abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24461823
Flash, kan jij niet nog een paar (stuk of 5) roze extra nemen?
anders voelt die ene roze van jou zich zo eenzaam ofzo?!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 20:16:53 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24469981
Ze hangen in grote getale per 5 in een doosje bij de mediamarkt hoor
pi_24470171
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:16 schreef Aventura het volgende:
Ja maar ik ken weinig mensen die 5 ipod's hebben, of je moet gaan afwisselen
pi_24472467
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:16 schreef Aventura het volgende:
de media markt is niet echt bij mij in de buurt en ook daar worden ze dan per 5 verkocht net als bij de apple store...
Bram! Boterham!
  zondag 9 januari 2005 @ 00:31:32 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24475472
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Flash, kan jij niet nog een paar (stuk of 5) roze extra nemen?
anders voelt die ene roze van jou zich zo eenzaam ofzo?!
Ja nog ff dwaas Ik neem al een hele doos af T is goed met je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 9 januari 2005 @ 00:59:07 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24476339
Ik ben vanmiddag nog naar de mediamarkt geweest Maar goed, veel leuker om zo'n sokje in de post te krijgen
  zondag 9 januari 2005 @ 01:54:48 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24477664
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja maar ik ken weinig mensen die 5 ipod's hebben, of je moet gaan afwisselen
Ja maar waarom iets vanuit de USA bestellen en dure verzendkosten dokken als je het hier kunt halen?
pi_24478402
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja maar waarom iets vanuit de USA bestellen en dure verzendkosten dokken als je het hier kunt halen?
de verzendkosten zijn van Apple 7 euro, maar als je meer dan 150euro (ofzo) aan bestelling hebt hoef je geen verzend kosten te betalen (dat is mijn "winst" zeg maar..." eik ook weer niet maar dat boeit niet )
Bram! Boterham!
  zondag 9 januari 2005 @ 02:44:55 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24478516
Ik snap het. Wellicht zouden we voor andere artikelen ook een inkoop kunnen beginnen, zo wil ik bv. wel die in-eardopjes met AB, maar dat kost hier 45 fucking euro. De accesories-prijzen hier zijn echt volkomen debiel.
pi_24478539
quote:
Op zondag 9 januari 2005 02:44 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het. Wellicht zouden we voor andere artikelen ook een inkoop kunnen beginnen, zo wil ik bv. wel die in-eardopjes met AB, maar dat kost hier 45 fucking euro. De accesories-prijzen hier zijn echt volkomen debiel.
en hoe denk je dat die dingen goedkoper kunnen worden als we er een IA van maken?
voor Ab's, In-ear dingen enzo is ook veel animo dat weet ik maar ik vraag me af of het mogelijk gemaakt kan worden om het goedkoper te maken...
Bram! Boterham!
  zondag 9 januari 2005 @ 02:48:39 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24478570
Nou simpel, omdat je momenteel veel dollar voor je euro krijgt en die spullen in de US vast wel goedkoper zijn dan hier!
rekenvoorbeeld: deze oordopjes zijn in de Mediamarkt 45 euro, in Amerika 39 dollar, is 29,86 euro.
Enorm verschil!

[ Bericht 27% gewijzigd door Aventura op 09-01-2005 03:05:44 ]
pi_24502282
was toch bijna me ipod in de was beland
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24503140
Dat van de accessories lijkt mij ook een goed plan, ik wil namelijk best wel de Remote control voor de iPod en een iTrip

Ik post om het posten.
pi_24503224
de iTrip komt met een btje pech niet door de Douane. Die remote wil ik ook .
Alleen dan zonder dopjes. Koop ik wel goeie dopjes van Sony derbij (maar dat doen ze vast niet bij Apple, remotes zonder dopjes leveren )
  maandag 10 januari 2005 @ 16:41:05 #65
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24503336
jawel hoor

de in-ears van Apple zijn los, die remote is incl de standaard kutdopjes

Maar die in-ears zijn niet zo goed hoor, je kan beter voor ¤45 dan Sony EX71's kopen, die worden ook in het wit geleverd voor de modepopjes

Maar nog beter kijk je even naar de Shure E3's in de Apple store

[ Bericht 7% gewijzigd door Hugster op 10-01-2005 16:49:59 ]
pi_24503721
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef Hugster het volgende:
jawel hoor

de in-ears van Apple zijn los, die remote is incl de standaard kutdopjes

Maar die in-ears zijn niet zo goed hoor, je kan beter voor ¤45 dan Sony EX71's kopen, die worden ook in het wit geleverd voor de modepopjes

Maar nog beter kijk je even naar de Shure E3's in de Apple store
Met een beetje pech zeg ik ook. Die dingen mogen niet in Nederland namelijk.
En ik bedoelde idd Sony EX71's. Nadeel is alleen weer wel dat je dan toch die standaarddopjes bij je remote hebt zitten. De standaarddopjes zijn overigens ook gewoon goeie Sennheiser dopjes hoor. Dus dat "kut" valt erg mee.
  maandag 10 januari 2005 @ 17:30:29 #67
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24503847
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:18 schreef blieblie het volgende:

[..]

Met een beetje pech zeg ik ook. Die dingen mogen niet in Nederland namelijk.
En ik bedoelde idd Sony EX71's. Nadeel is alleen weer wel dat je dan toch die standaarddopjes bij je remote hebt zitten. De standaarddopjes zijn overigens ook gewoon goeie Sennheiser dopjes hoor. Dus dat "kut" valt erg mee.
ik had et niet over de iTrip Die zijn idd verboden hier. Je kan beter een line kabeltje naar je autoradio leggen als je die hebt. De iTrip wil nog wel eens storen en zich uit de lucht laten drukken door andere zenders. Als je een aardig stuk rijd door NL moet je al best vaak je frequentie wisselen.

Een ik vind de dopjes die standaard bij m'n iPod zaten best ruk
Als je budget het toelaat zou ik ZEKER voor Shure E3 gaan
pi_24504235
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef Hugster het volgende:

[..]

ik had et niet over de iTrip Die zijn idd verboden hier. Je kan beter een line kabeltje naar je autoradio leggen als je die hebt. De iTrip wil nog wel eens storen en zich uit de lucht laten drukken door andere zenders. Als je een aardig stuk rijd door NL moet je al best vaak je frequentie wisselen.

Een ik vind de dopjes die standaard bij m'n iPod zaten best ruk
Als je budget het toelaat zou ik ZEKER voor Shure E3 gaan
Ah kee, dan was het toch een domme opmerking van je, want dan heb je mijn post niet goed gelezen. .
Want ik zeg specifiek dat ik wel zelf dopjes koop en hoop dat ze de remote ook verkopen zonder dopjes (De in-ear of gewone, maakt niet uit, je betaald er allemaal voor) .

Als je dan toch niet wakker ligt van een prijs als die van Shure's (Al heeft Shure veeeele betere dan die E3's, maar dat terzijde), kan je ook gaan denken de IpodControl van Alpine voor op je autoradio. Moet je wel er ook ff een Alpine radio bij aanschaffen. Een line in komt namelijk erg weinig voor bij Prefab ingebouwde autoradio's (ingebouwd in de autofabriek dus), dus erg compatible is line in niet. Ik heb zelf een fmtransmitter maar dan van Belkin, en daar ben ik niet echt over te spreken nee.

Persoonlijk vind ik Shure's te duur (dat verschil hoor ik toch niet), de Ipod in-ears ergonomisch gezien kut. Dat blijft nooit in mijn oor zitten en ik HEB gehoord dat de Sony's qua prijs/kwaliteit gezien een erg mooi geluid hebben. Iet wat kaal met weinig bass, maar wel erg gedetailleerd.
  maandag 10 januari 2005 @ 18:14:45 #69
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24504443
Wat is dit nou voor semi flame

ten 1e, de E5 is veel duurder dan de E3 maar de kwaliteit is niet veeeeeeeeel beter zoals jij dat omschrijft

En ten 2e met een prefab radio wordt het wat lastiger idd, maar de gewone merken hebben veelal een line in. Voor de prefab's (en ook voor de aftermarket radio's) kun je denken aan de Dension ICE link.

En je bent toch wat verkeerd ingelicht over de EX71's, ze hebben zelfs zo veel bass dat sommige mensen zich daar aan storen. Dus dat weinige bass slaat helemaal nergens op. Verder zijn ze gewoon wel al een flinke stap beter dan de standaard dopjes, en ook beter dan de Apple in-ears.

De remote werd vroeger trouwens wel los verkocht, zonder oordopjes erbij. Voor ¤29.
Daar was ik even mee in de war, toen ging ik kijken in de Apple store en zag ik dat jij gelijk hebt. Toen heb ik em ge-edit en dat is wat schraal gelukt
pi_24504496
Ik denk dat we de discussie over shures en andere iPod accessoires makkelijk kunnen voortzetten in het centrale iPod topic, ook hier in GAD ergens. Ff zoeken.

Hier gaat het over de sokjes

LJ hoe staat het ermee? ga je al bestellen?
  maandag 10 januari 2005 @ 18:20:08 #71
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24504515
en nu maar kappen want dit gaat veel te erg offtopic
  maandag 10 januari 2005 @ 18:22:04 #72
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24504549
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat we de discussie over shures en andere iPod accessoires makkelijk kunnen voortzetten in het centrale iPod topic, ook hier in GAD ergens. Ff zoeken.
hey dat wilde ik ook net posten
pi_24504980
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:22 schreef Hugster het volgende:

[..]

hey dat wilde ik ook net posten
pi_24509269
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

Hier gaat het over de sokjes

LJ hoe staat het ermee? ga je al bestellen?
ik kan nog niet bestellen omdat ik nog 15 sokjes ofzo moet weg zien te krijgen vandaag heeft 1iemand er nog een bijgenomen en dat was het... het schiet totaal niet op...
Bram! Boterham!
pi_24509409
Oh okee. Nou ja goed, ff afwachten, en anders misschien OF afblazen en later nogeens proberen, OF vragen of sommige mensen ook een ander kleurtje okee zouden vinden
pi_24518579
Niet afblazen toch??? Heb zo'n zin in mijn sokje en mijn iPod krijgt t al koud . Nee maar iddaad klote dat er een paar kleuren niet willen lopen, afwachten maar!
#3 aka Capitainsky
pi_24519327
Ja en met afwachten komen we dus nergens

Ik heb me de vorige keer al opgeofferd
pi_24627751
laat ik dit topic maar eens omhoogschoppen dan
pi_24628514
Slim plan d_w_b Weet je al wat meer LJ?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:56:00 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24628518
Nou vooruit, ik wil wel een roze :p
pi_24628719
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Aventura het volgende:
Nou vooruit, ik wil wel een roze :p
staat genoteerd

nou nu nog:
4roze
5 blauw/paars
4 lichtblauw

misschien een ideetje om een advertentie op marktplaats te zetten (oid) of op got ergens vragen?
Bram! Boterham!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:00:07 #82
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24629585
*onthoud en morgen op school rondverteld
Bernie en ik zijn tof.
pi_24629609
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZE met 1 maar: ik mķét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:14:44 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24629826
het gaat al beter!
pi_24629862
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
ja hoor, ik wil erg graag een ROZE met 1 maar: ik mķét hem voor 30 januari binnen hebben! Gaat dit lukken? Kunner hier trouwens niet wat mensen op andere fora een linkje zetten? www.clubcharts.nl ofzo? zou wel wat sneller gaan misschien!:)
okej, mail me even voor je gegevens
ik kan alleen niet met 100% zekerheid zeggen dat het voor 30jan lukt, omdat ik niet weet hoesnel ik ze kwijt ben...maar ik zal mn best doen
Bram! Boterham!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:30:38 #86
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24630068
Kan je niet nu bestellen en de rest alsnog doorverkopen of wil je dat risico niet nemen?
pi_24630374
geen nutteloos schopje dus
pi_24631133
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef roliroli het volgende:
hallo!
Ik kan je mijn roze vast opsturen en dan daarvoor weer een andere roze terugnemen...
pi_24632189
Ach, what the heck, ik neem er wel een lichtblauw sokje bij

Moet ik je daarvoor nog mailen LJ of voeg je hem zelf even bij mijn vorige mail toe?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24632898
Naja stuur mij dan ook maar een lichtblauwe op .
Mijn gegevens heb je als het goed is nog. Ik laat Feb mijn sok betalen.
Deal? .
pi_24633023
Is prima joh! LJ dan betaal ik dus 3 sokken, 2 lichtblauwe en 1 oranje
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24642753
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
pi_24646743
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
hey Dr_Flash, is die roze nog ongebruikt enzo? en zit er een (als die erom heen zat) de verpakking er nog om heen enzo? dan zou ik namelijk wel geintresseerd zijn!
verpakking zit er niet om (ik heb ze los in een enveloppe gestuurd) de verpakking is een hard vierkant doosje dus dat is duurder met de post en wat overbodig, maar als hij hem niet gebruikt is lijkt hij me wel nieuw ik heb evt ook nog een roze liggen
Bram! Boterham!
pi_24646988
Ik ga dit topic even op een Mac forum zetten
pi_24649763
Ik denk dat het inderdaad tijd wordt om een begin te maken met de betalingen en het bestellen van de sokken, want je kunt wel eeuwig wachten tot ze allemaal verdeeld zijn, maar er zullen vast mensen zijn die -- als ze nog langer moeten wachten -- zullen afhaken en dan moet je weer nieuwe kopers zien te vinden. Die paar sokken die dan overblijven raak je zeker kwijt op sites als Marktplaats.nl en zelfs op dit forum zul je nog wel geinteresseerden aantreffen.

Wat is de tussenstand op het moment, lj_lightning?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:23:28 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24650262
Dat bedoel ik, gewoon bestellen die hap. Je raakt ze echt wel kwijt.
pi_24653986
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef roliroli het volgende:
Ach, wmb was het een geintje Ik heb hem alleen ff een paar keer gebruikt voor een foto

Ga niet serieus met zo'n ding over straat lopen natuurlijk

Dus hij is praktisch ongebruikt jah

Interesse? dr_flash@fok.nl (is ook maar een redirect, dus die doet het WEL )
pi_24685032
Ik heb een mailtje gehad voor die sok. Was jij dat roliroli?
pi_24702117
oh trouwens, ik hoef dus NIET uiteindelijk 2 roze sokjes

Gewoon 1 doos met alle kleurtjes is wel genoeg Ik hoor het wel als er besteld gaat worden
pi_24723682
Bram, je hebt een mailtje gehad van een vriend van mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')