abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24372217
Nogmaals de uitslag van het regularseason:

13.DjMark met 59,77
12.Science_Friction: 60,14
11.D-Bazz: 61,27
10.rblommers: 61,98
9.nflewoodenshoe: 63,31
8.Delmar78: 63,5
7.Terreros85: 63,62
6.Almighty: 64,07
5.truSteh: 64,31
4.Plastic_Power: 64,36
3.DaMayan: 64,38
2.Guard: 64,7

En de winnaar is:

1.jde_kok: 67.6

eerdere topics:
Deel 5
Deel 4
Deel 3
Deel 2
Deel 1
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_24373037
Lijkt me wel leuk als we ook gewoon de playoffs gaan voorspellen, waarom niet (tenzij het niet mogelijk is natuurlijk)
pi_24373560
Het is natuurlijk wel mogelijk, maar misschien moeten we dan meerdere factoren meenemen, zoals bijvoorbeeld welk team scoort het eerst.
als je alleen de winnaar voorspelt, zijn de 11 wedstrijden in het postseason waarschijnlijk niet genoeg om om verschillen te maken onder de NFL-Fok!kers.
pi_24378119
Beetje vreemde laatste ronde... ik stond onderaan met iets van 33% goed, terwijl ik geen enkele voorspelling heb gedaan... Ik heb de laatste 2 weken geen voorspellingen meer gedaan... waar komt die 33% dan vandaan?
  maandag 3 januari 2005 @ 23:06:49 #5
105522 nflewoodenshoe
fan with TRIPLE A
pi_24380863
@sciencefriction and delmar 78
deze 33% zal dan wel op mijn naam moeten staan.
ik heb namelijk wel een voorspelling gedaan en ik sta niet in het rijtje van de week 17 uitslag!!!
TRIPLE A
[url=http://www.trenchcrew.com[/url]
  maandag 3 januari 2005 @ 23:10:57 #6
105522 nflewoodenshoe
fan with TRIPLE A
pi_24380933
en hier dan alvast mijn voorspelling voor de eerste play off week,
wild card weekend
st. louis @ seattle-21-24
ny jets @ san diego-21-24
denver @ indianapolis-21-24
minnesota @ green bay-21-24
ik denk das dat alle 4 de thuis teams gaan winnen,de scores die ik heb neergezet worden nog aangepast,mocht dit nodig zijn voor de eventueel play off voorspellingen.
TRIPLE A
[url=http://www.trenchcrew.com[/url]
pi_24386416
Play-offs voorspellen lijkt me leuk
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:29:32 #8
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24386926
Oei, inderdaad kleine fout gemaakt en de voorspelling van nflewoodenshoe bij Science_Friction ingevoerd.

Dat heeft dus ook gevolgen voor de eind-uitslag. De winnaar blijft hetzelfde, alleen zijn er wat kleine veranderingen in de gemiddeldes van Science_Friction en nflewoodenshoe

1.jde_kok
2.Guard
3.DaMayan
4.Plastic_Power
5.truSteh
6.Almighty
7.terreros85
8.Delmar78
9.Science_Friction
10.rblommers
11.D-Bazz
12.nflewoodenshoe
13.DjMark

Wat betreft het voorspellen van de play-offs heb ik hier een klein voorstel:
3 punten voor de juiste winnaar
2 punten voor de juiste winnaar na OT
1 punt voor de verkeerde winnaar na OT
0 punten voor een niet goed voorspelde winnaar

Per team kun je poll-punten verdienen door in de buurt te zitten met het aantal voorspelde punten. Maximaal 6 punten als je het helemaal goed hebt.
3 punten per goed voorspeld puntenaantal per team.
2 punten als je 3 of minder punten verwijderd zit.
1 punt als je 4, 5 of 6 punten verwijderd zit.
Voorbeeld: eindstand 24-14 en jij had 21-14 voorspeld, dan krijg je 2 + 3 = 5 punten

1 punt als je weet hoeveel tepels er tijdens de Superbowl halftime te zien zijn

Laten we maar met een schone lei beginnen. Dat maakt het ook wat makkelijker voor mij om de scores bij te houden.

Misschien kunnen we het nog gaan tweaken. Laat maar horen wat jullie van dit voorstel denken.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_24387606
dat ene "tepelpunt" heb ik al binnen, Paul McCartney in halftimeshow, en zijn tepel wil ik zeker niet zien
pi_24387678
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Heb ik toch nog een goed gevoel overgehouden aan het NFL seizoen.

Voorstel van de playoffs is prima. Ik doe weer mee.

De NFC is dit jaar zwaar ruk. Denk dat de Superbowl Steelers-Eagles wordt.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24389172
0 tepels iig te zien
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:16:18 #12
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24389478
Ben ook terug van vakantie.
Iig gelukkig nieuwjaar nog iedereen en Delmar78 natuurlijk erg bedankt voor het bijhouden van de scores!
3e toch niet slecht voor mij en Guard zelfs 2e! Goed man.
Mede buc-fan Jde_kok natuurlijk gefeli met je nr. 1 pos!
Had door mn vakantie de laatste week niet mee gedaan maar denk dat dat me alleen maar geholpen heeft.

En idd laten we gewoon weer doorgaan met de playoffs.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_24391187
st. louis @ seattle 26 - 31
ny jets @ san diego 17-14
denver @ indianapolis 17 - 28
minnesota @ green bay 14-21
pi_24391773
quote:
2005 NFL FIRST-ROUND DRAFT ORDER 23-24 april 2005
1. San Francisco
2. Miami
3. Cleveland
4. Chicago
5. Tampa Bay
6. Tennessee
7. Oakland
8. Arizona
9. Washington
10. Detroit
11. Dallas
12. N.Y. Giants (to San Diego)
13. Houston
14. Carolina
15. Kansas City
16. New Orleans
17. Cincinnati
18. Minnesota*
19. St. Louis *
20. Buffalo (to Dallas)
21. Jacksonville
22. Baltimore
23. Seattle *
24. Green Bay *
25. Denver *
26. N.Y. Jets *
27. Atlanta *
28. San Diego *
29. Indianapolis *

* subject to playoffs
Within a tied segment, non-playoff clubs are given priority over playoff clubs. Priority of playoff clubs within a tied segment will be based on their advancement in the playoffs, but they will not drop out of their tied segment unless they participate in the Super Bowl. The Super Bowl champion will select 32nd and the runner-up 31st.
Niet slecht van San Diego, zelf in de playoffs en een 12th overall pick
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:49:09 #15
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24392159
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:28 schreef Guard het volgende:
Niet slecht van San Diego, zelf in de playoffs en een 12th overall pick
Nope idd, en dan Tampa met een 5de plek en voor het eerst in 15 jaar:
quote:
Looking for a silver lining to the 5-11 cloud that was the Tampa Bay Buccaneers’ 2004 season? How about the fifth overall pick in the 2005 NFL Draft?

Thanks to a sustained run of success, the Bucs haven’t been slotted in the league’s top 10 for the draft since 1997. They haven’t made a top-five pick since 1990. The team would obviously trade on-the-field success for a high draft slot, but at least this year’s draft has the potential to be the most exciting one for the Buccaneers in more than a decade.

That’s all the more true because, for the first time since 1999, the Bucs will apparently go into the draft armed with a full contingent of picks (barring any trades in the interim, which seem relatively unlikely). Tampa Bay has not had both its first and second-round picks in any of the last five drafts, including three years (2000, 2002 and 2003) in which they didn’t pick in the critical opening round.

The Bucs currently have 11 picks overall. That includes all seven of their original picks, plus additional selections in the third, fifth and sixth rounds, all acquired from San Diego in separate trades for Keenan McCardell and Roman Oben. The 11th choice is an undisclosed pick gained in the trade of Jason Whittle to the New York Giants.

That could represent a dramatic infusion of young talent into the Buccaneers’ roster. The last time the team had a draft class with as many as 10 players was 1997, when they selected, among others, Warrick Dunn, Frank Middleton, Ronde Barber, Alshermond Singleton, Patrick Hape and Al Harris.
En dan te bedenken dat Tomlinson en Jamal Lewis 5th picks waren. (en zelfs Deion Sanders in 89)
Eigenlijk alleen jammer dat San diego zo laag staat en misschien wel de SB halen...
pi_24392401
waar gaan ze voor denk je, met hun fith pick? Defensive of offensive?
Ik denk offensive, want de defense was toch niet het zwakke punt dit jaar, misschien een offensive lineman om de run wat te helpen, of wellicht vervanging voor the A-train, waarvan gezegd wordt dat hij volgend jaar geen buck meer is.
pi_24401566
Ik denk eerlijk gezegd ook dat er een RB wordt gehaald met de eerste pick. De Bucs hebben het geluk dat er veel draft picks voor ze zijn dit jaar. 11 picks maar liefst. Wel is de salary cap een probleem. Het schijnt dat de Bucs het gehad hebben met Pittman zijn fumbles. Ik moet zeggen dat ik hem een uitstekend jaar heb zien spelen. De offensive line baardt me meer zorgen. Er zou een hoop zijn versterkt maar ik heb er weinig van gezien. Meer sacks dan vorig jaar.

Even snel de Bucs door gaan nemen voor komend jaar:

Offense

QB: Brad Johnson gaat weg, er zal een derde QB bij moeten komen. Een Free Agent of een draft, wie weet. Denk niet dat ze hier een hoge pick aan gaan verspillen. Simms lijkt de starter te worden van volgend jaar. Griese is nog onbekend, maar die heeft het goed gedaan dit jaar.

RB: Pittman heeft voor mij het goed gedaan, maar lijkt toch niet zeker van een vaste stek. De Bucs lijken een RB te gaan halen in de eerste ronde. Het oog is gevallen op Cedric Benson van Texas en Cadillac Williams van Auburn. Ken ze allebei niet, maar ik kende Clayton ook nog niet voor dit jaar. Mike Allstott blijft voor mij een held en mag never nooit weg, denk ook wel dat hij mag blijven.

WR: Op zich niks mis mee. Dit jaar kampten de Bucs met veel blessures. Jurevicius en Galloway hebben er driekwart van het seizoen uitgelegen. 1st round pick Michael Clayton was de ster van het jaar. Van hem gaan we nog heel veel plezier beleven. Geroepen wordt dat Jerry Porter van de Raiders gaat tekenen. Jurevicius blijft de man voor de derde downs, Galloway is in mijn ogen een goede WR. Hoop dat hij ook blijft. Hier hoeft niet op te worden geinvesteerd, alleen Porter zou ik prima vinden.

TE: Ken Dilger doet het hier prima, nog geen verbetering nodig.

Offensive line: Zware upgrade is nodig. Kenyatta Walker, de tackle ben ik jaren beu met zijn vele onnodige overtredingen. De rest ben ik ook nog niet van onder de indruk. Alleen Cosey Coleman is goed, samen met de Center John Wade. De rest heb ik nog twijfels over. Hier kan wel verbetering gebruikt worden.

Defense

Defensive line: Het verlies van Warren Sapp is hard aangekomen, de Bucs waren heel kwetsbaar tegen de run. Zeker toen McFarland ook nog geblesseerd uitviel. Van mij mogen de Bucs hier ook een hoge pick aan besteden. Een goede defensive tackle is nodig.

Defensive ends: Weinig aan veranderen, Simeon Rice is nog 1 van de betere sackmastah's in de NFL.

Linebackers: Prima, Derrick Brooks wederom in de Pro Bowl, Ian Gold is als Free Agent van vorig jaar een aanwinst. Shelton Quarles ook prima, wel kan er een jonge gast worden gehaald, omdat het LB korps op leeftijd komt. Wat betreft kwaliteit dik in orde.

Cornerbacks: Niets aan toe te voegen, het beste CB duo van de NFL in mijn ogen. Ronde Barber en Brian Kelly vormen een uniek duo. Niet voor niets staan de Bucs als nummer 1 bij de passing defense van de hele NFL. Misschien een jonge gast draften omdat Mario Edwards veel kost voor de salary cap. Corey Ivy van de Frankfurt Galaxy van '99 wordt steeds beter op deze plek.

Safeties: John Lynch was een icoon voor de Bucs. Nu staat Jermaine Phillips daar met Dwite Smith. Op zich prima, Phillips is jong. Dexter Jackson is teruggehaald van de Cardinals, maar die mag van mij ook weg. Smith is universeel te gebruiken. Kan op de CB plaats en als safety worden opgesteld, zulke jongens moet je koesteren.

Kortom, wat mij betreft moet er in de 1e ronde een RB worden gehaald. Offensive line moet echt veel aandacht krijgen. Ook dient er op de defensive line veel te gebeuren. Een goede kicker is ook altijd makkelijk. Gramatica is dit jaar gecut, dus een goede opvolger kan nooit kwaad.

ps. DaMayan, wist niet dat jij ook BucsFan was, hoe lang al? Ik al sinds 1999, toen we de conference final van de Rams verloren.

Ook in slechte tijden roep ik altijd:

GO BUCS!

[ Bericht 1% gewijzigd door jde_kok op 05-01-2005 00:23:30 ]
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:12:11 #18
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24405942
Hoe lang al? hmm sinds dat NFL on Fox programma die elke week een wedstrijd en samenvattingen uitzond. Wanneer was dat? 99 volgens mij ook. Ik had besloten om fan te moeten worden van 1 club en pas toen ik tampa zag spelen was ik verkocht. Vooral toen ik Sapp zag die een paar keer keihard de QB neerbeukte die bleef toen ook best lang liggen op een gegeven moment. En natuurlijk A-train en Interception magician Ronde Barber. En Tampa is ook een van de weinige NFL steden waar ik geweest ben en toen ik er was vond ik het er geweldig, heeft ook een rol gespeeld natuurlijk.

Ik denk trouwens ook wel dat een RB van de eerste pick genomen gaat worden. De besten gaan altijd snel weg en kun je nog lang plezier aan beleven als je de goede gekozen hebt ook kun je die weer traden. De beste LB en CB gaan ook altijd snel weg maar is niet per se nodig wat je al zei. OL is the main focus voor 2e/3e ronde maar dat blijft lastig om te weten wie goed is, Kenyatta zag er heel veelbelovend uit maar heeft het een beetje laten afweten.... Een WR zullen ze ook wel nemen. Maargoed 11 picks is echt wel veel dus ze zullen overal wel wat halen. Of omhoog traden??
pi_24410264
Rond die tijd werd ik ook fan van de Bucs. Sinds de eerste wedstrijd die ik van ze zag op Fox ben ik verkocht. Warrick Dunn was toen nog de RB. Sean King de QB. Mijn vrienden verklaarden mij voor gek waarom ik voor een team kon zijn dat alleen maar liep in de aanval en wat heel erg defensief was. Vooral de verdediging trok mij toen al. Ben sinds het begin al fan van Barber en Rice. Hoop echt dat zij nog jaren voor de Bucs spelen.

Wat denk jij van de QB positie en de WR? De O-line moet echt zwaar verbeterd worden, die is nu super slecht.
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:11:16 #20
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24412056
QB is lastig Brad moet gewoon boeken. Maar Griese was echt goed bezig en zou ik graag terug zien maar die schijnt erg duur te zijn. Simms blijft zowieso wel maar dan moet je wel een backup of 2 hebben. Maar ik denk dat iedereen liever extra geld om Brooks, Barber en Rice te houden uitgeeft dan om Griese te houden.
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:13:19 #21
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24412095
Er lopen echt geweldige talenten rond op de college-velden. Alleen al in Californië heb je Aaron Rodgers (QB, Cal) en Matt Leinart (QB, USC) rondlopen. Andere top-QBs zijn Jason White uit Oklahoma en Kyle Orton van Purdue.
Iemand om een offense rond te gaan bouwen, is Reggie -The President- Bush, ook van USC. Dat is een runningback die een aanwinst voor elk team is, ook voor de Bucs dat toch wel een klein RB-probleem heeft met Pittman.

Een van de eerste wedstrijden die ik op Fox zag, was van de Bucs. Ze zonden toen alleen de NFC uit en dus ook de NFC final tussen de Bucs en de Rams. Wat een wedstrijd! Misschien wel een van de betere ooit.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_24412857
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:13 schreef Delmar78 het volgende:
Er lopen echt geweldige talenten rond op de college-velden. Alleen al in Californië heb je Aaron Rodgers (QB, Cal) en Matt Leinart (QB, USC) rondlopen. Andere top-QBs zijn Jason White uit Oklahoma en Kyle Orton van Purdue.
Iemand om een offense rond te gaan bouwen, is Reggie -The President- Bush, ook van USC. Dat is een runningback die een aanwinst voor elk team is, ook voor de Bucs dat toch wel een klein RB-probleem heeft met Pittman.
mijn favoriete senior QB is Stefan LeFors van Louisville, ben benieuwd wanneer en door wie hij gekozen wordt.
Verder ook Darian Durant van UNC, maar de kans dat hij een QB in de NFL wordt is klein, waarschijnlijk wordt hij omgeschoold tot WR (zoals bijvoorbeeld met Randle El van de Steelers ook gebeurde).

Qua running back zou ik ieder ander team Goings willen aanprijzen, heeft het goed gedaan en is zeer balvast, maar verwacht dat hij weer achter Davis en Foster in Panthers RB-hierarchie komt, en daar zal hij waarschijnlijk geen genoegen (meer) mee nemen. Maar ja je spelers zien vertrekken naar je division rivals is nooit fijn.
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:19:10 #23
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24416320
Heb jij ook nog de college football gevolgd dan Guard? Veel ervan kunnen zien?
pi_24418845
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:19 schreef DaMayan het volgende:
Heb jij ook nog de college football gevolgd dan Guard? Veel ervan kunnen zien?
Ja in het begin van het seizoen een aantal weken via Pontel college game van de week op dvd besteld. Aanrader, iedere week spectaculaire wedstrijd gezien. Heb vijf weken dvd's besteld, gewoon om eens te kijken of het wat is. Prima bevallen dus.
Tis wel wat duur (¤ 13.- per dvd), maar ja ik ben nu eenmaal bezeten geraakt van het spelletje, dus ik heb er wel wat voor over.
Na die 5 weken voornamelijk via espn.com de topteams (OU, USC, UCLA) maar ook de ACC gevolgd (mijn eerste american footballgame ever was een ACC game, Wake Forest @ UNC, vandaar ook mijn voorliefde voor deze twee teams en de ACC). Gedurende mijn kerstvakantie wat bowlgames via de welbekende streams kunnen volgen.
En verwacht ik deze week weer wat dvd-tjes van Pontel van de BCS-bowl games die eerder deze week zijn gespeeld (dus niets verklappen aub )
Wat mij betreft:
College football
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:42:00 #25
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24427825
@ Guard en DaMayan.
Ik heb ook Pontel-DVD's besteld en dat is me goed bevallen. De wedstrijden zijn echter heel erg lang (3,5 tot 4 uur), waardoor ik ze nog niet allemaal heb gezien. Helaas weet ik de uitslagen al, zodat het kijkplezier iets minder wordt. Het spektakel is er echter niet minder om. De beste college wedstrijd die ik dit jaar heb gezien, was Florida @ Tennessee. Een wedstrijd om helemaal niets, behalve de eer binnen de SEC, maar wel superspannend. Ook Clemson tegen Georgia Tech was geweldig.
Die bowl games vind ik trouwens een aardige anti-climax van het schitterende college seizoen. Dat hele gedoe met die BCS slaat ook nergens op. Kijk maar naar hoe Cal (Berkeley) genaaid is dit seizoen. Ze draaiden een geweldig seizoen met slechts 1 verlies, nog wel van USC met slechst 3 punten, dus niet bepaald beschamend. Aan het einde zorgt de coach van Texas door gelobby dat hij net een paar stemmen meer krijgt en kan Cal fluiten naar een fatsoenlijke bowl. Die verliezen ze dan ook nog. Oftewel: geweldig seizoen, verliezen in een Toilet Bowl (term voor van die suffe nietszeggende Bowl games) en uiteindelijk met lege handen achterblijven. Dat moet een aardige domper zijn voor zo'n team.
En zo zijn er nog wel meer teams die iets soortgelijks meemaken. Gelukkig zijn de wedstrijden die daarvoor gespeeld worden vaak echt geweldig.

Wat ik van deze NFL-playoff ronde denk:
St.Louis @ Seattle 10 - 21
jets @ San Diego 7 - 14
Denver @ Indianapolis 14 - 30
Minnesota @ Green Bay 21 -24
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')