abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24724047
Weet iemand wat het betekent als je I-pod uit is, en er allemaal wazige termen in beeld komen, waar je doorheen kunt scrollen met links en rechts? Termen als "Ctrlblks" (waar ik op heb geklikt en nu is ie percentage aan 't aftellen, als in 1% done, 2 % done) "reset" "5 in 1" "key" "remote" "Iram 3" etc.
Ik krijg dat niet weg of uit! Hij zit in de oplader want hij was leeg, en opeens kwamen die rare termen in beeld.
pi_24725974
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:33 schreef Taurus het volgende:
Weet iemand wat het betekent als je I-pod uit is, en er allemaal wazige termen in beeld komen, waar je doorheen kunt scrollen met links en rechts? Termen als "Ctrlblks" (waar ik op heb geklikt en nu is ie percentage aan 't aftellen, als in 1% done, 2 % done) "reset" "5 in 1" "key" "remote" "Iram 3" etc.
Ik krijg dat niet weg of uit! Hij zit in de oplader want hij was leeg, en opeens kwamen die rare termen in beeld.
al eens ge-reset?

@de warme bakker: ja heb ik gehad staat genoteerd
Bram! Boterham!
pi_24726069
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef blieblie het volgende:
Naja stuur mij dan ook maar een lichtblauwe op .
Mijn gegevens heb je als het goed is nog. Ik laat Feb mijn sok betalen.
Deal? .
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef febster het volgende:
Ach, what the heck, ik neem er wel een lichtblauw sokje bij

Moet ik je daarvoor nog mailen LJ of voeg je hem zelf even bij mijn vorige mail toe?
ja hoe zit het nou ik snap het niet echt meer wil febster nu 2 sokjes? 1xoranje en 1x lichtblauw en wil Blie Blie dan ook 1x licht blauw en betaald Blie blie dan en moet de ik bestelling "mergen" met febster? ik snap het niet meer
Bram! Boterham!
pi_24726955
Ik Febster wil 2 sokjes , 1 oranje en 1 lichtblauwe. Blieblie wil ook 1 lichtblauwe, maar die betaal ik.

Oftwel doe het simpel, en zie het als 1 order die ik bestel&betaal, 2 lichtblauwe sokjes en 1 oranje
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24727234
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:10 schreef febster het volgende:
Ik Febster wil 2 sokjes , 1 oranje en 1 lichtblauwe. Blieblie wil ook 1 lichtblauwe, maar die betaal ik.

Oftwel doe het simpel, en zie het als 1 order die ik bestel&betaal, 2 lichtblauwe sokjes en 1 oranje
kijk zo komen we ergens staat genoteerd
Bram! Boterham!
pi_24727271
LJ, kan je effe een nieuw schema maken? je kan het voor mij denk ik hetzelfde doen als bij febster, dus die vriend bij mijn bestelling leveren. dus voor De_Warme_Bakker 1x Oranje, 1x Groen en 1x licht-blauw.

enne... wanneer ga je nou eens bestellen!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 18:30:16 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24727293
Tussenstand?
pi_24744369
Update 25-01-05
Bram! Boterham!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:40:54 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24744470
Dus als je nu zou bestellen dan zou je blijven zitten met 10 stuks?
Ik ga hier binnen het bedrijf wel even leuren. Daar heeft nl. vorig jaar iederen werknemer (350 man) een iPod gekregen
pi_24745277
Ik heb waarschijnlijk ook nog een vriend overtuigd. Ik post het nog.
enne, LJ... kan je die Ruben, de onderste, onder mijn naam zetten?
werkt nl. makkelijker, daar er 2 ruben's zijn
pi_24745352
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook nog een vriend overtuigd. Ik post het nog.
enne, LJ... kan je die Ruben, de onderste, onder mijn naam zetten?
werkt nl. makkelijker, daar er 2 ruben's zijn
ik zie nu pas dat er 2 rubens zijn oeps ik zet hem wel bij jouw naam
Bram! Boterham!
pi_24746085
Ik print die morgen ook wel uit, dan neem ik em mee naar m'n werk.

Volgende week heb ik m'n iPod als het goed is!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:31:27 #113
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24746407
ken je telluh?

6 iksjes en een 5 in de laatste kolom
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24746961
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ken je telluh?

6 iksjes en een 5 in de laatste kolom
ehh? die van jou tellen niet mee eh dat is "appart" waar zie jij dan 6 ipv 5?
laat maar ik zie het ah dat is niet zo erg
Bram! Boterham!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:10:26 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24747026
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

ehh? die van jou tellen niet mee eh dat is "appart" waar zie jij dan 6 ipv 5?
laat maar ik zie het ah dat is niet zo erg
laatste kolom is het aantal iksjes per user. Ik heb van alle kleuren 1, dus 6 iksjes, en in de laatste kolom staat een 5
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24751943
Ik heb een huisgenote die een roze wil .
Vink die maar achter Febster... gaat ook via hem .
pi_24751953
Hmmm, nog 2 en via Feb heb je een hele doos .
pi_24752063
Voor de duidelijkheid:

Oftwel doe het simpel, en zie het als 1 order die ik bestel&betaal, 2 lichtblauwe sokjes,1 oranje en 1 roze
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24758965
LJ, bestel ze nou maar gewoon. Het duurt nog een tijd, maar het gaat mondjesmaat toch wel. Iemand liet het op z'n werk zien, ik heb misschien nog een vriend gestrikt, dus je krijgt het echt wel snel en goed, die order.

dusse... Ik stem voor nu verzenden enzo
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:27:20 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24759044
Stemt mee
pi_24759307
Das wel leuk en aardig, maar als die jongen nu dadelijk met 10 ipodsokken zit met een kleur waarie zelf niets mee kan? Hebben jullie fijn je sok. Maar hij zit met voor 65 euro aan sokken van 1 kleur.

Kijk, ik heb ook liever nu die sokken hier liggen... Maar ik loop geen risico. Dus dat is dan makkelijk om zoiets te roepen.
pi_24759672
Uhm... Vraagje.. Die sokken, kan je die nie gewoon bij een Apple center vinden?? of via hun goedkoper aan komen...
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24764622
in enschede kan je ze bij de apple toko voor 8 euro p/s halen
pi_24765992
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Ridvan het volgende:
Uhm... Vraagje.. Die sokken, kan je die nie gewoon bij een Apple center vinden?? of via hun goedkoper aan komen...
de Apple store hier in de buurt (Arnhem) had de vorrige keer niet zoveel pakken, ik zal ze morgen eens bellen hoeveel ze er nu hebben anders haal ik ze daar op .

En over het nu al bestellen... ik heb nog iets van 10 sokken over ofzo... dat is 65euro ik moet eerst eens kijken of ik dat uberhoubt zo kan missen voor een tijdje, ik denk er nog heeel even over na, ik denk dat ik ze gewoon al haal en dan in V&a en marktplaats of ebay enzo zet
Bram! Boterham!
pi_24768333
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Das wel leuk en aardig, maar als die jongen nu dadelijk met 10 ipodsokken zit met een kleur waarie zelf niets mee kan? Hebben jullie fijn je sok. Maar hij zit met voor 65 euro aan sokken van 1 kleur.

Kijk, ik heb ook liever nu die sokken hier liggen... Maar ik loop geen risico. Dus dat is dan makkelijk om zoiets te roepen.
ben ik niet mer je eens

Ik zei dus, dat het allemaal loopt... er komen steeds meer mensen bij, die ook een sokje willen. TS raakt ze sowieso wel kwijt, zoals hij zelf al opperde via marktplaats, V&A en eBay. Dat komt echt allemaal wel goed. Maaar vorige keer moesten ze eerst heel Nederland door, en daarom stelde ik voor om nu al te bestellen... Was misschien wel zo handig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')