Verklaart een hoop danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon de fik erin
Nee, ik kom ook niet door 'Pulp fiction' heen, ook een film waar iedereen op fok mee lijkt te dwepen.
Of het een echt persoon is ben ik niet zo zeker van. Volgens mij was het konijn een hallucinatie van Donnie, maar op het laatst alsquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond dat konijn ook al zo vreemd in het begin. Dacht dat het een soort alien was en vond zijn uiterlijk nogal nep en verkeerd gekozen. Maar blijkt dus gewoon een echt persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan er naast zitten hoor ik snap de film nog steeds niet helemaal.![]()
Het konijn is imo een soort van geest van Frank. Ik weet niet of gisteren de normale of Director's cut uitgezonden werd. Maar in de Director's cut zit een duidelijkere uitleg van Frank's rol:quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, het kan inderdaad dat het gewoon een visioen (ofzo?) was van Donnie. Anders klopt dat time-travelling ook niet helemaal heb ik ergens anders al gelezen. En de reden dat het in de vorm van die Frank in het konijnenpak was, is misschien omdat wat die Frank doet heel veel verandert voor Donnie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de FAQ pagina van imdb staat veel uitgelegd.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-07-2008 13:32:05 ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het konijn is imo een soort van geest van Frank. Ik weet niet of gisteren de normale of Director's cut uitgezonden werd. Maar in de Director's cut zit een duidelijkere uitleg van Frank's rol:Sowieso, als je "The Philosophy of Time Travel" leest (zit bij de DC inbegrepen) wordt een boel een stuk duidelijker. Toch vond ik het leuker om er de eerste paar keer naar te kijken en zelf te puzzelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de FAQ pagina van imdb staat veel uitgelegd.
En ik krijg nog steeds elke keer een brok in m'n keer bij de laatste scenes. Het blijft een van mijn favoriete films
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het konijn is imo een soort van geest van Frank. Ik weet niet of gisteren de normale of Director's cut uitgezonden werd. Maar in de Director's cut zit een duidelijkere uitleg van Frank's rol:Door deze scene werd mij veel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de FAQ pagina van imdb staat veel uitgelegd.
Want eerst dacht ik... waarom zegt Frank "I'm so sorry.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zepte toevallig langs deze film, kende hem nog niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
En vanavond weer op tv (Canvas)
Australiequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Detroit het volgende:
Goede film! Geweldige new wave platen zijn erin verwerkt ook.
Vage school trouwens waar die Donnie op zit, met schooluniformen, wist helemaal niet dat ze dat in de US hadden.
Absoluut (presidentskandidaten etc.).quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Het speelt zich toch echt af in de VS.
DD zit in een soort parallel universum, vanaf dat je de klok ziet in het begin, t/m die lachend in bed ligt op het eindquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik had de film een paar jaar gekeken en toen heb ik de laatste anderhalf uur gemist.
Nu had ik echter het begin gemist maar wel het einde gezien. Nou werkelijk. Ik snap er geen moer van.
Ik zal em binnenkort maar eens kopen. Want dit schiet ook niet op
Vergeet niet dat je Donnie Darko op 2 manieren kan benaderen. Je kan het of als een Science-Fiction zien, dan helpt vooral de Director's Cut om de film goed te begrijpen. Zo ontzettend ingewikkeld is hij dan al niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Opie het volgende:
Dingen verzinnen als "water is vaak de basis van een time travel portaal" en andere fictieve tijdreis wetten om daar vervolgens een film om heen te bouwen. Ik hou van vage flms maar dan wel met enige logica, maar deze film eist van je dat je een boek, DAT NIET BESTAAT, leest om de film te begrijpen. Kut film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |