Bendes zijn ok. Ik leef er inquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis nog een kleine bende nu, dus foto gaat ff niet lukken![]()
volgens mij zij ik ze, en niet ik, dus ik geef helemaal neit aan dat ik geen newbie benquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
whhahahaah, de ene kankernewbie noemt de ander kutnewbie.
.
.
Niet hier, alsjeblieft :]quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Zeurberus het volgende:
Yvonne , waar dan?
moet wel onzinnig blijven natuurlijk , ga nie in serieuze gebieden rondhangen nu
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé....die nick komt me vaag bekend voor....
Neuken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet hier, alsjeblieft :]
Dit is niet des FOK!'s
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een userquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.
Oh jij postte mijn fotoquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik bijna een banhoe kan ik je nou ooit vergeten
![]()
Ah, je leert het alquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een user
laat me raden jij had je 200 posts binnen een week?
200 in en week?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij de n00b status ooit ontgroeit bent , aantal posts zegt niets over een user
Nee die heb je niet, think again.quote:
Doe eens lief, en ik had waarschijnlijk 200 post in een week, maar dat gebeurt wel vaker, leuk joh, slaapritmestoornis, op 1 nacht schijnt het mogelijk te zijn 200 posts te halen. Iig ik noem je geen n00b zo word je door andere genoemd, dus niet huilenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Euforie het volgende:
[..]
Lees het bericht onder dát bericht![]()
Kijk gewoon rond en ga ergens bijhangen die niet als enige doel hebben 200 posts op een nacht te halenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Zeurberus het volgende:
Yvonne , dis nie enige forum waar ik zit he
zulke types heb je overal
maar vertel maar moet ik volgens jou wel rondhangen
Ben jij dr nog?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef Ruis het volgende:
zeurbui, blijf ff lekker in je #fokradio ofzo
Wij worden weggepestquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk gewoon rond en ga ergens bijhangen die niet als enige doel hebben 200 posts op een nacht te halen
nee moest van Blinky me kennis over fok bijspijkerenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef Ruis het volgende:
zeurbui, blijf ff lekker in je #fokradio ofzo
Gedemoniseerd ;')quote:
fragnerdalertquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:12 schreef cygnusx het volgende:
CS is Counter Strike!!!!
Neuken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Plaats eens wat zinnige woorden, in plaats van fucking smileys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |