Het ligt er maar net aan welke collega's wel achter je staanquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:47 schreef SwOoSh het volgende:
de vraag is of je na ongegrond ontslag daar nog wil werken? en of de sfeer nog lekker gezellig is
Dat maakt toch niet uit, stel dat het niet erg genoeg is om ontslagen te worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:55 schreef ASSpirine het volgende:
als je nu eens zegt wat je hebt gedaan...
wat is niet erg genoeg?quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, stel dat het niet erg genoeg is om ontslagen te worden.
Zou je dan weer de functie terug kunnen krijgen, of kun je alleen een schadevergoeding vragen?
Eens kijken hoeveel salaris je dan van de rechter mag gaan uitbetalen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:57 schreef static het volgende:
Kan ja. Alleen zou ik je dan in het midden van het kantoor op een stoel zetten, zonder directe opdrachten. Moet je eens kijken hoe snel je wegbent.
Mhm, en die computer had je daar gejat ofzo? Of die had de baas speciaal aan jouw gegeven om thuis te werken of wat?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
ik heb alleen de computer van de baas doorverkocht, met dikke winst!
En ik heb hem nog meer geld teruggegeven dan dat rot ding waard was, maar hij was er niet zo blij mee.
alle informatie van de afgelopen jaren stonden erinquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
En ik heb hem nog meer geld teruggegeven dan dat rot ding waard was, maar hij was er niet zo blij mee.
Het salaris welke voor is getekend in zijn/haar contract. Bestrijd ik dat? Nee. Iemand is in dienst van mij dus ik bepaal welke taakstelling op dat moment het beste is. Is een dergelijke taak niet voorhanden? Ga maar op je vingertje bijten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel salaris je dan van de rechter mag gaan uitbetalen.
Ja inderdaad zo werkt het in de grote mensenwereld.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Het salaris welke voor is getekend in zijn/haar contract. Bestrijd ik dat? Nee. Iemand is in dienst van mij dus ik bepaal welke taakstelling op dat moment het beste is. Is een dergelijke taak niet voorhanden? Ga maar op je vingertje bijten.
Dan ben je niet onterecht ontslagen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:57 schreef static het volgende:
Kan ja. Alleen zou ik je dan in het midden van het kantoor op een stoel zetten, zonder directe opdrachten. Moet je eens kijken hoe snel je wegbent.
juist... terecht ontslag, geen enkele rechter die dit verhaal gaat geloven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:06 schreef partyyboyy het volgende:
nee, het was de computer van de baas zelf die op z'n bureau stond.
Je kunt wel zeggen dat ik hem min of meer gejat heb, maar ik heb hem doorverkocht voor het dubbele wat dat ding waard is. Ik wilde hem een bedrag geven, zodat hij een betere computer kon kopen en de rest van het geld is voor mij.
Maar hij waardeerde dit dus helemaal niet.
wou ik ook nog zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:11 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
juist... terecht ontslag, geen enkele rechter die dit verhaal gaat geloven.
als je baas aangifte doet dan draai je nog eens op voor alle extra kosten plus dat je een kruisje achter je naam hebt staan en dat is zeker niet positief bij een volgende baan.
niet zo'n slimme actie en dan druk ik me nog netjes uit![]()
![]()
Och, been there, executed that.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo werkt het in de grote mensenwereld.![]()
Irrelevant, je hebt het recht simpelweg niet. Verder wel sympathiek van je, maar een tikkeltje naiefquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:20 schreef partyyboyy het volgende:
Maar kom op, de baas maakt winst en ik ook!
ik snap niet waarom hij moeilijk hierover doet.
ik heb trouwens back-ups van alles gemaakt.
dat snap je wel, maar anders werkt de grap niet hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:20 schreef partyyboyy het volgende:
ja nu ga je iets te lang doorquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:23 schreef partyyboyy het volgende:
maar de rechter zal dit toch nooit erg genoeg vinden voor ontslag ofwel dan?
Ik heb de baas alleen geholpen.
En je hebt zeker ook een imaginair vriendje?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:20 schreef partyyboyy het volgende:
wat is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:25 schreef static het volgende:
[..]
En je hebt zeker ook een imaginair vriendje?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:38 schreef beelz het volgende:
*Gaap* het was even grappig maar nu niet meer... slotteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |