hoe kom je aan een wild schaap zonder garantie?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:17 schreef Meki het volgende:
Meki op 3FM
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/radio/ZqtooczGG.wma
Bij 13 a 14 Min
Ze zouden contact tussen zhournalisten en gedetineerden moeten verbieden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:17 schreef Meki het volgende:
Meki op 3FM
Bij 13 a 14 Min
Echt slim ben je niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
"Dezzzze week heb ik een zzzzchaap en een geit en een kip."
Worden kippen tegenwoordig ook het slachtoffer van de lustgevoelens van de eerbiedswaardige mohammedaanse bevolking?.
"DIE zzzchaap had me vorige keer geschopt."
Tja, geen wonder, vrouwen schoppen je ook als je iets dergelijks probeert.
Dat klopt dus niet. zie Onze liberale dictators!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:34 schreef Drugshond het volgende:
ff een leuk stukje van de radio....
De regering is asociaal bezig....
Eerst gaan mensen allemaal geld storten voor Dafur.... om de bevolking daar te helpen.
Nu is er opeens een ramp en het geschonken geld door het volk krijgt dankzij onze regering opeens een andere bestemming.
Van wie is dit geld nu eigenlijk.... en waar denkt de regering zich eigenlijk mee te bemoeien ?!? ........
Doraquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
"Dezzzze week heb ik een zzzzchaap en een geit en een kip."
Worden kippen tegenwoordig ook het slachtoffer van de lustgevoelens van de eerbiedswaardige mohammedaanse bevolking?.
"DIE zzzchaap had me vorige keer geschopt."
Tja, geen wonder, vrouwen schoppen je ook als je iets dergelijks probeert.
LOL!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:17 schreef Meki het volgende:
Meki op 3FM
Bij 13 a 14 Min
quote:Dag Meki,
Het blijkt nu al dat je niet zo goed kunt lezen (wij gaan jou niet terugmailen voor meer info, dat had je in deze mail zelf al moeten doen zoals in de sollicitatie stond), dus ik denk dat nieuwsposten niets voor jou is. (buiten dat het maar zeer de vraag is of we uberhaupt iets in je zien)
Nee mijn nederlands was perfectquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Tja Meki, ik denk eerst dat je een half jaar lang correcte interpunctie moet toepassen voordat je de volgende aanvraag doet.
Ja, en wat moet dit voorstellen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:31 schreef Meki het volgende:
Heey Johania
"internetondernemer meki"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:17 schreef Meki het volgende:
Meki op 3FM
Bij 13 a 14 Min
Ik wilde het net plaatsen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003225.htmlquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wilde het net plaatsen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003225.html
Ik heb je radiofragment maar meteen gesubmit.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb je radiofragment maar meteen gesubmit.
Wat een gelul. Elke uitgezonden soldaat krijgt een extra vergoeding. Het gaat er nu alleen om dat de vergoeding relatief minder wordt in vergelijking tot eerdere lichtingen omdat het blijkbaar nog steeds in dollars wordt uitbetaald. Iets wat trouwens niet meer standaard is sinds Joego, daar kon men zich ook deels of volledig laten uitbetalen in DMark omdat dat beter was ter plekke.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
LOL @ Nederlandse leger![]()
![]()
Willen ze gaan staken omdat ze te weinig krijgen. Wordt dan ook geen soldaat, nitwits.
Dan weet ik allang waar Meki zit.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki gaat binnenkort weer failliet als de fiscus aanbelt bij pappie en mammie meki.
Ik heb wel bewondering voor meki's ondernemingsdriften.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet ik allang waar Meki zit.....
- In thailand.... strandstoelen verkopen........![]()
Zijn Nederlands is ruk...... maar het lef van dat rakkertje maakt weer veel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb wel bewondering voor meki's ondernemingsdriften.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is ruk...... maar het lef van dat rakkertje maakt weer veel goed.
Zijn personage is gewoon een schilderij.... het ziet er elke keer anders uit als het (commerciele) licht erop valt.
Was jij niet dood? De frontpage had het erover.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:48 schreef Monidique het volgende:
Yo!
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Was jij niet dood? De frontpage had het erover.
Shit joh, gemist, straks het journaal van tien uur nog maar eens kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:
whahahaha, zie Remkes zich nou verdedigen op het journaal
Zal die wel van opperjankbek Balkenende moeten doen, gadver wat krijg ik een hekel aan die grafkoppige gristenhond.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:
whahahaha, zie Remkes zich nou verdedigen op het journaal
Je had gisteren Mark Rutten moeten horen van de VVD.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:09 schreef schatje het volgende:
Shit joh, gemist, straks het journaal van tien uur nog maar eens kijken.
Het is de moeite waard. Het bovenste knoopje van zijn overhemd was nog net niet dicht. Het leek zowaar emotioneelquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Shit joh, gemist, straks het journaal van tien uur nog maar eens kijken.
Die meneer met de zwarte steunkousen was gelukkig een keer niet in beeld. Hij mocht vandaag voor de verandering 3 minuten zijn bek houden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal die wel van opperjankbek Balkenende moeten doen, gadver wat krijg ik een hekel aan die grafkoppige gristenhond.
Dan heb je zijn gezever niet gehoord? Hij doet net alsof Nederland getroffen is, volgens mij wil die de nieuwe paus worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Die meneer met de zwarte steunkousen was gelukkig een keer niet in beeld. Hij mocht vandaag voor de verandering 3 minuten zijn bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |