Ik heb het geld voor de 4 sokken overgemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]ehh... oops
ik zal het eens veranderen
ik zal ook Stoke-city er goed in zetten
stroke-city klinkt gewoon ehh... lekkerder
![]()
![]()
jepquote:
Ik wilde net zeggen, gister met rabobank internetbankieren gedaan en hier al wel afgeschreven enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:30 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jep![]()
ik wacht nog op het geld van:
Maarten
Niekos
Febster
tkeldertje.nl
van Febster weet ik dat het verstuurd is, van de andere zal ik het ook wel snel kunnen verwachten![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maarten en niekos u dus nog?
Come to daddy box of sox
Laat me raden: synchronize?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mooi...
kan ik die iPod beschermen voordat ik hem kapotgooi..... grr.
verkeerde knopje resulteert in álle CD's opnieuw rippen![]()
ehh... ze zijn al besteldquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Is al het geld in middels binnen? Gaan we al bestellen?
Yes, die roze knalt er lekker uit zag ik op de foto, kan haast niet wachten!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb ze dus binnenhelaas was ik te laat om post zegels te halen, enveloppe heb ik wel, ik heb er al een paar in gepakt maar ik heb nog wat grotere enveloppe nodig
morgen ben ik om 11 uur (sochtens :p ) thuis en ga ik ze gelijk inpakken en verzenden
![]()
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???quote:
Afwisschelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |