lol... die vent is idd een rare keuzequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
wtf? Mijn wens komt in vervulling. Een DBZ film.
Maar waarom nou zo'n zielige graf kneus die goku moet speulen.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Haha, films afzeiken die nog niet eens opgenomen zijnHoe kansloos
Het succes van een film is rechtevenredig met het marketingbudget![]()
Sátántangó?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Sinds ik ooit een film aangekondigd zag staan met: Zeven uur durend drama over de troosteloosheid van het Hongaarse platteland geloof ik niet meer in de gedoemdheid tot mislukken.
Yep:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:36 schreef 7eVeNL het volgende:
S.Darko???
Een sequel op Donnie Darko? Nee? staat die S voor Samantha?![]()
quote:The story picks up seven years after the first film when little sister Samantha Darko and her best friend Corey are now 18 and on a roadtrip to Los Angeles when they are plagued by bizarre visions.
Ice Cube gaat B.A. spelen. Vind ik wel aardig gecast.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef IQM het volgende:
The A-Team
Ik denk niet dat het gigántisch zal gaan floppen, maar ben bang dat het nooit zo tof/cult wordt als de serie. Een B.A. vervang je namelijk niet zo makkelijk, om over de rest maar te zwijgen.
Kelly is er niet aan verbonden. Dat is het erge.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sátántangó?
Die wil ik graag zien, ik wacht alleen tot het juiste moment.
S. Darko is overigens wel héél erg. Heeft Kelly geld nodig?
Dat móet een film van Tarkovski geweest zijn, die is in staat om zo'n drama te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Sinds ik ooit een film aangekondigd zag staan met: Zeven uur durend drama over de troosteloosheid van het Hongaarse platteland geloof ik niet meer in de gedoemdheid tot mislukken.
Hij zal vast rechten of iets dergelijks verkocht hebben. Na het mislukte Southland Tales durft hij echt niet aan een vervolg op zijn grote succes te beginnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Kelly is er niet aan verbonden. Dat is het erge.
Nee, zijn films duren niet langer dan drie uur en spelen zich niet af in Hongarije.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat móet een film van Tarkovski geweest zijn, die is in staat om zo'n drama te maken.
Yep, Bela Tarr. Ik ben er zelf niet heen geweest, maar ik hoorde dat de vertoning een succes was, nadat na een kwartier in de film een Hongaarse mevrouw kwam vertellen dat de film op de verkeerde snelheid werd afgedraaid kon dat gecorrigeerd worden en dat twee filmblikken waren verwisseld is niemand opgevallen. Heerlijk, dat cultpubliek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sátántangó?
Die wil ik graag zien, ik wacht alleen tot het juiste moment.
Volgens mij moeten ze er nog mee beginnen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef MLF het volgende:
The A team hadden ze geen film van moeten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |