staat genoteerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Aventura het volgende:
Nou vooruit, ik wil wel een roze :p
okej, mail me even voor je gegevensquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZEmet 1 maar: ik móét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
Ik kan je mijn roze vast opsturen en dan daarvoor weer een andere roze terugnemen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZEmet 1 maar: ik móét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
verpakking zit er niet om (ik heb ze los in een enveloppe gestuurd) de verpakking is een hard vierkant doosje dus dat is duurder met de postquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
Ach, wmb was het een geintjequote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
al eens ge-reset?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:33 schreef Taurus het volgende:
Weet iemand wat het betekent als je I-pod uit is, en er allemaal wazige termen in beeld komen, waar je doorheen kunt scrollen met links en rechts?Termen als "Ctrlblks" (waar ik op heb geklikt en nu is ie percentage aan 't aftellen, als in 1% done, 2 % done) "reset" "5 in 1" "key" "remote" "Iram 3" etc.
Ik krijg dat niet weg of uit! Hij zit in de oplader want hij was leeg, en opeens kwamen die rare termen in beeld.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef blieblie het volgende:
Naja stuur mij dan ook maar een lichtblauwe op.
Mijn gegevens heb je als het goed is nog. Ik laat Feb mijn sok betalen.
Deal?.
ja hoe zit het nouquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef febster het volgende:
Ach, what the heck, ik neem er wel een lichtblauw sokje bij![]()
Moet ik je daarvoor nog mailen LJ of voeg je hem zelf even bij mijn vorige mail toe?
kijk zo komen we ergensquote:Op maandag 24 januari 2005 18:10 schreef febster het volgende:
Ik Febster wil 2 sokjes, 1 oranje en 1 lichtblauwe. Blieblie wil ook 1 lichtblauwe, maar die betaal ik.
Oftwel doe het simpel, en zie het als 1 order die ik bestel&betaal, 2 lichtblauwe sokjes en 1 oranje
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook nog een vriend overtuigd. Ik post het nog.
enne, LJ... kan je die Ruben, de onderste, onder mijn naam zetten?
werkt nl. makkelijker, daar er 2 ruben's zijn
ehh? die van jou tellen niet mee ehquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ken je telluh?
6 iksjes en een 5 in de laatste kolom![]()
laatste kolom is het aantal iksjes per user. Ik heb van alle kleuren 1, dus 6 iksjes, en in de laatste kolom staat een 5quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:05 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ehh? die van jou tellen niet mee ehdat is "appart"
waar zie jij dan 6 ipv 5?
laat maarik zie het
ah dat is niet zo erg
![]()
de Apple store hier in de buurt (Arnhem) had de vorrige keer niet zoveel pakken, ik zal ze morgen eens bellen hoeveel ze er nu hebben anders haal ik ze daar opquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Ridvan het volgende:
Uhm... Vraagje.. Die sokken, kan je die nie gewoon bij een Apple center vinden?? of via hun goedkoper aan komen...
ben ik niet mer je eensquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:41 schreef blieblie het volgende:
Das wel leuk en aardig, maar als die jongen nu dadelijk met 10 ipodsokken zit met een kleur waarie zelf niets mee kan? Hebben jullie fijn je sok. Maar hij zit met voor 65 euro aan sokken van 1 kleur.
Kijk, ik heb ook liever nu die sokken hier liggen... Maar ik loop geen risico. Dus dat is dan makkelijk om zoiets te roepen.
en nu zijn ze ¤8,10 en dan liggen ze bij je op de mat en hoef je er niets voor te doen..quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:20 schreef linuxje het volgende:
in enschede kan je ze bij de apple toko voor 8 euro p/s halen
En niet iedereen woont in de buurt van Enschede.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
en nu zijn ze ¤8,10 en dan liggen ze bij je op de mat en hoef je er niets voor te doen..
nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
al besteld?
Of om je P910, je 9210, je SL10, je willekeurige andere gadget...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Welk zwarte hoesje?
hij gaat direct om je iPod hoor
kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of om je P910, je 9210, je SL10, je willekeurige andere gadget...
was het nodig?quote:
ik zie em wel... maar dat kan zijn omdat ze nog in mijn Cache zitten... ik zou ze even ergens anders hostenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:05 schreef super-muffin het volgende:
Ik zie je overzichten niet meer.
Mail ze anders even naar mij, dan zet ik ze online voor je
En, ziet dat er nou een beetje gay uit, zo'n roze bobbel in je broek(zak)?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:12 schreef Remzz het volgende:
* Remzz komt erachter dat zijn sock ook heel mooi om een 6600 heen past
alleen als je er 4 besteldquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind roze wel leuk
Krijg ik dan korting?
quote:
Ik voel me systematisch genegeerdquote:
ah ik dacht dat je het anders bedoeldequote:Op woensdag 2 februari 2005 08:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me systematisch genegeerd.
Febster besteld nog een roze erbij. Is voor mijn huisgenote, maar tis makkelijker als dat allemaal via 1 persoon gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |