Ik heb tegenwoordig geen hekel meer aan mensen op fok!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kijk aan, je boekt vooruitgang.... Je zei had
Anne frank plantsoen is toch iets anders hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat is in brabant (hoewel dat dichterbijer bij Zeeland is)en ik wil precieze plaats van de hoeren hebben die in Utrecht leven!
Das alleen maar allemaal leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijf
anders rot je ff opquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
god, de kansloosheid hier, prachtig
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
Welke dyslectische kneus heeft de TT bedacht?
En over 5jaar rij ik een dikke auto en jij zit hier nogsteeds "kanloos" te schreeuwenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
Krijg de vinkenteringtyfusquote:
het is ten eerste na 00:00 en ten tweede is het sc...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
En jij weet er dus alles van?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Anne frank plantsoen is toch iets anders hoorVoor de hoeren ga je in Eindhoven naar de edisonbuurt. (kun je etalages kijken)
Je voelt je meteen thuis?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
Alle reeksen zijn voor iedereen open en vrij, anders gaattie dichtquote:
ik vind deze altijd wel okequote:
ja dat zeg ik, kansloosquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
het is ten eerste na 00:00 en ten tweede is het sc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |