neujquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:47 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
You've got mail...
Hoop niet dat het nog maanden gaat duren
heb je het topic gelezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:21 schreef tonks het volgende:
heb ook gemaild
Nee dat is die paarsequote:Op zondag 6 februari 2005 00:18 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Zijn die donkerblauwe nou echt zo lelijk dat niemand anders er eentje heeft besteld behalve ik?
Dan mag je me mailen op bram . thuis @ gmail . com (vermeld je nickname, adres gegevens en je bestelling )quote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef dennislittle het volgende:
heb wel interrese voor een oranje sok
met een ipod sok ben je altijd hipquote:Op zondag 6 februari 2005 23:31 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik vind juist die roze wel leuk, waarschijnljk omdat mijn ipodje ook roze is...betekent dit nu dat ik niet hip ben?![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoef geen sok meer
Dus er is een oranje vrij.
Sorry, Oranje is net "besteld" die heb ik dus niet meerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef dennislittle het volgende:
heb wel interrese voor een oranje sok
Omdat ik geen iPod heb, of ga kopen binnenkort.quote:
oeps... vergeten... de mail die je van mij hebt gehad kun je weg gooien danquote:Op maandag 7 februari 2005 11:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Omdat ik geen iPod heb, of ga kopen binnenkort.
En ik heb niets anders om de sok over te doen.
Een roze kan ik voor je regelen maar een groene niet meer... die zijn allemaal al "verkocht" misschien dat je met iemand hier kan ruilen ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:12 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil wel een roze maar dan wil ik ook een groene
quote:Op maandag 7 februari 2005 07:27 schreef tonks het volgende:
Word vandaag overgemaakt, wanneer kunnen we de sokken dan verwachten?
ik had je mail niet gezien, maar hadden we dat geregeld dan? volgens mij had je gewoon het hele bedrag betaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 22:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik maak het ASAP over, maar je moet toch echt eerst m'n mail beantwoorden
MaRySe: Ik heb een groene besteld, maar bedacht me achteraf dat ik eigenlijk ook wel een roze wilde hebben (voor m'n nichtje...!). Maar vier sokken zijn me teveel, aan twee heb ik er voorlopig voldoende. Dus als jij 'Ij_lightning' een mailtje stuurt dat je een groene en een roze sok wilt, dan stuur ik 'm wel een mailtje om uit te leggen dat ik mijn groene sok wil ruilen met jou en daarvoor in de plaats een roze neem. Ik denk dat hij daar ook gelukkig mee zal zijn, want de roze sok is niet echt een hardloper...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
Wil iemand ruilen zodat ik een groene krijg en dan neem ik ook een roze
Jaaa ik wil hem nog HEEL graag ! Internet lag er gister uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:08 schreef lj_lightning het volgende:
ja en nu komen in ene de mensen voor de rozeik wacht eigenlijk op MaRySe omdat zij graag een groene en roze wilde, nu heeft aa_koch zo vriendelijk zijn groene opgegeven voor een roze dus is er nog 1roze en 1groene in de aanbieding voor MaRySe maar aangezien ik via mail ookal iemand heb voor een roze en Semtex ook een groene(die heb ik dan alleen nog maar over) komt het precies goed uit... dus ik wacht nog 1 dag... probeer MaRySe op te sporen anders is het helaas pech hebben voor haar... en mag Semtex de groene en die persoon via mail de Roze...
okaj, mooiquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jaaa ik wil hem nog HEEL graag ! Internet lag er gister uitNaar welk email adres moet ik mailen? Heeeel lief van aa_koch ..
Anders neem jij die roze, neem ik alleen die groene.. ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
Dan wacht ik wel
Tot je weer eens gaat bestellen
Dan neem ik ze alle 2 !quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, het komt me eigenlijk wel goed uit, ik zit vrij krap
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn geld is al binnen neem ik aan LJ?
En wie is Aventurea?quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:47 schreef aa_koch het volgende:
En nog steeds -- ruim een maand later -- staat Stroke-City in de lijst...
quote:
Ik heb het geld voor de 4 sokken overgemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]ehh... oops
ik zal het eens veranderen
ik zal ook Stoke-city er goed in zetten
stroke-city klinkt gewoon ehh... lekkerder
![]()
![]()
jepquote:
Ik wilde net zeggen, gister met rabobank internetbankieren gedaan en hier al wel afgeschreven enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:30 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jep![]()
ik wacht nog op het geld van:
Maarten
Niekos
Febster
tkeldertje.nl
van Febster weet ik dat het verstuurd is, van de andere zal ik het ook wel snel kunnen verwachten![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maarten en niekos u dus nog?
Come to daddy box of sox
Laat me raden: synchronize?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mooi...
kan ik die iPod beschermen voordat ik hem kapotgooi..... grr.
verkeerde knopje resulteert in álle CD's opnieuw rippen![]()
ehh... ze zijn al besteldquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Is al het geld in middels binnen? Gaan we al bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |