abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 21:13:33 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24490953
Ik vond Real wel goed hoor!

Ze hebben drie kansen gecreerd en benut en Atletico heeft niet "echte" kansen gecreerd. Ze hadden wel wat kansen maar die kwamen meer uit afgeketste schoten. Casillas was weer super Raul, Zidane en Beckham wat minder opvallend. Solari vond ik ook super, verdedigde erg veel mee

Ziet er goed uit. Nu hopen dat de Catalaantjes wat punten laten liggen in Villarreal.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24492973
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24497644
Viva Villareal en Riquelme!

Hup Valencia! Lijkt me lachen als ze weer als de 'derde' club het been pikken van de twee vechtende honden

Solari is altijd goed bezig, altijd gedreven. Ik hoop dat ie wat vaker mag spelen van Luxemburgo, en anders maar naar Barcelona. Ik begrijp wel dat je op een gegeven ogenblik gehecht raakt aan een club enzo, maar als je als prof niet aan spelen toekomt moet je gewoon weg! Hij heeft nog maar een x aantal jaren om te kunnen spelen. Don't waste them on the bench!
pi_24498761
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.
pi_24499983
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24503711
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeren zonen? Lijkt me stug dat al hun moeders in de prostitutie zitten. Erg goed onderbouwde post ook tevens. Zeker fanboy van ander team he, kansloos mannetje

Mooie overwinning. Ben benieuwd hoe het de rest van het seizoen gaat nu
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:18:54 #127
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24513484
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24513782
Kun je niet ergens de wedstrijden downloaden ofzo? Ik zou dolgraag Villareal - Barca zien.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:02:59 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24514056
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:

[..]

is dat officieel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:12:16 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24514180
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

is dat officieel
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:13:08 #131
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24514189
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

is dat officieel
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:21:19 #132
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24514309
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
pi_24515072
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24517180
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Klopt, Real zal hem nog wel missen want Solari is een goede speler.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:23:11 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517682
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:16 schreef ChAoZ het volgende:
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
Nope, geen wedstrijd gespeeld zegt de officiele website van Cádiz. Never change a winning team hé
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:24:26 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517699
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:21 schreef Vikingo het volgende:

[..]

hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
En Feyenoord Zie je nie vaak 2 mensen die elkaar nie kennen dezelfde 3 favo clubs
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:31:01 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517786
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
Een krant die de website in de kleuren van Barca heeft met alleen "nieuws" (van 3 weken geleden) van Barca op de 1ste pagina heeft staan kun je toch niet serieus nemen.

Solari is niet gek!
pi_24517960
Ik moet het ook nog maar zien. Ten eerste lijkt Luxemburgo erg van em gecharmeerd, dus die zal heus wel tegen Sacchi zeggen dat ie em graag wil houden. Laten ze em alsnog gaan zou ik het er jammer vinden. Zaterdag heeft ie wel weer bewezen dat ie het in ieder geval verdient om een nieuw contract te krijgen. En ten tweede denk ik dat als ie weggaat hij weggaat omdat ie meer minuten wil. En ik denk niet dat ie bij Barcelona verzekerd zal zijn van een basisplaats of zelfs meer speeltijd zal krijgen dan bij Real gezien het feit dat Ronaldinho daar speelt.
Maar ja, áls Robinho komt volgend jaar zou ik ook eieren voor m'n geld kiezen en vertrekken...

Ik ben benieuwd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:14:05 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24528909
Morientes verlaat uiteindelijk toch de club. Hij zal vandaag bij Liverpool tekenen. Real krijgt 9 of 10 miljoen euro voor hem. Ik denk dat ze hem beter aan het begin van het seizoen hadden kunnen verkopen toen die nog het aanzien had van de topscorer van de CL, nu is het "maar" een bankzitter. Hoop dat ie daar ook zal slagen.

Het ziet er naar uit dat Portillo terug komt. Niet m'n favoriet maar als 4de spits zal het geen kwaad kunnen. Gelukkig heeft Owen laten zien dat ie het scoren nog niet is verleerd

Verder krijgen we vandaag dan eindelijk de verdedigende middenvelder Het wordt Gravesen. Vind het een mooie enkelbijter die altijd hard werkt! Of ie kwalitatief goed genoeg is weet ik niet helemaal zeker maar hij is de laatste jaren bij Everton zo gegroeid dat ie misschien wel blijft doorgroeien Hij kost zo'n 3/4 miljoen euro. Bienvenido!

En nu prijzen pakken dan

[ Bericht 67% gewijzigd door jojomen4 op 12-01-2005 10:20:16 ]
pi_24529091
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')