SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een heleboel pluspuntjes, en wat is die Azumi toch een lekkere meid!
Jammer dat je subs brak waren waardoor je de film niet echt goed kon volgen. Hier is wel een aardige review, waardoor je de film denk ik iets beter zal begrijpen. Er lopen namelijk meerdere verhaallijnen door elkaar, waardoor hij redelijk lastig is te volgen. Zoals je bij de link al kunt zien is de film doodgegooid met awards, niet dat dit meteen betekend dat het een hele goede film is. Maar ik denk dat als je hem een tweede kans geeft je de film wel beter kan waarderen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:53 schreef hornage het volgende:
PTU
Ik had deze film gedownload omdat ie werd aangeraden door iemand. Hij vond het wel een goede aziatische film dus ik heb het vandaag een kans gegeven. Ik kon jammer genoeg alleen slechte engelse subs vinden dus ik vrees dat ik de film niet helemaal heb meegekregen want ik kon nou niet zeggen dat het echt een goede film is. De titel staat voor een soort van speciale eenheid van de politie. Wel volgen die speciale eenheid in het gevecht tegen de georganiseerde misdaad. We volgen ook een man die under cover is ofzo. Hij wordt vet in elkaar gebeukt door een bende en raakt daarbij zijn pistool kwijt en nu gaat die PTU op zoek naar dat pistool. Het wordt in de film niet geheel duidelijk waarom dat pistool nou zo belangrijk was en hoe de man hem uiteindelijk terugkrijgt is echt dom. Een beetje vage film waarvan ik het doel niet echte snapte. Een 5.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:31 schreef kinky_queen het volgende:
AZUMI
2e X
Tsjah, net als de eerste x ben ik echt overdonderd. Wat een heerlijke film!
![]()
2 minpuntjes: het karakter van die malloot in z'n witte tafelkleed word te weinig uitgediept, en hijIk vind die gast in het wit de leukste personage in die film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een heleboel pluspuntjes, en wat is die Azumi toch een lekkere meid!
Vandaag trouwens een andere film gezien van die regisseur:
Aragami
Er zitten een aantal prachtig gefilmde vechtscene's in, waaronder een vechtpartij in het donker waarbij je alleen het flitsen van de zwaarden ziet als ze elkaar raken.
Helaas bestaat de film buiten de vechtscene's om, alleen maar uit oeverloos gepraat.
2LDK
2 actrices die samen in een appartement wonen krijgen na een auditie op een rol ruzie met elkaar.
Dit loopt van kwaad tot erger en op een gegeven moment gebruiken ze zo'n beetje alles wat aanwezig is in het appartement om elkaar te pijnigen/doden.
Hierbij gebruiken ze onder andere een kettingzaag en een toiletdeksel.![]()
Prachtige film met zeer lompe vechtpartijen tussen beide dames.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:02 schreef Gorro het volgende:
Violon rouge, Le (The Red Violin) (François Girard, 1998)
De prachtige muziek is de opmerkelijkste prestatie van de film, waarvoor hij dan ook terecht een Oscar in ontvangst mocht nemen. ****
wat nou "quote:
Dat was de enige reden dat ik 'm heb afgekekenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef Timo20 het volgende:
Dude: Kate Beckinsale zit in die film. das toch op z`n minst een hoogte punt??
hehe goed bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat was de enige reden dat ik 'm heb afgekeken
Ik had precies het tegenovergestelde. Ik krijg nog nachtmerries van die hyperactieve ADHD peuters. Wat vond ik die irritant zeg, Mei nog het meest. Die scene van het screenshot was wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De karakters zijn leuk en op geen enkel moment irritant.
Kijk! Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tonari no Totoro (My Neighbor Totoro) (1988)
Wat een fantastische film. Alles is gewoon geweldig aan deze film. De karakters zijn leuk en op geen enkel moment irritant. Het verhaal is op sprookjesachtig op een ouderwets leuke manier, je voelt je soms net een kind. En het heeft de meest schattigste, grappigste monsters ooit. En laten we het prachtige tekenwerk niet vergeten. De film is gewoon geweldig. Als je Spirited Away leuk vond, dan moet je deze ook kijken.
cijfer:10
Sluit ik me bij aan.quote:
Vergeet Kiki, Mononoke en Fireflies niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:23 schreef Durbin het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.
Samen met Laputa en Spirited (uiteraard) absoluut één van m'n favoriete Ghibli's.
Hare, mail me eens even je nieuwe e-mailadres. Ik heb een leuke deal.quote:Op zondag 16 januari 2005 04:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Vergeet Kiki, Mononoke en Fireflies niet.
Ach wat, ze zijn gewoon allemaal geweldig!
Je hebt mail op je msn adresquote:Op zondag 16 januari 2005 12:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Hare, mail me eens even je nieuwe e-mailadres. Ik heb een leuke deal..
'Verre weg de beste film ooit gemaakt' krijgt niet eens een 10?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:33 schreef Timo20 het volgende:
The Godfather
Dit is natuurlijk verreweg de beste film ooit gemaakt!!
Mijn Cijfer: 9,5/10
Een film is nooit 'perfect' natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
'Verre weg de beste film ooit gemaakt' krijgt niet eens een 10?
Behalve Grease dan.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Een film is nooit 'perfect' natuurlijk.
Ik heb vanmiddag ook Saw gekeken. Ik sluit me aan bij mij voorganger. Het plot zit goed in elkaar. Daarnaast bevat de film de juiste grimmige sfeer, zonder dat het overdone is. Het verhaal handelt over een seriemoordenaar die eigenlijk geen seriemoordenaar is, omdat hij mensen op een dusdanige manier bij elkaar brengt dat de een de ander moet doden. Dit is an sich natuurlijk al een origineel gegeven dat de film een voorsprong geeft op de gemiddelde seriemoordenaar thriller.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:19 schreef UFOtje het volgende:
Saw
Een leuk thrillertje voor op de zondag.
Zeker het plot is vrij verrassend en orgineel.
IMDB Cijfer: 7,4 / 10
Mijn Cijfer: 7,5
Eternal Sunshine welquote:Op zondag 16 januari 2005 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
'Verre weg de beste film ooit gemaakt' krijgt niet eens een 10?
true pointquote:
bedoel je met die remake die actiefilm met Brendan Frasier? afgezien van de titel en dat er een mummy in loopt zijn de overeenkomsten niet echt zo groot, toch? Om dat nou een remake te noemen vind ik erg ver gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:09 schreef Hare het volgende:
The Mummy (1932)
Ook weer een origineel waar tijden later een remake van is gemaakt. En waar ik Scarface dus een beetje vond tegenvallen vond ik dat bij deze niet. Het is geen hoogstaande film, maar wel erg vermakelijk. Er is een leuk wereldje en mythologietje gecreerd en aardig uitgewerkt. Boris Karloff heeft trouwens best een coole kop, ziet er iig beter uit als in Frankenstein.
En dat zorgt dus voor 73 minuten vermaak
Haha! die hugh grant, my thoughts exactly about thatquote:Op zondag 16 januari 2005 15:07 schreef Berkery het volgende:
Extreme Measures
Gisteren op Net 5, prima thriller, leuk om te zien dat Hugh Grant ook rollen aankan waarin zijn tekst niet voor 50% uit well..., eh, uhm bestaat.
quote:"Well, nobody's perfect."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |