Hij voelt zich nog aangesproken ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij ff lekker verder snuifen, funkyjunkie
en wat jammer is is dat jij net als alle ander afval niet in container bent geflikkerd![]()
gelukkig niet, maar als jij een turk zoekt.....quote:
In mijn profiel staat enkel wat ik studeer, hoe oud ik ben en dat ademen mijn hobby is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef funkyskunkie het volgende:
Heb alleen je profiel doorgenomen, was voor mij al genoeg..........
Pfff.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar als jij een turk zoekt.....
moet je het eens in een gaybar zoeken en niet hier![]()
Ja, ik maak pizza's met jodenvlees...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:31 schreef skiczukie het volgende:
Xebro was toch een duitser en italiaan.
jij ziet helemaal niets domme pool!!!quote:
Yo fag, je mag je bek houden nu.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:36 schreef laffer het volgende:
[..]
jij ziet helemaal niets domme pool!!!
![]()
Graag. Neem ik een grote Somaliër mee. Gezellig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ander kom je hem opzoeken in je Trabantje?
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....quote:
Ben jij dertien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....
krijg jij je bek uberhaupt weleens dicht, of laten de hechtingen dat niet toe![]()
![]()
Gast, ook jij op een blacklist.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pools zuigjochie, die voor een dropje een hele touristenbus afzuigt.....
krijg jij je bek uberhaupt weleens dicht, of laten de hechtingen dat niet toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |