quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
zooo, grote jongen
mag jij zulke dingen wel van je mammie zeggen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is immers een "volvomeister"!...
Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?
Mongool.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Stomme stinksnol.
Wat S.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
ik ook....quote:Op maandag 3 januari 2005 01:58 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat dit interessante verhaal nu om zeep is geholpen door allerlei types die beweren dat het niet waar is wat TS vertelt. Boeie! Het was vermakelijk en ik las grag mee.
Nee hoor, dat doen ze overal. Hier in velp (Arnhem) iig wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....
of doet alleen de haagse politie dit?
Ik ken de buurt. Ik geloof haar zeker maar TS moet stoppen met energie stoppen in de buren en het compleet negeren en langs de neanderthalers heen gaan leven anders komt er nooit een einde aan dit topic.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef Hidden_Horror het volgende:
Ik geloof het helemaal, ik heb zulk tuig ook wel eens gezien en ik kan me dit goed voorstellen!
Sterkte!
Wat hij zegt!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
TS, vertel nou door!
Door 2 van die zielige sukkeltjes moet je niet stoppen met het vertellen.
Ik heb een SS-stormtroep pak, niet uit overtuiging maar omdat ik het mooi vind.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb ook lonsdale kleding niet uit overtuiging ik vind het gewoon mooie kleding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |