Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Hoeren zonen? Lijkt me stug dat al hun moeders in de prostitutie zitten. Erg goed onderbouwde post ook tevens. Zeker fanboy van ander team he, kansloos mannetjequote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelonaquote:Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
is dat officieelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaakquote:
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.quote:
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
Klopt, Real zal hem nog wel missen want Solari is een goede speler.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
Nope, geen wedstrijd gespeeld zegt de officiele website van Cádiz. Never change a winning team héquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:16 schreef ChAoZ het volgende:
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
En Feyenoordquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:21 schreef Vikingo het volgende:
[..]
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
Een krant die de website in de kleuren van Barca heeft met alleen "nieuws" (van 3 weken geleden) van Barca op de 1ste pagina heeft staan kun je toch niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |