oftewel je moederquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat moet ik met een tyfus hond?
wat de neuk is een tyfus hond eigenlijk?
Net zoiets als een Paarse Paashaasquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat moet ik met een tyfus hond?
wat de neuk is een tyfus hond eigenlijk?
no thanx is puur vergif wat jij spuitquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
In het vervolg als je me pijpt, slik je door...
nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoiets als een Paarse Paashaas
Dan ga je maar bier halenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
no thanx is puur vergif wat jij spuit![]()
en ook zo warmquote:
nee eigenlijk had ik er wel zin in, en dan schiet t ook op, bovendien heeft de computer nu een veel beter plekje in de kamerquote:
je weet wel meer nietquote:
Ga jij zo maar lekker doorquote:
Foto?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee eigenlijk had ik er wel zin in, en dan schiet t ook op, bovendien heeft de computer nu een veel beter plekje in de kamer![]()
tnxsquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:31 schreef DeLeider het volgende:
ok ok ok, hier hebbie je fles wijn
SC-topics die rond 0.00 geopend worden zijn een no-go-area...quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
wat een lieve mensen hier
moest van Blinky hier gaan intregeren , dus verlicht mij met wat dingen die ik echt moet weten van fok en nog belangrijker fok users
dude, lik mn bruine anjer!quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij/Zij (wat het ook is :x ) begint!!![]()
Blijf er dan ook wegquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
SC-topics die rond 0.00 geopend worden zijn een no-go-area...
Vooral NIET in deze reeks postenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
moest van Blinky hier gaan intregeren , dus verlicht mij met wat dingen die ik echt moet weten van fok en nog belangrijker fok users
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
#onz was aan de saaie kantquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef hallo_mensen het volgende:
Waarom is het opeens zo druk in de SC ?![]()
![]()
![]()
DirkH heeft voor promotie gezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef hallo_mensen het volgende:
Waarom is het opeens zo druk in de SC ?![]()
![]()
![]()
Je zegt reeksquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
DirkH heeft voor promotie gezorgd
whhahahaah, de ene kankernewbie noemt de ander kutnewbiequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok jij bent wat ze noemen een kutnewbie, dan mag je geen topics openen, want ze zijn dan toch vaak niet grappig, hoe meer je post des te meer aanzien je krijgt, als je vaak in bepaalde "reeksen" of slowchats komt, gaan mensen je herkennen en krijg je aanzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |