Het ligt er maar net aan welke collega's wel achter je staanquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:47 schreef SwOoSh het volgende:
de vraag is of je na ongegrond ontslag daar nog wil werken? en of de sfeer nog lekker gezellig is
Dat maakt toch niet uit, stel dat het niet erg genoeg is om ontslagen te worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:55 schreef ASSpirine het volgende:
als je nu eens zegt wat je hebt gedaan...
wat is niet erg genoeg?quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, stel dat het niet erg genoeg is om ontslagen te worden.
Zou je dan weer de functie terug kunnen krijgen, of kun je alleen een schadevergoeding vragen?
Eens kijken hoeveel salaris je dan van de rechter mag gaan uitbetalen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:57 schreef static het volgende:
Kan ja. Alleen zou ik je dan in het midden van het kantoor op een stoel zetten, zonder directe opdrachten. Moet je eens kijken hoe snel je wegbent.
Mhm, en die computer had je daar gejat ofzo? Of die had de baas speciaal aan jouw gegeven om thuis te werken of wat?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
ik heb alleen de computer van de baas doorverkocht, met dikke winst!
En ik heb hem nog meer geld teruggegeven dan dat rot ding waard was, maar hij was er niet zo blij mee.
alle informatie van de afgelopen jaren stonden erinquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
En ik heb hem nog meer geld teruggegeven dan dat rot ding waard was, maar hij was er niet zo blij mee.
Het salaris welke voor is getekend in zijn/haar contract. Bestrijd ik dat? Nee. Iemand is in dienst van mij dus ik bepaal welke taakstelling op dat moment het beste is. Is een dergelijke taak niet voorhanden? Ga maar op je vingertje bijten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel salaris je dan van de rechter mag gaan uitbetalen.
Ja inderdaad zo werkt het in de grote mensenwereld.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Het salaris welke voor is getekend in zijn/haar contract. Bestrijd ik dat? Nee. Iemand is in dienst van mij dus ik bepaal welke taakstelling op dat moment het beste is. Is een dergelijke taak niet voorhanden? Ga maar op je vingertje bijten.
Dan ben je niet onterecht ontslagen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:00 schreef partyyboyy het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:57 schreef static het volgende:
Kan ja. Alleen zou ik je dan in het midden van het kantoor op een stoel zetten, zonder directe opdrachten. Moet je eens kijken hoe snel je wegbent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |