mmquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm .........! Nee niet echt maar ik woon in Eindhoven en ik weet door welke buurt ik NIET moet rijden!geloof me, ben 1 keer fout gereden en ik kijk sindsdien geen etalages meer
![]()
heh.. gat... daar gaan we weerquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
yvonne!!!!! WIL JE MET ME TROUWEN?
Ik vind niets meer gek sinds ik jou in een andere SC tegen kom dan de GPDquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
vind je t gek, met een user nummer in de 60k
Op je achterhoofd gevallen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
jah... goed hehquote:
Dat was een paar maandjes voordat ik daar kwamquote:
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HONDquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
mên, laat me raden, de achterbuurman van je zusjes 12e ex had ook kanker zeker?
wat verdien je?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef Chen het volgende:
had ff een miniverbouwing hier, maar werd een mega verbouwing dus ik zag t pas laatquote:
wat moet ik met een tyfus hond?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HOND
Je mocht er niet mee spottenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
STERF VIEZE KANKER NICHT KRIJG DE TYFUS HOND
Verbouwingen zijn kutquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had ff een miniverbouwing hier, maar werd een mega verbouwing dus ik zag t pas laat
maar bedankt iig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |