Bedreigd om vuurwerk... :(quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Ik snap er nix van, van die hele openingspost niet
Heb je het vorige topic wel gevolgd?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Ik snap er nix van, van die hele openingspost niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ze stonden er weer. Nu stond de auto er weer, en daar zetten ze een tol op en de strijkers vlogen weer tegen de ramen. Terwijl ik de politie belde rent (ex?)vriend naar buiten, net op tijd om te voorkomen dat de buurman er eentje te grazen neemt. Politie is er nog niet ondanks dat ik aangegeven heb dat de situatie explosief is.
Wat is dat precies, ik kwam dit eerder ook al tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef Xitami het volgende:
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:17 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat vaak wel wil helpen is een directe aanpak.
Neem een honkbalknuppel en verbrijzel het eerste beste knietje wat je kan raken van die etters.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is zo).
Als de pliesie op de hoogte is kun je het altijd op zelfverdediging gooien![]()
(die hebben ook wel begrip).
aaahaaaquote:
Dat is zo, maar.....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.
Iemand die dit soort uitspraken serieus meent verdient eenzelfde lot als Balthasar Gerards.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:02 schreef NullPointer het volgende:
stem op mij en ik zorg ervoor dat dit soort mensen direct een nekschot krijgen, inclusief alle nageslacht want deze zijn toch al verpest..wat lijkt me dat heerlijk om dat soort acties uit te halen..
Aha, je verzint dit dus om die lonsdalegastjes zwart te maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken, maar de politie kwam (!) na mijn tweede melding dat er met vuurwerk naar me was gegooid. Die stonden er net, beetje de situatie uitgelegd, ze riepen het stel waarmee het begonnen is erbij, die begonnen vrolijk te vertellen wat wij allemaal wel niet gedaan zouden hebben en haalden dingen van drie jaar terug erbij van de buurman. Hoop gebek en maar niet in willen (kunnen) zien dat het abnormaal is om vuurwerk naar mensen te gooien of die te bedreigen. Alles was onze schuld met als bottom line dat dat kwam omdat buurman en vriend allochtoon waren en dus sowiewo niets te willen hadden hier. Die gast werkt dus echt in het leger. Lonsdale-gastje. Een veilig gevoel dat dat soort debielen ons land verdedigen en vertegenwoordigen.
Toen kwam die leipo die naar me gegooid had er ineens bij met een hoop gelal, meteen proberen die agenten in discussie te trekken etc ("Ik zeg wat ik wil. Waarom mag ik dat niet zeggen dan? Leg es uit"). Drankwalm van hier tot Tokyo. Agenten lieten zich niet verleiden tot dat soort getrut en hebben afgesproken met de verzamelde asocialiteiten dat het nu afgelopen was ("van beide kanten") en dat er een streep onder stond. Toen de Hunnen vertrokken waren kletsten de agenten nog even na en gaven ons groot gelijk dat we probeerden te verhuizen. Ze legden ook nog even (overbodigerwijze) uit hoe dit volk in elkaar zit: niet mee omgaan is de enige manier.
Morgen als het licht is kijken we hoe de auto eruit ziet...
Nee, lijkt me ook niet, dat vond ik ook al zo raar...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
Dat is idd vreemd, maar het kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:24 schreef Dirkh het volgende:
VOLVOMEISTER, doe eens rustig aan. Vragen naar adresgegevens is not done.
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Via livescanner.nl maar meeluisteren.
De politie werkt steeds meer met digitale zenders en ontvangers.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?
lol je gunt me wel wat zeg, en wat ik net schreef meen ik echt.. lijkt me heerlijk als dat soort volk gewoon niet meer zou bestaan.. utopia..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iemand die dit soort uitspraken serieus meent verdient eenzelfde lot als Balthasar Gerards.
dan word het wel erg saaiquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef NullPointer het volgende:
[..]
lol je gunt me wel wat zeg, en wat ik net schreef meen ik echt.. lijkt me heerlijk als dat soort volk gewoon niet meer zou bestaan.. utopia..
Ben jij zo afhankelijk van andere (lees debielen) of jou leven saai of niet saai is. Zo ja, dan is dat behoorlijk triestquote:
Hierbij wil ik ook even wat toevoegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
*aanwezig is*quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef Xitami het volgende:
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hierbij wil ik ook even wat toevoegen.
1: Beton strijkers zijn verboden. ooh ja dat maakt uit, harder dan 120 op de snelweg is ook verboden en dat doet ook iederen![]()
2: Vuurwerk afsteken NA 2 uur mag niet meer. ja en? Denk je dat de politie om 2:01 met 10 man in de auto zit te jagen op mensen die zo crimineel zijn om na 2 uur nog vuurwerk af te steken? nigga please![]()
Waar haal jij dát nou weer vandaan?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef DarkWolf88 het volgende:
- Dat je relatie uitgemaakt,.. typisch slachtofferrol aandachttrekkend verhaal..
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dát nou weer vandaan?
Anyways - maak eens wat foto's Mwana. Videobeelden voor mijn part. Da's de enige manier om geloofwaardig je verhaal te doen aan de autoriteiten.
ik heb het idee dat er weer eens iemand om aandacht verlegen zit.quote:En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]je hebt zo iets als privacy....
Die edit maakt het hemquote:Op zondag 2 januari 2005 03:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij vraagt het, dat is dus geen privacy schending aangezien TS gewoon kan zeggen "krijg je niet" oid, voila opgelost
[edit]
jullie zijn zeker dezelfde types die gaan gillen bij de nieuwe legitimatiebewijs regeling![]()
[/edit]
Waarom? We kennen elkaar allemaal niet hierzo, ik kan hier vanalles beweren, en er is geen enkele manier om een en ander na te trekken.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dat je af en toe even een verhaaltje op je computer intikt?
Die stumperds staan vast niet de hele dag voor zijn huis zijn auto te slopen, die moeten ook wel een keer eten en slapen.
De TS zit toch ook niet de hele tijd achter zijn computer?
Beetje zielig allemaal als je niet gewoon mensen kunt geloven.
Dat komt gewoon doordat een aantal oplettende fokkers een rijtje twijfelachtige dingen achter elkaar hebben gezet, zo wordt alles opeens een stukje duidelijker:Pquote:Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef kanaiken het volgende:
Kuddegedrag, 1 iemand roept dat hij het niet gelooft en niemand gelooft het meer
Ik heb nog geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is, maar een foto zou idd overtuigend werken
Ik zat absoluut niet rustig te fokken, ik zat te trillen en alles. Maar naar buiten gaan en verder ruzie maken heeft weinig zin met die mensen, en als je vuurwerk naar je hoofd krijgt dan ga ik echt wel naar binnen en de politie bellen. Meer kun je op dat moment niet doen. Dan kun je beter alles van je aftikken (met trillende handen, kreeg de toetsen soms bijna niet aangeslagen), dan heb je het idee dat je nog iets doet (want de verontwaardigde reacties hier heb ik echt wat aan gehadquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef SwOoSh het volgende:
volvomeister heeft een punt. Je gaat indd niet rustig zitten fokken als je auto word gesloopt en je fiets in de fik word gestoken lijkt me.
Nou nee dank je, heb wel genoeg aandacht gehad de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:37 schreef milagro het volgende:
ik heb het idee dat er weer eens iemand om aandacht verlegen zit.
iets te veel details en zo
Dát is dus het ergste he: dat je weet dat het terugkomt en er maar mee moet leren leven en hoopt dat het niet al te erg wordt. Hier zit er dan ook nog de factor bij in van dat je niet weet wanneer het terugkomt: voor hetzelfde geld is er eentje jarig over een paar weken he.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb alles nog eens doorgelezen, ik leef met je mee want ik maak het zelf ook mee. wel in een zeer mindere vorm.
Gisteren staken ze nl een prullenbak die 5 meter van mijn huis staat in de hens, toen ik kwam met een emmer water om het vuur te doven vonden ze het nodig om kippenscheetjes te gooien naar mijn raam zodat daar nu bruine kruidvlekken zitten.
ach ze zijn nu wel klaar, het is andere jaren erger geweest.
Dit is dus structureel in deze wijk.quote:Artikel uit Zwolse Courant van 03-04-2002
Arrestatie bij ‘fout‘ paasvuur
ZWOLLE - 03 APRIL 2002 - Politie en brandweer hebben tweede paasdag veel te stellen gehad met clandestiene paasvuren op het Cornelis Houtmanplein (Wipstrik) en in de Bankastraat (Indische Buurt).
Met name in de Wipstrik liep het uit de hand. Het in brand steken van goederen op de openbare weg werd niet getolereerd en elke keer kwam de brandweer in actie. Na weer een melding zagen agenten rond kwart voor tien ‘s avonds een man verdachte goederen naar de bult slepen. Deze 42-jarige Zwollenaar is aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.
De brandweer moest er in de Bankastraat twee keer aan te pas komen. Nadat het vuurtje voor de tweede keer was geblust heeft de ROVA opdracht gekregen de resterende goederen op te ruimen.
Bron:http://www.destentor.nl/regioportal/STN/1,1478,12903-Zoekeninnieuws-Zoeken!!__1017939_,00.html?ArchiefID=1017939
Lul toch niet zo domquote:Op zondag 2 januari 2005 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .
Zou wel gaaf zijn zeg als het echt zo zou gaan.
"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.
We rijden nu naar hen toe..."
Kind, je lult zo slap dat je tong impotent lijkt.
ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .
Zou wel gaaf zijn zeg als het echt zo zou gaan.
"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.
We rijden nu naar hen toe..."
Kind, je lult zo slap dat je tong impotent lijkt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".
Dus lul zelf niet zo dom en leg me geen woorden in de mond. Alsof ik beweerd heb dat het gaat zoals in jouw voorbeeldje.
Soms zijn het net kleine kinderen, die labiele vrouwen...quote:Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
Mij valt het nu op, nadat ik tikte dat je met dit topic de londsdale gastjes probeerde te stigmatiseren, dit omdat je de 'allochtone' buurman erbij haalde, Turken die uitgescholden worden, etc. Nu maak je geeneens gewag van dit?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
-blablabletroepzeikkut
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.
De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
veel plezier, en sterktequote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.
De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
Zelf een lonsdale-drager?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
zooo, grote jongen
mag jij zulke dingen wel van je mammie zeggen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!...
Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?
Mongool.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Stomme stinksnol.
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Stomme stinksnol.
Wat S.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
ik ook....quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
Nee hoor, dat doen ze overal. Hier in velp (Arnhem) iig wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....
of doet alleen de haagse politie dit?
Ik ken de buurt. Ik geloof haar zeker maar TS moet stoppen met energie stoppen in de buren en het compleet negeren en langs de neanderthalers heen gaan leven anders komt er nooit een einde aan dit topic.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef Hidden_Horror het volgende:
Ik geloof het helemaal, ik heb zulk tuig ook wel eens gezien en ik kan me dit goed voorstellen!
Sterkte!
Wat hij zegt!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
TS, vertel nou door!
Door 2 van die zielige sukkeltjes moet je niet stoppen met het vertellen.
Ik heb een SS-stormtroep pak, niet uit overtuiging maar omdat ik het mooi vind.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb ook lonsdale kleding niet uit overtuiging ik vind het gewoon mooie kleding...
daar spot je niet meequote:Op maandag 3 januari 2005 18:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb een kind met Down-syndroom, niet uit overtuiging maar omdat ik het mooi vind.
Ik zeg alleen maar bla bla bla bla bla bla, niet omdat ik je argumenten zo flinterdun vind als een plakje gesneden salami maar omdat jij het zegt.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:15 schreef haagse_elfje het volgende:
jij zegt alleen maar bla bla bla bla bla bla
Ja, en hoe kan dat nouuuu?quote:
Kinderen met Down syndroom moeten schmink op, kleurige kleding en te grote schoenen aan en massaal losgelaten worden in winkelstraten en winkelcentra.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb kanker, niet vanwege het jarenlang inhaleren van asbest maar gewoon uit nieuwsgierigiheid.
23quote:
Juist wel. anders had je ook niet op me gereageerd. Juist jouw reactiie bevestigd dat ik dondersgoed weet waar ik het over heb.quote:Je weet niet wat je zegt hea?
Ik lig elke nacht in bed te huilen omdat anonieme mensen op internet mij een eikel vinden.quote:En je denkt waarschijnlijk dat je heel wat bent nu je zulke dingen op internet durft te zeggen, nou ik denk dat 99% van de mensen je een enorme eikel vind
Ach ja, ga vooral voorbij aan het feit dat kanker tegenwoordig voor 60% van alle gevallen te genezen is.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:39 schreef 61neorej het volgende:
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt
Je beseft namelijk niet dat er ook mensen zijn die je er pijn mee doet als je overal met kanker/mongool loopt te schelden.
Als je wilt schelden doe het dan lekker in je zelf, maar ga niet andere ermee vervelen.
MSN zit rechtsonder, in je taakbalk.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef kreuk050 het volgende:
:S
En de Leeuwarder KnokPloeg wil je écht níet tegenkomen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:06 schreef skiczukie het volgende:
Heb deel 1 ook gelezen, en over die Fok! Knokploeg gesproken. Whehehe. Dit is meer een klus voor de LKP.
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef tommytheman het volgende:
Je kunt natuurlijk overal wel een probleem van maken..je had ze ook een biertje kunnen doen natuurlijk. (wel buiten opdrinken natuurlijk, wie wil de Tokkies in de huiskamer?)
Damn eindelijk iemand die het snapt, altijd zijn er wel domme hypocrieten die denken dat mensen zoals jou (en mij) zitten te wachten op hun ondoordachte mening.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
MSN zit rechtsonder, in je taakbalk.
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En de Leeuwarder KnokPloeg wil je écht níet tegenkomen.
Jij bent niks. Ze pissen je wel om.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?
Ik heb een fan.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:39 schreef Avalanche.. het volgende:
Hehe, wat een iritant bijdehand mannetje ben jij Xebrozius. Vreselijk.
Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.
Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.quote:B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.
Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpelquote:Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.
Duh, tuurlijk moet je de politie bellen, sinds wanneer is dat not-done? Wat moet ze dan doen, recht in eigen hand nemen?quote:Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen () en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw gevalquote:Man, wat een respect heb ik voor je meid...
Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach ja, ga vooral voorbij aan het feit dat kanker tegenwoordig voor 60% van alle gevallen te genezen is.
En uiteraard zijn er mensen die er ook aan doodgaan, zo voorkom je namelijk overbevolking.
Maar omdat iemand dood gaat aan kanker moet ik er meer respect voor hebben dan mensen die dood zijn gegaan aan een hartaanval?
Wat is dat voor zieke implicatie....
Ben jij ook iemand die flipt als iemand zegt: "ach man, val dood..." en dat je dan gaat zeggen dat dat niet mag omdat je oma dood is.
In 2090 is elke vorm van kanker te genezen en krijgen we kankervaccins. Tegen die tijd werkt antibiotica niet meer en gaan we massaal weer dood aan infecties en de griep.
Mijn kleinzoon, als ik die ooit krijg, zal dan gaan schelden met griep, want dat is dan not done.
Nog even als voetnoot:
Schelden met tering is een alom geaccepteerd feit terwijl 300 jaar geleden mensen er met bosjes tegelijk aan doodgingen.
Wat dacht je van de uitspraak: "ik heb er de pest in"In +/- het jaar1630 werd Europa getroffen door de pest en daardoor werd 1/3e van de bevolking uitgeroeid.
Waarom hoor ik mensen zoals jou daar nooit over? Hebben jullie enkel respect voor de mensen die nu doodgaan?
Zijn andere ziekten minderwaardig, of ligt het eerder aan mensen zoals jullie? Zijn jullie mogelijk minderwaardig?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:42 schreef Zaren het volgende:
pfff, doellozen discussie, enneh, Xebrozius heb heeft gewoon gelijk, klaar.
Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).quote:Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.
tevenst tvp
Hij heeft vast een oranje bandje omquote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.
B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.
Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.
Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen () en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Man, wat een respect heb ik voor je meid...
OMFG!quote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?
http://www.c2000.nlquote:Op maandag 3 januari 2005 20:55 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).
Doe geen moeite joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
God, dit wordt even flink reageren... moment...
Goed dat jij het verteld, dat scheelt weer een ellenlang verhaal van Mwanabutu.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:27 schreef kanaiken het volgende:
Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen?waarschijnlijk krijg je een antwoord als: "Kanker op, vuile hoer, samen met die allochtone buurman van je!" Gevolgd door nog een strijker naar je hoofd.
Dat is een iets realistischere schets.
Het is 30 december, het geknal heeft 45 minuten geduurd.quote:Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Staan ze vanavond pontificaal voor ons huis vuurwerk af te steken. Geen probleem. Die gaan vanzelf wel wel, denken we. Drie kwartier later staan ze er nog. Dus maar even naar buiten om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan. Dat doen we beleefd.
De bedreigingen kwamen voort uit het feit dat ze aangesproken werden. Daarvoor gaf TS aan dat het rustig was:quote:Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.
Als je het contact weet te vermijden waarom ze dan gaan aanspreken als je weet dat het problemen gaat opleveren?quote:Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Das ook weer lekker. We zitten sinds een paar maanden in een achterstandswijk waar tot voor kort regelmatig de politie op bezoek kwam. Maar het leek mee te vallen. Tot nu toe heb ik weten te vermijden dat ik contact of conflicten had met de Tokkies die onze straat bevolken (3 families and still counting).
Nee hoor, als je nu bovenstaande stukjes eerder had gelezen had je dat argument niet gebruikt.quote:Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpel
Respect heb ik voor mensen die inzien dat hun handelswijze nooit helemaal correct is. Respect heb ik voor mensen die niet een belerende toon aanslaan tegen anderen omdat zij van mening zijn dat hun mening het pas van verlichting is.quote:Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw geval![]()
En over 100 jaar is kanker te genezen en na 150 jaar is het woord kanker een geaccepteerd scheldwoord.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
Tering scheld ik overigens ook niet mee.
Rare dingen uitkramen?quote:En de minderwaardige ben jij denk ik. als je al denkt dat je je respect moet verdienen door de meeste rare dingen uit te kramen ben je wel diep gezonken
quote:En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
quote:En jah in 2090 is er misschien een vaccin tegen kanker, en weer 100 jaar later is kanker misschien net zo gewoon als waterpokken nu.
Vreemd genoeg veroordeel je datgene wat je ook bevestigd. Ik weet niet waarom ik dan opeens een minderwaardige ben aangezien ik wel bij mijn woorden blijf en niet zomaar mensen ga beschuldigen met termen als ‘minderwaardige’.quote:Maar dan zal het misschien ook gewoon een maatschappelijk geaacceptteerd spreekwoord zijn.
En dan is inderdaad Griep een scheldwoord misschien
Shit.quote:
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Shit.
Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk?
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.quote:Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Shit.
Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk? Denk je dat het iemand wat boeit wat jij onder 'respect' verstaat? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...
[..]
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
Sorry, ik ben geen meeloperquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.
Nogmaals reageren op dit. Dood moet je, natuurlijk en snel graag. IIk ben geen Joegoslaaf. Sindsdien jou achtervolgd? Jij moest een jaar geleden of langer een naamtopic maken enzo. Vandaar, ik schijt op jou. Druk maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...
[..]
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
En jouw bijdrage was anders wel een bouwsteen geweest in deze magnifieke topic bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef funkyskunkie het volgende:
En zo word er alweer een Topic verneukt door ...........
Juist ja.... X![]()
En dat weet je nog precies, en je achtervolgt me niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef skiczukie het volgende:
Nogmaals reageren op dit. Dood moet je, natuurlijk en snel graag. IIk ben geen Joegoslaaf. Sindsdien jou achtervolgd? Jij moest een jaar geleden of langer een naamtopic maken enzo.
Hier een zakdoek voor je bloedneusje van woede:quote:Vandaar, ik schijt op jou. Druk maken?Als je daar over nadenkt alleen al. Weet je nog, Mr. Lijn 15?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En jouw bijdrage was anders wel een bouwsteen geweest in deze magnifieke topic bedoel je?
Ik heb een goed geheugen. Ik kan me ongeveer elke post die ik doe nog herinneren. Kan je wel weer aankomen met je fantastische plaatjes enzo, je bent gewoon een huilie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dat weet je nog precies, en je achtervolgd me niet?
Ik bedoel als je je niet druk zou maken was je allang vergeten dat ik één jaar geleden dat topic had gemaakt.
[..]
Hier een zakdoek voor je bloedneusje van woede:
[afbeelding]
rijd jij ff lekker met je tweedehands trabant van een berg af, kutpoolquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen. Ik kan me ongeveer elke post die ik doe nog herinneren. Kan je wel weer aankomen met je fantastische plaatjes enzo, je bent gewoon een huilie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
[..]
rijd jij ff lekker met je tweedehands trabant van een berg af, kutpool
heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar in de eerste plaats ben je gewoon een 'attention whore'.
Zo'n snuivende kuturker als jij, daar zou toch eens wat aan gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?
ik heb nog een kast leeg staan op de wallen, altijd leuk voor kansloze turken die voor een prikkie een wip willen maken![]()
eet je bordje leeg, stumperdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Uh, gast. Waar bemoei jij je mee.
Origineel met je stumper.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
[..]
eet je bordje leeg, stumperd
je vader heeft zich niet voor niks een half uur zitten rukken boven de soeppan
deden ze maar wat aan jou toen je nog geaborteerd kon wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n snuivende kuturker als jij, daar zou toch eens wat aan gedaan moeten worden.
Ik geef enkel argumenten, jij echter trekt de aandacht naar je toe door dom te schelden...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Maar in de eerste plaats ben je gewoon een 'attention whore'.
jij hebt helemaal geen nationaliteit, stuk strontquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef skiczukie het volgende:
Ow, nógmaals, een Poolse naam hebben is niet hetzelfde als een Pools paspoort ofzo. Stumper.
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik geef enkel argumenten, jij echter trekt de aandacht naar je toe door dom te schelden....
Wheheh. Wat moet jij nou eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen nationaliteit, stuk stront
misschien kun jij nog een hondepenning aanvragen maar ik geef je weinig hoop![]()
Alweer zo een sukkel..........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat zusjes van je te koop?
ik heb nog een kast leeg staan op de wallen, altijd leuk voor kansloze turken die voor een prikkie een wip willen maken![]()
Als je even de moeite had genomen, kon je in m'n fotoboek zien dat ik verre van studentikoos benquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef funkyskunkie het volgende:
Waarschijnlijk net zo als X een uitgespuugd korps-balletje is![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen, kon je in m'n fotoboek zien dat ik verre van studentikoos ben.
ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Alweer zo een sukkel..........
Totaal anoniem, en maar onzin uitkramen
Waarschijnlijk net zo als X een uitgespuugd korps-balletje is![]()
Echt jammer dat dit topic naar de donder gaat............
Kan ook niet begrijpen dat de crew het niet ziet........
Turk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkie
en wat jammer is is dat jij net als alle ander afval niet in container bent geflikkerd![]()
Hij voelt zich nog aangesproken ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkie
en wat jammer is is dat jij net als alle ander afval niet in container bent geflikkerd![]()
gelukkig niet, maar als jij een turk zoekt.....quote:
In mijn profiel staat enkel wat ik studeer, hoe oud ik ben en dat ademen mijn hobby is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef funkyskunkie het volgende:
Heb alleen je profiel doorgenomen, was voor mij al genoeg..........
Pfff.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar als jij een turk zoekt.....
moet je het eens in een gaybar zoeken en niet hier![]()
Ja, ik maak pizza's met jodenvlees...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:31 schreef skiczukie het volgende:
Xebro was toch een duitser en italiaan.
jij ziet helemaal niets domme pool!!!quote:
Yo fag, je mag je bek houden nu.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:36 schreef laffer het volgende:
[..]
jij ziet helemaal niets domme pool!!!
![]()
Graag. Neem ik een grote Somaliër mee. Gezellig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ander kom je hem opzoeken in je Trabantje?
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....quote:
Ben jij dertien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....
krijg jij je bek uberhaupt weleens dicht, of laten de hechtingen dat niet toe![]()
![]()
Gast, ook jij op een blacklist.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....
krijg jij je bek uberhaupt weleens dicht, of laten de hechtingen dat niet toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |