abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:24:33 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457790
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:

[..]

maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he?
Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
quote:
kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.

Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24457799
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:21 schreef DAMH het volgende:

[..]

je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)
en wat betreft chelsea het beste team dat moet nog blijken, btw flame me maar af maar ik zie geremi verdacht weinig spelen bij chelsea of niet?
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.

Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24457847
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:23 schreef DAMH het volgende:

[..]

Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....
De media anti-Madrid? Volgens mij heeft men hier gewoon door dat een zootje "sterren" bij elkaar nog geen succesvol team betekent. Ik vind niet dat de media hier anti-Madrid is. ^

Alsof Beckham het goed doet bij Real. Commercieel gezien wel, da´s ook de reden dat hij gehaald is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:46:41 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458178
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
[..]

Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.

Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?.. tsja bij zo'n club krijg je nou eenmaal sneller kritiek dan moet je niet op het hoogste van het hoogste willen spelen als je er niet tegen kan....

wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..

entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:48:54 #105
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458208
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.

Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...

voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
-the Dude-
pi_24458220
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.

Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
pi_24458243
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:48 schreef DAMH het volgende:

[..]

tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...

voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.

Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:56:51 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458359
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:46 schreef DAMH het volgende:

[..]

Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?..
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
quote:
wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
quote:
entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:57:54 #109
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458374
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.

Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
nee maar als hij het constant doet(zoals samuel een tijd deed), en wenger blijft em laten spelen wil ik nog wel eens wat er zou gebeuren (niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he )

Tsja dat denk ik ook niet, maar ik beweer ook nergens van wel
-the Dude-
pi_24458408
Ik denk niet dat men Reyes dan massaal gaat uitfluiten de hele tijd. Maar goed, da´s puur een gedachte...

DG komt vaak bij Arsenal dus die kan je het antwoord geven.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:00:01 #111
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458416
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.

Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Hij mocht blijven, maar integenstelling tot makalele speelde hij niet zoveel dus wou hij gewoon weg om sportieve persoonlijke redenen...

tsja kweet niet wat je hebt gekeken maar de 2de seizoenshelft van barca was vorig seizoen vrij indrukwekkend met davids er toen nog bij .... dat ze met de huidige ploeg nog beter spelen ala maar vorig seizoen speelde ze ook al mooi...
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:00:48 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458434
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:57 schreef DAMH het volgende:

[..]

(niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he )

Er was anders de laatste tijd voor zijn blessure "alle reden voor".
1 doelpunt in 15 wedstrijden als aanvaller is natuurlijk niet best en om te zeggen dat ie andere beter liet spelen,nou nee.
Zou in veel andere landen niet gepikt worden denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24458457
Ze gingen pas beter spelen toen Davids werd gehuurd, daarvoor was het toch echt kommer en kwel. Sinds dit seizoen is het pas echt leuk voetbal geworden bij Barca, een heel stuk leuker dan de 2e seizoenshelft van vorig seizoen. Maar ze hebben dan ook goed ingekocht.

Geremi speelde minder, werd ook niet echt gewaardeerd bij Real. Nu bij Chelsea valt hij ook buiten de boot, maar zijn eerste seizoen bij Chelsea heeft hij best veel gespeeld.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:07:40 #114
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458556
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
[..]

Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
[..]

OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
Kgaf aan dat het prijskaartje in combinatie met het vertoonde spel en het Feit dat je voor Real speelt die fluitconcerten oplevert als je slecht speelt, want dan zou je (in perspectief van de fan) er niet eens voor mogen spelen, dat levert fluiten op....

tsja dat vind ik jou goed recht om te vinden, maar als ik me eigen zuur verdiende centen uitgeef om mijn club te zien spelen (gerelateerd aan, voor welke club je bent met (+ realistische verwachtingen))
en er loopt iemand rond die echt bout is vindt ik dat terecht dat je het bestuur signalen geeft,,,

en idd er is natuurlijk een mentaliteisverschil tussen de verschillende landen, entsja daarvan mag iedereen zelf denken of ie het ene of het andere mooier vindt.
-the Dude-
pi_24465448
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Geremi speelt nu bij Chelsea Op dit moment het sterkste team van Europa!
Los van het feit dat ik Chelsea niet het sterkste steam van Europa vind, is Geremi daar vooral selectielid. Zodra het echt belangrijk wordt, zit ie op de bank en kiest Mourinho een ander.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24487976
Wanneer moet Real nu tegen Atletico? Ik dacht vandaag toch? Maar ik zat te kijken op de site van Canal Plus, maar die zenden vandaag niks uit. En dat zou me nogal vaag lijken.
pi_24490535
0-3 voor Real.
Onder Luxemburgo is Real veel en veel sterker denk ik, slechte zaak dus .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24490771
haha lul niet... Real heeft geen ruk klaargespeeld vanavond!! Lucky puta's, het is dat Torres geen een opgelegde kans wist te benutten

kansenverdeling:
Atletico 17
real 3

score:
Atletico 0
real 3

[ Bericht 1% gewijzigd door Smeich op 09-01-2005 21:11:03 ]
pi_24490821
lekker Ronaldo met twee goals.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_24490848
Atletico was inderdaad veel beter. Alleen maakte Real de kansen gewoon erg goed af. Ronaldo twee, Scolari een.
  zondag 9 januari 2005 @ 21:13:33 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24490953
Ik vond Real wel goed hoor!

Ze hebben drie kansen gecreerd en benut en Atletico heeft niet "echte" kansen gecreerd. Ze hadden wel wat kansen maar die kwamen meer uit afgeketste schoten. Casillas was weer super Raul, Zidane en Beckham wat minder opvallend. Solari vond ik ook super, verdedigde erg veel mee

Ziet er goed uit. Nu hopen dat de Catalaantjes wat punten laten liggen in Villarreal.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24492973
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
pi_24497644
Viva Villareal en Riquelme!

Hup Valencia! Lijkt me lachen als ze weer als de 'derde' club het been pikken van de twee vechtende honden

Solari is altijd goed bezig, altijd gedreven. Ik hoop dat ie wat vaker mag spelen van Luxemburgo, en anders maar naar Barcelona. Ik begrijp wel dat je op een gegeven ogenblik gehecht raakt aan een club enzo, maar als je als prof niet aan spelen toekomt moet je gewoon weg! Hij heeft nog maar een x aantal jaren om te kunnen spelen. Don't waste them on the bench!
pi_24498761
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.
pi_24499983
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')