We mogen weerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Nee he, niet weer een nachtbar
Geen idee.... iets met brug ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
waar??precieze locatie?
Eindhoven anna frank plantsoenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
waar??precieze locatie?
Als je dit topic snel vol spamt ben je er misschien heel snel van af!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
nou weet ik weer waarom ik een hekel aan je hadquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:14 schreef ArmaniMania het volgende:
Balen, werken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima! Ik blijf alleen niet zo lang, want ik moet er om 7 uur uit
Meen je dat nou, hmm dan moeten we ook wat aan de OP doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We mogen weer
Lieve modjes hier
Dat is in brabant (hoewel dat dichterbijer bij Zeeland is)en ik wil precieze plaats van de hoeren hebben die in Utrecht leven!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eindhoven anna frank plantsoen
Partyflock is okequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Zeurberus het volgende:
1. Geen grolsch , we zuipen hier bier
Jackson , thanx for the compliment , icoon is nie van mezelf maar van iemand @ Partyflock , heb em alleen zo bewerkt dat ie op normaal tempo is
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijfquote:
Heb je mij ooit betrapt op een leugen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Meen je dat nou, hmm dan moeten we ook wat aan de OP doenOhw en een meeting en en en en en en e ooohhh en geile wijven en BIER !!!!
u zegt ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
zijn er nog debielen die naar sziget festival gaan van de zomer?
Is dat een typo??quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
zijn er nog debielen die naar sziget festival gaan van de zomer?
Kijk aan, je boekt vooruitgang.... Je zei hadquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef jackson het volgende:
[..]
nou weet ik weer waarom ik een hekel aan je had
Ik dacht dat hij van jou kwamquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
Welke dyslectische kneus heeft de TT bedacht?
Wie heeft er geopend?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef yvonne het volgende:
Welke dyslectische kneus heeft de TT bedacht?
Tacosquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Soort van. Ik ga kennis maken met mensen bij het bedrijf waar ik voor naar Mexico ga. En daarna een fotoshoot voor de nieuwe brochure van m'n detacheringsbedrijf
grolsch valt onder bier, en dan nog is het beter dan heineken oidquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Zeurberus het volgende:
1. Geen grolsch , we zuipen hier bier
niet spotten met tyfus en kankerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Hoi !
Ik ben er weer!
Ik ben net naar The Grudge geweest (film) en hij was echt tyfus godver kanker scary !!!!
(Dat vond ik dan, en mijn vriendinnetje ook...) Echt niet normaal, nu durf ik niet meer te gaan slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |