misschien ga ik dat wel doen !quote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Hallulama het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan het Tropenmuseum misschien?
http://www.hetkwaad.nl/index2.html
Tropenmuseumquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
WFL meet in het Tropisch museum ?
net uit bed en er lang niet geweestquote:
quote:Sure, lijkt mij een leuke expositie. Was zelf toch al van plan er eens een kijkje te gaan nemen.![]()
Ik heb ook wel interesse.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ok, inschrijvingen in dit topic. Gaan we bij voldoende animo wel even een datum prikken. Zal vast ergens een weekend worden. Het museum staat in Amsterdam.
Hier meer informatie.
voorlopig:
het_fokschaap
Boomstam
Hallulama
Geartsjuh
Doffy
Alicey wil jij de topic titel veranderen ? WFL-Meet Tropenmuseum...zoiets ?
moet ik nu met al die heidenen naar die Expositie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef het_fokschaap het volgende:
het_fokschaap
Boomstam
Hallulama
Geartsjuh
Doffy
Alicey
Zo heel erg eng zijn WFL'ers nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:46 schreef Aventura het volgende:
Daarom, niemand wil met mij mee, dus dan schaar ik me maar bij de WFL'ers
Januari, maand van de meet.quote:Nee, da's niet waar, ik ga ws. de 15de met een paar Fok!kers daar naartoe voorafgaand aan een meet
en waarom niet ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef Hallulama het volgende:
Sorry eeh, misverstandje? Ik bedoelde dat ik GA, niet dat ik MEE ga
ik ! even m'n agenda erbij pakken...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Wie prikt er een datum en tijd?
De hele dag niet, of alleen 's ochtends / 's avonds niet? (Ik vermoed dat het is i.v.m. kerkbezoek?).quote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef Boomstam het volgende:
ik kan op geen van beide dagen
Omdat ik al met iemand anders had afgesproken om daar eens langs te wippen, en wel vandaag, ik kom er net vandaan, en vond 't zeer de moeite waard. Verwacht geen filosofische, biologische of psychologische benadering, het draait vooral om wat de primitieve mens allemaal wel niet kan verzinnen om het kwaad uit te beelden, te bestrijden, af te weren, etc.quote:
dacht je dat we niet werkelijk geinteresseerd zouden zijn ?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:42 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, als je werkelijk geinteresseerd bent ben je er wel een dag mee zoet (inclusief de rest van het museum), lunch meegerekend, so start at 10:00 AM !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |