abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:24:56 #251
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_60440827
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gewoon de fik erin

Nee, ik kom ook niet door 'Pulp fiction' heen, ook een film waar iedereen op fok mee lijkt te dwepen.
Verklaart een hoop dan .
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_60441078
Ik vond dat konijn ook al zo vreemd in het begin. Dacht dat het een soort alien was en vond zijn uiterlijk nogal nep en verkeerd gekozen. Maar blijkt dus gewoon een echt persoon.
pi_60441179
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond dat konijn ook al zo vreemd in het begin. Dacht dat het een soort alien was en vond zijn uiterlijk nogal nep en verkeerd gekozen. Maar blijkt dus gewoon een echt persoon.
Of het een echt persoon is ben ik niet zo zeker van. Volgens mij was het konijn een hallucinatie van Donnie, maar op het laatst als
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan er naast zitten hoor ik snap de film nog steeds niet helemaal.
pi_60441281
Ja, het kan inderdaad dat het gewoon een visioen (ofzo?) was van Donnie. Anders klopt dat time-travelling ook niet helemaal heb ik ergens anders al gelezen. En de reden dat het in de vorm van die Frank in het konijnenpak was, is misschien omdat wat die Frank doet heel veel verandert voor Donnie.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:26:30 #255
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60442208
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, het kan inderdaad dat het gewoon een visioen (ofzo?) was van Donnie. Anders klopt dat time-travelling ook niet helemaal heb ik ergens anders al gelezen. En de reden dat het in de vorm van die Frank in het konijnenpak was, is misschien omdat wat die Frank doet heel veel verandert voor Donnie.
Het konijn is imo een soort van geest van Frank. Ik weet niet of gisteren de normale of Director's cut uitgezonden werd. Maar in de Director's cut zit een duidelijkere uitleg van Frank's rol:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de FAQ pagina van imdb staat veel uitgelegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-07-2008 13:32:05 ]
pi_60449764
Oh..zoiets stond ook wel in dat boek ja, van die oude vrouw.
Maar dat bleef zo kort in beeld... en ook niet alles werd ondertiteld.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:22:18 #257
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_60451629
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Now we're talking.
pi_60451749
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Now we're talking.
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:02:08 #259
105263 Litso
Interlectueel.
pi_60460377
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Het konijn is imo een soort van geest van Frank. Ik weet niet of gisteren de normale of Director's cut uitgezonden werd. Maar in de Director's cut zit een duidelijkere uitleg van Frank's rol:
SPOILER
Sowieso, als je "The Philosophy of Time Travel" leest (zit bij de DC inbegrepen) wordt een boel een stuk duidelijker. Toch vond ik het leuker om er de eerste paar keer naar te kijken en zelf te puzzelen
En ik krijg nog steeds elke keer een brok in m'n keer bij de laatste scenes. Het blijft een van mijn favoriete films
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:00:34 #260
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_60674577
was de Directors Cut die ze uitzonden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 02:59:59 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_60782899
edit: lamaar

[ Bericht 44% gewijzigd door scanman01 op 13-08-2008 09:40:39 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_61042948
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

SPOILER
Door deze scene werd mij veel duidelijk.

Want eerst dacht ik... waarom zegt Frank "I'm so sorry.."
SPOILER
pi_61066536
En vanavond weer op tv (Canvas)
pi_61077936
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
En vanavond weer op tv (Canvas)
Ik zepte toevallig langs deze film, kende hem nog niet.
Heb wel eerste 30 min gemist ofzo

Maar erg aparte film, vind hem wel zeer goed, snap het toch wel maar toch weer niet.
Werd echt mee in de film gezogen en was soms wel herkenbaar raar genoeg dingen in de film

Moet maar nog is een keer gaan kijken binnenkort
............................
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:26:37 #265
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_61094725
Goede film! Geweldige new wave platen zijn erin verwerkt ook.

Vage school trouwens waar die Donnie op zit, met schooluniformen, wist helemaal niet dat ze dat in de US hadden.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 25 augustus 2008 @ 00:31:32 #266
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_61100312
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Detroit het volgende:
Goede film! Geweldige new wave platen zijn erin verwerkt ook.

Vage school trouwens waar die Donnie op zit, met schooluniformen, wist helemaal niet dat ze dat in de US hadden.
Australie
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 25 augustus 2008 @ 01:05:03 #267
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61100931
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Australie
Het speelt zich toch echt af in de VS.
pi_61101121
Gisteren eindelijk deze film eens bekeken en ik moet toch zeggen dat ik hem heel speciaal vind, op een goede manier. Ik snapte op het eind niet alles, maar hij was evengoed geweldig en hbleef zeker nog wel een tijdje in mijn hoofd hangen. Ik ga 'm zeker nog een keer kijken.
pi_61101286
Ik blijf het jammer vinden dat de Director's Cut zoveel uitlegd. Begrijp me niet verkeerd, het blijft een fantastische film.

Maar soms wil ik niet weten hoe het precies zit. Dan wil ik er zelf over nadenken en een film op een eigen manier interpreteren. De DC was te duidelijk, te helder op sommige vlakken.

Ah well. Geweldige film
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_61110553
Ik had de film een paar jaar gekeken en toen heb ik de laatste anderhalf uur gemist.

Nu had ik echter het begin gemist maar wel het einde gezien. Nou werkelijk. Ik snap er geen moer van.

Ik zal em binnenkort maar eens kopen. Want dit schiet ook niet op
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:47:23 #271
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_61110887
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Het speelt zich toch echt af in de VS.
Absoluut (presidentskandidaten etc.).
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_61134624
Dingen verzinnen als "water is vaak de basis van een time travel portaal" en andere fictieve tijdreis wetten om daar vervolgens een film om heen te bouwen. Ik hou van vage flms maar dan wel met enige logica, maar deze film eist van je dat je een boek, DAT NIET BESTAAT, leest om de film te begrijpen. Kut film.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:03:41 #273
8898 Darklight
pi_61134800
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik had de film een paar jaar gekeken en toen heb ik de laatste anderhalf uur gemist.

Nu had ik echter het begin gemist maar wel het einde gezien. Nou werkelijk. Ik snap er geen moer van.

Ik zal em binnenkort maar eens kopen. Want dit schiet ook niet op
DD zit in een soort parallel universum, vanaf dat je de klok ziet in het begin, t/m die lachend in bed ligt op het eind
pi_61138030
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Opie het volgende:
Dingen verzinnen als "water is vaak de basis van een time travel portaal" en andere fictieve tijdreis wetten om daar vervolgens een film om heen te bouwen. Ik hou van vage flms maar dan wel met enige logica, maar deze film eist van je dat je een boek, DAT NIET BESTAAT, leest om de film te begrijpen. Kut film.
Vergeet niet dat je Donnie Darko op 2 manieren kan benaderen. Je kan het of als een Science-Fiction zien, dan helpt vooral de Director's Cut om de film goed te begrijpen. Zo ontzettend ingewikkeld is hij dan al niet meer.

Maar je kan de film ook gewoon als een film over een jongen met emotionele problemen zien. Ik denk vooral dat de oorspronkelijke bioscoop versie dit idee veel meer meegaf, aangezien deze vrijwel geen uitleg gaf over de werking van het plot.

De film werkt zo 2 kanten op, voor ieder wat wils denk ik.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_61142860
Dat SF heb ik er nooit ingezien. Ik denk dan wel dat ie gewoon verknipt is. Maar het stukje met Frank en dat kapotte oog en zn vriend die dus Frank is met het kapotte oog. Dat vind ik nogal vaag en ingewikkeld.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:02:37 #276
8898 Darklight
pi_61143063
According to Kelly and his Philosophy of Time Travel, at midnight on October 2 a Tangent Universe branches off the Primary Universe around the time when Donnie is called out of his bedroom by Frank, immediately before the appearance of the Artifact, the faulty jet engine. The inherently unstable Tangent Universe will collapse in just over 28 days and take the Primary Universe with it if not corrected. Closing the Tangent Universe is the duty of the Living Receiver, Donnie, who wields certain supernatural powers to help him in the task.

Those who have died/will die within the Tangent Universe (and would not have died otherwise) are the Manipulated Dead (Frank, Gretchen Ross). Manipulated Dead Frank, at least, is also given certain powers in that he is able to subtly understand what is happening and have the ability to contact and influence the Living Receiver via the Fourth Dimensional Construct (water). All others within the orbit of the Living Receiver are the Manipulated Living (e.g. Ms. Pomeroy, Dr. Monnitoff), subconsciously drawn to push him towards his destiny to close the Tangent Universe and, according to the Philosophy of Time Travel, die by the Artifact.

There are two "Franks" in the story: the living boyfriend of Donnie's sister Elizabeth (at the end of the film he is killed by Donnie) and the Manipulated Dead Frank who appears to Donnie as a premonition from the future in the disturbing rabbit suit (the second Frank is dead, or undead). Dead Frank is aware of Donnie's fate and destiny.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:00 #277
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61143893
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:03 schreef Darklight het volgende:

[..]

DD zit in een soort parallel universum, vanaf dat je de klok ziet in het begin, t/m die lachend in bed ligt op het eind
Er zijn ook theoriën dat die helemaal vanaf het begin al in parallel universum zit. De film begint namelijk met Donnie die wakker wordt lachend op de plek waar hij later "terug in de tijd reist" (of hoe je het ook wilt noemen). Het zou dus kunnen dat Donnie daarvoor al een poging had gedaan, maar toen niet de motivatie er niet voor had om het tangent universum te vernietigen. Dat tot dat Donnie de moed vindt om om het tangent universum te vernietigen, de geschiedenis zich steeds als een soort van loop herhaald.
pi_62213248
Ik weet niet of het hier ergens al gepost is in het topic, maar er komt een vervolg.

De regie in handen van iemand anders en het zal dus gaan over het zusje van Donnie, Samantha...

Ik ben benieuwd...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:18:06 #279
164755 Mss
kutHOEr
pi_62213788
Nah, die sequel lijkt me niet echt tof
Aids.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:15:24 #280
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_62219816
Hmm, ben er ook wel benieuwd naar, maar vrees inderdaad voor een grote teleurstelling...
pi_62219879
lijkt mij redelijk gedoemd te mislukken zonder de originele regisseur, maar wil wellicht nog wel een gokje wagen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:35:54 #282
158452 IQM
I am the one
pi_62220181
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef Ceased2Be het volgende:
lijkt mij redelijk gedoemd te mislukken
Films die gedoemd zijn om te mislukken
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62227667
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef Ceased2Be het volgende:
lijkt mij redelijk gedoemd te mislukken zonder de originele regisseur, maar wil wellicht nog wel een gokje wagen.
Ik denk ook niet dat ze die unieke sfeer die Richard Kelly gecreëerd heeft in Donnie Darko kunnen nabootsen.
Misschien gaan ze het wel over een totaal andere boeg gooien...
pi_62233521
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:39 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze die unieke sfeer die Richard Kelly gecreëerd heeft in Donnie Darko kunnen nabootsen.
Misschien gaan ze het wel over een totaal andere boeg gooien...
Misschien wordt het de Amerikaanse versie van 'Sliders'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_62235836
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Misschien wordt het de Amerikaanse versie van 'Sliders'
Misschien wordt het wel een supervette film!
pi_66901179
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Litso het volgende:
Er is al een topic over Donnie Darko, maar ik zal even kort hier antwoorden op je vragen.

In het boek The Filosofy Of Time Travel (bestaat alleen in de film, maar bijvoorbeeld op de Special Edition van de DVD is de inhoud van het boek toegevoegd) wordt uitgelegd hoe het precies in elkaar zit met wormgaten, tijdreizen, en hoe dat kan leiden tot paralelle universa.
De film speelt zich bijna helemaal af in zo'n parallel universum, dat is ontstaan doordat hde vliegtuigmotor in een wormhole komt en terug in de tijd reist. Dit universum zal bestaan vanaf het moment dat de motor in het verleden terechtkomt (begin van de film) tot waar hij vandaan komt (einde, dus waar de motor in de wormhole komt).

In zo'n universum bevinden zich een aantal belangrijke personen. Donnie is de persoon die kan zorgen dat het paralelle universum ongedaan gemaakt kan worden. Frank heeft de rol van begeleider van Donnie, en is volgens de uitleg van het boek (weet ik niet precies meer) een soort spiegeling van de 'echte' Frank (uit het gewone universum) , maar niet hem zelf.
Ook Roberta Sparrow en Gretchen zijn begeleiders van Donnie, maar op andere manieren.

Donnie reist dus vlak voor het einde van het universum terug in dezelfde wormhole als de vliegtuigmotor, en laat zichzelf vermoorden zodat het paralelle universum niet zal ontstaan.
dat is echt niet de essentie van de film....

gretchen is de essentie....

er ontstaat idd een soort wormhole waardoor hij dus kan reizen in de tijd.
iedere keer probeerd hij gretchen te redden... of het nu van die pedo is, die twee potentiele verkrachters of het autoongeluk.

alles wat hij doet leidt ertoe dat er een volgende lotsbestemming is voor haar waardoor ze of dood gaat of iets ergs word aangedaan.

en op het laatst beseft hij dat de enigste manier om haar te "redden" is haar nooit te kennen en te sterven.
dan ligt die op het laatst ook lachend in bed en de volgende dag staat zei met haar fietsje ervoor en kijkt zo bedenkelijk.

romeo&juliet in een modern jasje

althans dat is mijn interpretatie van die keigoede film
pi_66901331
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat is echt niet de essentie van de film....

gretchen is de essentie....

er ontstaat idd een soort wormhole waardoor hij dus kan reizen in de tijd.
iedere keer probeerd hij gretchen te redden... of het nu van die pedo is, die twee potentiele verkrachters of het autoongeluk.

alles wat hij doet leidt ertoe dat er een volgende lotsbestemming is voor haar waardoor ze of dood gaat of iets ergs word aangedaan.

en op het laatst beseft hij dat de enigste manier om haar te "redden" is haar nooit te kennen en te sterven.
dan ligt die op het laatst ook lachend in bed en de volgende dag staat zei met haar fietsje ervoor en kijkt zo bedenkelijk.

ook die momenten bij de psych en de dingen die die zegt kun je zien dat hij het vaker heeft mee gemaakt en dus steed opnieuw probeert

romeo&juliet in een modern jasje

althans dat is mijn interpretatie van die keigoede film
pi_68814676
en het vervolg is er.
heb hem via torrents binnen gehaalt.

ik had al geen hoge verwachtingen maar echt, deze film is zo ontzettend slecht....
http://www.imdb.com/title/tt1231277/

ze hebben geprobeerd donnie darko te kopieren qua verhaallijn maar die lul die hem regisseerde snapte niks van donnie darko.

wat een gedrocht van een film, van mijn mogen ze de producer waterboarden voor het verkrachten van de naam en legend.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:50:03 #289
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_68816614
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef hverburg84 het volgende:
en het vervolg is er.

ik had al geen hoge verwachtingen maar echt, deze film is zo ontzettend slecht....

ze hebben geprobeerd donnie darko te kopieren qua verhaallijn maar die lul die hem regisseerde snapte niks van donnie darko.

wat een gedrocht van een film, van mijn mogen ze de producer waterboarden voor het verkrachten van de naam en legend.
Ik wist niet eens dat ze een vervolg gingen maken. Waar halen ze het lef vandaan
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_68822208
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat ze een vervolg gingen maken. Waar halen ze het lef vandaan
kelly heeft het nog geprobeerd tegen te houden maar dat mocht niet baten.
hij neemt dus helemaa afstand van deze film en je kan hem niet zien als vervolg.
heel goedkoop jatwerk wat vervolgens helemaal verneukt is.

je kunt hem kijken maar raadt het sterk af...
pi_68826894
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Er zijn ook theoriën dat die helemaal vanaf het begin al in parallel universum zit. De film begint namelijk met Donnie die wakker wordt lachend op de plek waar hij later "terug in de tijd reist" (of hoe je het ook wilt noemen). Het zou dus kunnen dat Donnie daarvoor al een poging had gedaan, maar toen niet de motivatie er niet voor had om het tangent universum te vernietigen. Dat tot dat Donnie de moed vindt om om het tangent universum te vernietigen, de geschiedenis zich steeds als een soort van loop herhaald.
Hoe vernietigt hij het tangent universum door zelf dood te gaan (zelfmood te plegen) ?
Hij zorgt daarmee toch enkel voor dat de hele reeks gebeurtenissen, waardoor Gretchen uiteindelijk doodgaat, niet plaats zal vinden?
pi_68827840
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hoe vernietigt hij het tangent universum door zelf dood te gaan (zelfmood te plegen) ?
Hij zorgt daarmee toch enkel voor dat de hele reeks gebeurtenissen, waardoor Gretchen uiteindelijk doodgaat, niet plaats zal vinden?
dat is ook mijn idee.
ik denk dat toen die wakker werd hij net terug was van een paralell universum waarin hij geprobeerd had gretchen te redden.
je ziet ook steeds gevaren die die weet te voorkomen.
de pedo (gretchen zou slachtoffer kunnen worden vanwege het verleden met haar vader).
die twee eikels die haar wellicht zouden verkrachten.
etc.

alles wat die doet lijkt voorgeprogrammeerd maar wat die ook doet, gretchen zal steeds pijn hebben en steeds erger.
hij kan niet bij haar zijn omdat dat dan steeds slechter afloopt.

en uit ultieme liefde beslist die haar nooit te kennen en te sterven zodat zij blijft leven.

althans zo zie ik het
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:06:27 #293
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68829952
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

De vernietiging van het tangent universum door zelf dood te gaan is het hele punt van de film imo. Dus door wel in bed te blijven liggen als die vliegtuigmotor op hem valt.

Dat is niet alleen om Gretchen te redden, maar heel het universum/wereld. Gretchen is echter voor hem pas het eerste in de wereld voor Donnie dat het waard is om te redden. Waarom die besluit om dus terug te gaan en dood te gaan en daarmee iedereen en dus ook Gretchen te redden. Door Gretchens dood beseft hij dit. Beseft Donnie dat hij moet sterven zodat Gretchen (en iedereen) door kan blijven leven en dat dat meer waard is dan zijn eigen leven.
http://www.imdb.com/title/tt0246578/faq voor meer uitleg over hoe het allemaal precies werkt (ongeveer)
pi_68830183
Dat Tangent Universum heeft dus eigenlijk bestaansrecht dóór Donnie.. zonder Donnie, bestaat het niet/wordt het vernietigd?
pi_68830344
of de hele wereld ook zou vergaan betwijfel ik.
maarblijft de vraag waar die vliegtuigmotor vandaan kwam.

vind het een soort van ultiem liefdesverhaal.

das misschien ook het mooie van de film. je kunt er meerdere dingen in zien en meerdere verklaringen en niemand weet of hij het exact goed heeft.

qua verhaal al helemaal een meesterwerk.
acteerwerk is ook subliem.

butterfly effect is ook een leuke alleen is het helemaal uitgwerkt waardoor het mysterieuze een beetje weg is
pi_68830469
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef hverburg84 het volgende:
of de hele wereld ook zou vergaan betwijfel ik.
maarblijft de vraag waar die vliegtuigmotor vandaan kwam.

vind het een soort van ultiem liefdesverhaal.

Die vliegtuigmotor komt inderdaad toch uit een ander universum?
Ik dacht dat die motor van het vliegtuig kwam waar zijn moeder toen inzat op weg naar huis...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:27:26 #297
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68830638
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef hverburg84 het volgende:
en het vervolg is er.

Ja kut!

(ik wilde nog een heel verhaal vertellen, maar ik denk dat deze twee woorden wel de strekking weergeven...)

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 11 mei 2009 @ 10:58:57 #298
16632 Xlarge
========
pi_68897904
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja kut!

(ik wilde nog een heel verhaal vertellen, maar ik denk dat deze twee woorden wel de strekking weergeven...)
Inderdaad wat was dat slecht.
Ik had al een dubbel gevoel bij een vervolg op Donnie Darko, mede omdat het een gesloten verhaal is.
Ook de kritikeken van de mensen die hem al hebben gezien waren heel slecht, tegen beter weten in heb ik S.Darko toch gekeken.
Zelfs met mijn slechte verwachtingen werd het toch een deceptie, wat een hersenloze wannabee kopie van het origineel.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:30:53 #299
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68898943
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die vliegtuigmotor komt inderdaad toch uit een ander universum?
Ik dacht dat die motor van het vliegtuig kwam waar zijn moeder toen inzat op weg naar huis...
Dat is ook zo, de motor komt uit de toekomst, maar die toekomst is een parallel universum. Op het moment dat de motor naar beneden valt begint een splitsing: een universum waarin Donnie Gretchen ontmoet, etc etc, waar de vliegtuigmotor valt, en donnie uiteindelijk terug in de tijd reist. Wanneer hij terug in de tijd reist komt hij weer terug op de splitsing, maar kiest hij voor het andere pad, dus het andere universum:die waarin hij doodgaat en Gretchen redt (en volgens mij ook zijn moeder en zusje... die zitten ten slotte in het vliegtuig waarvan de motor neerstort.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 11 mei 2009 @ 15:20:38 #300
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68906556
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Inderdaad wat was dat slecht.
Ik had al een dubbel gevoel bij een vervolg op Donnie Darko, mede omdat het een gesloten verhaal is.
Ook de kritikeken van de mensen die hem al hebben gezien waren heel slecht, tegen beter weten in heb ik S.Darko toch gekeken.
Zelfs met mijn slechte verwachtingen werd het toch een deceptie, wat een hersenloze wannabee kopie van het origineel.
Ik heb 'm niet gezien
maar het was een reactie op dat hij er uberhaupt is.

dus nu sta ik voor een dilema enzo.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')