je kan het ook "geite-wolle-hoesje" noemen maar Isock klinkt veel hipperquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
waarom noemen ze het dan sokken? ik snapte dr al geen reet van.
(zal de generatiekloof wel zijn)
voor het gemak 2004 maar even overgeslagen???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
weet je dat ik niet eens weet wat Ipod is? laat staan dat je dr sokken voor moet kopen
jah ik zag het eik ook jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:21 schreef Jump het volgende:
waarom staat er 3 keer ind e TT dat het een inkoopactie is
Dat is zodat jij het ook snaptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:21 schreef Jump het volgende:
waarom staat er 3 keer ind e TT dat het een inkoopactie is
Bij de Apple store in Arnhem hebben ze niet zoveel sokkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:19 schreef aa_koch het volgende:
Mail is verstuurd, bestelling geplaatst voor drie sokken in de kleur grijs, oranje en groen.
Ik zou eigenlijk wel willen weten waarom ze in de VS (moeten) worden besteld, aangezien ze op de Nederlandse Apple Store ook te bestellen zijn?
Ja ik heb je inmiddels maar ff gemaildquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:40 schreef lj_lightning het volgende:
Dr_flash de mod in dit leuke forumpjebesteld ook een doos mee
ach ga toch fietsenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:46 schreef harlingen het volgende:
Gouden actie dit, ik ga ook maar eens dit soort initiatieven op fok zetten:
5 x 29 dollar voor de sokken = 145 dollar. 145 dollar = 109,25 euro. Aangezien er boven de 50 dollar door Apple geen verzendkosten worden berekend, kom je uit op 109,25 / 25 = 4,37 euro per sok. Envelop waar het inmoet is 30 cent en verzendkosten zijn 39 cent. Totale kosten dus per sok 5,06 euro. Aangezien je 8,10 euro per sok vraagt verdien je met deze actie 25 x 3,04 = 76 euro.
Niet slecht bedacht
gezinsverpakkingquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn gezinsverpakking!! Wat DOE je??!!
$29 is in de US Apple Store, en dat is zelfs nog excl. sales tax. lj_lightning besteld gewoon bij de NL Apple store en daar zijn de sokken ¤29 per pak.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:46 schreef harlingen het volgende:
Gouden actie dit, ik ga ook maar eens dit soort initiatieven op fok zetten:
5 x 29 dollar voor de sokken = 145 dollar. 145 dollar = 109,25 euro. Aangezien er boven de 50 dollar door Apple geen verzendkosten worden berekend, kom je uit op 109,25 / 25 = 4,37 euro per sok. Envelop waar het inmoet is 30 cent en verzendkosten zijn 39 cent. Totale kosten dus per sok 5,06 euro. Aangezien je 8,10 euro per sok vraagt verdien je met deze actie 25 x 3,04 = 76 euro.
Niet slecht bedacht
ik heb een roze sok om mijn nokia 3310 (quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
top actie dit! Ik heb mijn sok uit de vorige (perfect verlopen) inkoopactie inmiddels alweer een week in gebruik en hij bevalt top! Krijg er erg leuke reacties op![]()
![]()
ja jij staat er ook opquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:53 schreef RPowa het volgende:
Leuk!!! Hopelijk sta ik ook op de lijst der gegadigden! Een voor mezelf en eentje als cadeautje. Thanks in advance!
Ik zou ff mailen naar TS?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:03 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 wacht nog steeds op z'n iSok
Mjaah, dat was een verrassing voor mij toen ik de envelop open maaktequote:Op woensdag 5 januari 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Daar zat ik ook al aan te denken idd
Op het plaatje vond ik em blauw. In het echt issie een stuk paarserquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik baseerde me op het plaatje in de OP
"Blauw?Ik zie wel een paarse...
"
ja daar kwam ik ook achterquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op het plaatje vond ik em blauw. In het echt issie een stuk paarser.
Dat zeg ik, slim idee!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
$29 is in de US Apple Store, en dat is zelfs nog excl. sales tax. lj_lightning besteld gewoon bij de NL Apple store en daar zijn de sokken ¤29 per pak.
En vergeet niet dat er een hoop werk gaat zitten in het bijhouden van de bestellingen en het versturen daarvan!! De administratie kosten met daarbij een beetje winst vind ik volledig op z'n plaats!
Ik dacht dat het sarcastisch was, sorrie als ik het verkeerd begrepen had. Ik heb vaker IA's gedaan op inkoopacties.net en daar gingen mensen ook altijd zeuren dat de organisator (veel )winst maakte daarom word ik een beetje gek van al die mensen die er dingen achter gaan zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:47 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, slim idee!
Ik bedoelde het niet negatief. Ik had ze alleen wel zelf in Amerika besteld, hier betaal je geen tax over en het brengt meer op.
Ja maar ik ken weinig mensen die 5 ipod's hebben, of je moet gaan afwisselenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:16 schreef Aventura het volgende:
Ze hangen in grote getale per 5 in een doosje bij de mediamarkt hoor
de media markt is niet echt bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:16 schreef Aventura het volgende:
Ze hangen in grote getale per 5 in een doosje bij de mediamarkt hoor
Ja nog ff dwaasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Flash, kan jij niet nog een paar (stuk of 5) roze extra nemen?
anders voelt die ene roze van jou zich zo eenzaam ofzo?!![]()
Ja maar waarom iets vanuit de USA bestellen en dure verzendkosten dokken als je het hier kunt halen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar ik ken weinig mensen die 5 ipod's hebben, of je moet gaan afwisselen![]()
de verzendkosten zijn van Apple 7 euro, maar als je meer dan 150euro (ofzo) aan bestelling hebt hoef je geen verzend kosten te betalenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja maar waarom iets vanuit de USA bestellen en dure verzendkosten dokken als je het hier kunt halen?
en hoe denk je dat die dingen goedkoper kunnen worden als we er een IA van maken?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:44 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het. Wellicht zouden we voor andere artikelen ook een inkoop kunnen beginnen, zo wil ik bv. wel die in-eardopjes met AB, maar dat kost hier 45 fucking euro. De accesories-prijzen hier zijn echt volkomen debiel.
Met een beetje pech zeg ik ook. Die dingen mogen niet in Nederland namelijk.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef Hugster het volgende:
jawel hoor
de in-ears van Apple zijn los, die remote is incl de standaard kutdopjes
Maar die in-ears zijn niet zo goed hoor, je kan beter voor ¤45 dan Sony EX71's kopen, die worden ook in het wit geleverd voor de modepopjes
Maar nog beter kijk je even naar de Shure E3's in de Apple store![]()
ik had et niet over de iTripquote:Op maandag 10 januari 2005 17:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met een beetje pech zeg ik ook. Die dingen mogen niet in Nederland namelijk.
En ik bedoelde idd Sony EX71's. Nadeel is alleen weer wel dat je dan toch die standaarddopjes bij je remote hebt zitten. De standaarddopjes zijn overigens ook gewoon goeie Sennheiser dopjes hoor. Dus dat "kut" valt erg mee.
Ah kee, dan was het toch een domme opmerking van je, want dan heb je mijn post niet goed gelezen.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik had et niet over de iTripDie zijn idd verboden hier. Je kan beter een line kabeltje naar je autoradio leggen als je die hebt. De iTrip wil nog wel eens storen en zich uit de lucht laten drukken door andere zenders. Als je een aardig stuk rijd door NL moet je al best vaak je frequentie wisselen.
Een ik vind de dopjes die standaard bij m'n iPod zaten best ruk
Als je budget het toelaat zou ik ZEKER voor Shure E3 gaan![]()
hey dat wilde ik ook net postenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat we de discussie over shures en andere iPod accessoires makkelijk kunnen voortzetten in het centrale iPod topic, ook hier in GAD ergens. Ff zoeken.
ik kan nog niet bestellen omdat ik nog 15 sokjes ofzo moet weg zien te krijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat we de discussie over shures en andere iPod accessoires makkelijk kunnen voortzetten in het centrale iPod topic, ook hier in GAD ergens. Ff zoeken.
Hier gaat het over de sokjes
LJ hoe staat het ermee? ga je al bestellen?
staat genoteerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Aventura het volgende:
Nou vooruit, ik wil wel een roze :p
okej, mail me even voor je gegevensquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZEmet 1 maar: ik móét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
Ik kan je mijn roze vast opsturen en dan daarvoor weer een andere roze terugnemen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZEmet 1 maar: ik móét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
verpakking zit er niet om (ik heb ze los in een enveloppe gestuurd) de verpakking is een hard vierkant doosje dus dat is duurder met de postquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
Ach, wmb was het een geintjequote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
al eens ge-reset?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:33 schreef Taurus het volgende:
Weet iemand wat het betekent als je I-pod uit is, en er allemaal wazige termen in beeld komen, waar je doorheen kunt scrollen met links en rechts?Termen als "Ctrlblks" (waar ik op heb geklikt en nu is ie percentage aan 't aftellen, als in 1% done, 2 % done) "reset" "5 in 1" "key" "remote" "Iram 3" etc.
Ik krijg dat niet weg of uit! Hij zit in de oplader want hij was leeg, en opeens kwamen die rare termen in beeld.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef blieblie het volgende:
Naja stuur mij dan ook maar een lichtblauwe op.
Mijn gegevens heb je als het goed is nog. Ik laat Feb mijn sok betalen.
Deal?.
ja hoe zit het nouquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef febster het volgende:
Ach, what the heck, ik neem er wel een lichtblauw sokje bij![]()
Moet ik je daarvoor nog mailen LJ of voeg je hem zelf even bij mijn vorige mail toe?
kijk zo komen we ergensquote:Op maandag 24 januari 2005 18:10 schreef febster het volgende:
Ik Febster wil 2 sokjes, 1 oranje en 1 lichtblauwe. Blieblie wil ook 1 lichtblauwe, maar die betaal ik.
Oftwel doe het simpel, en zie het als 1 order die ik bestel&betaal, 2 lichtblauwe sokjes en 1 oranje
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook nog een vriend overtuigd. Ik post het nog.
enne, LJ... kan je die Ruben, de onderste, onder mijn naam zetten?
werkt nl. makkelijker, daar er 2 ruben's zijn
ehh? die van jou tellen niet mee ehquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ken je telluh?
6 iksjes en een 5 in de laatste kolom![]()
laatste kolom is het aantal iksjes per user. Ik heb van alle kleuren 1, dus 6 iksjes, en in de laatste kolom staat een 5quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ehh? die van jou tellen niet mee ehdat is "appart"
waar zie jij dan 6 ipv 5?
laat maarik zie het
ah dat is niet zo erg
![]()
de Apple store hier in de buurt (Arnhem) had de vorrige keer niet zoveel pakken, ik zal ze morgen eens bellen hoeveel ze er nu hebben anders haal ik ze daar opquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Ridvan het volgende:
Uhm... Vraagje.. Die sokken, kan je die nie gewoon bij een Apple center vinden?? of via hun goedkoper aan komen...
ben ik niet mer je eensquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Das wel leuk en aardig, maar als die jongen nu dadelijk met 10 ipodsokken zit met een kleur waarie zelf niets mee kan? Hebben jullie fijn je sok. Maar hij zit met voor 65 euro aan sokken van 1 kleur.
Kijk, ik heb ook liever nu die sokken hier liggen... Maar ik loop geen risico. Dus dat is dan makkelijk om zoiets te roepen.
en nu zijn ze ¤8,10 en dan liggen ze bij je op de mat en hoef je er niets voor te doen..quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:20 schreef linuxje het volgende:
in enschede kan je ze bij de apple toko voor 8 euro p/s halen
En niet iedereen woont in de buurt van Enschede.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
en nu zijn ze ¤8,10 en dan liggen ze bij je op de mat en hoef je er niets voor te doen..
nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
al besteld?
Of om je P910, je 9210, je SL10, je willekeurige andere gadget...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Welk zwarte hoesje?
hij gaat direct om je iPod hoor
kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of om je P910, je 9210, je SL10, je willekeurige andere gadget...
was het nodig?quote:
ik zie em wel... maar dat kan zijn omdat ze nog in mijn Cache zitten... ik zou ze even ergens anders hostenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:05 schreef super-muffin het volgende:
Ik zie je overzichten niet meer.
Mail ze anders even naar mij, dan zet ik ze online voor je
En, ziet dat er nou een beetje gay uit, zo'n roze bobbel in je broek(zak)?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:12 schreef Remzz het volgende:
* Remzz komt erachter dat zijn sock ook heel mooi om een 6600 heen past
alleen als je er 4 besteldquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind roze wel leuk
Krijg ik dan korting?
quote:
Ik voel me systematisch genegeerdquote:
ah ik dacht dat je het anders bedoeldequote:Op woensdag 2 februari 2005 08:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me systematisch genegeerd.
Febster besteld nog een roze erbij. Is voor mijn huisgenote, maar tis makkelijker als dat allemaal via 1 persoon gaat.
neujquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:47 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
You've got mail...
Hoop niet dat het nog maanden gaat duren
heb je het topic gelezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:21 schreef tonks het volgende:
heb ook gemaild
Nee dat is die paarsequote:Op zondag 6 februari 2005 00:18 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Zijn die donkerblauwe nou echt zo lelijk dat niemand anders er eentje heeft besteld behalve ik?
Dan mag je me mailen op bram . thuis @ gmail . com (vermeld je nickname, adres gegevens en je bestelling )quote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef dennislittle het volgende:
heb wel interrese voor een oranje sok
met een ipod sok ben je altijd hipquote:Op zondag 6 februari 2005 23:31 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik vind juist die roze wel leuk, waarschijnljk omdat mijn ipodje ook roze is...betekent dit nu dat ik niet hip ben?![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoef geen sok meer
Dus er is een oranje vrij.
Sorry, Oranje is net "besteld" die heb ik dus niet meerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef dennislittle het volgende:
heb wel interrese voor een oranje sok
Omdat ik geen iPod heb, of ga kopen binnenkort.quote:
oeps... vergeten... de mail die je van mij hebt gehad kun je weg gooien danquote:Op maandag 7 februari 2005 11:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Omdat ik geen iPod heb, of ga kopen binnenkort.
En ik heb niets anders om de sok over te doen.
Een roze kan ik voor je regelen maar een groene niet meer... die zijn allemaal al "verkocht" misschien dat je met iemand hier kan ruilen ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:12 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil wel een roze maar dan wil ik ook een groene
quote:Op maandag 7 februari 2005 07:27 schreef tonks het volgende:
Word vandaag overgemaakt, wanneer kunnen we de sokken dan verwachten?
ik had je mail niet gezien, maar hadden we dat geregeld dan? volgens mij had je gewoon het hele bedrag betaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 22:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik maak het ASAP over, maar je moet toch echt eerst m'n mail beantwoorden
MaRySe: Ik heb een groene besteld, maar bedacht me achteraf dat ik eigenlijk ook wel een roze wilde hebben (voor m'n nichtje...!). Maar vier sokken zijn me teveel, aan twee heb ik er voorlopig voldoende. Dus als jij 'Ij_lightning' een mailtje stuurt dat je een groene en een roze sok wilt, dan stuur ik 'm wel een mailtje om uit te leggen dat ik mijn groene sok wil ruilen met jou en daarvoor in de plaats een roze neem. Ik denk dat hij daar ook gelukkig mee zal zijn, want de roze sok is niet echt een hardloper...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
Wil iemand ruilen zodat ik een groene krijg en dan neem ik ook een roze
Jaaa ik wil hem nog HEEL graag ! Internet lag er gister uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:08 schreef lj_lightning het volgende:
ja en nu komen in ene de mensen voor de rozeik wacht eigenlijk op MaRySe omdat zij graag een groene en roze wilde, nu heeft aa_koch zo vriendelijk zijn groene opgegeven voor een roze dus is er nog 1roze en 1groene in de aanbieding voor MaRySe maar aangezien ik via mail ookal iemand heb voor een roze en Semtex ook een groene(die heb ik dan alleen nog maar over) komt het precies goed uit... dus ik wacht nog 1 dag... probeer MaRySe op te sporen anders is het helaas pech hebben voor haar... en mag Semtex de groene en die persoon via mail de Roze...
okaj, mooiquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jaaa ik wil hem nog HEEL graag ! Internet lag er gister uitNaar welk email adres moet ik mailen? Heeeel lief van aa_koch ..
Anders neem jij die roze, neem ik alleen die groene.. ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
Dan wacht ik wel
Tot je weer eens gaat bestellen
Dan neem ik ze alle 2 !quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, het komt me eigenlijk wel goed uit, ik zit vrij krap
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn geld is al binnen neem ik aan LJ?
En wie is Aventurea?quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:47 schreef aa_koch het volgende:
En nog steeds -- ruim een maand later -- staat Stroke-City in de lijst...
quote:
Ik heb het geld voor de 4 sokken overgemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]ehh... oops
ik zal het eens veranderen
ik zal ook Stoke-city er goed in zetten
stroke-city klinkt gewoon ehh... lekkerder
![]()
![]()
jepquote:
Ik wilde net zeggen, gister met rabobank internetbankieren gedaan en hier al wel afgeschreven enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:30 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jep![]()
ik wacht nog op het geld van:
Maarten
Niekos
Febster
tkeldertje.nl
van Febster weet ik dat het verstuurd is, van de andere zal ik het ook wel snel kunnen verwachten![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maarten en niekos u dus nog?
Come to daddy box of sox
Laat me raden: synchronize?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mooi...
kan ik die iPod beschermen voordat ik hem kapotgooi..... grr.
verkeerde knopje resulteert in álle CD's opnieuw rippen![]()
ehh... ze zijn al besteldquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Is al het geld in middels binnen? Gaan we al bestellen?
Yes, die roze knalt er lekker uit zag ik op de foto, kan haast niet wachten!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb ze dus binnenhelaas was ik te laat om post zegels te halen, enveloppe heb ik wel, ik heb er al een paar in gepakt maar ik heb nog wat grotere enveloppe nodig
morgen ben ik om 11 uur (sochtens :p ) thuis en ga ik ze gelijk inpakken en verzenden
![]()
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???quote:
Afwisschelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???![]()
Nou regent en sneeuwt het hier op het moment ook kopjes en schoteltjesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
de postbode is hier nog niet langsgeweest... spannend spannend
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:51 schreef Aventura het volgende:
Yay, hij is binnen!
Wat een fuss eigk over zo'n tini winy ienimienie frutseltjeMaar hij is evengoed leuk
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:24 schreef Furious het volgende:
Omdat je die roze TOCH maar niet gaat gebruiken even snel een pen in geflikkert zie ik?
Nee, alleen die P910 en die 6150. En die USBsticksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef lj_lightning het volgende:
[..]heb jij die allemaal dagelijks mee?
![]()
Ja bijna bij iedereen, behalve bij mij weer...snik snikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef lj_lightning het volgende:
[..]heb jij die allemaal dagelijks mee?
![]()
mooi dat ze bij (bijna?) iedereen zijn aangekomen![]()
Oh niet weerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Wat blauw op een foto is is paars in het echt
bij de overzichten staat ook "Donker blauw/paars"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Wat blauw op een foto is is paars in het echt
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:46 schreef Furious het volgende:
Trouwens, door de rare vorm, vind ik het meer op een iSlaapzak lijken.
Zo danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmmm kan het misschien beter op een witte achtergrond doen...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:52 schreef Stoke-City het volgende:
Na enige vertraging (door vergeetachtigheid LJ) is ie dan eindelijk binnen hoor--> de grijze iPod sok. Thanx
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:26 schreef Aventura het volgende:
Jammer, achteraf had ik nog wel een tweede Sock gewild, hij past nl. ook zo mooi om mijn Nokia
waarom zou je dan voor 7 euro ofzo 1 sok halen... dat is dan tog veel duurder... maar goed als je maar 1 sock wil is dit wel beter danquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:03 schreef Aventura het volgende:
jup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |