abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24343765
Nou, ze stonden er weer. Nu stond de auto er weer, en daar zetten ze een tol op en de strijkers vlogen weer tegen de ramen. Terwijl ik de politie belde rent (ex?)vriend naar buiten, net op tijd om te voorkomen dat de buurman er eentje te grazen neemt. Politie is er nog niet ondanks dat ik aangegeven heb dat de situatie explosief is.

Edit: vervolg op: Bedreigd om vuurwerk... :(

[ Bericht 15% gewijzigd door Mwanatabu op 01-01-2005 21:32:03 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:11:41 #2
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24343790
leren die mongolen het dan nooit
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24343803
Een tol op de auto zetten? OMG dat geeft een flinke brandplek.
Sorry hoor maar dat zou voor mij echt de druppel zijn.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:13:42 #4
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24343835
Pak die auto en peer m met je vriend naar je ouders oid, dit is echt niet meer te doen (gewoon goed het huis hermetisch afsluiten voordat je vertrekt)
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 januari 2005 @ 21:20:22 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_24343962
en de politie is nog steeds nergens te bekennen natuurlijk
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24344141
Ik snap er nix van, van die hele openingspost niet
pi_24344158
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Bedreigd om vuurwerk... :(
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_24344160
Nou, net met de buurman wezen praten bij de ouders van eentje. Die zijn best voor rede vatbaar. De rest van de apentroep niet. Een jongen begon trots te proclameren dat hij skinhead was en "dat het pas ophield als buurman het land uit oprotte". Toen we wegliepen werden we bestookt met vuurwerk, eentje raakte me, nota bene gegooid door de vader van aso-fam nummer 1. Politie weer gebeld. Onderweg.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24344166
hier in de winkelstraat staken ze gisteren dus gewoon een lawine pijl af, dat ding vloog alle kanten op. denken niet na die gasten
pi_24344176
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Heb je het vorige topic wel gevolgd?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_24344203
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ze stonden er weer. Nu stond de auto er weer, en daar zetten ze een tol op en de strijkers vlogen weer tegen de ramen. Terwijl ik de politie belde rent (ex?)vriend naar buiten, net op tijd om te voorkomen dat de buurman er eentje te grazen neemt. Politie is er nog niet ondanks dat ik aangegeven heb dat de situatie explosief is.
! Ik ben over het algemeen een vredelievend persoon maar als ik dat zou zien dan ging ik toch echt over de emmer hoor!

*duimt voor Mwanatabu*
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:34:42 #12
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24344264
Waarom post je (ex?)vriend in je statr post? bang dat hem wat overkomt of ben je van lan om weg te gaan?> gewoon nieuwsgierig. en blijf de poltiie gewoon bellen samen met 112 en de gemeente.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:37:26 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24344313
jeetje wat erg voor je...

ik duim ook voor je
don't give me that fucking bullshit
pi_24344346
ik heb geen zin om het vorige deel helemaal door te lezen maar is de politie uiteindelijk nog wel gekomen dan eergister?
Extremistisch gematigd.
pi_24344360
jij bent vast begonnen
pi_24344375
heb je geen mes in huis ofzo?
<hr>
pi_24344411
Kut aso's zeg.

Maar serieus als je hier tv ploeg heen stuurt dan word het smullen geblazen voor de kijkers met dat soort idioten. Kijk maar hoe snel dat andere topic vol zat en naar de echte tokkies.
pi_24344555
mik een lawinepijl op ze
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24344571
OMG.......... was mijn eerste gedachte en reactie....

Maar...... toen: WTF??? In Zwolle????!!!!!!!! Een situatie als dit?????
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:55:50 #20
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_24344619
Als je echt wilde dat de politie snel zou komen, gewoon een beetje hysterisch 112 bellen dat je vriend of de buurman een mes in zn handen heeft en dreigt er meerdere mee neer te steken. Ze zijn er zo, succes gegarandeerd. Wel in Utrecht in elk geval.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:57:31 #21
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24344646
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:01:10 #22
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24344714
damn ik zou me eigen bom in elkaar kneden en voor hun huis afsteken

Haarlakflessen en sterretjes bij elkaar binden, sterretje aansteken, weggooien...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:05:23 #23
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_24344802
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
From the ashes...
pi_24344815
Tvp
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:08:28 #25
38229 kanaiken
pi_24344848
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef Xitami het volgende:
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
Wat is dat precies, ik kwam dit eerder ook al tegen
Ik begreep dat het iets van vroeger was
pi_24344891
Ik heb het vorige topic even doorgelezen, mijn eerste reactie: OMFG.

Ik hoop dat de politie eindelijk arriveert...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:11:19 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24344896
Via livescanner.nl maar meeluisteren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24344905
bah!,. tuig waar niet mee te praten valt,. opsluiten in een kampf en uitmoorden
pi_24344933
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_24345011
Pffff, ik heb net de hele lap tekst doorgelezen, waar gaat dit naartoe?
Ik ken het "soort" mensen ook wel.
Wat vaak wel wil helpen is een directe aanpak.
Neem een honkbalknuppel en verbrijzel het eerste beste knietje wat je kan raken van die etters.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is zo).
Als de pliesie op de hoogte is kun je het altijd op zelfverdediging gooien
(die hebben ook wel begrip).

Maar er is een nadeel, of er komt een buurt-oorlog, met jou in het middelpunt.
Of het is einde feest.........

Maar ik begrijp dat je een (alleenstaande) moeder bent, dus ik denk dat die optie afvalt.

Wellicht kun je een (dummy) camera op je voor en achter-gevel hangen, misschien schrikt dat wel af.
Alleen jammer dat de winkels nu dichtzijn

In ieder geval een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop dat ze snel kappen, en als ik jou was zal ik toch maar opzoek gaan naar een andere woning.

Sterkte
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:20:52 #31
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24345084

zaterdag 1 januari 2005 @ 22:24:47 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24345162
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:17 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat vaak wel wil helpen is een directe aanpak.
Neem een honkbalknuppel en verbrijzel het eerste beste knietje wat je kan raken van die etters.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is zo).
Als de pliesie op de hoogte is kun je het altijd op zelfverdediging gooien
(die hebben ook wel begrip).
Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:30:25 #33
38229 kanaiken
pi_24345284
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:13 schreef -Eddow- het volgende:
FOK! knokploeg
aaahaaa
pi_24345323
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken, maar de politie kwam (!) na mijn tweede melding dat er met vuurwerk naar me was gegooid. Die stonden er net, beetje de situatie uitgelegd, ze riepen het stel waarmee het begonnen is erbij, die begonnen vrolijk te vertellen wat wij allemaal wel niet gedaan zouden hebben en haalden dingen van drie jaar terug erbij van de buurman. Hoop gebek en maar niet in willen (kunnen) zien dat het abnormaal is om vuurwerk naar mensen te gooien of die te bedreigen. Alles was onze schuld met als bottom line dat dat kwam omdat buurman en vriend allochtoon waren en dus sowiewo niets te willen hadden hier. Die gast werkt dus echt in het leger. Lonsdale-gastje. Een veilig gevoel dat dat soort debielen ons land verdedigen en vertegenwoordigen.

Toen kwam die leipo die naar me gegooid had er ineens bij met een hoop gelal, meteen proberen die agenten in discussie te trekken etc ("Ik zeg wat ik wil. Waarom mag ik dat niet zeggen dan? Leg es uit"). Drankwalm van hier tot Tokyo. Agenten lieten zich niet verleiden tot dat soort getrut en hebben afgesproken met de verzamelde asocialiteiten dat het nu afgelopen was ("van beide kanten") en dat er een streep onder stond. Toen de Hunnen vertrokken waren kletsten de agenten nog even na en gaven ons groot gelijk dat we probeerden te verhuizen. Ze legden ook nog even (overbodigerwijze) uit hoe dit volk in elkaar zit: niet mee omgaan is de enige manier.

Morgen als het licht is kijken we hoe de auto eruit ziet...
pi_24345343
Volgens mij denken zij ook 'nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.'

Hopen dat de politie snel langskomt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24345474
jezus wat een stel klootzakken. Echt knap van je dat je je zo rustig houdt Ik had was persoonlijk al lang met een knuppel naar buiten gegaan en fftjes alle feiten laten zien

Succes iig
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_24345741
Ik treur met je mee, en ook een kut moment om de relatie kapot te zien gaan.... maar dat zou ook kunnen komen door de stress en spaning... dan gaan mensen rare dingen doen. In ieder geval de politie, en de verhoorder constant lastig blijven vallen met klachten, en zorgen dat je foto's, video opnames maakt als ze weer eens over de schreef gaan, en ik deel je leed met je. Ik woon zelf in de binnenstad (ander plaats) en daar heb je ook van die mongolen.... gelukkig zijn die op doortrek.... maar, er zijn afgelopen nacht wel telefooncellen, containers, afvalbakken, en winkelruiten aan gegaan.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_24345962
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.
Dat is zo, maar.....
In Nederland mag je geweld met gepast geweld be-antwoorden.
Dus als je dan zegt dat je door 10 van die opgefokte gastjes werd aangevallen zal geen enkele (hulp)officier van justitie je voor laten komen.
(zeker als de pliesie al op de hoogte is, dan hebben ze vaak ook wel begrip).

Schiet je nu je buurjongen overhoop omdat hij je zijn nieuwe zakmes wil laten zien heb je een probleem......

En nee, ik promoot geweld absoluut niet, had al eerder gezegd dat die optie afviel.

Ik wou alleen maar kwijt hoe ik erover dacht, maar dit gaat wel heel off-topic.

Ts, nog steeds sterkte hoor
pi_24345968
stem op mij en ik zorg ervoor dat dit soort mensen direct een nekschot krijgen, inclusief alle nageslacht want deze zijn toch al verpest.. wat lijkt me dat heerlijk om dat soort acties uit te halen..
pi_24346028
Zooooooo.....hoe oud zijn die gasten dan die jou regelmatig lastigvallen??

Wat woon jij in een trieste buurt zeg, ik heb die vorige topic doorgelezen en daar zei je dat deze mensen eerst in woonwagenkampen woonden en dat ze sinds 1930 in deze buurt wonen en dat sindsdien alle ellende is begonnen?

Ten eerste vraag ik me af waarom de gemeente/politie/woningbouwvereniging enz. niks doet. Zij zijn eigenlijk degenen die het daar voor het zeggen hebben. Blijkbaar vertikken ze het gewoon, omdat ze bang zijn?

Als ik jou was zou ik gewoon verhuizen naar een andere buurt en als dat niet kan, naar een andere stad ofzo. Het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar in zo'n situatie kan je dus echt NIET leven.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:11:12 #41
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24346156
zeg, ik vind het wel knap van je dat alles goed is gegaan en zo.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:13:52 #42
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_24346205
tvp
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_24346214
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
Verwijderd door Admin.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:18:39 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24346287
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:02 schreef NullPointer het volgende:
stem op mij en ik zorg ervoor dat dit soort mensen direct een nekschot krijgen, inclusief alle nageslacht want deze zijn toch al verpest.. wat lijkt me dat heerlijk om dat soort acties uit te halen..
Iemand die dit soort uitspraken serieus meent verdient eenzelfde lot als Balthasar Gerards.
pi_24346295
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken, maar de politie kwam (!) na mijn tweede melding dat er met vuurwerk naar me was gegooid. Die stonden er net, beetje de situatie uitgelegd, ze riepen het stel waarmee het begonnen is erbij, die begonnen vrolijk te vertellen wat wij allemaal wel niet gedaan zouden hebben en haalden dingen van drie jaar terug erbij van de buurman. Hoop gebek en maar niet in willen (kunnen) zien dat het abnormaal is om vuurwerk naar mensen te gooien of die te bedreigen. Alles was onze schuld met als bottom line dat dat kwam omdat buurman en vriend allochtoon waren en dus sowiewo niets te willen hadden hier. Die gast werkt dus echt in het leger. Lonsdale-gastje. Een veilig gevoel dat dat soort debielen ons land verdedigen en vertegenwoordigen.

Toen kwam die leipo die naar me gegooid had er ineens bij met een hoop gelal, meteen proberen die agenten in discussie te trekken etc ("Ik zeg wat ik wil. Waarom mag ik dat niet zeggen dan? Leg es uit"). Drankwalm van hier tot Tokyo. Agenten lieten zich niet verleiden tot dat soort getrut en hebben afgesproken met de verzamelde asocialiteiten dat het nu afgelopen was ("van beide kanten") en dat er een streep onder stond. Toen de Hunnen vertrokken waren kletsten de agenten nog even na en gaven ons groot gelijk dat we probeerden te verhuizen. Ze legden ook nog even (overbodigerwijze) uit hoe dit volk in elkaar zit: niet mee omgaan is de enige manier.

Morgen als het licht is kijken we hoe de auto eruit ziet...
Aha, je verzint dit dus om die lonsdalegastjes zwart te maken.

Heeft iemand het adres van Mwanatabu? Deze pathetische jokkebrok moet eens flink aan de tand gevoeld worden.
Verwijderd door Admin.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:23:27 #46
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_24346387
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
Nee, lijkt me ook niet, dat vond ik ook al zo raar...
pi_24346399
VOLVOMEISTER, doe eens rustig aan. Vragen naar adresgegevens is not done.
pi_24346462
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dat is idd vreemd, maar het kan gebeuren toch?
pi_24346522
VOLVOMEISTER ik geloof er ook weinig van, van dit hele verhaal pure fantasie. Alleen adres vragen is zoals Dirkh zegt not done.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:33:41 #50
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24346572
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:24 schreef Dirkh het volgende:
VOLVOMEISTER, doe eens rustig aan. Vragen naar adresgegevens is not done.
je hebt zo iets als privacy....
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')