Wat zijn de regels?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
de purist in mij wil de TT aanpassen.. of zijn er tegenwoordig andere regels?
@herman: wat van de vliegende panters is er straks voor? Sex, Hype, of hun laatste programma?
* Alexxxxx heeft Sex en Hype op DVD
BNN maakt: Avro's Sterrenslag!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
sterrenslag in de sneeuw ik ga kapot echt
Ach, ik knuffel met bomen, dus met jou knuffleen lukt me ook welquote:
ik heb zin om Linux te installerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:05 schreef Fwnk het volgende:
He, ik ga effe Live for speed, gaan er nog mensen mee?![]()
Nee dankje, dan sla ik nog liever de hand aan mezelfquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
zullen we een kansloze wijfen orgie organiseren?
ik ga vragen of ze het vaker uitzenden boomknuffelaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik knuffel met bomen, dus met jou knuffleen lukt me ook wel
Alleen je hebt wel de ultieme manier gevonden om me weg te werkenik ben Vliegende panters kijken
Hobby kosten geld, ik heb geen geldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:12 schreef Impreza_STI het volgende:
Waarom gaan jullie geen hobby's zoeken![]()
t betere werkquote:
nee... dat is vetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:13 schreef Fwnk het volgende:
lol 345 met een murcielago in duitsland, dat is echt ZIEK!
had de diablo alquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:22 schreef Fwnk het volgende:
4wielaandrijving in een lambo?
Dat zou helemaal HARD gaan
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
[..]
had de diablo almaar 60% van t vermogen naar achteren en 40 naar voor om het sportief te houden
![]()
Ik zou ze geld gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Als ik toch ooit voor Lambo zou mogen werkenIk zou t voor niks doen
Ik ws ookquote:
idd, dat is gewoon geilquote:
ik denk dat ik naar de dokter moet..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:56 schreef PeuRac het volgende:
*schoonmaakt*
Me too..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb net de laatste minuut kunnen zien in de lambo... rest gemist
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef Youp het volgende:
[..]
yes kijk eens of er screenies staan op mokkels.nl
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
wat gemist ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:18 schreef Youp het volgende:
die meid op discovery
1 lekker
2 uber auto fanaat
3 euh
brakquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef Fwnk het volgende:
Kom racen dames!
als ze nou geen merc reed mocht ze wel een beschuitje met me komen etenquote:
dat is gewoon het eerste wat eruit gaat nadat ik met haar heb genuecktquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
als ze nou geen merc reed mocht ze wel een beschuitje met me komen eten
nee je begrijpt t niet helemaalquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is gewoon het eerste wat eruit gaat nadat ik met haar heb genueckt
Mercedes.... pfft pfft I spit on them
jij weet niet eens hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
nee je begrijpt t niet helemaalIK nueck die
foeiquote:
oh wedde van welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe dat moet![]()
BARBAAR GEK DWAAS!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:57 schreef Youp het volgende:
[..]
foei
wij hebben dr ooit een gehad en daar pleurde eens spontaan een wiel onderuitkutbarrels
mjah die was van een ex vriend van mn moeder waar we een paar jaar gewoond hebben die geestelijk niet 100% wasquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BARBAAR GEK DWAAS!!!!!!
Ga je in een hoek staan schamen met je been omhoog
dat geestelijk kan ik nu al bevestigenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah die was van een ex vriend van mn moeder waar we een paar jaar gewoond hebben die geestelijk niet 100% wasen dan niet als in gehandicapt...
ik vond het toen al een pongel
mjah was t maar alleen zn autokeuzequote:Op zondag 2 januari 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat geestelijk kan ik nu al bevestigen
als je daarvoor kiest dan zit er een flinke steek losquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah was t maar alleen zn autokeuze![]()
zwarte pagina's in youp's biografie
Baf!fen is best zwaarquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hej baffer!!!
waar kun jij nou moe van zijn?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je daarvoor kiest dan zit er een flinke steek los
alle mercedes rijders die ik ken zijn raar![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef Youp het volgende:
[..]
menschen ik ga pittenmorgen om 7 uur op en dan gelderland onveilig maken
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ervoor eerst even goed gebaft hebben natuurlijk, erna doen we niet![]()
![]()
waarom installeer je die Northon troep dan ook?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef BoJo het volgende:
pffff ik had Norton GoBack geinstalleerd en dat was zo gebeurd. Nu wil hem er weer vanaf halen, is ie uuuuuuuuuuuuuren bezig.![]()
Omdat ik niks beters te doen hadquote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom installeer je die Northon troep dan ook?![]()
en die janken ook altijd over uninstallen?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Omdat ik niks beters te doen had![]()
en ik wilde eens meemaken waar al die klanten over bellen![]()
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werkquote:Op zondag 2 januari 2005 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en die janken ook altijd over uninstallen?
en staat alle software niet geinstalleerd bij jullie op de pc's dan?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Omdat ik niks beters te doen had![]()
en ik wilde eens meemaken waar al die klanten over bellen![]()
Fulltime interne helpdeskquote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werk![]()
Ik had Norton Internet Security 2004 erop, dus dacht kom laat ik eens 2005 erop installeren. Maar dat ging helemaal foutquote:
Symantec troep... nog hardnekkiger dan spywarequote:Op zondag 2 januari 2005 00:26 schreef BoJo het volgende:
66% m'n GoBack deinstallatie.... ik begon om 22u![]()
Nog hardnekkiger dan de virussen die ze buiten zouden moeten kunnen houdenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Symantec troep... nog hardnekkiger dan spyware
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werk![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:26 schreef BoJo het volgende:
66% m'n GoBack deinstallatie.... ik begon om 22u![]()
dat kan je wel zeggen, ik wil slapen hoerending.quote:
AANGENOMENquote:Op zondag 2 januari 2005 00:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, ik wil slapen hoerending.
M'n enige doel om voor 2nd liner te solliciteren is omdat ik dan de kans heb om die development nerds eens flink uit te schelden elke dag
Zal wel mooi staan in m'n motivatie![]()
Geachte heer H......quote:Op zondag 2 januari 2005 00:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, ik wil slapen hoerending.
M'n enige doel om voor 2nd liner te solliciteren is omdat ik dan de kans heb om die development nerds eens flink uit te schelden elke dag
Zal wel mooi staan in m'n motivatie![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geachte heer H......
Ondanks dat wij vertrouwen hebben in uw capaciteiten, zijn wij af van uw benoeming tot 2nd liner.
De reden hiervoor is dat wij uw motivatie beschouwen als negatief voor de sfeer in het bedrijf.
De directie.
mooi druk jij m'n laptop uit als ie ooit nog een keer klaar komt... 75 %quote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
ik leef nog ik leef nog
krijg nu pas wat tijds besef
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geachte heer H......
Ondanks dat wij vertrouwen hebben in uw capaciteiten, zijn wij af van uw benoeming tot 2nd liner.
De reden hiervoor is dat wij uw motivatie beschouwen als negatief voor de sfeer in het bedrijf.
De directie.
had ik dat maar....quote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
ik leef nog ik leef nog
krijg nu pas wat tijds besef
bijna 3 uur aan het uninstallenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi druk jij m'n laptop uit als ie ooit nog een keer klaar komt... 75 %![]()
Dus eigenlijk zeg je dat als je maar positief bent, iedereen 2nd liner kan worden?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige positieveling daro, iedereen kankert op het product.![]()
ja die zijn echte Norton fanboysquote:Op zondag 2 januari 2005 00:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat als je maar positief bent, iedereen 2nd liner kan worden?
hoe weet jij dat? weer die connecties van je zekerquote:Op zondag 2 januari 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
zeker wel zeker wel.
Wat voor trage kut laptop heb jij welquote:Op zondag 2 januari 2005 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi druk jij m'n laptop uit als ie ooit nog een keer klaar komt... 75 %![]()
jaquote:Op zondag 2 januari 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? weer die connecties van je zeker
hej tot 12 uur ben ik heeel rustigquote:
tript nog welquote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem tript op Supermarco May - Timemachine
same......quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog een radio kopen? Voor als me vader hem niet wil.
zou mooi zijn... wordt bij mij een zwaardere klus maar misschien gaat het wel lukken... je weet het niet... mijn broertje heeft al 0 studiepunten gehaald dit jaarquote:Op zondag 2 januari 2005 01:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
same......
en als m'n tentamens over 2 wkn goed gaan kan ik het nog in 4 jr redden ook
ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zou mooi zijn... wordt bij mij een zwaardere klus maar misschien gaat het wel lukken... je weet het niet... mijn broertje heeft al 0 studiepunten gehaald dit jaar
das dan wel netjes... maar dit is zijn eerste jaar....quote:Op zondag 2 januari 2005 01:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik ook
maar ook pas 1 tentamencijfer gehad![]()
autoradio of gewoon?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm..Sony..
Ff het type koekeloeren.
1e jaars vakken zijn zoooo makkelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
das dan wel netjes... maar dit is zijn eerste jaar....![]()
Nou als die een S8 wel niet tot 335 Pk weten te kietelen. Mag je daar toch snel wegrennen, bij dat "digitune". LOL. Pak ik wel zo'n RS2 langs de weg. 20 Pk minder maar da's nou echt een turboklap geval die 2.2, want dat is het maar.quote:
Is volgens mij een erg oud ding?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
Sony cdx-4270R btw.
Kan er alleen niks fatsoenlijks over vinden.
Kan wel jaquote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef yup het volgende:
[..]
Is volgens mij een erg oud ding?
Van 2001 denk ik ofzo ?
heerlijke karren zijn het ookquote:Op zondag 2 januari 2005 01:23 schreef PNG het volgende:
DigiTune ???
Digit Power is het hoor.
Van 2 maanden gelee...
Zieligjes langs kant van weg, alleen bij pompstation:
[afbeelding]
Remmetjes:
[afbeelding]
Staattie dan zonder baasje, alleen:
[afbeelding]
Ho ! broertje ! Gelukkig maar, deze is bijzonderder stiekem:
[afbeelding]
[afbeelding]
Porsche klauwtjes:
[afbeelding]
Teller tot 300, RS4 tot 310, RS2 had hele partij extra meters oliedruk, temp, etc, op plek asbak, RS4 standaard, meer bak met Navigatie:
[afbeelding]
kZou zeggen, bel hem:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die zeeuwen lopen echt achter... dat was hier nl. gisteravond en nachtquote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Fugie het volgende:
ideaal zon dag nix doen, alleen waait het hier wel fuckin hard
same here... en dat familiegezeik van gister heb ik gewoon overgeslagenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:40 schreef ook_gek het volgende:
heeeerlijk niks doen en al helemaal geen familie gezeik vandaag HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK
quote:D-Devil says:
zometeen naar de praxis. douchekop halen bij ons en in amsterdam zitten de enige 2 zaken die open zijn.
.
Bo - beste wensen says:
kom je hierheen ?
Bo - beste wensen says:
oooh
Bo - beste wensen says:
las verkeerd
ik Baf teveelquote:Op zondag 2 januari 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
krijg je er al jaren niet uit zeker
jij ligt natuurlijk nog in je nest te meurenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef ook_gek het volgende:
we gaan heel actief doen op de club.
let op gaan we. KUSSEN OMDRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar.
Ik zit achter me bureau, omdat ik te lui ben m'n wifi te installeren op m'n laptop.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef ook_gek het volgende:
we gaan heel actief doen op de club.
let op gaan we. KUSSEN OMDRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar.
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit achter me bureau, omdat ik te lui ben m'n wifi te installeren op m'n laptop.
Daarom ben ik er nu maar Linux op aan het zetten voor de gein![]()
die heb ik deze week ook een aantal keer mogen spotten... maar dit is de nieuwe en die van D-Devil is de oude A8.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:14 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/IMG_4551.jpg
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef BoJo het volgende:
kolere zon, dan schijnt ie weer wel en dan weer niet, ik blijf niet m'n luxaflexxen open en dicht doen
Ik heb hem niet ingesteld, maar dat nostalgischequote:
ik heb het gisteravond even geprobeerd maar ik vind het echt gewoon zwaar ruk!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingesteld, maar dat nostalgische.
Valt wel mee, moet om 17:30 ergens in A'dam zijn, maar moet eerst een collega (vrowelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 12:55 schreef Bond het volgende:
Sterkte ermee Peu
waar moet je werken ?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:56 schreef PeuRac het volgende:
Bo, ben je vanaaf thuis? Ik moet nl bij jou in de buurt werken, maar ik denk dat ik tussenduur een flinke poos vrij ben
Bij dat jaarlijkse nieuwjaarsfeest bij een groot bedrijf waar Brussaard al jaren elk jaar t parkeren schijn t regelenquote:
Geen idee, ik heb afgesproken dr in Arnhem op te halen, keb geen foto's van dr gezien ofsoquote:Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef Fwnk het volgende:
Ja Peu, hoe zit het nou met die vrouwelijke collega?![]()
quote:
ja heb ik vorig jaar ook gedaan, wat een chaos was het toenquote:Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij dat jaarlijkse nieuwjaarsfeest bij een groot bedrijf waar Brussaard al jaren elk jaar t parkeren schijn t regelen
Ik moet nog 2 wekenquote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Toen ik nog met die Poolse had, had ik rekeningen dik over de 100 euro
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Toen ik nog met die Poolse had, had ik rekeningen dik over de 100 euro
Ik had die elke maand he, niet af en toequote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 wekenDit is de factuur tot voor oud & nieuw, mijn sms bundel is al op en mijn belbundel ook.. ik heb circa 3 uur gebeld bij oud & nieuw en weet ik veel hoeveel smsjes verstuurd.
Ik ga ruimmmmm over de 100 euro zittenrichting 150 ben ik bang
En daarvan is maar 20 euro naar het buitenland ofzo.
70 of 80 euro is bij mij meestal de schade, sms bundel zit nu al op 240, dan is het betaalbaar.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had die elke maand he, niet af en toe
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Fugie het volgende:
* Fugie belt nooit
ik hou niet van bellen, vind het onpersoonlijk ofzo.
grootste deel vanme beltegoed sms ik wegquote:Op zondag 2 januari 2005 13:40 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.
En dan vind je bellen onpersoonlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
grootste deel vanme beltegoed sms ik weg![]()
Velvel doe ik me wel, maar ja geen autoquote:Op zondag 2 januari 2005 13:48 schreef Alfisti het volgende:
Mochten nog meer mensen zich vervelen, JoJo en ik zitten met een uurtje bij de BK aan de A4 bij hoofddorp
voor de helft ookquote:Op zondag 2 januari 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:![]()
Zit een beetje naar auto's te kijken, maar tot 2k is er heel wat leuks te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |