maar waar bij het CS ? meetingpoint in de grote hal ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef Doffy het volgende:
CS, 12u, 5 februari.
o jee, dan ben ik echt lang niet in het CS geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij niet, want de grote hal bestaat niet meer (ivm noordzuidlijn). Volgens mij is het meetingpoint (maar ik ben geen regelmatige cs-ganger) nu in de Westtunnel, de nieuwe 'hoofdstraat' van het cs.
als het goed is, is er maar één meeting pointquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
We krijgen toch geen situaties zoals
>> Waar sta jij?
<< Bij de meeting point, jij dan?
>> Ja, ik ook
<< Maar ik zie je niet
Zoals ook met de free record shop mogelijk is op Amsterdam CS.
Juist ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het goed is, is er maar één meeting point
Je kunt vast wel in de buurt op straat parkeren, je zit in tariefgebied B2 dus dat is ¤ 1.90 per uur. Een dagkaart is ¤ 11.40. Meer info hierquote:Op zondag 16 januari 2005 06:39 schreef Boomstam het volgende:
Maar weet iemand waar je daar ook ken parkeren>?
Ikzelf vind het nieuwe meetingpoint een nogal onduidelijke plek; niet zo duidelijk als het oude meetingpoint, iig. We kunnen ook zeggen: we spreken af voor de Swirl-tent in de Westtunnel. Er is maar 1 Swirl (ijsjes weet je wel!?) tent in en rond heel CS dus kan niet missen. Midden in de (west)tunnel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
We krijgen toch geen situaties zoals
>> Waar sta jij?
<< Bij de meeting point, jij dan?
>> Ja, ik ook
<< Maar ik zie je niet
Zoals ook met de free record shop mogelijk is op Amsterdam CS.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Hallulama het volgende:
Waar meeten jullie niet gewoon voor de deur van het Tropenmuseum? Parkeren in de omgeving is gratis op zondag.
Omdat niet iedereen in Amsterdam bekend is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Hallulama het volgende:
Waar meeten jullie niet gewoon voor de deur van het Tropenmuseum? Parkeren in de omgeving is gratis op zondag.
Zou leuk zijn als je ook komt!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:02 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt me een interessante meet, als WFL-lurker. Ik denk er nog even over na, ook om te zien of ik 5 februari uberhaupt wel tijd heb.
nvmquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:
mss gaan er dingen hiero roet in het eten gooien...
Ik hou jullie op de hoogte
wat mij betreft gaan we na het museum nog ergens een hapje eten en evt. een café/kroeg in om nog wat na te tafelen of gewoon wat drank tot ons nemen.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
Wat is de precieze planning na het Tropenmuseum? Gaan we een restuarantje/pizzaria opzoeken om wat te eten? Of blijft het bij wat nababbelen?
Ik kan een overnachting regelen in Almere mocht het laat worden, maar is er uberhaupt animo om het laat te maken?
Natuurlijk wordt er gegeten en nagebabbeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
*knoop doorhakt*
Zet mij ook maar op het lijstje.
Wat is de precieze planning na het Tropenmuseum? Gaan we een restuarantje/pizzaria opzoeken om wat te eten? Of blijft het bij wat nababbelen?
Ik kan een overnachting regelen in Almere mocht het laat worden, maar is er uberhaupt animo om het laat te maken?
Nee, wel een gewone. En ik was niet van plan die te gaan gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neem jij je fok credit card mee ?
wat kan er nou belangrijker zijn dan deze meet ?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Nou ja.. ik kna in elk geval niet... ben al bezet
Nee, maar er komt vast nog wel es een meet. Ik wil toch graag weten wie nou precies die users zijn die ik dan voor een ban voorleg.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we gaan geen 2e keer naar deze expositie !
Je krijgt zondag wel de samengestelde lijst van mij.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar er komt vast nog wel es een meet. Ik wil toch graag weten wie nou precies die users zijn die ik dan voor een ban voorleg.![]()
* Marvin-THE-MARTiAN baalt steeds meer dat ie niet aanwezig is...quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Doffy het volgende:
In mijn ervaring zijn WFL meets net zo zeldzaam als ontopic verlopende L-discussies...
Hang een ionenmotor achter je Kuifje-raket en vlieg heel snel van Mars naar Amsterdam, ok? Je kan landen in het Oosterparkquote:Op maandag 31 januari 2005 14:32 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
* Marvin-THE-MARTiAN baalt steeds meer dat ie niet aanwezig is...![]()
Vast wel. Als je echter foto's wil plaatsen waar WFL'ers opstaan, eerst even toestemming vragen aan degenen die er op staan. Sommige mensen (w.o. ik) hebben het niet zo op ongecontroleerde distributie van foto's.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:
zou het leuk zijn om foto's va de WFL meet te plaatsen, zodat wij mensen die achterblijven ook nog kunnen meegenieten?
Meer het idee dat voorkomen beter is dan genezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:07 schreef Doffy het volgende:
Heb je geleerd van die foto's die je rancuneuze ex op internet plaatste, Alicey?![]()
ik zal een cameraphone meenemen. vraag me wel af of het toegestaan is om in het museum foto's te maken.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:41 schreef Bensel het volgende:
zou het leuk zijn om foto's va de WFL meet te plaatsen, zodat wij mensen die achterblijven ook nog kunnen meegenieten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |