Sjit, ben door m'n valium heenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Heb je al valiumtabletjes ingepakt voor het moment dat je mij hebt gezien?
Dan moet ik maar een Swirl nemen om de schok op te vangen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Nee, geen valiumtabletjes. Wel een hoop andere interessante tabletjes (Geen XTC).
Tussen m'n visnettruitje en m'n roze tutuquote:Wat heb je zoal om aan te trekken, Doffy? Waar twijfel je tussen?
Of je neemt veel pilletjes tegelijk, wordt je vast ook wel rustiger van.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een Swirl nemen om de schok op te vangen!
Ah, het is dus luiheid in plaats van niet weten wat.quote:[..]
Tussen m'n visnettruitje en m'n roze tutu
Neej, maar ik moet iets gaan strijken... en ik wil niet
Dat zou ik serieus erg leuk vinden. En bij een volgende meet zal ik natuurlijk proberen erbij te zijn. Kunnen jullie ook es zien wie die relativiteit-autist is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
Dank u. Je ziet de foto's wel
Trouwens, komt rudeonline nu ook?
Op de aftermeet waarschijnlijk wel. Overdag is hij bezet, maar 's avonds heeft hij waarschijnlijk wel tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
Dank u. Je ziet de foto's wel
Trouwens, komt rudeonline nu ook?
Daar houden we je aan!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:40 schreef Haushofer het volgende:
Dat zou ik serieus erg leuk vinden. En bij een volgende meet zal ik natuurlijk proberen erbij te zijn. Kunnen jullie ook es zien wie die relativiteit-autist is.![]()
Mijn nichtje, ook (technisch) natuurkundige, maakte eens het volgende grapje:quote:( maar pas op, over het algemeen zijn natuurkundigen verre van sociaal/aantrekkelijk, en maken hele foute grapjes)
Zou ik leuk vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Op de aftermeet waarschijnlijk wel. Overdag is hij bezet, maar 's avonds heeft hij waarschijnlijk wel tijd.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
Op een nacht houdt de Deense politie op een provincieweggetje een auto aan. Aan de bestuurder, een licht beschonken Werner Heisenberg, vragen ze: "Meneer, heeft u enig idee hoe hard u reed?" "Nee", antwoord Heisenberg, "maar ik weet wel precies waar ik ben!"
Ik vind hem zo ook al grappig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Er was ook zo'n grap van een natuurkundige die door een rood licht rijdt, maar ik ben hem kwijt.
Mja. Een natuurkundige staat voor een rood licht, maar versnelt zodanig dat-ie het licht groen ziet. Heb ik zelfs nog als opgave gehad bij moderne fysica. De clu was dat de natuurkundige geen boete kreeg omdat ie door rood reed, maar wel omdat ie met een factor zoveelduizend de snelheidslimiet overschreed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Er was ook zo'n grap van een natuurkundige die door een rood licht rijdt, maar ik ben hem kwijt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:10 schreef pfaf het volgende:
Er is een WFL-meet doorgegaan?
[afbeelding]
Wordt aan gewerkt, maar eerst moeten alle compromitterende zaken eruit gesoept wordenquote:En nu de foto's..
hij is geweest. heel leuke vent !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:15 schreef Doffy het volgende:
PS. Het schijnt dat rudeonline nog langs zou komen vanavond!
Mja, ik heb er nog geen tijd in gestoken, maar wie komen wil, is zeker welkom !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij is geweest. heel leuke vent !
en ik vond het ook erg gezellig met de rest van de groep ! volgende keer dus de slinger van Focault in Grun ?
Ja het was heel tof. We misten je wel iddquote:
Jaja, als het in de buurt is en ik geen tentamens heb.quote:Op zondag 6 februari 2005 03:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja het was heel tof. We misten je wel iddVolgende keer moet je mee
![]()
Maar je dronk je thee wel zonder onkruid.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:11 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik ben ook weer aangekomen in Fryslân.
Ik was gelukkig niet de enige thee-drinkende Frys.
Absoluut.quote:Leuke meet.![]()
Vooral de ontmoeting met rudeonline was .. intrigerend.
Is het nou toeval dat we allebei Fries&moderator zijn ?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:11 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik ben ook weer aangekomen in Fryslân.
Ik was gelukkig niet de enige thee-drinkende Frys.
Leuke meet.![]()
Vooral de ontmoeting met rudeonline was .. intrigerend.
Gemiste kans dus.. Maar misschien volgende meet.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:23 schreef pfaf het volgende:
Als er iets is in mijn leven wat ik ooit nog wil doen, is het wel een gesprek met Rude.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |