misschien ga ik dat wel doen !quote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Hallulama het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan het Tropenmuseum misschien?
http://www.hetkwaad.nl/index2.html
Tropenmuseumquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
WFL meet in het Tropisch museum ?
net uit bed en er lang niet geweestquote:
quote:Sure, lijkt mij een leuke expositie. Was zelf toch al van plan er eens een kijkje te gaan nemen.![]()
Ik heb ook wel interesse.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ok, inschrijvingen in dit topic. Gaan we bij voldoende animo wel even een datum prikken. Zal vast ergens een weekend worden. Het museum staat in Amsterdam.
Hier meer informatie.
voorlopig:
het_fokschaap
Boomstam
Hallulama
Geartsjuh
Doffy
Alicey wil jij de topic titel veranderen ? WFL-Meet Tropenmuseum...zoiets ?
moet ik nu met al die heidenen naar die Expositie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef het_fokschaap het volgende:
het_fokschaap
Boomstam
Hallulama
Geartsjuh
Doffy
Alicey
Zo heel erg eng zijn WFL'ers nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:46 schreef Aventura het volgende:
Daarom, niemand wil met mij mee, dus dan schaar ik me maar bij de WFL'ers
Januari, maand van de meet.quote:Nee, da's niet waar, ik ga ws. de 15de met een paar Fok!kers daar naartoe voorafgaand aan een meet
en waarom niet ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef Hallulama het volgende:
Sorry eeh, misverstandje? Ik bedoelde dat ik GA, niet dat ik MEE ga
ik ! even m'n agenda erbij pakken...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Wie prikt er een datum en tijd?
De hele dag niet, of alleen 's ochtends / 's avonds niet? (Ik vermoed dat het is i.v.m. kerkbezoek?).quote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef Boomstam het volgende:
ik kan op geen van beide dagen
Omdat ik al met iemand anders had afgesproken om daar eens langs te wippen, en wel vandaag, ik kom er net vandaan, en vond 't zeer de moeite waard. Verwacht geen filosofische, biologische of psychologische benadering, het draait vooral om wat de primitieve mens allemaal wel niet kan verzinnen om het kwaad uit te beelden, te bestrijden, af te weren, etc.quote:
dacht je dat we niet werkelijk geinteresseerd zouden zijn ?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:42 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, als je werkelijk geinteresseerd bent ben je er wel een dag mee zoet (inclusief de rest van het museum), lunch meegerekend, so start at 10:00 AM !
Je bedoelt de kroeg? Of course!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:15 schreef livEliveD het volgende:
Mss is het een idee dat je wel naar het napraat gedeelte komt?
Napraatkopje gemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:15 schreef livEliveD het volgende:
Mss is het een idee dat je wel naar het napraat gedeelte komt?
Ik bedoel het lezen van ieder commentaar of opschrift, het beluisteren van ieder audiofragment, het bekijken van ieder beeldfragment, het drukken op alle knopjes, etc. iets wat ik dus niet heb gedaan, anders zat ik er vermoedelijk nogquote:Op zondag 9 januari 2005 17:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dacht je dat we niet werkelijk geinteresseerd zouden zijn ?
wij vertrouwen net als jij op eigen interpretatie !quote:Op zondag 9 januari 2005 18:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik bedoel het lezen van ieder commentaar of opschrift, het beluisteren van ieder audiofragment, het bekijken van ieder beeldfragment, het drukken op alle knopjes, etc. iets wat ik dus niet heb gedaan, anders zat ik er vermoedelijk nog
ik denkdat ik een verjaardag heb dan maar dat is savonds/snachtsquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Alicey het volgende:
5 februari toegevoegd als optie. Kan iedereen op die dag?
wat zou je het beste uitkomenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:22 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ik denkdat ik een verjaardag heb dan maar dat is savonds/snachts
verder in heel februarie is het weekend al vol dus zou mij het beste uitkomen \o/
5 toch?quote:Op maandag 10 januari 2005 08:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat zou je het beste uitkomen
\quote:Op maandag 10 januari 2005 08:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat zou je het beste uitkomen
Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam... lalala. Kom je ook nog eens in een echte stadquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Ik ben het met schaapie eens. Ik kom uit Rotterdam, en wil wel graag een beetje het idee hebben dat ik geslapen heb.
Hmm het dichtstbijzijnde is station Muiderpoort (en dan 5 minuten lopen), maar voor mensen uit de polder is het wellicht het handigst om via Centraal en tram 9 (of lijn 14 vanaf de Dam) er naar toe te rijden. Halte voor de deur.quote:Hoe zit het trouwens qua OV, wat is het dichtstbijzijnde treinstation, en wat is het dichtstbijzijnde metrostation? En wanneer er een treinstation gekozen moet worden uit de volgende stations, welke is dan het dichtst bij : Amsterdam CS, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Zuid-WTC, Duivendrecht?
Ik kom best regelmatig in Amsterdam. Zie verder een topics onder een kloon gepost in KLB een flinke tijd terug.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam... lalala. Kom je ook nog eens in een echte stad
Ik heb weer een hekel aan een tram. Er zijn geen metrostations op loopafstand? En station Muiderpoort, hoe goed is dat per trein bereikbaar vanaf een van de vier stations die ik opnoemde?quote:[..]
Hmm het dichtstbijzijnde is station Muiderpoort (en dan 5 minuten lopen), maar voor mensen uit de polder is het wellicht het handigst om via Centraal en tram 9 (of lijn 14 vanaf de Dam) er naar toe te rijden. Halte voor de deur.
Weesperplein is toch vanaf CS het tweede of derde station met 51||54 (doorstrepen wat niet van toepassing is)?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef Doffy het volgende:
Muiderpoort is bereikbaar vanaf Centraal, Amstel en Duivendrecht. Minder goed vanaf Zuid/WTC.
Je kan ook naar metrostation Weesperplein gaan, en vanaf daar 5 minuutjes lopen in oostelijke richting.
Bus 22 kan ook vanaf CS.
Tsssk ik doe geen klonen. Maar het was een grapje hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
Ik kom best regelmatig in Amsterdam. Zie verder een topics onder een kloon gepost in KLB een flinke tijd terug.
Derde station met alle metrolijnen vanaf CS: lijnen 51, 53 en 54.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
Weesperplein is toch vanaf CS het tweede of derde station met 51||54 (doorstrepen wat niet van toepassing is)?
Ik zat er dus verre van naast.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Derde station met alle metrolijnen vanaf CS: lijnen 51, 53 en 54.
quote:
'je'?quote:Ok, dan gaat het wel lukken via centraal denk ik. Nog even een kaartje maken, en dan bel ik je wel bij Weesperplein.![]()
quote:Met kaartjes lukt het ook niet altijd op een of andere manier. Ik heb al een keer heel Amsterdam Oost gezien.![]()
?quote:
Niets hoor, alleen vind ik het nutteloos dat ik daar drie kwartier loop te zoeken terwijl ik er helemaal niet moet zijn.quote:[..]
Wat mankeert aan A'dam oost?Daar heb ik jaren gewoond hoor...
![]()
Ik stel voor dat we allemaal een nepgewei opzetten, dan kunnen we elkaar ook herkennen als we nog op het station lopen of al in het museum zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik stel voor dat Alicey, als zijnde mod, een soort van spandoek meeneemt met daarop: "Alle fokkers verzamelen". En dan even voor de deur van het museum blijven staan.
Ik zat meer er aan te denken dat jij een geel shirt aantrekt en een rood petje opzet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik stel voor dat Alicey, als zijnde mod, een soort van spandoek meeneemt met daarop: "Alle fokkers verzamelen". En dan even voor de deur van het museum blijven staan.
Dat is natuurlijk ook een idee.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we allemaal een nepgewei opzetten, dan kunnen we elkaar ook herkennen als we nog op het station lopen of al in het museum zijn.
Je mag me best bellen hoor, maarreh... hoe kom je aan mijn nummer?quote:
Ah... hmm nou ja, dan kan je je altijd nog verwonderen aan de fraaie architectuurquote:Niets hoor, alleen vind ik het nutteloos dat ik daar drie kwartier loop te zoeken terwijl ik er helemaal niet moet zijn.
Op die manier bedoel je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je mag me best bellen hoor, maarreh... hoe kom je aan mijn nummer?
Nouja ja...quote:[..]
Ah... hmm nou ja, dan kan je je altijd nog verwonderen aan de fraaie architectuur
MSN danquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me sowieso handig als iedereen elkaars nummer een beetje doorgeeft aan elkaar. Ik ben zelf te vinden op IRC / MSN / mail om door te geven.
Hmm ja...quote:Nouja ja...
Roger that!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef Doffy het volgende:
CS, 12u, 5 februari.
Ik zal voor een keer een oogje dichtknijpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Roger that!![]()
Ik ben eigenlijk een echte theedrinker.. mag ik nu nog wel komen?![]()
maar waar bij het CS ? meetingpoint in de grote hal ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef Doffy het volgende:
CS, 12u, 5 februari.
o jee, dan ben ik echt lang niet in het CS geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij niet, want de grote hal bestaat niet meer (ivm noordzuidlijn). Volgens mij is het meetingpoint (maar ik ben geen regelmatige cs-ganger) nu in de Westtunnel, de nieuwe 'hoofdstraat' van het cs.
als het goed is, is er maar één meeting pointquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
We krijgen toch geen situaties zoals
>> Waar sta jij?
<< Bij de meeting point, jij dan?
>> Ja, ik ook
<< Maar ik zie je niet
Zoals ook met de free record shop mogelijk is op Amsterdam CS.
Juist ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het goed is, is er maar één meeting point
Je kunt vast wel in de buurt op straat parkeren, je zit in tariefgebied B2 dus dat is ¤ 1.90 per uur. Een dagkaart is ¤ 11.40. Meer info hierquote:Op zondag 16 januari 2005 06:39 schreef Boomstam het volgende:
Maar weet iemand waar je daar ook ken parkeren>?
Ikzelf vind het nieuwe meetingpoint een nogal onduidelijke plek; niet zo duidelijk als het oude meetingpoint, iig. We kunnen ook zeggen: we spreken af voor de Swirl-tent in de Westtunnel. Er is maar 1 Swirl (ijsjes weet je wel!?) tent in en rond heel CS dus kan niet missen. Midden in de (west)tunnel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
We krijgen toch geen situaties zoals
>> Waar sta jij?
<< Bij de meeting point, jij dan?
>> Ja, ik ook
<< Maar ik zie je niet
Zoals ook met de free record shop mogelijk is op Amsterdam CS.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Hallulama het volgende:
Waar meeten jullie niet gewoon voor de deur van het Tropenmuseum? Parkeren in de omgeving is gratis op zondag.
Omdat niet iedereen in Amsterdam bekend is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Hallulama het volgende:
Waar meeten jullie niet gewoon voor de deur van het Tropenmuseum? Parkeren in de omgeving is gratis op zondag.
Zou leuk zijn als je ook komt!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:02 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt me een interessante meet, als WFL-lurker. Ik denk er nog even over na, ook om te zien of ik 5 februari uberhaupt wel tijd heb.
nvmquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:
mss gaan er dingen hiero roet in het eten gooien...
Ik hou jullie op de hoogte
wat mij betreft gaan we na het museum nog ergens een hapje eten en evt. een café/kroeg in om nog wat na te tafelen of gewoon wat drank tot ons nemen.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
Wat is de precieze planning na het Tropenmuseum? Gaan we een restuarantje/pizzaria opzoeken om wat te eten? Of blijft het bij wat nababbelen?
Ik kan een overnachting regelen in Almere mocht het laat worden, maar is er uberhaupt animo om het laat te maken?
Natuurlijk wordt er gegeten en nagebabbeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
*knoop doorhakt*
Zet mij ook maar op het lijstje.
Wat is de precieze planning na het Tropenmuseum? Gaan we een restuarantje/pizzaria opzoeken om wat te eten? Of blijft het bij wat nababbelen?
Ik kan een overnachting regelen in Almere mocht het laat worden, maar is er uberhaupt animo om het laat te maken?
Nee, wel een gewone. En ik was niet van plan die te gaan gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neem jij je fok credit card mee ?
wat kan er nou belangrijker zijn dan deze meet ?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Nou ja.. ik kna in elk geval niet... ben al bezet
Nee, maar er komt vast nog wel es een meet. Ik wil toch graag weten wie nou precies die users zijn die ik dan voor een ban voorleg.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we gaan geen 2e keer naar deze expositie !
Je krijgt zondag wel de samengestelde lijst van mij.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar er komt vast nog wel es een meet. Ik wil toch graag weten wie nou precies die users zijn die ik dan voor een ban voorleg.![]()
* Marvin-THE-MARTiAN baalt steeds meer dat ie niet aanwezig is...quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Doffy het volgende:
In mijn ervaring zijn WFL meets net zo zeldzaam als ontopic verlopende L-discussies...
Hang een ionenmotor achter je Kuifje-raket en vlieg heel snel van Mars naar Amsterdam, ok? Je kan landen in het Oosterparkquote:Op maandag 31 januari 2005 14:32 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
* Marvin-THE-MARTiAN baalt steeds meer dat ie niet aanwezig is...![]()
Vast wel. Als je echter foto's wil plaatsen waar WFL'ers opstaan, eerst even toestemming vragen aan degenen die er op staan. Sommige mensen (w.o. ik) hebben het niet zo op ongecontroleerde distributie van foto's.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:
zou het leuk zijn om foto's va de WFL meet te plaatsen, zodat wij mensen die achterblijven ook nog kunnen meegenieten?
Meer het idee dat voorkomen beter is dan genezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:07 schreef Doffy het volgende:
Heb je geleerd van die foto's die je rancuneuze ex op internet plaatste, Alicey?![]()
ik zal een cameraphone meenemen. vraag me wel af of het toegestaan is om in het museum foto's te maken.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:
zou het leuk zijn om foto's va de WFL meet te plaatsen, zodat wij mensen die achterblijven ook nog kunnen meegenieten?
Voor wat mijzelf betreft omdat alles wat eenmaal op internet verschijnt er nooit meer af gaat. Ik wil daarom niet dat er foto's van mij rondcirculeren. Als je mij zo leuk vindt om naar te kijken spreek je maar iets af ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Waar komt toch die maffe camera-schuwheid vandaan? Als ze je met je onderbroek op je knieen fotograferen is dat toch echt je eigen schuld hoor...
Check.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:17 schreef Doffy het volgende:
Ok... aanstaande zaterdag dan?
Hmm... nogmaals: zaterdag de 5e, om 12u, bij de Swirl op het CS van Amsterdam. Dan eerst wat drinken (weet een leuk plekkie) dan naar Tropenmuseum en dan... nou ja, dat zien we dan wel
Toch?
Wil je dan ook samen afwassen?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor wat mijzelf betreft omdat alles wat eenmaal op internet verschijnt er nooit meer af gaat. Ik wil daarom niet dat er foto's van mij rondcirculeren. Als je mij zo leuk vindt om naar te kijken spreek je maar iets af ofzo.
Ik heb geen mobiele telefoon.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:29 schreef Doffy het volgende:
En mocht je het toch niet vertrouwen, dan kan je bij onze telefoniste Alicey je telefoonnummer inleveren
Jammer, Boomstam..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:43 schreef Boomstam het volgende:
heb ik weer :s
een vriend van me vertrekt voor een half jaar naar chili santiago voro stage.
nu geeft zijn vriendin een afscheidfeest voor al zijn vrienden.
op zaterdag uiteraard![]()
Als het nu alleen s'avonds was hadi k nog kunnen komen maar het is al 3 uur smiddags
Sorry dat dit er tussen komt, volgende meet maar niet in febr. hoop ik!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:34 schreef Alicey het volgende:
Jammer, Boomstam..
Nee, die moet je kennen als mens.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:33 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is de Swirl ?
moet ik die kennen als Amsterdammer ?
Nee nog niet. Ruben mss maar dat weet ik niet eens zekerquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
RC, heb je telefoonnummers van iemand anders die komt?
Ik heb er al twee gehad van de Postbank. Aardig he?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:39 schreef Monidique het volgende:
Heel goed, Sidekick, het gaat dan ook over Het Kwaad.
Rente is dan ook kwaadaardig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb er al twee gehad van de Postbank. Aardig he?
mail anders een nummer naar alicey at alicey dot nl (Of zet het op IRC in PM neer), antwoord ik wel de mijne weer terug als ik het mailtje/PM zie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ruben mss maar dat weet ik niet eens zeker. Kun jij er een paar doormailen? Dan mail ik jou mijn nummer. Of nee, misschien kun je Geartsjuh mailen want mijn Zonnet account is hier geblokt...
Kan zowel niet bij mijn mail als bij IRC op dit moment hier, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
mail anders een nummer naar alicey at alicey dot nl (Of zet het op IRC in PM neer), antwoord ik wel de mijne weer terug als ik het mailtje/PM zie.
Poeh... Ik zou niet weten of ik nog kan inloggen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kan zowel niet bij mijn mail als bij IRC op dit moment hier, dus dat kan niet.
Eeehm... Zal ik je een PM sturen op Truth Slowchat of kun je daar niet meer inloggen? Is al zo'n tijd geleden...
Alles is geblokt hier. Het is even niet anders. Ik zal kijken of ik vanmiddag iets kan regelen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Kun je anders niet een hotmail account aanmaken oid?
Dat past dus prima bij het thema kwaad.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:56 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het maar eng. En vooral, het is nogal onbeschoft om mee te gaan met de meet van een subforum waar ik nauwelijks te zien ben.
Nee. Het lukt alleen niet om vers bloed binnen te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef livEliveD het volgende:
Is het grote afzeggen al begonnen?
Ik kan altijd nog vrijdag(middag) toezeggen, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Het lukt alleen niet om vers bloed binnen te halen.
Leuk dat je ook komtquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:03 schreef Monidique het volgende:
Ik kan altijd nog vrijdag(middag) toezeggen, toch?
Mail maar naar me, mail staat in mijn profiel (Mijn mailadres gaarne, niet mijn hotmail s.v.p.).quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef livEliveD het volgende:
Wilde iemand nu me mob nummer? Lijkt me wel handig voor het geval dat, alhoewel ieder normaal mens natuurlijk de Swirl kent
Oh en Monidique: Jij bent de personificering van het kwaad () dus gewoon meegaan!
Oh, dat is het probleem niet. De wanhopig onzekere zoekende ogen van een persoon zegt genoeg. Been there, done that.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Misschien weet je wel niet eens hoe je mede-WFL'ers er uitzien en durf je niet te vragen aan iedere willekeurige "Ben jij toevallig een WFL'er?"
Zo ging het wel op de truthmeet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Misschien weet je wel niet eens hoe je mede-WFL'ers er uitzien en durf je niet te vragen aan iedere willekeurige "Ben jij toevallig een WFL'er?"
We zouden een gewei doenquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:38 schreef livEliveD het volgende:
Ik doe wel een pruik op van Marge Simpson zodat jullie me zeker zullen herkennen
[afbeelding]
Maar daar verwacht je ook veel wanhopiger, zweveriger en enger mensen. Wat dat betreft viel het (voor de meesten) aardig mee toenquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo ging het wel op de truthmeet.Alleen waren we een ander groepje truthers straal voorbij gelopen.
![]()
Ja weet ik. Maar die horde fans weet dat ook (!) en voor je het weet worden we onder de voet gelopen. Een ander undercover pak lijkt me echt beter. Ik heb trouwens met het tropenmuseum afgesproken dat we door de keukendeur naar binnen kunnen. Zij zorgen terwijl voor een afleidingsmanoeuvre.quote:
Ah, dat is wel slim inderdaad. We lopen te veel in de kijker met een gewei... Ik heb al een geblindeerde limo geregeld voor van Centraal naar het museumquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:42 schreef livEliveD het volgende:
Ja weet ik. Maar die horde fans weet dat ook (!) en voor je het weet worden we onder de voet gelopen. Een ander undercover pak lijkt me echt beter. Ik heb trouwens met het tropenmuseum afgesproken dat we door de keukendeur naar binnen kunnen. Zij zorgen terwijl voor een afleidingsmanoeuvre.
Goed gedaan. De paus had hem niet meer nodig begreep ikquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:44 schreef ReCreative het volgende:
Ah, dat is wel slim inderdaad. We lopen te veel in de kijker met een gewei... Ik heb al een geblindeerde limo geregeld voor van Centraal naar het museum.
Alleen voor jou wordt de aanvangstijd vervroegd naar 11.00 dan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:40 schreef livEliveD het volgende:
Ik kom trouwens aan om 12:15
12:00 zou ik theoretisch kunnen halen maar door de jaren heen is empirisch vastgesteld dat ik altijd te laat kom
Ik dacht dat vrouwen altijd te laat kwamen op afspraken..?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:40 schreef livEliveD het volgende:
12:00 zou ik theoretisch kunnen halen maar door de jaren heen is empirisch vastgesteld dat ik altijd te laat kom
Oftewel, dan kom je gewoon om 11:45.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:40 schreef livEliveD het volgende:
Ik kom trouwens aan om 12:15
Ik vrijwel nooit in ieder geval.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd te laat kwamen op afspraken..?
Ok 11:45: checkquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:
Oftewel, dan kom je gewoon om 11:45.
Heb je al valiumtabletjes ingepakt voor het moment dat je mij hebt gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:43 schreef Doffy het volgende:
Brrrrr.... nog iets meer dan 15 uur te gaan voor de grote meet...
*zenuwachtig is*
Sjit, ben door m'n valium heenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Heb je al valiumtabletjes ingepakt voor het moment dat je mij hebt gezien?
Dan moet ik maar een Swirl nemen om de schok op te vangen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Nee, geen valiumtabletjes. Wel een hoop andere interessante tabletjes (Geen XTC).
Tussen m'n visnettruitje en m'n roze tutuquote:Wat heb je zoal om aan te trekken, Doffy? Waar twijfel je tussen?
Of je neemt veel pilletjes tegelijk, wordt je vast ook wel rustiger van.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een Swirl nemen om de schok op te vangen!
Ah, het is dus luiheid in plaats van niet weten wat.quote:[..]
Tussen m'n visnettruitje en m'n roze tutu
Neej, maar ik moet iets gaan strijken... en ik wil niet
Dat zou ik serieus erg leuk vinden. En bij een volgende meet zal ik natuurlijk proberen erbij te zijn. Kunnen jullie ook es zien wie die relativiteit-autist is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
Dank u. Je ziet de foto's wel
Trouwens, komt rudeonline nu ook?
Op de aftermeet waarschijnlijk wel. Overdag is hij bezet, maar 's avonds heeft hij waarschijnlijk wel tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
Dank u. Je ziet de foto's wel
Trouwens, komt rudeonline nu ook?
Daar houden we je aan!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:40 schreef Haushofer het volgende:
Dat zou ik serieus erg leuk vinden. En bij een volgende meet zal ik natuurlijk proberen erbij te zijn. Kunnen jullie ook es zien wie die relativiteit-autist is.![]()
Mijn nichtje, ook (technisch) natuurkundige, maakte eens het volgende grapje:quote:( maar pas op, over het algemeen zijn natuurkundigen verre van sociaal/aantrekkelijk, en maken hele foute grapjes)
Zou ik leuk vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Op de aftermeet waarschijnlijk wel. Overdag is hij bezet, maar 's avonds heeft hij waarschijnlijk wel tijd.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Op een nacht houdt de Deense politie op een provincieweggetje een auto aan. Aan de bestuurder, een licht beschonken Werner Heisenberg, vragen ze: "Meneer, heeft u enig idee hoe hard u reed?" "Nee", antwoord Heisenberg, "maar ik weet wel precies waar ik ben!"
Ik vind hem zo ook al grappig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Er was ook zo'n grap van een natuurkundige die door een rood licht rijdt, maar ik ben hem kwijt.
Mja. Een natuurkundige staat voor een rood licht, maar versnelt zodanig dat-ie het licht groen ziet. Heb ik zelfs nog als opgave gehad bij moderne fysica. De clu was dat de natuurkundige geen boete kreeg omdat ie door rood reed, maar wel omdat ie met een factor zoveelduizend de snelheidslimiet overschreed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Er was ook zo'n grap van een natuurkundige die door een rood licht rijdt, maar ik ben hem kwijt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:10 schreef pfaf het volgende:
Er is een WFL-meet doorgegaan?
[afbeelding]
Wordt aan gewerkt, maar eerst moeten alle compromitterende zaken eruit gesoept wordenquote:En nu de foto's..
hij is geweest. heel leuke vent !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:15 schreef Doffy het volgende:
PS. Het schijnt dat rudeonline nog langs zou komen vanavond!
Mja, ik heb er nog geen tijd in gestoken, maar wie komen wil, is zeker welkom !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij is geweest. heel leuke vent !
en ik vond het ook erg gezellig met de rest van de groep ! volgende keer dus de slinger van Focault in Grun ?
Ja het was heel tof. We misten je wel iddquote:
Jaja, als het in de buurt is en ik geen tentamens heb.quote:Op zondag 6 februari 2005 03:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja het was heel tof. We misten je wel iddVolgende keer moet je mee
![]()
Maar je dronk je thee wel zonder onkruid.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:11 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik ben ook weer aangekomen in Fryslân.
Ik was gelukkig niet de enige thee-drinkende Frys.
Absoluut.quote:Leuke meet.![]()
Vooral de ontmoeting met rudeonline was .. intrigerend.
Is het nou toeval dat we allebei Fries&moderator zijn ?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:11 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik ben ook weer aangekomen in Fryslân.
Ik was gelukkig niet de enige thee-drinkende Frys.
Leuke meet.![]()
Vooral de ontmoeting met rudeonline was .. intrigerend.
Gemiste kans dus.. Maar misschien volgende meet.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:23 schreef pfaf het volgende:
Als er iets is in mijn leven wat ik ooit nog wil doen, is het wel een gesprek met Rude.
Friezen zijn uiteraard wel de beste mods.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Is het nou toeval dat we allebei Fries&moderator zijn ?![]()
Of zouden Friezen toch meer aanleg hebben voor zulk soort zaken. Muhaha.
Ik ruik een carrièrekans.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Friezen zijn uiteraard wel de beste mods.
Wanneer is dat trouwens?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Maethor het volgende:
Als het even kan ben ik erbij bij de slinger van Foucault. Waarschijnlijk ga ik zelf ook nog iets doen voor het World Year of Physics maar dat moet ik nog regelen. Hoop dat Rude ook naar Grunn wil komen dan... lijkt me erg interessant eens 'in het echt' met hem van gedachten te wisselen.
Ik meen dat Haus dat nog zou laten wetenquote:
Je staat vastgelegd, dus ik kan je nu altijd van naderbij bekijken.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik meen dat Haus dat nog zou laten weten.
Voor de rest: heej, morgen weer. Bedankt voor jullie geweldige aanwezigheid op de meet
. Was erg leuk jullie eens van naderbij te bekijken
.
Ik vond het ook erg gezellig en ook iedereen wel ok.quote:Had best nog even langer willen blijven, de Schutter is megagezellig en de discussie was aardig levendig, maar ik was dwars af en wilde ook niet te laat naar huis.
Erg stoer dat Rude in eigen persoon nog even lamgs kwam om e.e.a. toe te lichten. Veelal worden 'afwijkende' meningen hier met verve gepost om vervolgens nergens je hoofd te laten zien, maar Rude is gewoon gekomen en heeft zijn (overigens fascinerende) denkbeelden proberen toe te lichten en vragen rechtstreeks te beantwoorden. Hulde.
Bedankt, en we doen het snel nog eens. Jullie zijn geweldige lui
.
En ik had nog wel zò mijn best gedaanquote:Op maandag 7 februari 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
Je staat vastgelegd, dus ik kan je nu altijd van naderbij bekijken.
Het mooie is, voor mij dan, dat je impliciet wel verwachtingen hebt van iemand. Hoewel iemand altijd anders is dan je verwachting, zitten er altijd veel elementen in die overeenkomen met het beeld dat je van iemand hebt. Zonder enige bron van foto's oid. Er zit meer in woorden dan je denkt *sinister kijkt*.quote:Ik vond het ook erg gezellig en ook iedereen wel ok.
Troost je, ik sta er beroerder op dan jij.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En ik had nog wel zò mijn best gedaan. Maar iedereen begon aan mij te trekken als er een foto genomen werd
. Geartsjuh mailt ze naar me dus dan kan ik even kijken of het wel voldoet aan mijn richtlijnen
.
Dat is zeker zo. De meesten vielen toch wel enigszins binnen de verwachtingen.quote:[..]
Het mooie is, voor mij dan, dat je impliciet wel verwachtingen hebt van iemand. Hoewel iemand altijd anders is dan je verwachting, zitten er altijd veel elementen in die overeenkomen met het beeld dat je van iemand hebt. Zonder enige bron van foto's oid. Er zit meer in woorden dan je denkt *sinister kijkt*.
Het gaat mij er niet zozeer om of ik er wel of niet beroerd op sta, het gaat mij er om dat een foto per definitie een verkeerde indruk geeft van de persoon. Het is een beeld, een momentopname, een deel van de persoon die op de foto afgebeeld staat. Mensen hebben vaak de neiging een foto gelijk te stellen aan de persoon zelf, of deze als referentie op te nemen. Ik wil niet dat een foto van mij als referentie of basis gebruikt wordt, en daarom wil ik niet op foto's terecht komenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
Troost je, ik sta er beroerder op dan jij.
Op zich denk ik er hetzelfde over. Aan de andere kant kun je naar buiten toe toch nooit meer dan een model laten zien, en kun je nooit je volledige zelf laten zien..quote:Op maandag 7 februari 2005 09:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet zozeer om of ik er wel of niet beroerd op sta, het gaat mij er om dat een foto per definitie een verkeerde indruk geeft van de persoon. Het is een beeld, een momentopname, een deel van de persoon die op de foto afgebeeld staat. Mensen hebben vaak de neiging een foto gelijk te stellen aan de persoon zelf, of deze als referentie op te nemen. Ik wil niet dat een foto van mij als referentie of basis gebruikt wordt, en daarom wil ik niet op foto's terecht komen.
Waarom kan die jongen nou nooit es normaal doen?
Iquote:Op maandag 7 februari 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Op zich denk ik er hetzelfde over. Aan de andere kant kun je naar buiten toe toch nooit meer dan een model laten zien, en kun je nooit je volledige zelf laten zien..
Je moet de foto ook eerder zien als een afdruk van die vertoning, en foto's niet gebruiken om a priori een beeld te vormen bij iemand.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ido
agree
.
Maar jezelf vertonen onder gezelschap geeft altijd nog meer weer dan een foto.
Dat vind ik ook. Maar visueel ingestelde mensen hebben wel de neiging om een 'beeld' te vormen bij de 'posts' en gebruiken daarvoor wel een 'foto'. Ik weet zelf hoe misleidend dat kan zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Je moet de foto ook eerder zien als een afdruk van die vertoning, en foto's niet gebruiken om a priori een beeld te vormen bij iemand.
Oh, dat is zo. Maar dat is eigenlijk bij alles wat uniek is voor een persoon. Een stem, een handschrift.. Je vormt je daarbij ook een beeld, wat vaak ook niet betrouwbaar is.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Om dezelfde reden heb ik ook een vliegende schurft aan telefoneren, ik moet een mens kunnen ruiken, voelen, observeren, horen en eventueel proeven (met alle heldere varianten) om zo veel mogelijk van iedere 'mensverschijning' en alle fantastische bijzonderheden die daar bij horen te kunnen waarnemen. Natuurlijk is alles slechts een beeld, maar een beeld uit een waarneming van de persoon zelf is vele malen 'betrouwbaarder' dan een collectie pixels.
Wat weer voldoende basis geeft voor een mooi F-topicquote:Op maandag 7 februari 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Oh, dat is zo. Maar dat is eigenlijk bij alles wat uniek is voor een persoon. Een stem, een handschrift.. Je vormt je daarbij ook een beeld, wat vaak ook niet betrouwbaar is.
Het antwoord is inderdaad niet echt eenvoudig. Ik denk dat je deels bent zoals je wordt waargenomen, aan de andere kant ben je ook wie je denkt, en niemand ziet wat je denkt (Hoop ik tenminstequote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat weer voldoende basis geeft voor een mooi F-topic. 'Kun je iemand volledig leren kennen op basis van alleen waarneming?'
Mjah, als je mijn mening vraagt dan krijg je zo'n spiritueel verhaal. De vraag is of je dat wilt en of het mijn eerste note oplevertquote:Op maandag 7 februari 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Het antwoord is inderdaad niet echt eenvoudig. Ik denk dat je deels bent zoals je wordt waargenomen, aan de andere kant ben je ook wie je denkt, en niemand ziet wat je denkt (Hoop ik tenminste). Hoe licht de verhouding tussen die 2 in wie je bent, of is dat niet van belang?
He jongen, filosofeer nou toch ff meequote:Op maandag 7 februari 2005 11:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik denk dat foto's een redelijke indicatie geven over iemand
Vandaar dat jij geen foto's in je fotoboek hebt staan?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik denk dat foto's een redelijke indicatie geven over iemand
Laten we er dan een breder Descartiaans topic van maken! Dus niet zozeer over personen, maar meer over perceptie in het algemeen. De conclusies daarvan zouden immers weer moeten terugslaan waarneming van personen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef ReCreative het volgende:
Wat weer voldoende basis geeft voor een mooi F-topic. 'Kun je iemand volledig leren kennen op basis van alleen waarneming?'
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:39 schreef Doffy het volgende:
Vandaar dat jij geen foto's in je fotoboek hebt staan?![]()
Ban request is inmiddels gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, als je mijn mening vraagt dan krijg je zo'n spiritueel verhaal. De vraag is of je dat wilt en of het mijn eerste note oplevert.
Hmm... Dat is denk ik wel een antwoord waar ik iets aan heb. Je zou kunnen zeggen dat je zelf als het ware ook een waarnemer van jezelf bent, en net als alle andere waarnemers vanuit een bepaalde referentie-kader kijkt, waardoor je eigen beeld ook niet noodzakelijkerwijs het meest correcte beeld is.quote:Ik ga er van uit dat de wijze waarop je jezelf waarneemt en de wijze waarop anderen jou waarnemen beide bijdragen aan de volledige 'jij' die je bent. In feite zijn de meningen en waarnemingen concreaties van jou en diegene die jou waarneemt. Je bent een basis-jij, maar deze basis-jij kan waargenomen worden zoals jij wilt en zoals je wilt dan anderen jou zien. Dat is de truc van een waarneming, het is niet subjectief om je te pesten, maar subjectief om je de mogelijkheid te geven jezelf te recreëren naar het hoogste beeld wat je van jezelf hebt op dit moment. Herschepping draagt bij aan zelfdefinitie. ReCreative = de herscheppende.
En daarmee mijn mod-ambities aan diggelenquote:
Juist. We zijn allemaal waarnemende waargenomenquote:Hmm... Dat is denk ik wel een antwoord waar ik iets aan heb. Je zou kunnen zeggen dat je zelf als het ware ook een waarnemer van jezelf bent, en net als alle andere waarnemers vanuit een bepaalde referentie-kader kijkt, waardoor je eigen beeld ook niet noodzakelijkerwijs het meest correcte beeld is.
Het enige verschil is dan misschien nog dat je jezelf erg lang kent.
Ik zou hier natuurlijk serieus op in kunnen gaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En daarmee mijn mod-ambities aan diggelen. Dank u
.
Hmm.. Wel een punt. Je eigen waarneming maakt waarschijnlijk ook alles dynamisch. Doordat je op een bepaalde manier tegen jezelf aankijkt of een zelfbeeld hebt, gedraag je je daar ook naar. Daardoor krijg je weer andere impulsen die zorgen dat je zelfbeeld verandert, etc. Wordt wel ingewikkeld zo.quote:[..]
Juist. We zijn allemaal waarnemende waargenomen. Daarom is het vaak zo dat je jezelf het best kent, omdat je jezelf dag en nacht waarneemt. Maar je komt er nooit achter of dat nou hetgeen is wat jij bent, omdat het een waarneming is
. Vandaar dus mijn idee dat juist die waarneming bijdraagt aan je zelfverwezelijking.
Komen we eerst weer op de eeuwenoude vraag wat bestaan dan wel niet is.quote:Dat waarnemersbeeld is overigens nog verder door te trekken door te zeggen dat alles bestaat bij de gratie van een waarneming. Maar toen ik daar 50 A4-tjes over had volgetikt kwam ik tot de conclusie dat we eigenlijk helemaal niet bestaan en toen vond ik het niet leuk meer
.
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:39 schreef Doffy het volgende:
Vandaar dat jij geen foto's in je fotoboek hebt staan?![]()
Vanuit jezelf gezien is dit niet waar lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk besta je ook niet anders dan als afdruk in herinneringen van anderen..
Sterker, maak eerst maar eens aannemelijk dat die anderen een beeld van je kunnen vormenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef livEliveD het volgende:
Vanuit jezelf gezien is dit niet waar lijkt me
Dat lijkt me wel. Zelfs al neemt iemand niet je fysieke verschijning waar, dan kunnen ze nog indirect een beeld van je vormen ("Volgens mij is ie zo en zo."). Onafhankelijk of dat beeld correct is of niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sterker, maak eerst maar eens aannemelijk dat die anderen een beeld van je kunnen vormen
Ja, het "lijkt" me ook wel. Maar *is* het zo? Kun je uberhaupt zeggen dat andere personen kunnen redeneren?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat lijkt me wel. Zelfs al neemt iemand niet je fysieke verschijning waar, dan kunnen ze nog indirect een beeld van je vormen ("Volgens mij is ie zo en zo."). Onafhankelijk of dat beeld correct is of niet.
Anorexiepatiënten zijn daar (helaas) een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat je zelf als het ware ook een waarnemer van jezelf bent, en net als alle andere waarnemers vanuit een bepaalde referentie-kader kijkt, waardoor je eigen beeld ook niet noodzakelijkerwijs het meest correcte beeld is.
De menselijke hersenen zijn toch sowieso in staat te redeneren? Volgens mij snap ik je punt niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, het "lijkt" me ook wel. Maar *is* het zo? Kun je uberhaupt zeggen dat andere personen kunnen redeneren?
Goed: ik kan van mezelf zeggen dat ik mijzelf bewust ben en dat ik kan denken. Datzelfde kan ik echter niet zomaar van anderen zeggen. Ze zien er ongeveer zo uit als ik, reageren ongeveer zoals ik, maar wie zegt dat het geen geprogrammeerde robots zijn?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:21 schreef Geartsjuh het volgende:
De menselijke hersenen zijn toch sowieso in staat te redeneren? Volgens mij snap ik je punt niet.
Oh op die fiets! Eens.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed: ik kan van mezelf zeggen dat ik mijzelf bewust ben en dat ik kan denken. Datzelfde kan ik echter niet zomaar van anderen zeggen. Ze zien er ongeveer zo uit als ik, reageren ongeveer zoals ik, maar wie zegt dat het geen geprogrammeerde robots zijn?![]()
Kortom: ik kan niet aantonen dat iemand anders dan ikzelf zelfbewust is en intelligent kan rederen. Mee eens?
Zoals Daniel C Denett ooit schreef: "Some of your best friends could be zombies"quote:Op maandag 7 februari 2005 12:45 schreef Doffy het volgende:
Kortom: ik kan niet aantonen dat iemand anders dan ikzelf zelfbewust is en intelligent kan rederen. Mee eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |