quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
zooo, grote jongen
mag jij zulke dingen wel van je mammie zeggen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!...
Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?
Mongool.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Stomme stinksnol.
Wat S.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
ik ook....quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
Nee hoor, dat doen ze overal. Hier in velp (Arnhem) iig wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....
of doet alleen de haagse politie dit?
Ik ken de buurt. Ik geloof haar zeker maar TS moet stoppen met energie stoppen in de buren en het compleet negeren en langs de neanderthalers heen gaan leven anders komt er nooit een einde aan dit topic.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef Hidden_Horror het volgende:
Ik geloof het helemaal, ik heb zulk tuig ook wel eens gezien en ik kan me dit goed voorstellen!
Sterkte!
Wat hij zegt!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
TS, vertel nou door!
Door 2 van die zielige sukkeltjes moet je niet stoppen met het vertellen.
Ik heb een SS-stormtroep pak, niet uit overtuiging maar omdat ik het mooi vind.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb ook lonsdale kleding niet uit overtuiging ik vind het gewoon mooie kleding...
daar spot je niet meequote:Op maandag 3 januari 2005 18:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb een kind met Down-syndroom, niet uit overtuiging maar omdat ik het mooi vind.
Ik zeg alleen maar bla bla bla bla bla bla, niet omdat ik je argumenten zo flinterdun vind als een plakje gesneden salami maar omdat jij het zegt.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:15 schreef haagse_elfje het volgende:
jij zegt alleen maar bla bla bla bla bla bla
Ja, en hoe kan dat nouuuu?quote:
Kinderen met Down syndroom moeten schmink op, kleurige kleding en te grote schoenen aan en massaal losgelaten worden in winkelstraten en winkelcentra.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb kanker, niet vanwege het jarenlang inhaleren van asbest maar gewoon uit nieuwsgierigiheid.
23quote:
Juist wel. anders had je ook niet op me gereageerd. Juist jouw reactiie bevestigd dat ik dondersgoed weet waar ik het over heb.quote:Je weet niet wat je zegt hea?
Ik lig elke nacht in bed te huilen omdat anonieme mensen op internet mij een eikel vinden.quote:En je denkt waarschijnlijk dat je heel wat bent nu je zulke dingen op internet durft te zeggen, nou ik denk dat 99% van de mensen je een enorme eikel vind
Ach ja, ga vooral voorbij aan het feit dat kanker tegenwoordig voor 60% van alle gevallen te genezen is.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:39 schreef 61neorej het volgende:
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt
Je beseft namelijk niet dat er ook mensen zijn die je er pijn mee doet als je overal met kanker/mongool loopt te schelden.
Als je wilt schelden doe het dan lekker in je zelf, maar ga niet andere ermee vervelen.
MSN zit rechtsonder, in je taakbalk.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef kreuk050 het volgende:
:S
En de Leeuwarder KnokPloeg wil je écht níet tegenkomen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:06 schreef skiczukie het volgende:
Heb deel 1 ook gelezen, en over die Fok! Knokploeg gesproken. Whehehe. Dit is meer een klus voor de LKP.
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef tommytheman het volgende:
Je kunt natuurlijk overal wel een probleem van maken..je had ze ook een biertje kunnen doen natuurlijk. (wel buiten opdrinken natuurlijk, wie wil de Tokkies in de huiskamer?)
Damn eindelijk iemand die het snapt, altijd zijn er wel domme hypocrieten die denken dat mensen zoals jou (en mij) zitten te wachten op hun ondoordachte mening.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
MSN zit rechtsonder, in je taakbalk.
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En de Leeuwarder KnokPloeg wil je écht níet tegenkomen.
Jij bent niks. Ze pissen je wel om.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?
Ik heb een fan.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:39 schreef Avalanche.. het volgende:
Hehe, wat een iritant bijdehand mannetje ben jij Xebrozius. Vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |