Dat lichte dat je ziet, is gewoon de overbelichting van een flitslamp (van het fototoestel), en niet de open haard die je daarachter ziet (wel een klein stukje, maar de dame is gewoon uit een stuk hout gesneden vandaar dat je om haar heen de open haard ziet)quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Maar die openhaard enzo is allemaal echt heurLijkt me toch niet dat je een stuk hout zo gaat beschilderen dat je zoiets slechts vanuit een bepaalde hoek kunt zien. Als je nu een raam schildert of een mooie plaat op het dak dan kan ik me daar nog iets bij voorstellen.
I agreequote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef Thisbe het volgende:
Dat lichte dat je ziet, is gewoon de overbelichting van een flitslamp (van het fototoestel)
Als je inzoomd kun je echter wel door haar heenkijken. Althans zo zie ik het. Hierdoor vind ik de versleten-pop-theorie een stuk beterquote:maar de dame is gewoon uit een stuk hout gesneden vandaar dat je om haar heen de open haard ziet
Eehhh blijkbaar weet jij niet helemaal wat ik denk of wil geloven. Ik geloof in het zien van geestverschijningen (in het algemeen dus) maar zoals ik in dit topic heb aangegeven denk ik dat dit nu niet het geval is.quote:Maar goed, als jij wilt geloven dat het een geest is, dan doe je dat toch lekker![]()
Doetus topic lezenquote:Ben je al gaan kijken trouwens?
Kijk es naar de topic titelquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:11 schreef livEliveD het volgende:
Hej een beroemde foto. Wat wil je ermee zeggen?
Ik denk dat ik zelf wel weet wat ik met dit topic wilquote:
kom eens met een verklaring danquote:Op woensdag 27 april 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf wel weet wat ik met dit topic wil![]()
2 verschillende foto`s , maar de camera is op een standaard gewoon gedraait.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:02 schreef skiczukie het volgende:
En het lijkt idd wel Photoshop. Twee verschillenden foto's maar je ziet het vrouwenpersoon beide keren van hetzelfde aanzicht.
Nee het staat ook op de site van het kasteel. Soort van interactief gedeelte. Het lijkt op een popquote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Whehehe het is gewoon een stuk schilderiij zonder lijst
Heb het even bekeken in Photoshop is er niet ingesoept.
Ik open een topic voor een verklaringquote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Moon_of_74 het volgende:
kom eens met een verklaring dan
Een interactief gedeelte?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee het staat ook op de site van het kasteel. Soort van interactief gedeelte. Het lijkt op een pop
Nee helaasquote:Op woensdag 27 april 2005 00:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Een interactief gedeelte?
Een trekpop
kijk nog even naar mijn posts en welke tekst ik van jou gequote heb, en bedenk dan even over welke foto mijn post zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik open een topic voor een verklaring
Jij begrijpt het idee niet
Nu vraag je of ik een verklaring wil posten
Dus![]()
Lekker ding,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:42 schreef Moon_of_74 het volgende:
kijk nog even naar mijn posts en welke tekst ik van jou gequote heb, en bedenk dan even over welke foto mijn post zou kunnen gaan.
ok fine with me als je er verder niet op in wil gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lekker ding,, de titel van het topic is "verklaar de dame op de foto's" waarmee mijn doel is om die twee foto's in de OP (=openingspost) te verklaren. Het is geen topic met als titel "Post een foto en laat een ander hem verklaren". Dat blijkt ook uit de OP. Nu mag je best een verklaring willen voor die foto en daarom is er ook de mogelijkheid om een nieuw topic te openen.
![]()
Ik wil er best op ingaan maar niet hier.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:59 schreef Moon_of_74 het volgende:
ok fine with me als je er verder niet op in wil gaan.
Ja het is een nuttig topicquote:jouw foto's zijn gezichtbedrog. Als je naar de interactieve rondleiding kijkt is er niets bijzonders te zien
dat is niet de schouw maar haar onderrok o.i.d., het heeft een andere kleur en textuur dan de schouw.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
Nou dan is die pop doorzichtig want ik zie de schouwomlijsting er doorheen
Ok omdat ik zo aardig benquote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef NeoPhythe het volgende:
heel makkelijk met fotoshop te maken
Mmm ik zag haar toen wel. Ik heb nu geen tijd maar morgen ff uitgebreid die toer opnieuw bekijken. Tis een soort zwarte schaduw. Als het goed is moet je ervoor de trap op.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien een beetje stom, maar ik zie de dame niet op de virtuele toer
Daar is ze alquote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien een beetje stom, maar ik zie de dame niet op de virtuele toer
Om ff fijn offtopic te blijven.quote:
In het Joego's is puta gewoon hoerekind. Welke taal spreek jij?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Om ff fijn offtopic te blijven.
Hijo de puta is hoerenjond/kind
Puta is dus hoer
*edit, wat heb ik de laatste tiojd toch dat ik reageer op posts die al tijden terug zijn gedaan
Links van die stoel die in de openhaard staat.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het dat schilderij ding achter tegen de muur
[ik zie t echt niet]
ach, krijg hetquote:Op woensdag 27 april 2005 22:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Links van die stoel die in de openhaard staat.
WTF doet die stoel daar eigenlijk
Graag gedaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |