Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he?
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.quote:kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)
en wat betreft chelsea het beste team dat moet nog blijken, btw flame me maar af maar ik zie geremi verdacht weinig spelen bij chelsea of niet?
De media anti-Madrid? Volgens mij heeft men hier gewoon door dat een zootje "sterren" bij elkaar nog geen succesvol team betekent. Ik vind niet dat de media hier anti-Madrid is. ^quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?.. tsja bij zo'n club krijg je nou eenmaal sneller kritiek dan moet je niet op het hoogste van het hoogste willen spelen als je er niet tegen kan....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
[..]
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.
Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.
Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:48 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...
voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:46 schreef DAMH het volgende:
[..]
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?..
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemenquote:wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.quote:entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
nee maar als hij het constant doet(zoals samuel een tijd deed), en wenger blijft em laten spelen wil ik nog wel eens wat er zou gebeuren (niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.
Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
Hij mocht blijven, maar integenstelling tot makalele speelde hij niet zoveel dus wou hij gewoon weg om sportieve persoonlijke redenen...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.
Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Er was anders de laatste tijd voor zijn blessure "alle reden voor".quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
(niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he)
Kgaf aan dat het prijskaartje in combinatie met het vertoonde spel en het Feit dat je voor Real speelt die fluitconcerten oplevert als je slecht speelt, want dan zou je (in perspectief van de fan) er niet eens voor mogen spelen, dat levert fluiten op....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
[..]
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
[..]
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
Los van het feit dat ik Chelsea niet het sterkste steam van Europa vind, is Geremi daar vooral selectielid. Zodra het echt belangrijk wordt, zit ie op de bank en kiest Mourinho een ander.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geremi speelt nu bij Chelsea![]()
![]()
Op dit moment het sterkste team van Europa!
Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |