Bedreigd om vuurwerk... :(quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Ik snap er nix van, van die hele openingspost niet
Heb je het vorige topic wel gevolgd?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Logitik het volgende:
Ik snap er nix van, van die hele openingspost niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ze stonden er weer. Nu stond de auto er weer, en daar zetten ze een tol op en de strijkers vlogen weer tegen de ramen. Terwijl ik de politie belde rent (ex?)vriend naar buiten, net op tijd om te voorkomen dat de buurman er eentje te grazen neemt. Politie is er nog niet ondanks dat ik aangegeven heb dat de situatie explosief is.
Wat is dat precies, ik kwam dit eerder ook al tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef Xitami het volgende:
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:17 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat vaak wel wil helpen is een directe aanpak.
Neem een honkbalknuppel en verbrijzel het eerste beste knietje wat je kan raken van die etters.
(Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is zo).
Als de pliesie op de hoogte is kun je het altijd op zelfverdediging gooien![]()
(die hebben ook wel begrip).
aaahaaaquote:
Dat is zo, maar.....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goede tip. Als je tenminste voor de rechter gesleept wil worden. Noodweer zal nooit geaccepteerd worden, materiële schade alleen is niet voldoende om achter iemand aan te gaan en lichamelijk letsel toe te brengen.
Iemand die dit soort uitspraken serieus meent verdient eenzelfde lot als Balthasar Gerards.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:02 schreef NullPointer het volgende:
stem op mij en ik zorg ervoor dat dit soort mensen direct een nekschot krijgen, inclusief alle nageslacht want deze zijn toch al verpest..wat lijkt me dat heerlijk om dat soort acties uit te halen..
Aha, je verzint dit dus om die lonsdalegastjes zwart te maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken, maar de politie kwam (!) na mijn tweede melding dat er met vuurwerk naar me was gegooid. Die stonden er net, beetje de situatie uitgelegd, ze riepen het stel waarmee het begonnen is erbij, die begonnen vrolijk te vertellen wat wij allemaal wel niet gedaan zouden hebben en haalden dingen van drie jaar terug erbij van de buurman. Hoop gebek en maar niet in willen (kunnen) zien dat het abnormaal is om vuurwerk naar mensen te gooien of die te bedreigen. Alles was onze schuld met als bottom line dat dat kwam omdat buurman en vriend allochtoon waren en dus sowiewo niets te willen hadden hier. Die gast werkt dus echt in het leger. Lonsdale-gastje. Een veilig gevoel dat dat soort debielen ons land verdedigen en vertegenwoordigen.
Toen kwam die leipo die naar me gegooid had er ineens bij met een hoop gelal, meteen proberen die agenten in discussie te trekken etc ("Ik zeg wat ik wil. Waarom mag ik dat niet zeggen dan? Leg es uit"). Drankwalm van hier tot Tokyo. Agenten lieten zich niet verleiden tot dat soort getrut en hebben afgesproken met de verzamelde asocialiteiten dat het nu afgelopen was ("van beide kanten") en dat er een streep onder stond. Toen de Hunnen vertrokken waren kletsten de agenten nog even na en gaven ons groot gelijk dat we probeerden te verhuizen. Ze legden ook nog even (overbodigerwijze) uit hoe dit volk in elkaar zit: niet mee omgaan is de enige manier.
Morgen als het licht is kijken we hoe de auto eruit ziet...
Nee, lijkt me ook niet, dat vond ik ook al zo raar...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
Dat is idd vreemd, maar het kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:24 schreef Dirkh het volgende:
VOLVOMEISTER, doe eens rustig aan. Vragen naar adresgegevens is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |