die heb ik deze week ook een aantal keer mogen spotten... maar dit is de nieuwe en die van D-Devil is de oude A8.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:14 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/IMG_4551.jpg
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef BoJo het volgende:
kolere zon, dan schijnt ie weer wel en dan weer niet, ik blijf niet m'n luxaflexxen open en dicht doen
Ik heb hem niet ingesteld, maar dat nostalgischequote:
ik heb het gisteravond even geprobeerd maar ik vind het echt gewoon zwaar ruk!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingesteld, maar dat nostalgische.
Valt wel mee, moet om 17:30 ergens in A'dam zijn, maar moet eerst een collega (vrowelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 12:55 schreef Bond het volgende:
Sterkte ermee Peu
waar moet je werken ?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:56 schreef PeuRac het volgende:
Bo, ben je vanaaf thuis? Ik moet nl bij jou in de buurt werken, maar ik denk dat ik tussenduur een flinke poos vrij ben
Bij dat jaarlijkse nieuwjaarsfeest bij een groot bedrijf waar Brussaard al jaren elk jaar t parkeren schijn t regelenquote:
Geen idee, ik heb afgesproken dr in Arnhem op te halen, keb geen foto's van dr gezien ofsoquote:Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef Fwnk het volgende:
Ja Peu, hoe zit het nou met die vrouwelijke collega?![]()
quote:
ja heb ik vorig jaar ook gedaan, wat een chaos was het toenquote:Op zondag 2 januari 2005 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij dat jaarlijkse nieuwjaarsfeest bij een groot bedrijf waar Brussaard al jaren elk jaar t parkeren schijn t regelen
Ik moet nog 2 wekenquote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Toen ik nog met die Poolse had, had ik rekeningen dik over de 100 euro
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Toen ik nog met die Poolse had, had ik rekeningen dik over de 100 euro
Ik had die elke maand he, niet af en toequote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 wekenDit is de factuur tot voor oud & nieuw, mijn sms bundel is al op en mijn belbundel ook.. ik heb circa 3 uur gebeld bij oud & nieuw en weet ik veel hoeveel smsjes verstuurd.
Ik ga ruimmmmm over de 100 euro zittenrichting 150 ben ik bang
En daarvan is maar 20 euro naar het buitenland ofzo.
70 of 80 euro is bij mij meestal de schade, sms bundel zit nu al op 240, dan is het betaalbaar.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had die elke maand he, niet af en toe
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Fugie het volgende:
* Fugie belt nooit
ik hou niet van bellen, vind het onpersoonlijk ofzo.
grootste deel vanme beltegoed sms ik wegquote:Op zondag 2 januari 2005 13:40 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.
En dan vind je bellen onpersoonlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
grootste deel vanme beltegoed sms ik weg![]()
Velvel doe ik me wel, maar ja geen autoquote:Op zondag 2 januari 2005 13:48 schreef Alfisti het volgende:
Mochten nog meer mensen zich vervelen, JoJo en ik zitten met een uurtje bij de BK aan de A4 bij hoofddorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |