Goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
*binnenkort maar een Cádiz CF topic openen nu er telkens meer intresse is*
Ik ken em ook niet echt, enige wat ik over em gelezen heb is dat ie er dit seizoen met Real Madrid B 20 in heeft liggen en dat ie in alle jeugdteams van het spaanse elftal heeft gespeeld. Hij is nog geen 20 jaar, dus echt iemand voor de toekomst. Maar wellicht dat ze gezien het drukke programma en het feit dat ie dan toch echt op het hoge niveau aan de bak zal moeten voor iemand als Portillo gaan die toch wat meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Verwacht men veel van hem? Ik ken hem namelijk niet. Wat is het voor een type speler?
hoeveel invalbeurten zaten daarbij?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morientes 228 wedstrijden, 15.121 minuten, 97 goals.
Jammer dat hij net niet de 100 gehaald heeft
daarom het zijn best goede stats, hij is in Madrid dan ook een onderschatte spelerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is als je 38 wedstrijden speelt gewoon meer dan 20 doelpunten per jaar en dat zijn weinig spelers die in Spanje structureel 20 doelpunten per jaar halen.
Overigens gaat het om alle wedstrijden, dus ook copa del Rey en CL en dergelijke.
Toch wel klein drama'tjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Niet voorbij Vallodolid...
Dat weet je als Real zijnde,iedereen vraagt de hoofdprijsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef jojomen4 het volgende:
Everton heeft voor het eerst toegegeven in onderhandeling te zijn over Gravesen. Ze willen 6 miljoen euro...![]()
Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
ik wil het eerst nog weleens zien of hij echt zo'n toegevoegde waarde is
Alsof hij het verschil zou maken...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffen
Hij speelt al bij een matige club in Italie en daar staat ie ook wissel. Bij Real kreeg die toen die er nog speelde meer dan 7 invalbeurten in 1 seizoenshelft. Dus je post klopt niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 04:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Portillo was ging ik overigens lekker bij een middenmotor in Spanje of Italie voetballen want zolang Ronaldo, Raul en Owen er zijn krijg je toch geen speeltijd.
Heb je ooit zelf gevoetbald? Niet op een normaal niveau lijkt me aangezien de verdediging het veld klein kan houden door dicht bij het middenveld te spelen in balbezit en omgekeerd bij balverlies.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 03:15 schreef MaxPower het volgende:
En iedereen maar denken dat Gravesen een verdedigende middenvelder is...
Als hij Makalele moet opvolgen zullen ze nog teleurgesteld raken bij Real. Hij is veel aanvallender ingesteld. Ik vermoed dat hij bijna naast Zidane komt te spelen. Blijf je dat gapende gat voor de verdediging hebben. Helpt geen Samuel of Woodgate tegen.
Ken jij dat soort lui?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
Een uitspraak van een Nederlandse Everton supporter die bijna geen radio/tv verslag heeft gemist van de Toffees de laatste jaren;
Helemaal als je weet dat Gravesen van die 4,5 jaar alleen dit seizoen geweldig heeft gespeeld en vier jaar lang een overgewaardeerde drol was.
Veel succes ermee
O,en nee,hij is niet gefrustreerd oid dat ie weg is.
Damn, die gast is zover ik nu zie echt met ALLES het omgekeerde van wat ik benquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij komt uit Nijmegen en is nog verdomd vriendelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |