze plaats van de hoeren hebben die in Utrecht leven!
Das alleen maar allemaal leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijf
anders rot je ff opquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
god, de kansloosheid hier, prachtig
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
En over 5jaar rij ik een dikke auto en jij zit hier nogsteeds "kanloos" te schreeuwenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
Krijg de vinkenteringtyfusquote:
het is ten eerste na 00:00 en ten tweede is het sc...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
En jij weet er dus alles van?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Anne frank plantsoen is toch iets anders hoorVoor de hoeren ga je in Eindhoven naar de edisonbuurt. (kun je etalages kijken)
Je voelt je meteen thuis?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
Alle reeksen zijn voor iedereen open en vrij, anders gaattie dichtquote:
ik vind deze altijd wel okequote:
ja dat zeg ik, kansloosquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
het is ten eerste na 00:00 en ten tweede is het sc...
We gaan door tot deeltje 1000 en nog watquote:
Sorry was ff vergeten dat ik op fok zatquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet zo serieus opnemen dat soort dingen
palm is ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:21 schreef Zeurberus het volgende:
je hebt grolsch en je hebt bier
maar algoed , als jullie grolsch schenken doen we et zo
'mag ik een palm van u?'
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alle reeksen zijn voor iedereen open en vrij, anders gaattie dicht
Dan ben je al ver heen hoor... als je dat vergeet...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sorry was ff vergeten dat ik op fok zat
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alle reeksen zijn voor iedereen open en vrij, anders gaattie dicht
Das wel heel vroeger toch?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef Chen het volgende:
Ik was vroeger nog lid van de Nachtbar reeks.
Geef hem prrrr's adres ff!quote:
mietje!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil het liefst STERF zeggen maar ik mag dat niet van adminnetjes en modjes
En ik heb gewoon de eerste geopendquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We gaan door tot deeltje 1000 en nog wat
Al moeten we undercoverquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We gaan door tot deeltje 1000 en nog wat
Welkom thuis dan hmquote:
vind je t gek, met een user nummer in de 60kquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel heel vroeger toch?
Ik ken jou namelijk niet
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al ver heen hoor... als je dat vergeet...
Daar mag je niet mee spotten neequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil het liefst STERF zeggen maar ik mag dat niet van adminnetjes en modjes
Hm .........! Nee niet echt maar ik woon in Eindhoven en ik weet door welke buurt ik NIET moet rijden!quote:
Je bent erg zieligquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
mietje!
Val kanker en krijg dood aan je aars!
mmquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm .........! Nee niet echt maar ik woon in Eindhoven en ik weet door welke buurt ik NIET moet rijden!geloof me, ben 1 keer fout gereden en ik kijk sindsdien geen etalages meer
![]()
heh.. gat... daar gaan we weerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
yvonne!!!!! WIL JE MET ME TROUWEN?
Ik vind niets meer gek sinds ik jou in een andere SC tegen kom dan de GPDquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
vind je t gek, met een user nummer in de 60k
Op je achterhoofd gevallen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
jah... goed hehquote:
Dat was een paar maandjes voordat ik daar kwamquote:
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HONDquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
mên, laat me raden, de achterbuurman van je zusjes 12e ex had ook kanker zeker?
wat verdien je?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
had ff een miniverbouwing hier, maar werd een mega verbouwing dus ik zag t pas laatquote:
wat moet ik met een tyfus hond?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HOND
Je mocht er niet mee spottenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HOND
Verbouwingen zijn kutquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had ff een miniverbouwing hier, maar werd een mega verbouwing dus ik zag t pas laat
maar bedankt iig![]()
oftewel je moederquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat moet ik met een tyfus hond?
wat de neuk is een tyfus hond eigenlijk?
Net zoiets als een Paarse Paashaasquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat moet ik met een tyfus hond?
wat de neuk is een tyfus hond eigenlijk?
no thanx is puur vergif wat jij spuitquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
In het vervolg als je me pijpt, slik je door...
nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoiets als een Paarse Paashaas
Dan ga je maar bier halenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
no thanx is puur vergif wat jij spuit![]()
en ook zo warmquote:
nee eigenlijk had ik er wel zin in, en dan schiet t ook op, bovendien heeft de computer nu een veel beter plekje in de kamerquote:
je weet wel meer nietquote:
Ga jij zo maar lekker doorquote:
Foto?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee eigenlijk had ik er wel zin in, en dan schiet t ook op, bovendien heeft de computer nu een veel beter plekje in de kamer![]()
tnxsquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:31 schreef DeLeider het volgende:
ok ok ok, hier hebbie je fles wijn
SC-topics die rond 0.00 geopend worden zijn een no-go-area...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
wat een lieve mensen hier
moest van Blinky hier gaan intregeren , dus verlicht mij met wat dingen die ik echt moet weten van fok en nog belangrijker fok users
dude, lik mn bruine anjer!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij/Zij (wat het ook is :x ) begint!!![]()
Blijf er dan ook wegquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
SC-topics die rond 0.00 geopend worden zijn een no-go-area...
Vooral NIET in deze reeks postenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
moest van Blinky hier gaan intregeren , dus verlicht mij met wat dingen die ik echt moet weten van fok en nog belangrijker fok users
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
#onz was aan de saaie kantquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef hallo_mensen het volgende:
Waarom is het opeens zo druk in de SC ?![]()
![]()
![]()
DirkH heeft voor promotie gezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef hallo_mensen het volgende:
Waarom is het opeens zo druk in de SC ?![]()
![]()
![]()
Je zegt reeksquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
DirkH heeft voor promotie gezorgd
whhahahaah, de ene kankernewbie noemt de ander kutnewbiequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.
Bendes zijn ok. Ik leef er inquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis nog een kleine bende nu, dus foto gaat ff niet lukken![]()
volgens mij zij ik ze, en niet ik, dus ik geef helemaal neit aan dat ik geen newbie benquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
whhahahaah, de ene kankernewbie noemt de ander kutnewbie.
.
.
Niet hier, alsjeblieft :]quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Zeurberus het volgende:
Yvonne , waar dan?
moet wel onzinnig blijven natuurlijk , ga nie in serieuze gebieden rondhangen nu
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé....die nick komt me vaag bekend voor....
Neuken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet hier, alsjeblieft :]
Dit is niet des FOK!'s
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een userquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.
Oh jij postte mijn fotoquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik bijna een banhoe kan ik je nou ooit vergeten
![]()
Ah, je leert het alquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een user
laat me raden jij had je 200 posts binnen een week?
200 in en week?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een user
Nee die heb je niet, think again.quote:
Doe eens lief, en ik had waarschijnlijk 200 post in een week, maar dat gebeurt wel vaker, leuk joh, slaapritmestoornis, op 1 nacht schijnt het mogelijk te zijn 200 posts te halen. Iig ik noem je geen n00b zo word je door andere genoemd, dus niet huilenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Euforie het volgende:
[..]
Lees het bericht onder dát bericht![]()
Kijk gewoon rond en ga ergens bijhangen die niet als enige doel hebben 200 posts op een nacht te halenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Zeurberus het volgende:
Yvonne , dis nie enige forum waar ik zit he
zulke types heb je overal
maar vertel maar moet ik volgens jou wel rondhangen
Ben jij dr nog?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef Ruis het volgende:
zeurbui, blijf ff lekker in je #fokradio ofzo
Wij worden weggepestquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk gewoon rond en ga ergens bijhangen die niet als enige doel hebben 200 posts op een nacht te halen
nee moest van Blinky me kennis over fok bijspijkerenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef Ruis het volgende:
zeurbui, blijf ff lekker in je #fokradio ofzo
Gedemoniseerd ;')quote:
fragnerdalertquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef cygnusx het volgende:
CS is Counter Strike!!!!
Neuken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Plaats eens wat zinnige woorden, in plaats van fucking smileys
idd net als de mensen op fok die in de top 10 staan !quote:
Tiemie ook hier?quote:
Godnandekutjeju.. is dat jouw definitie voor aanzien of respect kweken?quote:, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.
Jawel, pijpen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan hele tijd:"Neuken" te typen
Inderdaad, allemaal rare mensen opeensquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie ook hier?
Het trekt wel de TT
Je avatar is hipquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Godnandekutjeju.. is dat jouw definitie voor aanzien of respect kweken?
Dat is echt érg triest!
"Als ik in een SC-topic post ben ik phat 1337 en krijg ik major respect![]()
"
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
"Als ik in een SC-topic post ben ik phat 1337 en krijg ik major respect ben ik net als de andere een nerd die geen zin in slapen heeft en #onz nu ook zooi vind![]()
"
Je weet beter mag ik hopen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
als ik niet welkom ben kun je dat ookwel zeggen hoorPS
Schattig hèquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:45 schreef Euforie het volgende:
[..]
Je avatar is hipvooral met die kerstmutsjes
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Godnandekutjeju.. is dat jouw definitie voor aanzien of respect kweken?
Dat is echt érg triest!
"Als ik in een SC-topic post ben ik phat 1337 en krijg ik major respect![]()
"
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik maak nog liever een tsunami mee.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal rare mensen opeens
Help ! Ik mis AMD64 en TLK !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
idd net als de mensen op fok die in de top 10 staan !
maar die zijn in het echte leven weggepest
En het leuke is,quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal rare mensen opeens
Nee...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Buuuuuuuuuuurppppppppppppppppp. heerlijk die cola, iemand?
sarcasme dudequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat je een kneus bent, kutknurft!
Damn, jij mag hem natuurlijk ook.quote:
missen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Help ! Ik mis AMD64 en TLK !!
Allemaal vreemde mensen hier !!!
lekkere avatar heb je trouwens johquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Buuuuuuuuuuurppppppppppppppppp. heerlijk die cola, iemand?
issie toch ook!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het leuke is,
de SC moet voor iedereen toegankelijk zijn
Euhm, JIJ bent de vreemde hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Help ! Ik mis AMD64 en TLK !!
Allemaal vreemde mensen hier !!!
Zelfs jijquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het leuke is,
de SC moet voor iedereen toegankelijk zijn
Het ging ook over je laatste opmerkingquote:
Anytimequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef mother-mother het volgende:
nou rompompom, leuk dat je me ff riep....................![]()
Nu welquote:
Uitloggen en nooit meer terugkomenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:49 schreef Zeurberus het volgende:
iets zegt me dat ik nooit ga wennen aan fokusers
Oy, WIJ zijn niet zo ;')quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:49 schreef Zeurberus het volgende:
iets zegt me dat ik nooit ga wennen aan fokusers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |