Doe niet zo negatief Anoquote:Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Woodgate komt altijd terug van zijn blessures maar valt dan weer in een nieuwe. Hopelijk kan Mascherano ook centraal achterin spelen.
Waar heb je al die informatie gehoord? Heb je ze persoonlijk gesproken?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morientes en Solari gaan weg en gelijk hebben ze. Morientes gaat lekker naar Liverpool en Solari naar Barça.
Samuel zal ook wel niet lang meer in Madrid spelen, want die heeft het wel gezien bij Real. Volgens zijn zeggen is zijn transfer naar Real zijn grootste fout in z'n leven geweest. Ach, als hij z'n verstand had gebruikt dan had hij dat vantevoren al geweten. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Roberto Carlos is ook ontevreden, Roberto Carlos is ook gewoon een overschatte voetballer.
Figo wordt nu toch echt te oud. Als je serieus in de top mee wilt doen dan is het een leuke speler om er bij te hebben, maar voor de basis is hij niet meer geschikt.
Nee, ik zie het zonnig in. Ik denk dat de crisis bij Real zich nog wel even doorzet, helemaal als Roberto Carlos en Beckham op de bank terecht komen.
tsja je proeft alleen maar jaloezie uit de post van die gast, dus ik denk dat jeje niet druk hoeft te makenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk toch wel dat ik realistischer klink dan jij, volgens mij denk jij dat ook
Ben ik trainer van Real Madrid?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij zet Beckham in de opstelling van je op de bank. Als hij op de bank terecht komt dan vindt hij dat niet zo leuk, maar dat lijkt me een open deur.
Hahahahah Roma een goed beleid hahahahahah die worden ook zo vaak kampioen ja!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen worden ze niet, CL winnen ze ook niet, misschien de Copa del Rey en voorronde voor de CL?
En als Samuel slim is gaat hij snel weer naar een club met wel een goed beleid en waar hij wel gewardeerd wordt. AC Milan, Juve of eventueel terug naar Roma. Real kan het verlies pakken
Een schrijver van As heeft in z'n collum geschreven dat Sacchi een middenvelder wilt die evenwicht kan brengen net zoals Davids Barca evenwicht gaf. En Marca schrijft dat Real Mascherano wil omdat hij de enige is die op de lijst staat van verdedigende middenvelders die nog geen CL of Uefa heeft gespeeld. Hij moet dus maar 10 mil kosten en is 20 jaar. Van mij mogen ze hem gelijk halen. Ze doen nu nog met alle prijzen mee, als ze het elftal evenwichtig kunnen maken ben ik ervan overtuigd dat ze nog prijzen kunnen winnen. Anders zou het wel moeilijk worden.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Hoe zeker is het dat die Mascherano komt? Schijnt wel een goede te zijn. Verdedigende middenvelder inderdaad.
Waarom denk je van niet?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Mascerano kopen.
Real schijnt wel hevig geïnteresseerd in Robinho en Mascherano.
quote:Luxemburgo zet Real-spelers aan het werk
3/1/2005 17:39
Twee trainingen per dag en negen uur lang verplicht aanwezig zijn op de club. Het is Wanderley Luxemburgo menens om zijn vedetten zo snel mogelijk topfit te krijgen en om te analyseren waarom ze zo matig presteerden de eerste seizoenshelft.
De nieuwe Braziliaanse coach van Real hoopt voor de ommekeer te zorgen met hard werken en veel praten. Tussen de twee trainingen van elk twee uur in praat Luxemburgo individueel met al zijn spelers om te horen waarom zij denken dat de prestaties tegenvallen.
Al die gesprekken moeten er toe leiden dat Luxemburgo kan ingrijpen en een ploeg neerzet die de inhaalrace op Barcelona inzet en in de Champions League om te beginnen Juventus uit het toernooi stoot.
In zijn geboorteland verwacht men dat de voormalige bondscoach van Brazilië Real weer aan de gang krijgt. Bij zijn laatste clubs greep Luxemburgo al verrassend en kordaat in. Zo zette spelers van naam uit de ploeg en gebruikte hij spelers op posities die ze voorheen niet bekleedden. Met landstitel voor Cruzeiro en Santos als gevolg.
Omdat Mascerano niet bestaat.quote:
Real is heden ten dage een rommeltje in plaats van een prijzenmachine. Als Samuel een CL-titel wil pakken dan moet hij toch maken dat hij snel weg is bij Real Madrid. Als hij slim is dan tekent hij snel bij een Italiaanse topclub in plaats van dat hij zijn tijd verdoet bij Real en zich laat irriteren door een stel kneusjes op de tribune bij Real. Als hij slim was geweest dan was hij sowieso niet naar Real gegaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hahahahah Roma een goed beleid hahahahahah die worden ook zo vaak kampioen ja!![]()
Als Samuel slim is blijft ie nog even en pakt ie dit seizoen of volgend seizoen de Champions League en de competitie. En anders is het het seizoen erna wel. Het lijkt me gebaseerd op verre en korte verleden toch wel bewezen dat Real gewoon een prijzenmachine is, die meer prijzen wint dan welke andere club dan ook. En die eerste alinea slaat nergens op. Laten we nog even wachten met zulke voorspelingen.
Godsamme wat een flauwekul!quote:Op maandag 3 januari 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beide Santos, maar hoeveel vertrouwen Luxemburgo ook heeft in Robinho en hoe lang hij hem ook krediet blijft geven, uiteindelijk moet Robinho het zelf doen en ik weet zeker dat hij de slagers die achterin rondlopen bij de Spaanse clubs geen voet aan de grond krijgt.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren trubbels met spelers de reden van zijn voortijdige vertrekquote:Op maandag 3 januari 2005 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
. Daar heeft ie met 22 vedettes te maken en dat ging ook goed.
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren trubbels met spelers de reden van zijn voortijdige vertrek
Ok, das nu al de 25ste keer dat je dat roept. We begrijpen wel dat jij denkt dat Robinho niet gaat schitteren in Europa en dat ie thuis moet blijven. Laten we Robinho maar even vergeten zolang die niet bij de club is anders blijf je jezelf volgens mij herhalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robinho gaat echt wel mislukken in Europa. Reken daar maar op.
Is gewoon een voetballer die nooit weg moet gaan uit Brazilie
Nee, want een ontvoerde moeder...dat wil toch iedereen!?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is een bericht uit 2001, met de reden van zijn ontslag.quote:Voormalig bondscoach van Brazilië Wanderley Luxemburgo is de nieuwe trainer van Corinthians. Hij is bij de club uit São Paulo de opvolger van de afgelopen weekeinde ontslagen Uruguayaan Dario Pereira.
Voor Luxemburgo betekent de aanstelling een terugkeer in de voetballerij nadat hij in september van vorig jaar werd ontslagen door de voetbalbond en hij vervolgens ook nog eens betrokken raakte bij een aantal schandalen. De ex-coach van onder meer Palmeiras en Flamengo moest vertrekken vanwege de slechte resultaten van het Braziliaanse elftal onder zijn leiding. Luxemburgo kreeg veel kritiek vanwege zijn zwalkende technische beleid.
Tot overmaat van ramp speelde hij vervolgens een centrale rol bij de corruptieschandalen in het Braziliaanse voetbal. De schandalen werden zo hoog opgenomen dat het Braziliaanse parlement al maandenlang bezig is met publieke verhoren om de ware toestand van het Braziliaanse voetbal boven tafel te krijgen. Luxemburgo zelf zou als bondscoach de marktwaarde van spelers kunstmatig hebben opgeschroefd door hen te selecteren voor het nationale elftal. Als het vervolgens daadwerkelijk tot een transfer kwam, zou hij hebben gedeeld in de opbrengst.
Verder werd Luxemburgo door een voormalige assistente beschuldigd van seksuele intimidatie. Ook verklaarde de vrouw dat Luxemburgo ook in zijn eerdere tijd als clubtrainer al verdiende aan transfers. De coach ontkende en hield zich de voorbije maanden in de luwte op. Wel moest hij zich urenlang verantwoorden voor de parlementaire onderzoekscommissie. Luxemburgo hoopt nu bij Corinthians zijn trainersloopbaan een nieuwe start te kunnen geven.
Geen problemen dus met de ballers!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit 2001, met de reden van zijn ontslag.
Robinho speelde 37 wedstrijden en maakte 21 goals. Da's op zich niet verkeerd, toch weet ik haast zeker dat hij het niet gaat maken bij Real, ondanks de aanwezigheid van Luxemburgo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Robinho veel gescoord is wel weer relatief. 21 meen ik, maar ja, ze spelen daar 46 competitieduels.
Maar hoe dan ook, hij zou best eens kunnen slagen bij Real. Rivaldo deed het ook.
En volgens mij ging Luxemburgo weg omdat hij rottigheid had met de pers of de bond, niet met de spelers. Al kan ik me vergissen daarin.
Dat dacht ik al. Ze zullen het nu wel zat zijn.... klein beetje ben ik dat ook.. mouwen opstroken en knokken voor die titels. Laten we eens zien of we vanavond in 6 minuten kunnen winnen. Zou een grote stap in de goede richting zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
De voorzitter heeft verklaard dat de spelers moeten luisteren, anders gaan zij eruit. Wanderley en Arrigo doen aan zero-tolerance.
Ik hoop dat de voorzitter met de komst van Sacchi geen inspraak meer zal hebben op het aankoopbeleid, dat zou al een hoop schelen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
De voorzitter heeft verklaard dat de spelers moeten luisteren, anders gaan zij eruit. Wanderley en Arrigo doen aan zero-tolerance.
Naief.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:12 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de voorzitter met de komst van Sacchi geen inspraak meer zal hebben op het aankoopbeleid, dat zou al een hoop schelen.
De reden dat ie nog 2 keer wisselde was iid om tijd te rekken. Ik las ergens dat het Raul was die eruit moest met Guti en ik lees op marca.com dat het Ronaldo was en niet Raul. Denk nu toch wel dat het Raul is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, verder nog een stuk of vijf goede kansen in die korte tijd. Wat me opviel was dat Raul ook nog gewisseld werd. Een andere reden dan tijdrekken kan ik niet bedenken.
Omdat!?quote:
Roma en goed beleid?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als Samuel slim is gaat hij snel weer naar een club met wel een goed beleid en waar hij wel gewardeerd wordt. AC Milan, Juve of eventueel terug naar Roma. Real kan het verlies pakken
Volgens mij geld dat ook voor de meeste Argentijnse toppersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robinho gaat echt wel mislukken in Europa. Reken daar maar op.
mja riquelme doet het heel best momenteel bij Villareal anders, en saviola is nog jong vergeet dat niet en doet het ook nie slecht, denk dat ie volgend seizoen weer terug komt...quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef LaTiNo het volgende:
Volgens mij geld dat ook voor de meeste Argentijnse toppers
Kijk naar Riquelme, Saviola en Ortega bijv.
En op studio sport zag ik dat het Ronaldo en Raul waren die gewisseld werden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De reden dat ie nog 2 keer wisselde was iid om tijd te rekken. Ik las ergens dat het Raul was die eruit moest met Guti en ik lees op marca.com dat het Ronaldo was en niet Raul. Denk nu toch wel dat het Raul is.![]()
![]()
Solari ipv Scolari, verder klopt het als een bus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef limbabwaan het volgende:
Scolari kwam er in de 93e minuut in voor Raul en Ronaldo ging er in de 91e minuut uit voor Pavon
achtsja ksnap niet wat daarquote:
Wie zegt dat een speler als Makalele bij Real niet gewaardeerd werd? Hij wilde evenveel verdienen als de "groten" en zo goed is die niet. Hijs wel belangrijk maar dus echt niet even goed. Alsof zo'n speler dat bij een andere "normale" club wel zou verdienen. Dat er dan een gekke Rus is met teveel geld daar kan Real niks aan doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ging over Mascherano en die jongen neemt een wijs besluit en gaat naar een team waar spelers als Makalele wel worden gewaardeerd!![]()
![]()
Vorig jaar speelden we 8 van de 10 maanden goed. Het heeft 8 maanden geduurt voordat we zijn ingestort dus lag niet alleen aan Makalele. Dat iemand belangrijk is wil niet zeggen dat ie goed is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo goed is die niet? Je zegt zelf ook dat Makalele belangrijk was voor het team. Makalele was voor Real belangrijker dan Beckham dat nu is, niet raar dus dat hij wat meer salaris wilde. Gelukkig voor hem zag Chelsea wel in wat een speler als Makalele waard is voor een team en daarna is Real als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.
Makalele ging voor meer poen daarna begon de president te zeiken(te kleineren tsja die gast heeft ook ze eer als zo'n ei niet voor real wil spelen), dus over gewaardeerd worden is bullshit.. als hij nu een salaris bij chelsea zou eisen die te gortig is wordt ie daar er ook uit gekicked,, je lult slap en je weet het gast.... net alsof ie bij Real slecht verdiende, hij wou gewoon meer nahh bij chelsea kon ie dat krijgen, nahh dan ga je toch !!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makalele speelt kennelijk het liefst voor een club waar spelers die in dienst van het team spelen wel gewaardeerd worden. Chelsea
Ik lul helemaal niet slap. In vergelijking met de "sterren" werd hij onderbetaald bij Real, dat zinde hem (terecht) niet aangezien hij voor Real van meer waarde is dan een Figo. Zijn inbreng in het team werd niet echt gewaardeerd toen hij om wat meer geld vroeg, de voorzitter deed debiel... ja, dan stap je over naar een team waar je wel wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:05 schreef DAMH het volgende:
[..]
Makalele ging voor meer poen daarna begon de president te zeiken(te kleineren tsja die gast heeft ook ze eer als zo'n ei niet voor real wil spelen), dus over gewaardeerd worden is bullshit.. als hij nu een salaris bij chelsea zou eisen die te gortig is wordt ie daar er ook uit gekicked,, je lult slap en je weet het gast.... net alsof ie bij Real slecht verdiende, hij wou gewoon meer nahh bij chelsea kon ie dat krijgen, nahh dan ga je toch !!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makalele speelt kennelijk het liefst voor een club waar spelers die in dienst van het team spelen wel gewaardeerd worden. Chelsea
Geremi werd ook niet echt gewaardeerd inderdaad, Solari mag opkrassen op het einde van het seizoen en Samuel wordt constant uitgefloten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Net alsof anderen die in dienst van het team spelen niet worden gewaardeerd. Makalele ging gewoon voor het geld.
Waar speelt geremi nu? hij was gewoon niet goed genoeg... Solari komt niet aan de bak omdat de trainer iemand anders beter vind publiek waardeert hem wel degelijk, dus kweet niet hoe je hieraan komt,, Samuel heeft de laatste tijd teveel geblunderd en heeft veel gekost,, doh dat je dan wordt uitgeflote,, vraag maar aan Pauwe hoe die wordt gewaardeerd ...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geremi werd ook niet echt gewaardeerd inderdaad, Solari mag opkrassen op het einde van het seizoen en Samuel wordt constant uitgefloten.
Ouch,dit vind ik altijd zo'n grote onzin.quote:
Makalele zorgde voor balans in het elftal van Real.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Solari geven ze zo een nieuw contract hoor. Ik vind dat je de rol van Makelele bij Real niet moet overdrijven. Maar bij gewaardeerde spelers bedoel ik ook de jongens die al jaren bij Real voetballen.
maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he? kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ouch,dit vind ik altijd zo'n grote onzin.
Tis niet de speler die het prijskaartje betaald...
Het contract van Solari wordt niet verlengd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Solari geven ze zo een nieuw contract hoor.
Ik denk dat men van Beckham meer verwacht dan van Samuel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he? kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari staat er niet in, hij gaat deze zomer naar een andere club om daar van waarde te zijn. Onder andere Barça wil hem hebben. Hoewel ik een tyfushekel aan Barça heb zou het schitterend zijn als Solari bij Barça opleeft.
Geremi speelt nu bij Chelsea![]()
![]()
Op dit moment het sterkste team van Europa! Beckham heeft ook veel gekost, maar die laat het ook maar niet echt zien bij Real.
Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat men van Beckham meer verwacht dan van Samuel.
Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he?
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.quote:kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)
en wat betreft chelsea het beste team dat moet nog blijken, btw flame me maar af maar ik zie geremi verdacht weinig spelen bij chelsea of niet?
De media anti-Madrid? Volgens mij heeft men hier gewoon door dat een zootje "sterren" bij elkaar nog geen succesvol team betekent. Ik vind niet dat de media hier anti-Madrid is. ^quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?.. tsja bij zo'n club krijg je nou eenmaal sneller kritiek dan moet je niet op het hoogste van het hoogste willen spelen als je er niet tegen kan....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
[..]
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.
Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.
Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:48 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...
voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:46 schreef DAMH het volgende:
[..]
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?..
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemenquote:wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.quote:entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
nee maar als hij het constant doet(zoals samuel een tijd deed), en wenger blijft em laten spelen wil ik nog wel eens wat er zou gebeuren (niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.
Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
Hij mocht blijven, maar integenstelling tot makalele speelde hij niet zoveel dus wou hij gewoon weg om sportieve persoonlijke redenen...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.
Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Er was anders de laatste tijd voor zijn blessure "alle reden voor".quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
(niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he)
Kgaf aan dat het prijskaartje in combinatie met het vertoonde spel en het Feit dat je voor Real speelt die fluitconcerten oplevert als je slecht speelt, want dan zou je (in perspectief van de fan) er niet eens voor mogen spelen, dat levert fluiten op....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
[..]
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
[..]
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
Los van het feit dat ik Chelsea niet het sterkste steam van Europa vind, is Geremi daar vooral selectielid. Zodra het echt belangrijk wordt, zit ie op de bank en kiest Mourinho een ander.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geremi speelt nu bij Chelsea![]()
![]()
Op dit moment het sterkste team van Europa!
Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Hoeren zonen? Lijkt me stug dat al hun moeders in de prostitutie zitten. Erg goed onderbouwde post ook tevens. Zeker fanboy van ander team he, kansloos mannetjequote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelonaquote:Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
is dat officieelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaakquote:
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.quote:
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
Klopt, Real zal hem nog wel missen want Solari is een goede speler.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
Nope, geen wedstrijd gespeeld zegt de officiele website van Cádiz. Never change a winning team héquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:16 schreef ChAoZ het volgende:
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
En Feyenoordquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:21 schreef Vikingo het volgende:
[..]
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
Een krant die de website in de kleuren van Barca heeft met alleen "nieuws" (van 3 weken geleden) van Barca op de 1ste pagina heeft staan kun je toch niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
As.com en Marca.comquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Jopiler het volgende:
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
Er staat trouwens niet dat ie vertrekt maar dat ie vandaag gaat tekenenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Jopiler het volgende:
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
Nieuws over Chernoquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:58 schreef ChAoZ het volgende:
op de bbc staat het ook, daar wordt 6m pond genoemd, ¤9m dus
Denk het niet. Owen komt vanzelf wel in de basis. Ik weet niet hoeveel credit Raul nog heeft maar het zal toch op een dag zo zijn dat ie wissel komt te staan als ie niet wat beter begint te voetballen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hmm, ik weet het niet...Portillo scoorde in de lagere elftallen aan de lopende band, maar viel in de A-selectie inderdaad wat tegen. Soldado maakt vergeleken met Portillo minder indruk bij de jeugd, dus vraag ik me af of ie het bij de grote jongens beter zou doen.
Grappig om te zien dat Owen bij Liverpool werd weggehaald en dat Morientes, door de komst van Owen uit de picture, nu de omgekeerde weg bewandelt. Zou Owen jaloers zijn?
Morgen tegen Valladolid mag ik gelijk aan de bak, overiges zal ie voorin wellicht bijgestaan worden door Soldado. Krijgt die ook gelijk de kans om zich te bewijzen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Owen kan ook wel z'n speelminuten pakken met blessures en wedstrijden waarin spelers rust zullen krijgen.
Goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
*binnenkort maar een Cádiz CF topic openen nu er telkens meer intresse is*
Ik ken em ook niet echt, enige wat ik over em gelezen heb is dat ie er dit seizoen met Real Madrid B 20 in heeft liggen en dat ie in alle jeugdteams van het spaanse elftal heeft gespeeld. Hij is nog geen 20 jaar, dus echt iemand voor de toekomst. Maar wellicht dat ze gezien het drukke programma en het feit dat ie dan toch echt op het hoge niveau aan de bak zal moeten voor iemand als Portillo gaan die toch wat meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Verwacht men veel van hem? Ik ken hem namelijk niet. Wat is het voor een type speler?
hoeveel invalbeurten zaten daarbij?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morientes 228 wedstrijden, 15.121 minuten, 97 goals.
Jammer dat hij net niet de 100 gehaald heeft
daarom het zijn best goede stats, hij is in Madrid dan ook een onderschatte spelerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is als je 38 wedstrijden speelt gewoon meer dan 20 doelpunten per jaar en dat zijn weinig spelers die in Spanje structureel 20 doelpunten per jaar halen.
Overigens gaat het om alle wedstrijden, dus ook copa del Rey en CL en dergelijke.
Toch wel klein drama'tjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Niet voorbij Vallodolid...
Dat weet je als Real zijnde,iedereen vraagt de hoofdprijsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef jojomen4 het volgende:
Everton heeft voor het eerst toegegeven in onderhandeling te zijn over Gravesen. Ze willen 6 miljoen euro...![]()
Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
ik wil het eerst nog weleens zien of hij echt zo'n toegevoegde waarde is
Alsof hij het verschil zou maken...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffen
Hij speelt al bij een matige club in Italie en daar staat ie ook wissel. Bij Real kreeg die toen die er nog speelde meer dan 7 invalbeurten in 1 seizoenshelft. Dus je post klopt niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 04:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Portillo was ging ik overigens lekker bij een middenmotor in Spanje of Italie voetballen want zolang Ronaldo, Raul en Owen er zijn krijg je toch geen speeltijd.
Heb je ooit zelf gevoetbald? Niet op een normaal niveau lijkt me aangezien de verdediging het veld klein kan houden door dicht bij het middenveld te spelen in balbezit en omgekeerd bij balverlies.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 03:15 schreef MaxPower het volgende:
En iedereen maar denken dat Gravesen een verdedigende middenvelder is...
Als hij Makalele moet opvolgen zullen ze nog teleurgesteld raken bij Real. Hij is veel aanvallender ingesteld. Ik vermoed dat hij bijna naast Zidane komt te spelen. Blijf je dat gapende gat voor de verdediging hebben. Helpt geen Samuel of Woodgate tegen.
Ken jij dat soort lui?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
Een uitspraak van een Nederlandse Everton supporter die bijna geen radio/tv verslag heeft gemist van de Toffees de laatste jaren;
Helemaal als je weet dat Gravesen van die 4,5 jaar alleen dit seizoen geweldig heeft gespeeld en vier jaar lang een overgewaardeerde drol was.
Veel succes ermee
O,en nee,hij is niet gefrustreerd oid dat ie weg is.
Damn, die gast is zover ik nu zie echt met ALLES het omgekeerde van wat ik benquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij komt uit Nijmegen en is nog verdomd vriendelijk ook
Waarom doen ze dat nu dan niet? Ze geven aan een verdedigende middenvelder nodig te hebben. Als ze zo kunnen spelen zoals jij voorstelt hebben ze genoeg mensen in de selectie die dat aankunnen. Maar nee, ze krijgen ongekend veel tegengoals...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Heb je ooit zelf gevoetbald? Niet op een normaal niveau lijkt me aangezien de verdediging het veld klein kan houden door dicht bij het middenveld te spelen in balbezit en omgekeerd bij balverlies.
Daarom vind ik het ook een rare aankoop..quote:En dat ie erg aanvallend is zal ik niet ontkennen (aangezien ik al heb gepost dat ie overal lijkt te zijn) maar volgens mij doet ie z'n verdedigende taken ook wel redelijk. Kan me niet voorstellen dat ze hem kopen als ie alleen maar aanvalt.
Je moet wel een speler hebben die het hele team bij elkaar kan schreeuwen/coachenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat nu dan niet? Ze geven aan een verdedigende middenvelder nodig te hebben. Als ze zo kunnen spelen zoals jij voorstelt hebben ze genoeg mensen in de selectie die dat aankunnen. Maar nee, ze krijgen ongekend veel tegengoals...
[..]
Daarom vind ik het ook een rare aankoop..
quote:Op maandag 17 januari 2005 11:40 schreef jojomen4 het volgende:
Luxe se sale
Para el día del Mallorca estará instalado en el banquillo del Madrid el último ingenio de Luxe: una antena parabólica que le conectará vía gualkitalqui con un amigo suyo que vive en la selva del Brasil y que le dará las instrucciones sobre cambios y demás. Luxe llevará un microcasco que le conectará con el de la selva y bueno, el Madrid será imbatible. La cuestión-Luxe es la siguiente: debutado Gravesen, ¿sentará el domingo a un galáctico, pues estarán todos, o a Gutiérrez? ¿Qué dirá el de la selva?
De site van Real meldt dat Samuel, Salgado, Guti en Solari niet bij de selectie voor vanavond zitten. Waar heb jij je lijstje vandaan? De opstelling wordt volgens As: Cesar; Arbeloa, Pavon, Bravo, Roberto Carlos; Juanfran, Celades, Gravesen, Jurado; Owen y Portillo.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:14 schreef jojomen4 het volgende:
Waarschijnlijke opstelling vanavond:
PO 13 César
DF 2 Michel Salgado
DF 22 Pavón
DF 15 Raúl Bravo
DF 19 Samuel
CC 16 Gravesen
CC 14 Guti
CC 35 Javi García
CC 21 Solari
DL 11 Owen
DL 17 Portillo
Het ziet er naar uit dat we met alle aankopen die we laatste tijd hebben gedaan een sterke selectie hebben. Wel mooi, 8, waarschijnlijk, niet basis spelers en toch een volwaardig (in mijn ogen) team op kunnen stellen.Niet een heel zwak Real, dus we moeten ze kunnen pakken. Mooie voorpagina vandaag in Marca:
Wheheheh ik heb hem ook van Asquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:04 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
De site van Real meldt dat Samuel, Salgado, Guti en Solari niet bij de selectie voor vanavond zitten. Waar heb jij je lijstje vandaan? De opstelling wordt volgens As: Cesar; Arbeloa, Pavon, Bravo, Roberto Carlos; Juanfran, Celades, Gravesen, Jurado; Owen y Portillo.
Gravesen mag gelijk aan de bak met al die jonkies om em heen, ben benieuwd. In geval van nood zitten Raul, Ronaldo en Zidane nog op de bank maar laten we hopen dat ze niet nodig zijn.
Owen zelf heeft aangegeven (voorlopig) te willen blijven, dus maak je niet druk. Vraag me ook af in hoeverre dat bod serieus te nemen is. Maar Owen zelf doet het prima, vind ik ook. De kansen die hij krijgt pakt ie gewoon. Ik bedoel, een reservespits die er al 9 in heeft liggen dit seizoen...da's nie slecht.
De pata negra uiteraardquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:23 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
7 Kilo!! Dan zal em goed doen, hij ziet er al zo mager uit!! Veel serrano-ham en lamskoteletjes eten, dan zit het er zo weer aan. Ik hoop dat ie dan met Gravesen naast zich weer kan vlammen als vanouds.
Is dat niet net zoiets als dat de tieten van Georgina Verbaan echt zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef jojomen4 het volgende:
Hij was 7 kilo afgevallen in een paar dagen.
En nu een "groot" drama dusquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Toch wel klein drama'tje
Gelukkig is er een 2de wedstrijd die we thuis mogen spelen. Als de trainer echt meent dat ie voor alle prijzen gaat mag ie volgende keer de sterkste 11 opstellen. Dan zullen we ze toch wel verslaan hoop ik.
Ik weet niet hoe het aanzien van de Copa in Spanje is,ik weet wel dat ik ziek zou zijn als dit met Arsenal in de FAC zou gebeuren.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:45 schreef jojomen4 het volgende:
Maybe! Die prijs is toch niet zo belangrijk, als we de titel en de CL niet pakken is het seizoen zoiezo mislukt, of je nou de Copa del Rey pakt of niet. Ik zet m'n kaarten op de CL(als zou het winnen van de titel dit seizoen met een sterk Barca ook wel heerlijk zijn...
).
Als ie bij een 0-0 uitstand een 2de elftal neerzet lijkt het me duidelijk de Copa del Rey niet zo'n grote waarde heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het aanzien van de Copa in Spanje is,ik weet wel dat ik ziek zou zijn als dit met Arsenal in de FAC zou gebeuren.
En ik vrees dat je seizoen gaat mislukken dan.
Ik acht Barca sowieso sterker in de Liga en CL en in de CL heb je ook met Chelsea en Milan te maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
El Real Madrid no se detiene y Arrigo Sacchi rastrea el fútbol internacional sin descartar todavía el mercado de invierno. AS cazó al italiano con varias cintas de vídeo en las que le habían grabado un partido de River Plate, dos de la selección holandesa y tres del AZ 67. En ellos siguió la pista de los mediocentros Landzaat y Mascherano, del defensa central Mathijsen, el lateral Kromkamp, el centrocampista Perez y el delantero Huysegems
Ben ik het helemaal mee eens, probleem van Real is alleen dat ze blijkbaar geen goeie talentenjagers hebben. Die spelers maken eerst ergens anders naam en dan worden ze voor een enorm bedrag aan Real verkocht. Misschien zijn ze er wel te schijterig voor. Maar voor die 50 miljoen van Samuel en Woodgate hadden ze heel wat talentjes uit kunnen probreren...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:00 schreef WasQ het volgende:
Probeer eens een keer niet de gevestigde namen te halen, maar talenten los te weken. Kompany van Anderlecht ofzo... Daar kun je ook even mee vooruit, en bovendien koop je drie talenten voor de prijs van een gevestigde ster.
een illusie....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef jojomen4 het volgende:
Als Woodgate goed gaat spelen en blessure vrij blijft
Dat zeiden wij vorig jaar ook toen Barcelona op 18 punten stond...quote:Op maandag 24 januari 2005 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
quote:'Geblesseerde Woodgate moet vrezen voor loopbaan'
Jonathan Woodgate's dijbeenblessure blijkt ernstiger te zijn dan aanvankelijk werd gedacht. Volgens de Engelse krant The Guardian moet de verdediger zelfs vrezen voor zijn carrière als profvoetballer.
Woodgate kwam deze zomer naar Real Madrid voor ruim 20 miljoen euro, maar heeft nog altijd niet zijn debuut kunnen maken in de Spaanse Primera Divisíon.
Het dagblad zet vraagtekens bij de handelwijze van de fysiotherpeuten van zijn oude club Newcastle United en Real Madrid. In Spanje dacht de medische staf dat Woodgate binnen tien dagen weer fit zou zijn. Een latere diagnose gaf echter aan dat het herstel wellicht zes maanden zou kunnen duren.
De gehele carrière van Woodgate wordt overschaduwd met tal van blessures. Zo speelde hij in de twee seizoenen bij Newcastle United slechts 28 duels.
Bron: the Guardian en onze vrienden van Voetbalzone
Een heleboel mensen waarschijnlijk wel, alleen de mensen die de beslissing hebben gemaakt waren tijdelijk oostindisch blind ofzo...quote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef WasQ het volgende:En dat zag niemand van tevoren aankomen....
Vorig jaar of het jaar daarvoor keurden ze Gabriel Milito toch nog af, die sindsdien bij Zaragoza speelt? Dan snap je hier toch niks van?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Woodgate is sowieso geen topper. Onbegrijpelijk dat Real 20 mio euro uit heeft gegeven voor een verdediger van het kaliber Woodgate, die ook nog eens erg blessuregevoelig is. Dat wist men van te voeren.
De medische staf bij Real is wel een lachertje trouwens.
Ik weet bijna zeker dat ze door gaan met de ruit (Beckham rechts, Zidane links, Figo bovenpunt en Gravesen onderin). Zoals ze dit weekend speelden (met onwijs veel beweging) hebben ze al heel lang niet gespeeld. Beckham had echt zoveel voorzetjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:55 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik las ook al dat de ruit een geslaagd experiment was. Ik vraag me af ie daar mee door zal gaan als Guti weer 100% fit is. We zullen het dit weekend zien, dan hebben we inderdaad een mooie kans om weer wat dichter bij Barca in de buurt te komen.
Ow.. filmpje staat op m'n harde schijf, als iemand een website ofzo heeft waar die hem op kan gooien kan ik hem wel ff sturen maar denk niet dat iemand daar intresse in heeft. Jammer als dat het geval is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon een link naar het filmpje, dat lijkt me de enige oplossing. Een filmpje af laten spelen in een post is op Fok niet mogelijk, tenminste: ik heb het nog nooit gezien dat iemand het voor elkaar heeft gekregen.
Kerel, sinds wanneer wordt er bij Chelsea gericht gekocht? Juist, sinds dit jaar nu Mourinho daar zit. Vorig jaar hebben ze zakken met geld uitgegeven aan spelers waar ze geen fck aan hadden. En de jaren daar ook hadden ze ook al veel geld en hebben ze 3 Champions Leagues gewonnen? Denk het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robinho heeft zeker wel talent, dat hoor je niemand ontkennen, maar Denilson is/was ook een natuurtalent. Alleen kwam hij in Spanje niet goed tot zijn recht, dat voorzie ik met Robinho ook.
Adriano scoort toch redelijk veel bij Inter, terwijl dat team niet zo aanvallend speelt als Real. Adriano vind ik een geweldige spits, maar ik snap niet waarom Real hem haalt. Ze hebben al Ronaldo en Adriano is in elk geval niet beter of veel beter dan Ronaldo. Owen loopt er ook nog rond, net zoals Raul en Portillo. Op de bank kan je beter Portillo hebben zitten dan een ontevreden vedette.
Real zou een voorbeeld kunnen nemen aan Chelsea, daar wordt gericht gekocht. Maar goed, we weten allemaal dat Real andere prioriteiten heeft.
Vorig seizoen kocht Chelsea ook redelijk gericht. Dit seizoen werd er doorgeselecteerd en waar nodig aangevuld. Ook vorig seizoen werden er al werkers gekocht zoals Makalele. Dat werkt toch wat beter dan de meest geschikte reclameobjecten in één elftal proberen te frotten, ook al zijn het allemaal spelers die nauwelijks echt in dienst van het elftal spelen en meeverdedigen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kerel, sinds wanneer wordt er bij Chelsea gericht gekocht? Juist, sinds dit jaar dat Mourinho daar zit. Vorig jaar hebben ze zakken met geld uitgegeven aan spelers waar ze geen fck aan hadden. En de jaren daar ook hadden ze ook al veel geld en hebben ze 3 Champions Leagues gewonnen? Denk het niet.
Verder heeft dit jaar voor het eerst "structuur" door Sacchi aan te stellen en hebben we voor het eerst een trainer die z'n bek open zal durven te trekken. Verwacht jij van Del Bosque, Quieroz of Remon dat ze brullen als er ingekocht wordt wat ze niet bevalt? Lijkt me van niet. Denk je dat Luxemburgo zulk gedrag zal pikken? Denk je dat Sacchi het pikt als een ander z'n werk "gaat doen"?
Laten we eens kijken hoe het deze zomer gaat kwa aankopen. Ik verwacht iig veranderingen kwa aankoop beleid en dus niet nog 1 grote spits erbij.
Het gaat ze denk ik niet om geld maarja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vorig seizoen kocht Chelsea ook redelijk gericht. Dit seizoen werd er doorgeselecteerd en waar nodig aangevuld. Ook vorig seizoen werden er al werkers gekocht zoals Makalele. Dat werkt toch wat beter dan de meest geschikte reclameobjecten in één elftal proberen te frotten, ook al zijn het allemaal spelers die nauwelijks echt in dienst van het elftal spelen en meeverdedigen.
Daarvoor heeft Gullit met geld gesmeten en zoals nu ook weer blijkt is Gullit nooit echt gelukkig met zijn aankopen. Chelsea pakt dit seizoen in elk geval de titel in de Premier League en wie weet de Champions League.
Ik weet niet of Sacchi dat pikt en of Luxemburgo dat pikt. Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren als ze het niet pikken. Dan worden ze er gewoon uitgegooid als het ff tegenzit. Trouwens, del Bosque, Quieroz en Remon wisten toen ze tekenden dat ze een marionet waren. Dat vonden ze prima, want het levert flink wat geld op en trainer zijn van Real Madrid is niet slecht voor je CV natuurlijk.
Ik ken een hele Argentijn die als hobby voetbalwedstrijden kijken heeft, part-time journalist is gruwelijk veel verstand heeft van voetbal en zo´n beetje bij Real is opgegroeid en die zegt dat het nieuwe Denilson wordt.quote:Een halve Braziliaan die ik ken is supporter van Santos en die zei tegen me.. iets van: "Er wordt wel vaker geroepen dat er een nieuwe Pele is maar in dit geval is die het echt!"
Is die het vaak eens met jou? Of andersom?quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ken een hele Argentijn die als hobby voetbalwedstrijden kijken heeft, part-time journalist is gruwelijk veel verstand heeft van voetbal en zo´n beetje bij Real is opgegroeid en die zegt dat het nieuwe Denilson wordt.
Rara in wie zou ik het meeste vertrouwen hebben
Shirtverkoop van Beckham! Er zijn afgelopen seizoen 24 miljard shirtjes verkochtquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt die 169 miljoen vandaan?
Neequote:Is die het vaak eens met jou?
Ik heb er zelf 24quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee
Als ik het goed begrijp heeft iedere wereldbewoner 4 shirtjes van Beckham in zijn kast hangen?
Dat is gedeeltelijk toch ook waar dacht ik zoquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef jojomen4 het volgende:
Godsamme hey, jullie zijn echt 2 clowntjes hé?
Wat denk je dat die grote smile betekend? Je denkt toch niet dat ik zou denken dat er 24 miljard shirts verkocht zijn? Ik noem zo'n stom getal aangezien jullie Becks toch alleen als barbiepop beschouwen en denken dat hij alleen is gehaald voor de merchandise.
Beckham is gewoon een goede voetballer met de mooiste traptechniek in de wereld. Noem jij nog eens iemand die 5 keer per wedstrijd een bal over 80 meter perfect in de loop bij iemand op de stropdas kan leggen. Het is gewoon belachelijk dat er negatief over deze jongen gesproken wordt omdat ie z'n uiterlijk mee heeft. Tuurlijk is ie deels gehaald omdat ie kwa merchandise goed opbrengt maar je denkt toch niet dat ie onder 4 verschillende coaches bij Real in de basis staat terwijl daar ook behoorlijke concurrentie is en dat ie leider van Engeland is terwijl die niet kan voetballen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk toch ook waar dacht ik zo
Maar hij kan (uiteraard) ook best aardig balletje trappen
Achmed van de plaatselijke voetbalclub kan dat ook.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Beckham is gewoon een goede voetballer met de mooiste traptechniek in de wereld. Noem jij nog eens iemand die 5 keer per wedstrijd een bal over 80 meter perfect in de loop bij iemand op de stropdas kan leggen. Het is gewoon belachelijk dat er negatief over deze jongen gesproken wordt omdat ie z'n uiterlijk mee heeft. Tuurlijk is ie deels gehaald omdat ie kwa merchandise goed opbrengt maar je denkt toch niet dat ie onder 4 verschillende coaches bij Real in de basis staat terwijl daar ook behoorlijke concurrentie is en dat ie leider van Engeland is terwijl die niet kan voetballen?
Komende tijd verwacht ik weer veel van hem als ie op rechts mag blijven spelen bij Real.
Er zijn 24 miljard shirtjes verkocht?quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Shirtverkoop van Beckham! Er zijn afgelopen seizoen 24 miljard shirtjes verkocht![]()
Zelfs na uitleg begrijpt je het niet. Sneuquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn 24 miljard shirtjes verkocht?Bron?
Real doet het trouwens slecht als die 24 miljard shirtjes slechts 169 mio opbrengen.
woon je in madrid?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achmed van de plaatselijke voetbalclub kan dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |